Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2019, 10:59
Verwijderd
Ik wil meer maatschappelijke discussies!

Stel je bent een vrouw en je krijgt zo'n vraag, hoe reageer je daarop? Zelfde geldt betreft: "Wil je kinderen", "Waarom niet?", "Wanneer ga je settelen?" etc.

(Ja, de vraag in TT is aan mij gesteld.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2019, 11:49
Verwijderd
Ik ben een vrouw en vind het rete onbeleefde vragen. Ga je mond spoelen met zoutzuur.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 11:51
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarschijnlijk bij "wil je kinderen" Misschien, maar niet met jou. En nou opzouten met je geile kutsmoel"
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 11:52
Verwijderd
Huh dat is echt een bizar slechte zin.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 11:54
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
klopt. Zinsopbouw mijn sterkste kant niet zijn
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:08
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Mensen moeten zich met hun eigen leven bemoeien. Sure, je mag best vragen of iemand kinderen wil, maar wees dan ook voorbereid als het antwoord niet een simpel 'ja' is.
Ik weet niet of ik ze kan krijgen, maar ik wil ze ook absoluut niet. Een vriendin van me wil ze maar kan ze niet krijgen. De vraag is voor haar dus erg pijnlijk.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:12
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik zou zeggen krijg de tyfus en bemoei je je met je eigen behaarde kut vol smegma
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:18
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Smegma? wat is dat? een pokemon?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:22
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Een vraag als “wil je kinderen?” vind ik prima. Maar een vraag als: “wanneer wordt je zwanger” of “waarom heb jij nog geen kind?” vind ik een beetje gek.

Ik wil zelf geen kinderen, maar het heeft m’n moeder 10 jaar gelost om dat te accepteren

Overigens heb ik niks tegen kinderen, vind ze wel gezellig, kan prima met ze omgaan, maar na een uur of 3 vind ik t wel weer genoeg.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:28
Verwijderd
Ik vind het dus een asociale ongepaste vraag van random personen. Ik ben zelf wel heel open over dit vraagstuk, maar dan alleen met intimi.

Ik zeg vaak dat het hebben van een baarmoeder, of een relatie hebben met iemand met een baarmoeder, dit niet betekent dat dit orgaan dus maar gebruikt moet worden voor voortplanting. Iedereen heeft hersenen, maar niet iedereen gebruikt deze (optimaal), is het niet?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:30
Verwijderd
Verder ook een mooie:

Ja maar je bent zo mooi! Je bent zo slim! Je hebt een goede baan! Hoe kan het dat je geen relatie hebt?

I'm dead inside
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:38
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Verder ook een mooie:

Ja maar je bent zo mooi! Je bent zo slim! Je hebt een goede baan! Hoe kan het dat je geen relatie hebt?

I'm dead inside
Ik krijg pure tering van dit soort vragen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Vind het verder ongepast om ‘zomaar’ aan iemand te vragen.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het dus een asociale ongepaste vraag van random personen. Ik ben zelf wel heel open over dit vraagstuk, maar dan alleen met intimi.
Dit. Ik kreeg de vraag van mijn rijinstructeur tijdens de tweede rijles. Wtf, ga weg.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 13:13
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik vind het dus een asociale ongepaste vraag van random personen. Ik ben zelf wel heel open over dit vraagstuk, maar dan alleen met intimi.

Ik zeg vaak dat het hebben van een baarmoeder, of een relatie hebben met iemand met een baarmoeder, dit niet betekent dat dit orgaan dus maar gebruikt moet worden voor voortplanting. Iedereen heeft hersenen, maar niet iedereen gebruikt deze (optimaal), is het niet?
Het moet niet een vraag zijn in een eerste random gesprekje met iemand. Ook niet op een sollicitatie. Maar mensen die ik vaker zie, collegas, kennissen, vrienden, familie. Prima.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 13:15
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Overigens: de vraag “ben je nog vruchtbaar?” vind ik een erg vreemde vraag. Dat hoeft niemand me te vragen. Wat kan/wil iemand met zulke info? En daarnaast: hoezo denk je dat ik dat weet?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.

Laatst gewijzigd op 19-11-2019 om 14:16.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 13:55
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
vera ziet er misschien uit alsof de overgang al begonnen is
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 16:06
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Verder ook een mooie:

Ja maar je bent zo mooi! Je bent zo slim! Je hebt een goede baan! Hoe kan het dat je geen relatie hebt?

I'm dead inside
Ik ben ook dead inside.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-11-2019, 19:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hoe kom je ineens op dit onderwerp? Hier hadden we het vanmiddag over oo werk in de pauze.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 19:17
Verwijderd
Vera heeft afgeluisterd. Duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 20:46
Verwijderd
Citaat:
vera ziet er misschien uit alsof de overgang al begonnen is
yeh
Met citaat reageren
Oud 19-11-2019, 20:46
Verwijderd
Ja, ik heb afgeluisterd Daantje!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2019, 09:28
Verwijderd
Aan vrienden in een één op één gesprek (of twee op twee of zo) kun je dit soort vragen uiteraard prima stellen, dan kun je namelijk praktisch alles vragen. Maar vage familieleden of vage kennissen die dit vragen, of bijvoorbeeld op je werk terwijl de hele afdeling meeluistert, dat is not done.
Citaat:
Verder ook een mooie:

Ja maar je bent zo mooi! Je bent zo slim! Je hebt een goede baan! Hoe kan het dat je geen relatie hebt?
Een duidelijk teken dat de vraagsteller zelf niet bijster intelligent is. Alle dingen die zij/hij benoemt zijn op zichzelf al niet de norm/het gemiddelde dus de groep "ongeveer gelijken" is per punt een stuk kleiner dan voor gemiddelde mensen. Ben je zowel mooi, als slim, als goede baan, dan is de combinatiegroep natuurlijk nog kleiner. Dat is zoiets als zeggen "je bent de langste persoon die ik ken! Hoe kan het dat jij geen broeken in de juiste lengte vindt?"

Het is vooral bij intelligente heterovrouwen volgens mij een bekend probleem dat ze vaker moeite hebben een gelijkwaardige partner te vinden? Is vast geen overload aan wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan maar het is ook geen hogere wiskunde om dit te bedenken.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2019, 13:41
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Aan vrienden in een één op één gesprek (of twee op twee of zo) kun je dit soort vragen uiteraard prima stellen, dan kun je namelijk praktisch alles vragen. Maar vage familieleden of vage kennissen die dit vragen, of bijvoorbeeld op je werk terwijl de hele afdeling meeluistert, dat is not done.

Een duidelijk teken dat de vraagsteller zelf niet bijster intelligent is. Alle dingen die zij/hij benoemt zijn op zichzelf al niet de norm/het gemiddelde dus de groep "ongeveer gelijken" is per punt een stuk kleiner dan voor gemiddelde mensen. Ben je zowel mooi, als slim, als goede baan, dan is de combinatiegroep natuurlijk nog kleiner. Dat is zoiets als zeggen "je bent de langste persoon die ik ken! Hoe kan het dat jij geen broeken in de juiste lengte vindt?"

Het is vooral bij intelligente heterovrouwen volgens mij een bekend probleem dat ze vaker moeite hebben een gelijkwaardige partner te vinden? Is vast geen overload aan wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan maar het is ook geen hogere wiskunde om dit te bedenken.
Je hebt het perfect uitgelegd.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2019, 16:07
Fleming
Heerlijke vragen. Doen het vaak goed op verjaardagen waar je de helft van het bezoek niet kent.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2019, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Aan vrienden in een één op één gesprek (of twee op twee of zo) kun je dit soort vragen uiteraard prima stellen, dan kun je namelijk praktisch alles vragen. Maar vage familieleden of vage kennissen die dit vragen, of bijvoorbeeld op je werk terwijl de hele afdeling meeluistert, dat is not done.

Een duidelijk teken dat de vraagsteller zelf niet bijster intelligent is. Alle dingen die zij/hij benoemt zijn op zichzelf al niet de norm/het gemiddelde dus de groep "ongeveer gelijken" is per punt een stuk kleiner dan voor gemiddelde mensen. Ben je zowel mooi, als slim, als goede baan, dan is de combinatiegroep natuurlijk nog kleiner. Dat is zoiets als zeggen "je bent de langste persoon die ik ken! Hoe kan het dat jij geen broeken in de juiste lengte vindt?"

Het is vooral bij intelligente heterovrouwen volgens mij een bekend probleem dat ze vaker moeite hebben een gelijkwaardige partner te vinden? Is vast geen overload aan wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan maar het is ook geen hogere wiskunde om dit te bedenken.
OMG
Met citaat reageren
Oud 20-11-2019, 20:32
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Heerlijke vragen. Doen het vaak goed op verjaardagen waar je de helft van het bezoek niet kent.
Ik kan me goed voorstellen zowel dat jij die vragen stelt als dat die vragen aan jou gesteld worden
Met citaat reageren
Oud 22-11-2019, 22:19
Fleming
ja omg, straks met Sinterklaas moet ik weer zo'n gedicht voorlezen:

De Sint zat dit jaar weer te denken,
wat hij Fleming zou moeten schenken.

Nu heeft de Sint vernomen,
dat Fleming ook dit jaar niets tekort is gekomen.

Maar wordt het niet eens tijd,
dat jij die relatie niet steeds vermijd?

Want iedereen om je heen gaat trouwen en begint aan kinderen,
en jij zit je nog altijd suf te tinderen...




ik:


Laatst gewijzigd op 22-11-2019 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2019, 22:42
Verwijderd
<3
Met citaat reageren
Oud 23-11-2019, 18:53
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
ja omg, straks met Sinterklaas moet ik weer zo'n gedicht voorlezen:

De Sint zat dit jaar weer te denken,
wat hij Fleming zou moeten schenken.

Nu heeft de Sint vernomen,
dat Fleming ook dit jaar niets tekort is gekomen.

Maar wordt het niet eens tijd,
dat jij die relatie niet steeds vermijd?

Want iedereen om je heen gaat trouwen en begint aan kinderen,
en jij zit je nog altijd suf te tinderen...




ik:

[afbeelding]
Maar..
BEN JE NOG VRUCHTBAAR??!!
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2019, 12:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op mijn oude werk had ik een 19 jarige collega die zich vastbeet in dat ze mij heus wel kon ompraten wat betreft kinderen.

Ik hoor ook heel vaak, als ik zeg dat ik kinderen niet leuk en vooral heel vermoeiend vindt (of als ik extreem ben, dat ik ze haat) “oh maar dat verandert als je er zelf eentje hebt.”
Bitch heb je de gelukkige huisvrouw niet gezien? ik heb letterlijk een hele lijst met redenen waarom ik geen kinderen wil (en die lijst heeft mijn ex ook, voor het geval de hormonen gek gaan doen omdat mijn klok aftikt, zodat ze me kan vertellen waarom kinderen krijgen een kut idee is voor iemand zoals ik).
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2019, 12:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind ernaar vragen prima, maar wees dan ook content met het antwoord en probeer me niet om te lullen omdat je denkt dat ik er niet (goed) over heb nagedacht.

Wil je kinderen? Nee.
Waarom niet? Ik hou niet van kinderen/ik hou van mijn vrijheid/welke reden dan ook.
Oké.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2019, 13:00
Verwijderd
Ik vind de waarom vraag ook heel vervelend. Ik krijg ook niet de vraag waarom wel.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2019, 13:56
Verwijderd
Soms bij lang doorzeuren vertel ik wel eens glashard de waarheid. Heeft er iemand weer geleerd waarom die persoon een onbeschofte vraag stelt. Lekker een rooie kop en even niks zeggen.

Dan heb ik toch weer één persoon ietwat verlicht.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.