Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2019, 13:07
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Tja we hebben afspraken gemaakt. Hij houdt zich er niet aan, en verwacht van mij dat ik het wel doe. Nou ja, dat doe ik dus niet. Het werkt 2 kanten op, niet 1. En dan wordt ie boos, en heb ik nu huisarrest
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Advertentie
Oud 03-12-2019, 19:32
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Eerst laat mijn vriend een bak kwark vallen in de keuken, daarna ga ik douchen en loopt het putje niet meer door en daarna kwam ik erachter dat mijn dopper leeg gelopen is in mijn tas
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-12-2019, 20:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Eerst laat mijn vriend een bak kwark vallen in de keuken, daarna ga ik douchen en loopt het putje niet meer door en daarna kwam ik erachter dat mijn dopper leeg gelopen is in mijn tas
Klinkt als een topdag
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 10:50
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik verveel me
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 11:07
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ga maar liedjes zingen voor de schoorsteen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 04-12-2019, 11:59
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
kan niet, ik zit tot half 5 op school
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 12:02
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
En daar verveel je je?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 04-12-2019, 12:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben weer eens boos op school (niets speciaals). Ik ben een huisbeest. Ik wil nooit langer dan een halve dag van huis weg zijn, anders krijg ik heimwee en andere dingen. Maar nu is er een reisweek. Een hele WEEK. ZEVEN VOLLE DAGEN Daarbij ga ik naar Londen, dus ook gelijk een heel ander land. Ik ben officieel depressief. Hebben jullie tips hoe ik de heimwee en chagrijnigheid kan verminderen?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 12:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Iets vertrouwds van thuis meenemen.

Waarom ben je zo graag thuis? Zijn er spullen die maken dat je graag thuis bent of doe je thuis dingen waarbij je je fijn voelt? Kan je iets meenemen of iets doen tijdens de reisweek wat zorgt dat je wat meer op je gemak bent?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-12-2019, 13:14
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Iets vertrouwds van thuis meenemen.

Waarom ben je zo graag thuis? Zijn er spullen die maken dat je graag thuis bent of doe je thuis dingen waarbij je je fijn voelt? Kan je iets meenemen of iets doen tijdens de reisweek wat zorgt dat je wat meer op je gemak bent?
Nou ja, ik kan weinig grote dingen meenemen. En ik vind het een beetje kinderachtig om een knuffel mee te nemen.

De laatste tijd willen mijn ouders heel graag verhuizen naar een dorpje in de buurt, en mocht dat doorgaan, dan moet ik dan mijn hele leven gaan achterlaten. Ik ben daar nog lang niet aan toe. Men verwacht dat ik sociaal daar ga doen, dus dingen als een boek of een 3DS wordt m niet. Ik weet niet wat ik mee zou kunnen nemen afgezien van een laptop ofzo
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 13:58
Verwijderd
Jaap zijn er nog dingen die je wel.leuk vindt? Gevoelsmatig lees ik echt alleen maar negativiteit in jouw posts. Is niet goed.
Oud 04-12-2019, 15:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jaap zijn er nog dingen die je wel.leuk vindt? Gevoelsmatig lees ik echt alleen maar negativiteit in jouw posts. Is niet goed.
ik heb niet echt veel hobby's of vrienden. Ik voetbal elke zondag standaard in de middag met die vrienden, en thats it. Mijn vader is gewoon niet geschikt als opvoeder, mijn moeder heeft een burnout, mijn broer en zus zijn zwaar autistisch en zijn onvoorspelbaar dus ja ik weet heel moeilijk hoe ik me staande moet houden momenteel
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 15:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar even kort gezegd: Voetbal vind ik leuk om te doen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 15:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je zat toch ook bij de fanfare of zoiets?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 04-12-2019, 15:55
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ja bij een muziekvereniging
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 15:56
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar dat is ook wat minder geworden, we zijn normaal met 5. En tegenwoordig vanwege allemaal lulsmoesjes sta ik er best vaak alleen voor. Bij repetities en bij optredens. Ik heb al vaak geklaagd bij het bestuur en die praten wel met de mensen die er niet zijn, maar het helpt niet. Op het moment dat ik dus stilval of er niet ben is er gewoon geen slagwerk. Kan echt niet
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 04-12-2019, 21:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Bijna 2 maanden geleden iets besteld vanuit Amerika. Deel 1 van de bestelling (een sticker) is al weken binnen. Voor deel 2 (een legging) lag er vandaag een kaart in de bus. Dat ik nog even 19 euro extra moet dokken aan invoerkosten.
Thefuq? Onder de 150,- betaal je alleen 21% btw, en 21% van 30 euro is geen 19 euro!

Ook leuk: op de kaart staat dat ik 't tot een week na de leverdatum kan ophalen. Leverdatum: 29-11. Volgens mij is dat niet vandaag.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-12-2019, 07:29
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ik ben gevallen met de fiets onderweg naar school. Ik ben helemaal oke(dank u adrenaline) maar trappers doen het niet meer. Wat is nu beter om te doen: naar de fietsenmaker of eerst zelf (of ouders) een poging doen om te repareren?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-12-2019, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Haller heeft zijn account verwijderd
Lol, wat een pussy
Oud 05-12-2019, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Ik ben weer eens boos op school (niets speciaals). Ik ben een huisbeest. Ik wil nooit langer dan een halve dag van huis weg zijn, anders krijg ik heimwee en andere dingen. Maar nu is er een reisweek. Een hele WEEK. ZEVEN VOLLE DAGEN Daarbij ga ik naar Londen, dus ook gelijk een heel ander land. Ik ben officieel depressief. Hebben jullie tips hoe ik de heimwee en chagrijnigheid kan verminderen?
Ik ben een paar jaar geleden ook naar Londen gegaan met school en het was echt fantastisch. We deden zoveel leuke dingen dat je eigenlijk geen tijd had om heimwee te hebben. Enige nadeel was dat om 4 uur ‘s nachts de rookmelder afging omdat mensen gingen roken op de kamer hihi oeps.

Echter is 7 dagen wel erg veel. Wij gingen van maandag tot vrijdag weet ik nog wel.
Oud 05-12-2019, 11:23
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het lijkt erop dat mijn pols zwaar gekneusd of mis wel gebroken is na volleybal
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-12-2019, 11:31
Verwijderd
Of door de val met je fiets
Oud 05-12-2019, 12:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Nee, toen was hij alleen gezwollen en makkelijk te bewegen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-12-2019, 12:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Bel je huisarts of huisartsenpost.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 05-12-2019, 12:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-12-2019, 14:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Een zware kneuzing aan de pols🥳
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 05-12-2019, 14:36
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Oei. Dan maar even rustig trommelen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 05-12-2019, 16:10
Verwijderd
Die Scholieren.com DC server is ook echt dood.
Oud 05-12-2019, 16:21
Verwijderd
Is er een Direct Connect server?
Oud 05-12-2019, 16:30
Verwijderd
Hey, vriendinnen worden? We verschillen maar 5 jaar. Kunnen we samen vriendschappelijk vingeren.
Oud 05-12-2019, 16:57
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Oei. Dan maar even rustig trommelen.
ik heb net even kort geprobeerd, misschien dat het meevalt. Geen schijn van kans, ik ga dit optreden missen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 06-12-2019, 04:14
Verwijderd
Citaat:
Hey, vriendinnen worden? We verschillen maar 5 jaar. Kunnen we samen vriendschappelijk vingeren.
Goed idee.
Oud 07-12-2019, 19:07
Verwijderd
Mijn Discord doet het niet meer
Oud 07-12-2019, 19:19
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nieuwe batterijen er in.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 07-12-2019, 20:59
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Mijn Discord doet het niet meer
Nu hebben we het forum
Oud 07-12-2019, 21:08
Verwijderd
Bij gebrek aan beter
Oud 07-12-2019, 21:12
Verwijderd
TiemSpiek
Oud 07-12-2019, 21:12
Verwijderd
Skijp
Oud 07-12-2019, 21:12
Verwijderd
Feestijm
Oud 07-12-2019, 21:13
Verwijderd
Watsep
Oud 07-12-2019, 21:16
Verwijderd
w

Laatst gewijzigd op 08-12-2019 om 12:43.
Oud 08-12-2019, 12:35
Verwijderd
Weer storing op Discord
Oud 08-12-2019, 12:39
Verwijderd
Destruct!, heeft jouw Discord ook storing?
Oud 08-12-2019, 12:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
ja
Oud 08-12-2019, 21:13
Verwijderd
RIP JuiceWRLD
Oud 09-12-2019, 11:36
Verwijderd
"We zien op termijn wel of en welke kleur we op de muur doen." Zei ik.
"Een tint is ook leuk, hoeft niet per se een kleur te zijn!" Zei mijn zusje.
"Weet ik, maar Jos en ik willen graag een duidelijke kleur. We houden niet van tinten of pastels."
"Ja maar dat kan wel heel mooi zijn en je kunt er hetzelfde mee bereiken als met wit!"
"Klopt. Hebben we over nagedacht en we willen toch echt of wit, of een kleur. Geen zachte vage tinten."
"Ja maar het is wel het heel mooi!"
....

OF. "Ik wil hier de poetskast van maken."
Oh. Echt? Daar? Ik zou in de berging doen
"Nee, ik wil het spul binnen handbereik hebben omdat het anders niet gebeurt. En dit vind ik handiger."
Oh. Ja, je moet het zelf weten, maar ik denk echt dat de berging handiger is. MAAR JE MOET HET ZELF WETEN HOOR."

niet luisteren naar wat ik zeg, mij het gevoel geven dat mijn ideeën stom zijn, alleen maar je eigen boodschap er door willen drukkenen het dan gek vinden dat ik geen hulp vraag.
Oud 09-12-2019, 11:41
Verwijderd
50 tinten grijs op de muur.
Oud 09-12-2019, 11:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ugh, gewoon je eigen kop volgen.
Oud 09-12-2019, 13:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Dat soort "hulp" is zo onnodig en met name frustrerend
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 09-12-2019, 14:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
"We zien op termijn wel of en welke kleur we op de muur doen." Zei ik.
"Een tint is ook leuk, hoeft niet per se een kleur te zijn!" Zei mijn zusje.
"Weet ik, maar Jos en ik willen graag een duidelijke kleur. We houden niet van tinten of pastels."
"Ja maar dat kan wel heel mooi zijn en je kunt er hetzelfde mee bereiken als met wit!"
"Klopt. Hebben we over nagedacht en we willen toch echt of wit, of een kleur. Geen zachte vage tinten."
"Ja maar het is wel het heel mooi!"
....

OF. "Ik wil hier de poetskast van maken."
Oh. Echt? Daar? Ik zou in de berging doen
"Nee, ik wil het spul binnen handbereik hebben omdat het anders niet gebeurt. En dit vind ik handiger."
Oh. Ja, je moet het zelf weten, maar ik denk echt dat de berging handiger is. MAAR JE MOET HET ZELF WETEN HOOR."

niet luisteren naar wat ik zeg, mij het gevoel geven dat mijn ideeën stom zijn, alleen maar je eigen boodschap er door willen drukkenen het dan gek vinden dat ik geen hulp vraag.
Lijkt op een quote die ik vanochtend las: mensen luisteren alleen om te kunnen reageren...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 16:19
Beleidszaken Beleidszaken -> zinloos forumonderdeel
Al Murphy
57 31-12-2006 11:53
Levensbeschouwing & Filosofie Wat voor bewijs heb jij dat God bestaat (welke God dan ook)?
Cherry Springs
441 27-01-2006 13:32
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:47.