Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2003, 11:04
platvoetje
Avatar van platvoetje
platvoetje is offline
***************************************************
wij gaan thuis op van de zolder 2 kamers maken en op 1 daarvan ga ik slapen maar nu wil ik daar een supercoole nieuwe kamer van maken, maar kheb nog niet echt ideetjes.....
de kleuren wou ik in de richting van roze, oranje, blauw of knalgroen doen.... maar ik denk dat knalgroen na een tijdje irritant wordt, hoewel ik het wel een grappige, gezellige kleur vindt ..........

hebben jullie leuke ideeen voor een warme gezellige kamer.... bijvoorbeeld hoe ik het kan verven, bepaalde kleurcombinaties... of hoe ik het in een bepaalde manier kan inrichten.
hebben jullie originele kamers of leuke ideeen..... please tell me

****************************************************
__________________
****If assholes could fly, this place would be an airplane****| How many times do I have tu flush, before you go away???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 11:23
Verwijderd
licht paars en donker paars
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:27
June bug
June bug is offline
Als je iets warms wilt, denk ik dat knalgroen en oranje niet echt de aangewezen kleuren zijn.. Wel leuk, maar het geeft eerder een fris effect denk ik...
Misschien idd iets met paars, roze of rood, en je plinten en deurpost een andere kleur geven, en deze dan ergens anders terug laten komen...
Qua inrichting heb ik geen idee, t enige wat ik kan zeggen is dat ik een klamboe boven een bed altijd zeer koel vind, en 't is nog handig tegen de muggen ook
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:31
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik heb mn kamer ook zelf geverfd....ik zal even wat fototjes posten om te laten zien



let niet op de troep enzo



Ik heb het plafon en 1 muur groen geschilderd, 2 muren oranje en 1 muur behangt met streepjes behang.
Mn ouders dachten dat ik er al heel snel gek van zou worden maar dat valt echt heel erg mee.
Ik heb ook 2 kisten in mn kamer staan en die heb ik roze met paars geschilderd en voor de rest heb ik gekleurde lampjes op gehangen.
Gewoon met vrolijke kleurtjes kan je een heleboel doen!

Ik vind blauw en groen ook evrschrikkelijk leuk bij elkaar staan! Of oranje en blauw. geel en groen, dat soort combi's.
Ik hoop dat je hier wat aan heb en anders moet je nog maar enes wat vragen ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:37
Duplo
Duplo is offline
maak een hemel bij zonsondergang op je plafond met rood, oranje.
geen geel!. paar wolken of 1 grote, geen zon, wel zijn licht
__________________
Spa Rocks
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:40
platvoetje
Avatar van platvoetje
platvoetje is offline
toeter kei cewle kamer heb je!
Leuk om die groen en oranje en paars bij elkaar te zien, nu kan ik me een beetje voorstellen hoe het eruit kan zien. En die streepjesbehang vind ik ook heel grappig!!
Bedankt voor je inspiratie
__________________
****If assholes could fly, this place would be an airplane****| How many times do I have tu flush, before you go away???
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:41
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Je moet je muur in 3 horizontale stukken verdelen.
Het onderste en bovenste stuk dezelfde kleur
en dan in het midden een soort band (in een andere kleur) en daarop dan in weer een andere kleur allemaal handen..
Kun je het nog volgen?
Kleuren moet je zelf maar bedenken hoor. Ik weet niet wat jou smaak is
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:45
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
platvoetje schreef op 17-07-2003 @ 12:40:
toeter kei cewle kamer heb je!
Leuk om die groen en oranje en paars bij elkaar te zien, nu kan ik me een beetje voorstellen hoe het eruit kan zien. En die streepjesbehang vind ik ook heel grappig!!
Bedankt voor je inspiratie
dank je
Dat behang had ik trouwens bij Eigen huis & tuin gezien daar maken ze soms hele leuke kamers en de meeste spullen vandaar verkopen ze gewoon bij de praxis enzo..dus misschien dat je daar nog leuke ideetjes op kan doen.

Met lampjes kan je trouwens ook hele leuke dingen doen!

Heb je toevallig een foto van de kamer? Dan kan ik misschien wat bedenken ofzo
Ik krijg meteen weer zin om een kamer te gaan verbouwen!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 11:52
platvoetje
Avatar van platvoetje
platvoetje is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-07-2003 @ 12:45:
dank je
Dat behang had ik trouwens bij Eigen huis & tuin gezien daar maken ze soms hele leuke kamers en de meeste spullen vandaar verkopen ze gewoon bij de praxis enzo..dus misschien dat je daar nog leuke ideetjes op kan doen.

Met lampjes kan je trouwens ook hele leuke dingen doen!

Heb je toevallig een foto van de kamer? Dan kan ik misschien wat bedenken ofzo
Ik krijg meteen weer zin om een kamer te gaan verbouwen!
nou die kamer moeten we nog maken, we hebben vorig jaar de zolder vergroot en nu gaan we er in het midden een muur inzetten zodat je 2 kamers krijgt....... dus ik kan geen foto sturen ofzow..
maar ik vind die ideeen van in holland staat en huis en eigen huis en tuin ook altijd heel leuk..... zijn meestal ook niet zo moeilijk te maken!! Ik heb er ook zin in om er een gezellie kamertje van te maken. De kamer wordt allleen niet zo groot maar opde foto te zien is die van jou ook niet zo groot maar wel heel gezellig!
Ik denk dat ik kies voor veel en vrolijke kleurtjes..... bij jouw kamer ziet dat er wel cewl uit!
__________________
****If assholes could fly, this place would be an airplane****| How many times do I have tu flush, before you go away???
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:46
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
platvoetje schreef op 17-07-2003 @ 12:52:
nou die kamer moeten we nog maken, we hebben vorig jaar de zolder vergroot en nu gaan we er in het midden een muur inzetten zodat je 2 kamers krijgt....... dus ik kan geen foto sturen ofzow..
maar ik vind die ideeen van in holland staat en huis en eigen huis en tuin ook altijd heel leuk..... zijn meestal ook niet zo moeilijk te maken!! Ik heb er ook zin in om er een gezellie kamertje van te maken. De kamer wordt allleen niet zo groot maar opde foto te zien is die van jou ook niet zo groot maar wel heel gezellig!
Ik denk dat ik kies voor veel en vrolijke kleurtjes..... bij jouw kamer ziet dat er wel cewl uit!
ow wreed!! dus t worden echt 2 nieuwe kamers leuk leuk leuk!! Ja bij IHSEH en EH&T doen ze vaak leuke dingen!!
Mijn kamers is idd ook helemaal niet groot, maar ook van kleine kamers kan je hele leuke dingen maken!! Probeer gewoon een beetje creatief te zijn en doe gewoon de dingen die jezelf leuk vind!!
als je nog niet helemaal zeker weet welke kleuren je wil of wat leuk bij elkaar staat kan je bij de karwei en praxis (en andere winkels) van die verf kleuren rijtjes dingetjes halen (k heb geen idee hoe het heet ) met allemaal van die kleurtjes verf erop. Dat heb ik ook gedaan en dan kan je thuis gewoon makkelijk bekijken hoe en wat je wilt.
Ik ben zeer benieuwd hoe je kamer gaat worden dus laat nog eens weten hoe het ermee staat enzo..
Ik heb bij mij kamer trouwens ook niet echt opgelet of de kleuren bij elkaar staan. Paars, oranje en groen passen niet echt bij elkaar maar ik vind dat het zelf uit eindelijk toch een leuk effect gefet dus ik denk dat je dr niet echt op hoeft te letten of de kleuren bij elkaar staan (behalve als het echt keihard vloekt natuurlijk).
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:48
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
heb mijn kamer zelf oranje/ zalm, is erg licht vooral als je maar kleine ramen hebt.

ik zou niet al te donkere kleuren nemen: maakt je kamer klein en is erg ' agressief'.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:51
Paris
Avatar van Paris
Paris is offline
Paars en groen vinnik een hele mooie combinatie van kleur... en qua inrichting...jah...het is leuk als je een bed tegen een muur hebt staan en dan een sprei erover met kussentjuhs, zodat je een soort bankjuh hebt.. Een kussenhoek is ook altijd leuk
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:52
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
a*rainbow*girl schreef op 17-07-2003 @ 13:51:
Paars en groen vinnik een hele mooie combinatie van kleur... en qua inrichting...jah...het is leuk als je een bed tegen een muur hebt staan en dan een sprei erover met kussentjuhs, zodat je een soort bankjuh hebt.. Een kussenhoek is ook altijd leuk
een kussenhoek is inderdaad ook superleuk!! maar dan moet je wel een beetje grote kamer hebben. Ik heb daarom maar een stel kussens op mn bed gelegd.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:57
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
ska blokjes, zwart witte blokjes, zoals uhm..



dat heb ik ook op mn kamer, langs de onderkant van de muur. Veel werk om het te maken, maar het ziet dr echt cool uit.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 12:58
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
maak een zonsondergang


of een vulkaanlandschap dat langzaam overloopt naar een zonsopkomst...wel superveel werk en je hebt al je muren(plafond) ruimschoots nodig
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:36
Brown eye
Avatar van Brown eye
Brown eye is offline
Geel, oranje en rose is heel mooi, want ik heb het zelf ook en mijn kamer lijkt daardoor ook nog eens groter (alsof ie al niet groot genoeg was )
__________________
No one is worthy of your tears....and the one that is, will never make you cry!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:49
Ninawaves
Avatar van Ninawaves
Ninawaves is offline
ik heb zelf strepen geverfd... is best moeilik je moet steeds strepen afplakken en ik heb een muur die helemaal dezelfde kleur is en met een andere kleur de handafdrukken van een paar vrienden van mij... afdrukken werd al eerder genoemd geloof ik...?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 13:54
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Mijn kamer is work in progress, maar voorlopig is het gewoon één grote tyfus zooi .
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-07-2003, 18:06
grapesodavixen
Avatar van grapesodavixen
grapesodavixen is offline
Ik heb een muur Lila
Een muur roze
en een muur grijs

Ik d8 dat het ook ging vervelen naar een tijdje,maar ik ben er nog steeds trots op ik zal nog wel een x fotos posten
__________________
++angels with dirty faces++
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:25
soske
Avatar van soske
soske is offline
Verdeel elke muur in vier even grote vlakken. Verf dan kruiselings twee vlakken in een kleur en twee vlakken in het zwart. Gebruik voor 2 muren dezelfde kleur. Bijv: 2 muren groen-zwart en 2 roze-zwart. Leuke kleurcombi's(vind ik dan he): rood-roze (zorg wel voor dezelfde ondertoon en felheid, dus geen oranjerood met paarsroze of donkerrood met pasterroze) geel-oranje, zwart-rood, zwart-roze, geel-rood, geel-roze, paars-roze. Deze combinaties zijn wat warmer. Ook leuk: een paar poefjes, tafeltjes of stoeltjes die je in dezelfde kleuren als je muren verft.
Ikzelf heb alle muren rood, das ook wel mooi opzich. Je kunt ook een muur in 1 kleur verven en dat je dan in het midden een baan verft in een heel andere kleur of een kleur die mooi matcht. Kralengordijn, een armbandenstandaard die je zelf maakt, mooie spiegel, leuke lampjes etc.... Kijk gewoon eens bij de Xenos, Expo en natuurlijk de Ikea en andere winkels. Let op het interieur bij anderen en je doet echt veel ideetjes op!!
__________________
Een goede Nederlandse vertaling voor 'airbag' is 'botsballon'.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:29
Verwijderd
Mijn mening is:

Dat al die kleurtjes verdomde kinderachtig zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:30
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
gewoon je muren zo vol hangen met posters, flyers en andere meuk dat 'r weinig muur meer te zien valt
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 17-07-2003 @ 19:29:
Mijn mening is:

Dat al die kleurtjes verdomde kinderachtig zijn.
Dat mag met 16 jaar nog.

En ik moet zeggen dat ik de kamer van *~ Toeter ~* best leuk vind, niet extreem kinderachtig ofzo, gewoon gezellig en vrolijk ed (oké, beetje een rotzooi, maar ja... ).

Zelf heb ik nooit van die knalkleuren gehad...wel een kamer heel lichtblauw en eentje lichtgeel (kamers bij m'n ouders), mijn zusje had behoorlijk donkergeel (bij mijn ouders ook dus)...dat vond ik wat minder. Nu heeft ze (eigen huis) één muur bordeauxrood...dat vind ik best mooi (al weet ik niet of ik het zelf ook zou doen ) en verder veel van die kitschtroep ed (lampjes, hangdingen, fotolijstjes, enz.).
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 18:51
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik zou één felle wand maken en alle andere wanden dezelfde kleur geven (een lichtere, maar kan bijv. lichtgroen, lichtblauw of lichtroze ofzo zijn, hoeft niet altijd wit).
dan is 't net niet té druk dat je d'r gek van wordt, maar toch ook kleurrijk.

mijn eigen kamer heeft één knalrode wand en de andere drie wanden zijn witachtig (net niet helemaal wit). Maar dat was mijn eigen keuze want ik hou niet zo van al die kleurtjes. Maar volgens de schilder was die manier (3 licht, 1 knal) dus de beste combinatie.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 19:05
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Wauw.........Toeter wat een gaaf behang waar heb je dat vandaan???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2003, 19:19
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-07-2003 @ 19:29:
Mijn mening is:

Dat al die kleurtjes verdomde kinderachtig zijn.
uv reactive fluor-kleurtjes, dat is dé shit
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 19:53
skatefamke
skatefamke is offline
mijn kamer heeft rood/oranje muren, een inhammetje is blauw/paars en mijn plinten + deur enzo zijn geel. (inspiratiebron is een passoafles.) ik heb dat nu 3 jaar zo en ik vind het nog steeds erg cool/leuk en ben er ook nog neit gek van geworden.
__________________
give me one reason to be beautiful
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 21:43
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-07-2003 @ 19:49:
Dat mag met 16 jaar nog.

En ik moet zeggen dat ik de kamer van *~ Toeter ~* best leuk vind, niet extreem kinderachtig ofzo, gewoon gezellig en vrolijk ed (oké, beetje een rotzooi, maar ja... ).

mja..ik ben niet goed met opruimen enzo


@ MUTS123: gewoon bij Praxis
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:16
Die Happy
Avatar van Die Happy
Die Happy is offline
Ik heb mijn kamer ook knalgroen en ik moet zeggen bij mij verveelt het niet. Tis gewoon super vrolijk.
__________________
Hold you own, Know your name and go your own way
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:26
Verwijderd
Toch een crosspost...ik dacht al dat ik gek begon te worden, maar het blijkt mee te vallen.

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=543154
Met citaat reageren
Oud 17-07-2003, 22:26
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 17-07-2003 @ 22:43:
mja..ik ben niet goed met opruimen enzo
Ik ook niet zo, hoor. 't was ook meer omdat je er zelf iets over zei.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 00:03
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
maar zijn er ook mensen die behalve kleur combinaties nog leuke ideeën hebben voor een nieuwe kamer.

Ik vraag dat ook voor mezelf omdat ik mijn kamer wil aanpassen. Ik wil er echt iets speciaals van maken namelijk.
Ik ben zelf gek van gitaar spelen en snowboarden. dus ik zat te denken om een soort muur schildering te maken van een gitaar en dan plak ik een paar cdtjes op de muur enzo. En misschien wat song teksten of zoiets van "I Love Rock & Roll'

En dan of op een andere muur, of in een overvloeing iets met snowboarden. Daar ben ik nog niet echt over uit. Ik zat eerst te denken aan iets met oude ski-passen, maar ik weet niet echt wat ik daar dan precies mee kan maken.

Wat misschien ook wel leuk is om te doen (ik zit zelf ook op de zolder met een schuin dak) om een beetje doorschijnend kleed licht golvend aan je plafond te hangen.

Zelf ben ik ook gek op lichtjes, dus ik zou van die kerst lampjes boven dat kleed kunnen hangen, als een soort sterren ofzo.
Of misschien een licht slang ergens.



Maar ja.....hebben mensen nog meer leuke en orginele ideeën?
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:30
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 17-07-2003 @ 23:26:
Ik ook niet zo, hoor. 't was ook meer omdat je er zelf iets over zei.
owww op die manier mja..ik vind al die zooi ook niet zo erg...mn ouders vinden het helaas wat minder
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 10:37
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
G.T.C. schreef op 18-07-2003 @ 01:03:
maar zijn er ook mensen die behalve kleur combinaties nog leuke ideeën hebben voor een nieuwe kamer.

Ik vraag dat ook voor mezelf omdat ik mijn kamer wil aanpassen. Ik wil er echt iets speciaals van maken namelijk.
Ik ben zelf gek van gitaar spelen en snowboarden. dus ik zat te denken om een soort muur schildering te maken van een gitaar en dan plak ik een paar cdtjes op de muur enzo. En misschien wat song teksten of zoiets van "I Love Rock & Roll'

En dan of op een andere muur, of in een overvloeing iets met snowboarden. Daar ben ik nog niet echt over uit. Ik zat eerst te denken aan iets met oude ski-passen, maar ik weet niet echt wat ik daar dan precies mee kan maken.

Wat misschien ook wel leuk is om te doen (ik zit zelf ook op de zolder met een schuin dak) om een beetje doorschijnend kleed licht golvend aan je plafond te hangen.

Zelf ben ik ook gek op lichtjes, dus ik zou van die kerst lampjes boven dat kleed kunnen hangen, als een soort sterren ofzo.
Of misschien een licht slang ergens.



Maar ja.....hebben mensen nog meer leuke en orginele ideeën?
Ik vind dat je zelf al hele leuke ideen heb!

Alleen ik denk dat als je 2 muurschilderingen doet dat het dan wel erg druk wordt, dus als ik jou was zou ik een van de 2 onderwerpen kiezen.

Dat kleed aan je "plafon" is ook een heel leuk idee!! Ik heb daar zelf ook wel eens aan gedacht, maar k heb het nooit echt gedaan. Ik weet niet hoe je dat spul noemt maar je hebt van dat doorzichtige stof in verschillende kleuren wat ook nog eens glimt. Als je daar dan van die kerstlampjes onder hangt geeft dat echt een superleuk effect!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:08
platvoetje
Avatar van platvoetje
platvoetje is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 18-07-2003 @ 11:37:
Ik vind dat je zelf al hele leuke ideen heb!

Alleen ik denk dat als je 2 muurschilderingen doet dat het dan wel erg druk wordt, dus als ik jou was zou ik een van de 2 onderwerpen kiezen.

Dat kleed aan je "plafon" is ook een heel leuk idee!! Ik heb daar zelf ook wel eens aan gedacht, maar k heb het nooit echt gedaan. Ik weet niet hoe je dat spul noemt maar je hebt van dat doorzichtige stof in verschillende kleuren wat ook nog eens glimt. Als je daar dan van die kerstlampjes onder hangt geeft dat echt een superleuk effect!
ik heb op mijn oude kamer... die ik nu dus nog heb boven mijn bed ook een golvend doek hangen.... ik heb gewoon een gordijn in een mooi stofje, van dat doorzichtige spul, gekocht en dat hebben we aan mijn plafond gemaakt zodat het een beetje golft.... is echt heel grappig!!!!

Jullie ideeetjes zijn trouwens kei leuk.... kheb dat streepjes behang, kweet niet of ut precies dezelfde is maar lijkt er wel op, gister bij de praxis gezien.... is kei grappig en waarschijnlijk ga ik die knalgroen met soort oranje en met geel doen en dan misschien nog dat streepjesbehang....... lijkt een beetje errug op jouw kleuren van je kamer Toeter, maar die izjn echt kei gaaf!!!

ik heb er echt al kei zin in, vooral door al die leuke ideetjes van jullie TNX!!!!!!!!!


greeeeeetzzz
__________________
****If assholes could fly, this place would be an airplane****| How many times do I have tu flush, before you go away???
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 14:19
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
het is idd leuk behang.
ik ben nu de kamer van mn vriend aant verven. zwart met rood.
maar dat t donker is valt ook wel meej want hij slaapt op zolder en het dak is van hout en dat doe ik niet.
mijn eigen kamer wil ik ook met zwart maar dat maakt t klein.
de mettalic verven zijn ook heel mooi zilver en paars enzo.
ik ben er nog niet echt over uit maar tworden denk wel verschillende kleuren op de muren, kep nl veel muren en veel hoekjes enzo.
beetje omslachtig verhaal
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-07-2003, 15:18
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Houd je kamer licht.

-Lichte kleuren. Op een kleurenstaal lijkt de lichtste kleur vaak enorm licht, maar een hele muur vol is vaak precies goed.

-Tinten zoals blauw, groen maken je kamer kil/koud.

-Rood, oranje, geel geven juist een warme, zachte sfeer.

-Gebruik nooit spierwit voor op je muur, dat ziet er niet uit, bovendien zie je ieder vlekje dingetje noem maar op.

-2 keer verfen is meer werk maar zooo veel mooier dan 1 keer met dikke klodders.

-Houd het rustig. Zoals die plaatjes van bovenstaande kamer, leuk, maar beperk het tot één muur. Anders toont het enorm klein/benauwd.

-Spiegels doen wonderen. Spiegeltegeltjes zijn erg gaaf, hang ze in een rechte lijn onder elkaar, naast elkaar, in een vierkant god weet wat. Je creert er wat aparts mee.

-Kzou persoonlijk je kamer helemaal zacht oranje verfen (Juni, van VTWonen, van Flexa, hele mooie, warme tint) en hier en daar een streep, cirkel, plintje, vensterbank met een ander tintje.

-Meubels in houttint. Zorg wel dat 't allemaal het zelfde hout is, dus of heel donker, of heel licht, en niet alles door elkaar.

-Zorg voor opslagruimte, niets is zoo irritant als dat jeje spullen niet kwijt kan. "t wordt toch wel een troep maar goed he

-Lichtjes. Neem geen 60 Watt Spaarlampen, heel fijn en noem maar op, maar dag sfeer. Kies kleine lichtjes. En een goede bureaulamp. "t makkelijkste is overigens wel als je alle lampjes aan sluit op één schakelaar anders blijf je bezig alles aan en uit zetten, schiet niet op.

-Beperk troepjes, in de zin van foto's. Ik word er gek van, foto's posters noem maarop.. Leuk als je 11 bent..
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 15:19
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
-Als je perse dat streepjes behang wilt, doe dan één muur. Of beter, één baan. Dat ziet er veel gaver uit. En 't blijft enigszins overzichtelijk, rustig.

-Kies qua meubels alles een beetje in één stijl. Ren niet meteen naar ikea, of naar een andere meubelzaak. Er zijn vaak een heleboel meubelbeurzen met 2e hands dingen. A. Veel leuker. B. Goedkoper. C. Aparter. D. Je kan er veel geld afdingen.

-Ook heel gaaf, en goedkoop; Haal een goedkoop behangetje bij de Praxis, Gamma. Een paar goede viltstiften, vingerverf noem maar op, huur een paar creatieve vrienden en laat ze iets op de muur kladden. Je kan denk ik 't beste één muur nemen, anders is alles een grote teringzooi.
__________________
Freak me baby

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 15:26.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 16:46
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
platvoetje schreef op 18-07-2003 @ 15:08:
ik heb op mijn oude kamer... die ik nu dus nog heb boven mijn bed ook een golvend doek hangen.... ik heb gewoon een gordijn in een mooi stofje, van dat doorzichtige spul, gekocht en dat hebben we aan mijn plafond gemaakt zodat het een beetje golft.... is echt heel grappig!!!!

Jullie ideeetjes zijn trouwens kei leuk.... kheb dat streepjes behang, kweet niet of ut precies dezelfde is maar lijkt er wel op, gister bij de praxis gezien.... is kei grappig en waarschijnlijk ga ik die knalgroen met soort oranje en met geel doen en dan misschien nog dat streepjesbehang....... lijkt een beetje errug op jouw kleuren van je kamer Toeter, maar die izjn echt kei gaaf!!!

ik heb er echt al kei zin in, vooral door al die leuke ideetjes van jullie TNX!!!!!!!!!


greeeeeetzzz

t geeft inderdaad echt een superleuk effect! Je kan ook met kesrtlampjes en kerstslingers dingen doen...dat geeft ook leuke effecten!! Dat heb ik op mn ouwe kamer (die ik ook nog steeds heb)

Nou je ideen klinken in ieder geval heel leuk! k ben echt zeer benieuwd naar het resultaat!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:15
Verwijderd
***************************************************************

gewoon posters ophangen joh, das keigaaf!!



******************************************************************
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 17:30
Verwijderd
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 18-07-2003 @ 11:37:
Ik weet niet hoe je dat spul noemt maar je hebt van dat doorzichtige stof in verschillende kleuren wat ook nog eens glimt.
Organza

Als je er lampjes tegen aan hangt, mag je wel uitkijken dat het niet in de fik vliegt...lampjes worden nl verdomd heet na verloop van tijd.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 19:01
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 18-07-2003 @ 18:30:
Organza

Als je er lampjes tegen aan hangt, mag je wel uitkijken dat het niet in de fik vliegt...lampjes worden nl verdomd heet na verloop van tijd.
ja dat zou best eens kunnen!

haha ja inderdaad!! daar wel goed op letten...en ik spreek uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:33
Angie_
Avatar van Angie_
Angie_ is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef op 17-07-2003 @ 12:27:
Als je iets warms wilt, denk ik dat knalgroen en oranje niet echt de aangewezen kleuren zijn.. Wel leuk, maar het geeft eerder een fris effect denk ik...
Misschien idd iets met paars, roze of rood, en je plinten en deurpost een andere kleur geven, en deze dan ergens anders terug laten komen...
Qua inrichting heb ik geen idee, t enige wat ik kan zeggen is dat ik een klamboe boven een bed altijd zeer koel vind, en 't is nog handig tegen de muggen ook
ik hoop dat je zelf ook ziet wat je schrijft..

Als je iets warms wilt, denk ik dat knalgroen en oranje niet echt de aangewezen kleuren zijn..

alleen groen is een koude kleur.. maar kan in combinatie met een andere kleur of sfeerverlichting ook heel warm zijn

ORANJE is een warme kleur..

paars, roze of rood

PAARS is daarentegen een KOUDE kleur..
maar ook weer met behulp van licht en verdere inrichting warmer te laten LIJKEN
Lees nou eens een boek ofzo over kleuren ..
tis heel simpel
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:03
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Mijn studentenkamer heeft een LIMOEN groene muur en voor de rest veel groene elementen. Een plint, deur, kozijn etc.etc.

Mijn vitrage voor mijn bed is licht paars en mijn gordijnen zijn geel. Mijn vloer is houdkleurig, tevens mijn bureau en mijn boekenplankje etc.

Ik ben erg blij met mijn groene kleur!














__________________
Live your Life like you prefer it........

Laatst gewijzigd op 18-07-2003 om 22:08.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:05
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
oeww leuke kamer!! Dat schilderij met die gekleurde lijnen is wel stoer trouwens!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:10
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Citaat:
*~ Toeter ~* schreef op 18-07-2003 @ 23:05:
oeww leuke kamer!! Dat schilderij met die gekleurde lijnen is wel stoer trouwens!!
En als het donker wordt?? Dan heb ik een schitterende kamer... heerlijk warm met lichtjes. Jammer dat het zo'n donker weer was die dag.... Wel schattig he?
(ik heb dus ook op de "schilder" manier 1 muur knal)

__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:25
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
aquafemme schreef op 18-07-2003 @ 23:10:
En als het donker wordt?? Dan heb ik een schitterende kamer... heerlijk warm met lichtjes. Jammer dat het zo'n donker weer was die dag.... Wel schattig he?
(ik heb dus ook op de "schilder" manier 1 muur knal)

mja k vind em echt super!!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 22:26
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 18-07-2003 @ 23:14:
Knalroze en knalgroen, en van dat alluminium plaat achtige zeil op de vloer

[afbeelding]

[afbeelding]

En tegen de andere muur staat een hele lichte houten kast, moet eigenlijk geverft ofzo, maar vind het zo mooier. Met knalgroene gordijnen voor m'n raam, ben er blij mee
super mooie kamer!! geweldige kleurcombinatie dat roze en groen!! ow...*flieft op kamer is*

Laatst gewijzigd op 09-09-2007 om 22:38.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 00:41
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 18-07-2003 @ 23:34:
Hihi Mjah ben ook nog steeds blij ermee Tis best een grote kamer ook (19m2) dus dan is het niet zo'n opgepropt hok
alleen waarom is die ene lamp nou blauw?
Gewoon een vraagje groen leek me logischer
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 01:28
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 19-07-2003 @ 01:46:
Ze hadden geen groene, en omdat m'n bed ook blauw is, en die ingelijste poster ook een boel blauw heeft, vond ik blauw ook wel kunnen
ja dat wel ...
Het is zeker niet lelijk. Het viel me gewoon op
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.