Oud 12-05-2014, 16:49
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
Hee mensen,

Het leek me leuk om een topic te maken waar iedereen kon vertellen hoe zijn/haar examen is gegaan.

Duss... Hoe ging het?
Advertentie
Oud 12-05-2014, 17:23
Raar jong
Raar jong is offline
Kunst ging niet zo lekker helaas
Oud 12-05-2014, 18:21
marijnvt
marijnvt is offline
Verschrikkelijk. Ik heb bij Nederlands een hele hoop op geschreven, maar allemaal net niet goed. (Hoewel ik mijn antwoorden nog steeds goed vind :') )
Oud 12-05-2014, 21:51
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
Citaat:
Verschrikkelijk. Ik heb bij Nederlands een hele hoop op geschreven, maar allemaal net niet goed. (Hoewel ik mijn antwoorden nog steeds goed vind :') )
mm balen, bij mij ging Nederlands ook niet echt lekker.
Oud 12-05-2014, 22:46
M!rth3
M!rth3 is offline
VWO Nederlands

Zijn er meer die de antwoorden (en de vragen zelf ook, met name de open vragen) zo vaag vinden? Ik dacht eerst dat het best goed ging tot ik van iedereen antwoorden te horen kreeg die totaal niet aansloten bij mijn antwoorden. Zij hadden die antwoorden via het correctemodel nagekeken en hadden hetzelfde probleem als ik. Al meer dan 6000 klachten bij laks... Toeval?
Oud 14-05-2014, 20:45
BueBerry
Avatar van BueBerry
BueBerry is offline
VMBO Nederlands.

Gewoon in een woord kut. Het was te doen maar er was een rare vraagstelling bij het artikel. Blij dat ik daar nu af ben.
__________________
If there ever comes a day that we can't be together, please keep me in your heart and i'll stay there forever!
Oud 15-05-2014, 08:23
Verwijderd
Nederlands was veel te lang en te moeilijk
Oud 15-05-2014, 09:21
WhiteBlossom
Avatar van WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Heb van iemand gehoord dat dat komt omdat volgend jaar de examens van nederlands helemaal omgegooid worden. Je hebt dan geen samenvatting meer die je moet schrijven. Dus hebben ze dit jaar al een beetje geexperimenteerd met het tekstverklaren, waardoor er dus meer vragen waren die er nóg veel dieper op in gingen.
__________________
The Melody of Logic will Always play out the Truth
Oud 15-05-2014, 09:40
Verwijderd
Geldt dat voor alle niveaus?
Oud 15-05-2014, 10:21
AardbeiKers
AardbeiKers is offline
En lag het nou aan mij of viel de eerste vraag van biologie VWO buiten de leerstof?
Oud 15-05-2014, 10:34
Kevin_HFM
Kevin_HFM is offline
Hallo iedereen,

Leuk om te lezen hoe het iedereen afgaat tijdens de examens!

Ik ben Kevin van der Laan van radiozender Haren FM, de lokale omroep van de gemeente Haren vlak onder Groningen. Voor ons jongerenprogramma Wilde Haren (iedere vrijdagavond tussen 7 en 9 uur te beluisteren) zijn we op zoek naar iemand die ons na afloop van alle examens via een telefonisch gesprekje kan vertellen hoe alles is gegaan.

Ik ben benieuwd of hier op dit forum er iemand bij zit die ons in ons programma te woord zou willen staan. Mocht je geïnteresseerd zijn, dan kun je mij mailen op het mailadres wildeharen@haren.fm.

Ik hoop van je te horen!
Oud 15-05-2014, 10:55
WhiteBlossom
Avatar van WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Citaat:
Geldt dat voor alle niveaus?
Dit ging over het vwo examen, voor de andere niveaus weet ik niet of dat ook zo is. Het is wel aannemelijk.
__________________
The Melody of Logic will Always play out the Truth
Oud 15-05-2014, 10:57
WhiteBlossom
Avatar van WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Citaat:
En lag het nou aan mij of viel de eerste vraag van biologie VWO buiten de leerstof?
Ja en nee volgens mij. De nadruk lag nogal op planten, maar volgens mij viel dit onder erfelijkheid.
__________________
The Melody of Logic will Always play out the Truth
Oud 15-05-2014, 14:41
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Heb van iemand gehoord dat dat komt omdat volgend jaar de examens van nederlands helemaal omgegooid worden. Je hebt dan geen samenvatting meer die je moet schrijven. Dus hebben ze dit jaar al een beetje geexperimenteerd met het tekstverklaren, waardoor er dus meer vragen waren die er nóg veel dieper op in gingen.
Dat is wel wat ik van mijn mentrix/lerares Nederlands heb gehoord.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 17-05-2014, 21:20
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Citaat:
Heb van iemand gehoord dat dat komt omdat volgend jaar de examens van nederlands helemaal omgegooid worden. Je hebt dan geen samenvatting meer die je moet schrijven. Dus hebben ze dit jaar al een beetje geexperimenteerd met het tekstverklaren, waardoor er dus meer vragen waren die er nóg veel dieper op in gingen.
Ik geloof het ook. Ik ben eerstejaars aan de universiteit en ik heb een pilot examen gemaakt voor wat ze van plan zijn (ja makkelijk 10 euro verdienen he ) om te zien hoe het taalniveau van universitaire studenten is of zo. Wees blij dat jullie samenvatting nog kunnen maken, het was echt kut om te doen en ik weet nog wel dat ik samenvatten kut vond, maar dit was echt verschrikkelijk
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Oud 23-05-2014, 16:07
Bola
Avatar van Bola
Bola is offline
Bij mij ging het goed.

Ik heb alles wel voldoende.

Ja misschien Engels een 5,3 ofzo. Dat zie ik nog wel gebeuren, maar voor de rest in naar mijn weten alles 6+
Oud 24-05-2014, 13:34
WhiteBlossom
Avatar van WhiteBlossom
WhiteBlossom is offline
Citaat:
Ik geloof het ook. Ik ben eerstejaars aan de universiteit en ik heb een pilot examen gemaakt voor wat ze van plan zijn (ja makkelijk 10 euro verdienen he ) om te zien hoe het taalniveau van universitaire studenten is of zo. Wees blij dat jullie samenvatting nog kunnen maken, het was echt kut om te doen en ik weet nog wel dat ik samenvatten kut vond, maar dit was echt verschrikkelijk
Het samenvatten was het probleem niet bij dit examen. Tekstverklaring vonden veel mensen te lang duren, omdat de vragen te diep ingingen op de tekst. Daardoor kwamen veel mensen blijkbaar in tijdnood.
__________________
The Melody of Logic will Always play out the Truth
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Centraal eindexamen [ALG] Hoe ging je examen?
Daantje_0705
5 15-05-2016 17:25
Eindexamens 2014 [HAVO] Duits en Economie, Hoe ging het?
JVV079
5 17-05-2014 19:11
Lichaam & Gezondheid Steunzolen welke hebben jullie en hoe aangemeten?
Annemarie99
16 29-04-2011 17:09
VWO Wiskunde B, hoe ging het?
Herfstvlieg
9 27-05-2010 22:35
Algemene schoolzaken Van mavo naar havo, hoe ging dat??
een dichter
10 24-08-2004 15:41
Liefde & Relatie waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie?
Verwijderd
61 01-06-2004 09:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.