Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2003, 05:52
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Hallow mensjes,

Ik heb een probleempje ... ik probeer het zo duidelijk mogelijk uit te leggen. 't Is een lang verhaaltje sorry ... maar ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen

Begin dit jaar leerde ik een meisje kennen, ze kwam naast me wonen. Ik leerde haar goed kennen, en al snel waren we verliefd. We deden dingen samen, zoende, streelde elkaar etc.etc. Alleen het punt was, dat die dingen heel snel kwamen.
We zagen elkaar zovaak, dat we vaak ruzie's kregen, het klikte op DAT moment gewoon niet. Maar op andere momenten juist weer wel.
Daardoor vond zij het te snel gaan, alles wat we deden etc. Ze begon op een gegeven moment kortaf te doen. De dag er na, zag ik een auto staan waarin zij met een andere kerel zat...

Maar goed, dat heb ik nu achter de rug.

December 2002, ik leer een meisje kennen op het galabal van school. Ze zag me wel zitten. Maar ik was dronken op begin van de avond toen ze naar me toe kwam en me wilde zoenen ... alleen, het stomme ervan is dat ik haar heb afgewezen
Een paar maanden later, hoorde ik dat ze een vriend had (wat overigens een vriend van mij is).
Ik baalde er dus flink van, want ik zag haar ook wel zitten

Verloop van het jaar, zijn we dus heel goed met elkaar op geschoten, en vooral de laatste paar weken. Ben gaan kijken bij een wedstrijd van d'r , (wat haar goed deed ) heb d'r mee gevraagt uit te gaan (gaat mee).
Gister kwam ze naar me toe, zegt ze : "Ik ga vanmiddag maar is praten met mn vriend ..." Ik : "Waarom?" Zegt ze : "Ja ik vind het allemaal niet meer goed gaan, en ik wil meer vrijheid ..."

Dus zo gezegt zo gedaan, die middag ging het uit tussen hun. Ik natuurlijk stik blij, maar ... ze wilde meer vrijheid en het is net uit. Dus om dan gelijk weer een relatie te beginnen is niet goed...

Ik heb nog 2 vrijkaartjes voor de bioscoop wat natuurlijk heel handig is Alleen ... wanneer zal ik d'r mee vragen ?
En hoelang zal ik wachten totdat ik m'n stap zal zetten?
Of kan ik beter wachten tot zij met wat komt.

Ik wil namelijk geen herhaling op de eerste alinea, dat als het eindelijk goed gaat, ze er met een ander vandoor gaat.
Heel snel gaan doen heb ik ook geen trek in, want dat is ook niet goed.

Of te wel : Ik ben ff de weg kwijt ... wat zouden jullie doen?
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2003, 06:34
Verwijderd
gewoon meenemen naar de bios hoor.en wie of hoe met de eerste stap gaat meestal op gevoel. gewoon afwachten.

ook goeiemorgen trouwens
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 06:43
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
persoonlijk zou ik al niet eens durven dr mee te vragen naar de bios, maar ik denk dat je het wel een paar weken nadat het uit is gegaan doen.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:18
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zij zegt tegen JOU dat ze het uit wil maken met haar vriend, die informatie vertrouwt ze JOU toe, voordat iemand anders ervanaf weet....

Neem d'r maar gewoon mee naar de bios...kijken of m'n vermoedens juist zijn...
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:26
@pie
@pie is offline
ga uit eten, doe gezellig en vraag na afloop of ze 'n volgende keer meegaat naar de bios? 2 dates voor de prijs van 1

en dan kun je altijd nog zien wat er gebeurt.. dat ze meer vrijheid wil hoeft niet te betekenen dat ze geen relatie meer wil he, misschien wil ze gewoon vaker met haar vriendinnen kunnen stappen en zich minder vast voelen zitten aan de wensen van haar vriendje..
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 09:58
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik vind het al heel wat dat ze eerst naar jou toe komt om te vertellen dat ze wat meer vrijheid wil, in plaats van dat ze dat eerst aan haar vriend vertelt. En bovendien had ze toch ook al gezegd dat ze mee uit wilde gaan? Dus gewoon lekker samen uiteten/naar de bios gaan en kijken wat er gebeurt!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 13:48
Cootje
Avatar van Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 18-09-2003 @ 10:58:
Ik vind het al heel wat dat ze eerst naar jou toe komt om te vertellen dat ze wat meer vrijheid wil, in plaats van dat ze dat eerst aan haar vriend vertelt. En bovendien had ze toch ook al gezegd dat ze mee uit wilde gaan? Dus gewoon lekker samen uiteten/naar de bios gaan en kijken wat er gebeurt!
idd, aan uit eten zat ik ook al te denken... gewoon een argentijn of zo die hier meestal wel knus en gezellig zijn ...

en das idd wel een goeie, als we klaar zijn met eten naar de bios

Thx

Nog meer aanraders?

edit : ik had d'r gister gesmst ... niks terug gekregen ... ze zegt alleen 'eeejz' op msn .. meer niet ... mja k zal dr wel nix van aantrekken ....
__________________
Pain is temporary, Glory is forever !

Laatst gewijzigd op 18-09-2003 om 14:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik weet niet wat ze wil en wat ik moet doen
crashb
14 26-02-2015 21:52
Psychologie Ik weet niet goed wat te doen
tinkebel
19 09-03-2006 19:56
Liefde & Relatie Vage situatie (wat te doen?)
useful_idiot
34 12-08-2005 23:00
Liefde & Relatie hoe vermaken met goede vriend
sweet_forumgirl
23 27-09-2004 13:33
Liefde & Relatie wat te doen?
Vini-Vidi-Vici
10 20-04-2004 06:24
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen [KCV] Wat te doen?
Seven of Wands
7 09-04-2004 19:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55.