Oud 19-03-2013, 17:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik was soort van gepland. Mijn moeder stopte met de pil toen ze klaar was met haar studie, omdat ze dacht dat het nog wel even zou duren voor ze weer zwanger kon worden enzo. Ze werd echter diezelfde maand nog zwanger, waardoor ik mijn vaders eindexamen conservatorium nog meegemaakt heb. Dat was een beetje per ongeluk, want het kwam niet echt handig uit. Mijn ouders zaten op een studentenkamer samen toen mijn moeder zwanger was, maar hadden wel een huis toen ik werd geboren. Ik heb geen broers of zussen. Ik was hoe dan ook welkom en geliefd, onhandig getimed of niet. Als ik geadopteerd was zou ik wel willen weten wie mijn echte ouders waren. Ik snap goed dat ze dat lastig zouden vinden te vertellen, zeker mijn vader is geen persoon die makkelijk over shit praat. Ik beantwoord graag vragen dus ik vind dit niet teveel vragen.

Wat is het moeilijkste gesprek dat je afgelopen week gevoerd hebt: met wie en waarover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2013, 00:08
Verwijderd
Met een leraar. Het gaat thuis helemaal niet goed en ik heb vaak veel en nare zorgen aan mijn hoofd. Ik liep hier al heel lang mee rond, maar nu heb ik het toch verteld (hoewel ik gedeeltelijk ook geen keus had, omdat hij tegen me ging praten en ik elke keer moest huilen). Maarja
Ook wel weer fijn om het tegen iemand gezegt te hebben haha

Wat is het leukste/grappigste gesprek dat jij deze week gevoerd hebt?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 00:15
Verwijderd
Een gesprek met een tweejarige over de logica van een hond die de neus van de sneeuwpop opeet.


Je komt in de trein erachter dat je bent ingestapt zonder ov, die heb je dus niet bij je. Je telefoon is leeg, je hebt geen contant geld bij je en je lopende rekening is leeg. Wat nu?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 02:36
Verwijderd
Dat wordt flink flirten met de conducteur. En een verhaal ophangen dat ik gerold ben ofzo. Ik zie er erg onschuldig uit dus dat zal wel lukken

Zie jij mogelijkheden in je huidige situatie om met iets (maakt niet uit wat of op welk gebied, hoeft niet per definitie met geld te zijn) te frauderen? Hypothetisch he, nu niet de moraalridder gaan uithangen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 11:00
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, ja hoor. Ik zou zo aan mijn klasgenoten verslagen kunnen vragen die ik nog moet inleveren om mijn voorwaardedossier af te krijgen

Wat lijkt jou het meest verschrikkelijke om mee te maken, in je omgeving (bijv. brand in je huis, overvallen worden, dood van (beide) ouders, etc.)
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 14:34
Verwijderd
Als mijn joch de pijp uit zou gaan. Ik zie niet in hoe ik dat ooit te boven zou komen. Enkeltje gesticht wordt dat.

Wat voor soort filmpjes op youtube kijk je het liefst? Muziek valt af want dat vind ik een saai antwoord.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 14:40
Verwijderd
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=l-gQLqv9f4o

Dit is het absoluut het leukste filmpje op heel het world wide web!

Gebruik je facebook? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 14:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja. Omdat al mijn friendjuhs dat ook doen en ik het makkelijk vind om in contact te blijven en te weten wat er in hun levens gebeurt zonder dat ik ze steeds moet bellen whatsappen mailen enzo.

Wat zijn jouw kookvaardigheden?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 16:25
Verwijderd
Kun je een voorbeeld van een mogelijk antwoord op die vraag geven want ik weet nauwelijks wat ik zou kunnen antwoorden...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2013, 16:28
Verwijderd
nou die zijn niet zo bijzonder. Mijn ouders zijn een weekendje weg en het ziet er zo uit:
Lunch: soep gemaakt met lekkere stokbrood (uit een pakje)
Diner: bij de buren!

Morgen zit ik lang op school, dus eten op school. Diner in Delft met een leuk meisje.

Zaterdag lunch zal wel brood worden, avondeten maak ik zelf voor mij en mijn zus: waarschijnlijk rijst met vlees.
Zondag ben ik brak en maakt het mij niet uit wat ik eet, dus waarschijnlijk wordt dat pizza.....

Maar an sich vind ik koken wel leuk; het vervelende is dat je er tijd voor vrij moet maken.

Vraag blijft staan voor Erthur
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 20:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ertur geeft geen antwoord

Mijn kookvaardigheden qua het koken zelf zijn prima, er mislukt nooit iets. Ik ben alleen niet zo goed in het zelf bedenken van recepten en als iets goed bevalt, kan ik heb eindeloos maken. Ik ben denk ik een gemiddelde keukenprinses qua kookvaardigheden. Ik werk nog aan mijn snijskills.

Hoe zijn jouw klusvaardigheden?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2013, 21:39
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
haha helemaal niks, ik heb echt twee linker handen

wat is je favo cocktail en waarom?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Ertur geeft geen antwoord
Jawel, ik heb een duidelijk antwoord gegeven waarin ik om nadere informatie vroeg en deze werd mij helaas niet verstrekt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 10:55
Verwijderd
Mijn favoriete cocktail is een white of black Russian. Een gelukzalige blik maakt zich van mij meester wanneer men mij dit voorschotelt. Nog niet zo gelukzalig als El Duderino, though:



Vind jij bloed lekker smaken?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 11:01
Verwijderd
Geen idee. Het beetje bloed dat ik binnenkrijg als ik me ergens mee gesneden heb, is te weinig om te zeggen dat ik het lekker vind smaken. Ik weet wel dat oud bloed héél erg vies ruikt.

Welke kwaliteit van jezelf heb je het laatst ontdekt en had je niet verwacht?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 14:21
Verwijderd
Ehr. Dat ik kán hardlopen. Maar dat is alweer twee jaar terug, dat ik dat ontdekte. Dat ik gevoel heb voor hoe te handelen bij kinderen onder een jaar, ze kan vermaken of troosten. En kan lieven.

Pasen, carnaval, kerst, nieuwjaar, sinterklaas en een zomervakantie van één week. Je mag er een zonder budgetbeperking vieren en een houden in normale vorm. De rest wordt volledig geschrapt. Wat kies je?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 14:28
Verwijderd
Carnaval. Dat ia een groot feest met dikke voorpret en vrijwel iedereen waar ik van houdt komt dan bij elkaar en mijn vriend en ik hebben elkaar min of meer gevonden met de carnaval en er is schmink en veel muziek en midden in de nacht dansend over straat <3

Als er een kunstwerk van joh gemaakt zou worden, in welke vorm zou dat zijn? Schilderij, beeldhouwen, fotografie, video-Shizzle? Abstract? Geheel realiteitsgetrouw? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 19:12
Verwijderd
Je geeft geen antwoord.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 19:41
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Pasen, carnaval, kerst, nieuwjaar, sinterklaas en een zomervakantie van één week. Je mag er een zonder budgetbeperking vieren en een houden in normale vorm. De rest wordt volledig geschrapt. Wat kies je?
zomervakantie zonder budgetbeperking & kerst in de normale vorm.


Citaat:
Als er een kunstwerk van joh gemaakt zou worden, in welke vorm zou dat zijn? Schilderij, beeldhouwen, fotografie, video-Shizzle? Abstract? Geheel realiteitsgetrouw? Waarom?
blijft staan voor de volgende denk ik?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 19:43
Verwijderd
Ik had de vraag te snel gelezen,
Carnaval in normale vorm, want:
Citaat:
Dat ia een groot feest met dikke voorpret en vrijwel iedereen waar ik van houdt komt dan bij elkaar en mijn vriend en ik hebben elkaar min of meer gevonden met de carnaval en er is schmink en veel muziek en midden in de nacht dansend over straat <3
Kerst met onbeperkt budget, dan ga ik iedereen die lief is meenemen naar een of ander fancy land en daar sjiek doen.
Heb ik zo de vraag beantwoord? Zo ja:

Als er een kunstwerk van joh gemaakt zou worden, in welke vorm zou dat zijn? Schilderij, beeldhouwen, fotografie, video-Shizzle? Abstract? Geheel realiteitsgetrouw? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 19:47
Verwijderd
Oei ehm, dat ligt er maar aan welke kunstenaar het de moeite waard vind om een kunstwerk van mij te maken? Ik zou zelf fotografie wel leuk vinden, maar dan in een hele reeks met allerlei andere mensen of zo. Of een gedicht, dat abstract is maar herkenbaar van hen die mij kennen.

Hoe reageer jij op mensen die je - al dan niet structureel - behandelen alsof je jonger/dommer/lager in rang/whatever bent dan je bent? Vind je het vervelend, trek je het je aan?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 19:49
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Als er een kunstwerk van joh gemaakt zou worden, in welke vorm zou dat zijn? Schilderij, beeldhouwen, fotografie, video-Shizzle? Abstract? Geheel realiteitsgetrouw? Waarom?
Schilderij op canvas, omdat ik dit zoo mooi vind, foto's op canvas vind ik trouwens ook erg mooi!


Wanneer jevoor één dag, een activiteit voor 4 mensen zou mogen bepalen, wat zou je kiezen & wie neem je mee?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 20:44
Verwijderd
He je was te laat en sloeg mijn vraag over!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 20:52
Verwijderd
Quis was eerder.

Ik denk dat dat ligt aan de situatie. Als het mensen in mijn privéleven zouden zijn (kennissen van mijn vriend bijvoorbeeld, hi heeft een oud-huisgenoot die ontzettend neerkijkt op iedereen die geen universiteit heeft gedaan), zou ik er denk ik op den duur schijt aan hebben en die mensen negeren. Wel moet ik daar aan toevoegen dat het er aan ligt of mensen constant neerbuigende en kleinerende opmerkingen maken, of dat ze 'gewoon' in hun algehele gedrag arrogantie naar mij uitstralen. Kleinerende opmerkingen zou ik snel genoeg moe zijn en dan ik er iets van zeggen. Algehele arrogantie vind ik minder vervelend, dat doen ze maar lekker en daar hebben ze zelf meer last van dan ik.
Als het om een collega zou gaan, zou ik bekijken hoe hij/zij tegen andere op 't werk doet. Als hij/zij bij anderen hetzelfde doet, ligt het neit aan mij en kan ik het heel makkelijk van me af zetten. Als het alleen bij mij zou zijn, zou ik al mijn moed bij elkaar rapen en op een rustig moment vragen of er iets aan de hand is en uitleggen wat ik ervaar. En dan zien we wel waar we eindigen.

Als je gaat trouwen en je hebt een onbeperkt budget en mag overal naar toe waar je maar wil zijn en alles doen wat je graag wil, hoe zou jouw bruiloft er dan uit zien? Mensen die niet willen trouwen doen maar alsof.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2013, 21:31
Verwijderd
Ik zou het klein houden en ook in Nederland, ergens in een mooi natuurgebied, omdat ik niemand wil dwingen ver te reizen. Dat budget zou ik spenderen aan een heeeeeeeeeele mooie jurk en superduper eten en een gaaf bandje voor bij dat eten en daarna zouden we nog biertjes doen en een beetje dansen. Oh en ik zou vervoer en hotels regelen voor alle gasten.

Als je iets te eten was, wat zou je dan zijn en waarom?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 16:06
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
He je was te laat en sloeg mijn vraag over!
Sorry! Ik had tussendoor gegeten en niet meer op f5 gedrukt, tspijt me!

Ik zal dan wel spinazietaart met zalm willen zijn, omdat mensen die ik lief heb daar echt van genieten als we dat eten!!!

Als je voor 4 mensen een dag mocht inplannen, wat zou je doen & met wie?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2013, 16:15
Verwijderd
Ik zou met mijn zussen naar de Efteling of de Dierentuin gaan ofzo.

In welke bui/staat mag je beste vriend(in) je écht nooit zien?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 09:21
Verwijderd
In de staat van schijten.

Vertel tante Pip, wie is je vader, wie is je moeder? Wat hebben ze gestudeerd en wat hebben ze voor beroep? Hoe oud zijn ze?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 12:55
Verwijderd
Oei te laat, ik had graag South Dakota of zo geantwoord op de vorige vraag.

In verband met privacy en zo sla ik deze vraag even over
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 13:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn papa is 56, meen ik, en werkt op een sociale werkplaats. Niet omdat hij een mongooltje is, hoor, maar omdat hij ooit is afgestudeerd in houtbewerking en door een bedrijfsongeval van 30 jaar geleden een been mist. Hij kan prima uit de voeten met een prothese, maar hij kan niet lang staan/lopen en vooral in de zomer kan hij vanwege het warme weer zijn prothese soms helemaal niet dragen. Mijn papa is liev&sagt. Hij geniet van de kleinste dingen, en dat is leuk om te zien. Mijn zus en ik denken dat hij op één of andere manier autistisch is. Hij heeft ook narcolepsie, wat hem op de gekste plaatsen in slaap doet vallen. Op zijn werk houden ze hem dan ook goed in de gaten, want hij valt nog weleens in slaap achter een cirkelzaag, ofzo Mijn moeder is 54 jaar en huisvrouw (oftwel, dat is de bedoeling dat ze dat is). Ze heeft vroeger de huishoudschool gedaan en heeft bij mensen in de huishouding gewerkt en een tijd in een winkel gestaan met speelgoed en huishoudartikelen. Ze is al iets van 10 jaar depressief, en heeft de diagnose 'chronische depressie' gekregen. Mijn zus en ik denken naar aanleiding van haar gedrag (en mijn zus haar psycholoog) meer aan een combinatie van borderline en depressie, maar goed. Ze doet vrijwilligerswerk in het bejaardentehuis als ze daar in in heeft. Haar dagelijkse activiteiten bestaan vooral uit slapen en klagen dat ze het zo moeilijk heeft. Als ze een goede dag heeft, gaan we samen weleens winkelen.

Hoe denk jij over de huidige politieke situatie?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Oei te laat, ik had graag South Dakota of zo geantwoord op de vorige vraag.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2013, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Oei te laat, ik had graag South Dakota of zo geantwoord op de vorige vraag.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 15:05
Verwijderd
Bart.

Welke grap ga jij uithalen 1 april?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 16:01
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Bart.
Wat is Bart in samenhang met het politieke situatie?
(of ben ik nu heel dom)

Niks, ik vind 1-april meer iets voor de basisschool.

Wat is voor jou momenteel jou favo-muziek plaat en waarom?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 16:55
Takkeling
Takkeling is offline
Unexpect - Fables of the Sleepless Empire. Heerlijke cd. <3
edit: omdat het interessante muziek is met veel onverwachtse wendingen en ik er iedere keer weer dingen in hoor die ik er bij eerdere luisterbeurten niet in hoorde. En omdat 'ie me zo waar nog beter bevalt dan de voorloper In a Flesh Aquarium, die relatief chaotischer is.

In hoeverre ben jij milieubewust bezig?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 17:08
Verwijderd
Hmm, lastig. Bewust ben ik wel maar ik handel er niet altijd naar. Ik heb geen auto en ben ook niet van plan die aan te schaffen, ik vlieg liever niet maar ga er ook niet principieel niet om op vakantie en doe bijna alles met de fiets dus qua OV bespaar ik vast ook wel wat. Ik eet zelden vlees en maar soms vis, ik eet het liefst biologisch en/of lokaal en voedsel uit het seizoen. Een lange warme douche is een van de weinige dingen waar mn gewrichten van opknappen dus daar bespaar ik niet op, de kraan laat ik nooit lopen, mijn huis is oud en slecht geïsoleerd dus de verwarming staat vaak vol open terwijl de helft van de warmte naar buiten verdwijnt. Ik heb zeer weinig apparaten en mn laptop zet ik z.s.m. uit, maar alsnog staat 'ie wel veel aan. Oh en ik let wel op verpakkingen: als hetzelfde product in minder verpakkingsmateriaal te koop is neem ik dat mee in de overweging over welke variant ik moet kopen.

Wat zou je je kinderen (en als je die niet wil moet je je maar even voorstellen dat je ze wel zou krijgen) willen meegeven, wat jij van je ouders/opvoeders hebt meegekregen?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 17:27
Takkeling
Takkeling is offline
Verantwoordelijk met het milieu/de natuur omgaan voor zover dat binnen het redelijke ligt en weinig waarde hechten aan allerlei dure merken en luxe-artikelen. Niet (veel) meer nemen dan je nodig hebt, ik vind dat mijn ouders me dat goed hebben meegegeven. Voor de rest niet echt iets eigenlijk, maar ik wil ook geen kinderen.

Heb jij echt winterkleding en zomerkleding of draag je je garderobe min of meer het hele jaar door?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 18:19
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ik draag bijna mijn hele garderobe het jaar door, echte dikke wintertruien die ik aan heb bij -5 ofzo niet, maar als het op een zomeravond wat frisser is, trek ik wel een trui aan in plaats van een jas, en ik heb vaak shirtjes die ik in de zomer aan heb, in de winter met een lang t-shirt eronder ook gewoon aan =).

Wat voor programma's vind je leuk op tv?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 20:02
MMollie
MMollie is offline
WIDM 4ever! <3

Waar ergerde je je vandaag aan?
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 21:24
Verwijderd
Aan de plintenknipper. Wat een tyfusding.

Wat is de meest vervelende generalisatie die op jou betrokken kan worden? Dat is wel een kromme zin, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2013, 22:04
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik 'maar vmbo' heb gedaan, en 'maar mbo' doe. Want alle vmbo'ers/mbo'ers zijn natuurlijk dom, kansloos en asociaal Niet dat iedereen zo denkt, maar ik loop er nog wel heel vaak tegenaan.

Wat is het meest vervelende wat je het afgelopen jaar hebt meegemaakt?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 02:44
Verwijderd
Een goede vriendin van me die voor een half jaar naar Curaçao is voor stage.

Als je je voornaam zou veranderen, waarnaar zou je het dan veranderen?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 07:16
MMollie
MMollie is offline
Antoine

Doe je aan sport?
__________________
Too hot to be true
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 09:58
Takkeling
Takkeling is offline
Nee, ik hou niet van sport. Ik fiets en wandel wel graag overigens.

Wat vind je van brillen?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 10:04
Verwijderd
Brillen zijn in principe prima en kunnen erg leuk en mooi zijn of staan. Ik heb een gruwelijke hekel aan mijn eigen bril, maar dat komt omdat ik op mijn 4 jaar al -5 had en tot mijn 13e met jampotglazen heb rondgelopen (met alle gepest erbij natuurlijk). Intussen is het -20, dus ik draag dat kreng nooit omdat het zwaar en lelijk is. Mensen die zeggen dat een bril niet zo erg en niet lelijk is, geef ik volkomen gelijk tot een bepaalde sterkte. In mijn geval is een bril een hel en afschuwelijk lelijk door de vervorming die de glazen geven.

Spoiler


Zijn er dingen die je uit principe niet koopt?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 10:06
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Ohohhh ik was te laat haha.
Ik koop uit principe geen bont, maar ik vind het ook nog eens lelijk.

Wat ga je doen dit paasweekend?
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.

Laatst gewijzigd op 30-03-2013 om 10:07. Reden: te laat voor de vorige vraag xD
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 11:40
Takkeling
Takkeling is offline
Niks anders dan andere weekenden en maandag ga ik gewoon lekker naar mijn vrijwilligerswerk.

Heb je wel eens meegedaan aan een of andere wedstrijd? Wat voor een?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 11:46
Verwijderd
Een monologenwedstrijd van mijn toenmalige toneelvereniging. Dat was tof.

Wat uit 2012 zou je nu anders doen en waarom?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 12:09
Verwijderd
Ik heb tijdens een sportwedstrijd een ongeluk gehad waardoor ik vier botten in mijn hoofd had gebroken, jukbeen en bijholtebotten en zo. Paar keer voor geopereerd, sommige dingen zal ik de rest van mijn leven last van blijven houden. Niet superernstig, maar toch. Ik zou dat precieze moment van het ongeluk even net wat anders gedaan hebben

Kun jij je druk maken om de dreiging van Noord-Korea om met raketten te gaan schieten? Waarom wel of waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2013, 13:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Niet echt. Ten eerste omdat het een beetje een ver-van-mijn-bed show is, het is letterlijk aan de andere kant van de wereld, ik acht de kans dat Noord-Korea Nederland aanvalt klein. Misschien wat oppervlakkig, maar dan maak ik me er niet zo veel zorgen over.
Ten tweede omdat ik niet denk dat als het tot oorlog komt (wat heel dom zou zijn van Noord-Korea, maar goed...) ik vermoed dat het snel einde oefening zou zijn voor het regime. Puur militair gezien stelt het niet heel veel voor, het leger is ondervoed en slecht opgeleid, materiaal inferieur aan wat de Amerikanen tot hun beschikking hebben. Ze zullen het wel een tijdje volhouden, maar het is onwaarschijnlijk dat het Koreaanse leger het zal winnen (hoewel er aan beide zijden vast veel slachtoffers vallen). Ik denk ook niet dat dit snel zal escaleren tot een groter conflict in Azië, zelfs de bondgenoten van Noord-Korea hebben aangegeven dat ze gewoon dom bezig zijn met die provocaties.
Wat wel vervelend kan zijn is de nasleep van zo'n conflict, want wie krijgt dan de controle in de regio? Zuid-Korea heeft dan de VS aan zijn zijde, maar de Noord-Koreanen zullen na jaren indoctrinatie niet zomaar blij zijn met de Amerikanen, en o.a. China zal van de gelegenheid ook wel gebruik willen maken om een vinger in de pap te krijgen en zijn positie in Azië te versterken danwel te laten gelden. Dat zal dan nog wel een paar jaar hoofdbrekens opleveren, maar dat zal dan voornamelijk op het politieke toneel worden uitgevochten.

Ga je morgen paaseieren verstoppen?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt
Nonny
15 21-05-2013 17:38
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 15:57
Lifestyle evaluatie-topic
Verwijderd
500 18-03-2005 17:54
Verhalen & Gedichten Mijn verhaal: Afscheid
tiram
71 20-12-2003 14:30
ARTistiek [op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego
Bor
1 19-08-2002 10:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19.