Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2003, 20:24
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
mn vriendin is op vakantie

vandaag is de 5e van 14 dagen en ze belde net, maar ik kan er echt niet tegen.. vooral als ze net gebeld heeft merk ik nu.. ik hou echt veel van haar en ze zit nu zo ver weg, ik kan haar niet bellen, niet zien.. zij kan alleen bellen als het mag van haar ouders en das een keer in de 2 of 3 dagen ofzo.. gewoon dat gevoel van machteloosheid..

ze vertelde ook dat ze vanavond even wat gaat drinken met een paas jongens uit haar appartement.. ook daar zit ik mee.. ik weet wel bijna cker dat ze er nix mee doet, maar toch.. kweennie precies waarom..

ik voel me alleen en machteloos nu.. ga nu ze weg is wel veel leuke dingen doen en veel werken als afleiding.. maar vooral als ze beld word ik echt gek..

weet iemand iets wat ik ertegen kan doen.. denk het niet want ik kan ook nix verzinnen maja..
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2003, 20:27
Verwijderd
Sorry, ik ook niet. We zitten in hetzelfde schuitje. Mijn vriend is nu in Lloret en ik mis hem zo ongelooflijk erg! En hij belt ook niet hij mag van mn ma zelfs collect call bellen, maar dat wil ie niet.. vind ie dan lullig snap?
Gelukkig krijg ik vaak smsje van m en daar haal ik me dan aan op. en dan vertelt ie dat ie van me houdt enzo.
en ik vertrouw hem ook 200% en ik weet dat ie niet vreemdgaat, maar dan vertelt ie zo van: ik heb heel trots jouw foto aan de buurmeisjes laten zien..
en dan heb ik zoiets van.. ja, kan me niet voorstellen en ook ja.. zij hebben gewoon het voorrecht bij m te zijn en ik niet
ook als ie naar discotheken enzo gaat en naar afterparty's.. ja, vertrouw m wel maar toch..

Ken t dus..
Verveel me ook te pletter en kan bijna alleen maar aan hem denken. Het doet me echt zoveel pijn dat ie zo ver weg is en ik m niet eens kan spreken..

*zucht*

Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:34
Verwijderd
Je moet je er even doorheen zetten, maar wees gerust. Moet je kijken hoe leuk je het hebt als ze weer terug is en ze springt in je armen terwijl ze vertelt hoeveel ze je gemist heeft

Maak je niet druk jongen, tzijn maar een paar daagjes
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:35
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Probeer leuke dingen te gaan doen, dat doet zij ook!
Ik begrijp dat het moeilijk is zonder haar maar als je alleen maar verdrietig gaat zitten zijn duurt het véél langer!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:36
Verwijderd
Ik kan het me heel goed voorstellen... ook dat je er mee zit dat ze iets gaat drinken met die jongens uit haar appartement, want tja, al zal ze er niet mee zoenen, ze gaat met hen wél wat drinken en met jou niet, en dan valt het opeens op hoe ver weg ze is...

Je zou haar elke dag kunnen schrijven, die brieven stuur je op of je geeft ze als ze terugkomt, zo heb je toch een beetje het idee dat ze bij je is. In de brieven zet je gewoon alles wat in je opkomt, alsof ze bij je is en jullie aan het praten zijn en zij een beetje stilletjes is en jij het meeste praatwerk doet. Zo hoef je niet na te denken over wat je denkt, en heb je het meeste het idee dat ze dicht bij je is. Daarna mis je haar dan nog meer, maar tijdens het schrijven niet, en het plotselinge extreem erge missen is minder erg dan het voortdurende erge missen, net zoals pijn minder erg is dan jeuk.

Ga verder gewoon veel samen doen met vrienden, ga ergens naar toe, want als je steeds in je eentje zit dan kun je ook niet anders dan aan haar denken...

Op die manier controleer je een beetje wanneer je wel aan haar denkt en wanneer niet
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:44
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
die brieven schrijven had ik al bedacht! heeft ze iets te lezen als ze weer terug is.. en kan ik ff me verhaaltje kwijt..

de tijd gaat ook best snel eigenlijk, het is nu al zondag.. maar ik heb het id dat die 9 volgende dagen nog zo lang duren weet je.. en idd, ze is zo onbereikbaar..

ga nu maar ff iemand bellen om iets te doen, anders trek ik het niet echt
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:47
Nothing
Avatar van Nothing
Nothing is offline
En ik mis hem...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 20:47
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Hou goed in gedachten dat je vriendin jou net zo erg mist als jij haar. Misschien dat dat een beetje een geruststelling voor je is.
Verder zou je je kunnen concentreren op de dag dat ze terugkomt. Ga iets leuks voor haar maken, maak bijvoorbeeld een boekwerk met allemaal dingetjes van jullie samen ofzo. Dan ben je toch een beetje bij haar.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:12
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-07-2003 @ 21:36:
Ik kan het me heel goed voorstellen... ook dat je er mee zit dat ze iets gaat drinken met die jongens uit haar appartement, want tja, al zal ze er niet mee zoenen, ze gaat met hen wél wat drinken en met jou niet, en dan valt het opeens op hoe ver weg ze is...

Je zou haar elke dag kunnen schrijven, die brieven stuur je op of je geeft ze als ze terugkomt, zo heb je toch een beetje het idee dat ze bij je is. In de brieven zet je gewoon alles wat in je opkomt, alsof ze bij je is en jullie aan het praten zijn en zij een beetje stilletjes is en jij het meeste praatwerk doet. Zo hoef je niet na te denken over wat je denkt, en heb je het meeste het idee dat ze dicht bij je is. Daarna mis je haar dan nog meer, maar tijdens het schrijven niet, en het plotselinge extreem erge missen is minder erg dan het voortdurende erge missen, net zoals pijn minder erg is dan jeuk.

Ga verder gewoon veel samen doen met vrienden, ga ergens naar toe, want als je steeds in je eentje zit dan kun je ook niet anders dan aan haar denken...

Op die manier controleer je een beetje wanneer je wel aan haar denkt en wanneer niet
ja wat leuk.
Heb zelf een keer een heel boekwerk gemaakt (was een verslag van elke dag vakantiedag toen we verliefd waren en niet zo heel zeker over wat de ander nou van de een vond en toen ik dat typte waren het echt superveel kantjes (was een heel schrift en nog meer blaadjes van een schrijfblok ) hihi), maar om elke dag een brief te sturen is wat anders. leuk ook. aangezien hij nu weg is.. ik heb nog vier dagen te gaan. Had al wel wat geschreven, maar goed idee dus
Thnx..
Ben ook bezig met gedichten schrijven enzo.. (al kan ik t niet zo goed )

En ja, heb dus ook iets georganiseerd voor als ie trug is. Maar dat vooral omdat we dan de next day een half jaar hebben
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:34
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
ik moet ook iets hebben, 2 dagen later hebben we 5 maanden.. ok niet zo heel bijzonder maar ik wil wel iets leuks hebben

iemand ideeën?
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:54
Verwijderd
in het topic

*zoekt*

het grote hoe verras ik hem/haar topic

heb ik mijn plannetje gezet, evenals in het grote cadeau topic...
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:54
Maddan
Avatar van Maddan
Maddan is offline
ahh dank je!
__________________
Dingen. Doen. Gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 21:57
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Misschien moet je je niet te afhankelijk van haar maken? Probeer ook een leven te hebben/gelukkig te zijn naast het feit dat je een vriendin hebt, door je eigen dingen te blijven doen/vrienden te blijven zien, etc.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 13-07-2003 @ 22:57:
Misschien moet je je niet te afhankelijk van haar maken? Probeer ook een leven te hebben/gelukkig te zijn naast het feit dat je een vriendin hebt, door je eigen dingen te blijven doen/vrienden te blijven zien, etc.
ffies in mijn ehm... perspectief
ik ben ook niet te afhankelijk van hem en ben t dus gewend om hem van maandag tot en met vrijdag eind van de middag niet te zien (hij komt dus alleen in het weekend en dan vaak vrijdagavond) en dan maakt t me ook niet zo uit. Ben het gewend. Maar weekenden doen we ook altijd gewoon dingen enzo, maar nu kan ik m ook niet ffies bellen ofzo om hem te laten weten dak van m hou etc etc...
dan merk ik toch echt wel: hij is heel ver bij me vandaan
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:08
HeiNZ
Avatar van HeiNZ
HeiNZ is offline
Was dan meegegaan
__________________
Calculating infinity
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:19
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik heb het zelfde probleem aanstaande woensdag.. Ik ga dan drie weken naar Kreta.. Te lang gewoon. Zie er ontzettend tegenop.. Er is wel een internet cafe maar dat is vrij duur maar toch ga ik er vaak heen, neem veel beltegoed mee en ik mag waarschijnlijk wel een paar keer bellen van me papa.. Ik zou niet weten hoe ik die drie weken door moet komen.. Het is daar zo warm dat je eik. niks kan doen enzo *zucht*..
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:42
Verwijderd
ik mis hem ook, alleen toen ik vorige week weg was had ik nog beltegoed, dus nu hoor ik helemala nix van m vet kut
Met citaat reageren
Oud 13-07-2003, 22:53
poesiefox
poesiefox is offline
Wees blij! Het zou toch veel erger zijn als jullie elkaar helemaal niet zouden missen. En ga in de tussentijd wat voor haar maken of doen of plannen voor jullie twee. Natuurlijk veel afleiding zoeken, ga stappen met de boys, ga voor mijn part hard werken om veel geld te verdienen en nog een paar daagjes samen weg te kunnen.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-07-2003, 10:03
Verwijderd
Ik moet mn vriend ook missen,van 29 juli tot 9 augustus. Naja, ik ga hem ook enorm erg missen, maar ik kijk nu al uit naar de tijd die we straks weer samen zijn, en dan kunnen we weer samen dingen doen. Het is veel leuker als je een poosje nix van elkaar hoort, en dat je lover dan opeens weer voor je neus staat, ben ik achter gekomen.
Dus: iedereen heeft het moeilijk als hij / zij weg is van vriend(in), maar de tijd die erna volgt kan minstens drie keer zo leuk zijn als de tijd die je ervoor had!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 10:03
Verwijderd
Citaat:
HeiNZ schreef op 13-07-2003 @ 23:08:
Was dan meegegaan
zou ik wel willen, alleen hij is met zn beste vriend en dat is mijn ex en die stelt t niet zeer op prijs als ik mee zou gaan en ach, nu zijn ze lekker als vrienden onder elkaar
Met citaat reageren
Oud 14-07-2003, 11:40
droppie
Avatar van droppie
droppie is offline
heej...ik zit op het moment in spanje...gelukkig hebben we hiero op de camping wel internet en kan ik zo met m´n vriend msnen...maar ik mis hem ook heeeeel erg! ik kan hem niet eens meer bellen en zie m 4 weken niet!!! mja...das echt vreselijk...
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 14:36
Sha'Quessir
Avatar van Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
*zucht* ik moet mn vriendin ook al sinds 22 juni missen en nu waarschijnlijk nog tot 28 juli

(ruzie met haar ouders )
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Sha'Quessir schreef op 15-07-2003 @ 15:36:
*zucht* ik moet mn vriendin ook al sinds 22 juni missen en nu waarschijnlijk nog tot 28 juli

(ruzie met haar ouders )
jij of zij?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 15:15
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Mijn vriendje is al bijna 2 weken weg en aansluitend ik 2 weken... vind t wel kut, maar vertrouw hem, en krijg elk moment van de dag smsjes, dus ik weet dat ie veel aan me denkt en dat ie mij ook mist. Hij komt nu misschien speciaal voor mij eerder terug, zodat we elkaar tussen de vakanties door 1 avondje kunnen zien, lief Maar ik heb het er niet heel moeilijk mee of zo, weet dat het goed zit, en vermaak me zonder hem ook wel...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2003, 16:20
Sha'Quessir
Avatar van Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 15-07-2003 @ 16:10:
jij of zij?
wij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-07-2003, 18:29
Buffy
Buffy is offline
... ik mis hem...

terwijl hij nog niet eens officieel op vakantie is, hij zit nu voor school aan de andere kant van het land en ik heb hem nog wel gisteravond gezien, maar het liefst ben ik elk moment van de dag bij hem.
zondag gaat hij met een vriend op vakantie naar spanje, gelukkig voor 'maar' 8 dagen (lijkt nix in vergelijking met de andere mensjes die hierzo al hebben gereageerd).
om het gemis wat minder te maken ga ik een lieve kaart kopen (zoon joekel uit de expo oderso) en daar ga ik over elke dag een klein stukje er inschrijven. deze kaart ga ik de dag voordat hij thuiskomt bij em thuis verstoppen, ergens buiten onder een steen vlakbij de deur ofzo. die zondagavond zie ik hem denk ik weer, en die maandag daarop gaan we samen een weekje naar oostenrijk *heeft hij georganiseerd als "compensatie"*

sterkte ieder1!!!

liefs Buffy
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik mis haar.
fizzle-fluffy
30 27-07-2011 23:23
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie Ik mis haar
Jurroen
24 16-11-2004 18:44
Liefde & Relatie Ik mis haar zo...
roen
10 17-10-2004 17:07
Liefde & Relatie Ik mis haar...
Verwijderd
7 13-05-2003 11:25
Liefde & Relatie Ik mis mijn Vriendin van vroeger..
juliettebinoche
6 04-05-2003 12:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.