Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2003, 10:57
madwoman
madwoman is offline
hmmm.gaat toch moeilijker worden dan ik dacht heb examen 2002-I gemaakt, maar waren vooral vragen over stof uit de vierde. ik hoop dat ze veel vervalreacties vragen.heel veel
anders zoek in binas gewoon een formule uit met een grootheid uit de opgave en hopen dat je ook een punt krijgt voor het vinden van de formule
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Advertentie
Oud 26-05-2003, 11:00
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Ik durf niet meer!!!

Wie kan mij even mentale steun geven?
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 26-05-2003, 11:01
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 26-05-2003 @ 12:00:
Ik durf niet meer!!!

Wie kan mij even mentale steun geven?
ik niet, ik heb er zelf ook geeen vertrouwen in
Oud 26-05-2003, 11:04
Angie_smit
Angie_smit is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 26-05-2003 @ 11:38:
a

edit: de 3,14*10^-19 komt uit de formule Ef = h*c/golflengte Sorry, klein foutje. De stroomsterkte heb ik als 0,25 A, moet je ff aanpassen voor jouw vraag.. en de spanning moet dus 6kV ipv 230 V netspanning zijn... tss ik ben wel weer lekker bezig
maar is die 3,14*10^-19 gegeven ofzo..?? Hoe heb je die uit de formule gehaald??
__________________
Ik ga gewoon lekker HBO doen... kl*te examens!!!!!!!
Oud 26-05-2003, 11:05
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Angie_smit schreef op 26-05-2003 @ 12:04:
maar is die 3,14*10^-19 gegeven ofzo..?? Hoe heb je die uit de formule gehaald??
h is een standaard
Oud 26-05-2003, 11:06
Angie_smit
Angie_smit is offline
Citaat:
Snufje schreef op 26-05-2003 @ 12:05:
h is een standaard
Maar ik zie nergens in de binas dat getalletje... Ik kan er ook overheen kijken natuurlijk
__________________
Ik ga gewoon lekker HBO doen... kl*te examens!!!!!!!
Oud 26-05-2003, 11:15
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
Angie_smit schreef op 26-05-2003 @ 12:06:
Maar ik zie nergens in de binas dat getalletje... Ik kan er ook overheen kijken natuurlijk
Oh w8 ik snap het al..

Efoton= H * c / labda

Efoton= 3*10^8 * 6,63810^-34 (constante) / 633*10^-9

en daar zal dat getal wel uitkomen
Oud 26-05-2003, 11:15
Zoetje01
Zoetje01 is offline
Citaat:
Angie_smit schreef op 26-05-2003 @ 12:06:
Maar ik zie nergens in de binas dat getalletje... Ik kan er ook overheen kijken natuurlijk
Tabel 7
__________________
groetje van zoetje
Oud 26-05-2003, 11:26
Zoetje01
Zoetje01 is offline
CRISIS!!!!
Wat is MeV ook al weer? En waar gebruik je dat voor??
FF snelreactie graag want ik zit nou ff helemaal in de stresssssssss
__________________
groetje van zoetje
Oud 26-05-2003, 11:31
Zoetje01
Zoetje01 is offline
Citaat:
Zoetje01 schreef op 26-05-2003 @ 12:26:
CRISIS!!!!
Wat is MeV ook al weer? En waar gebruik je dat voor??
FF snelreactie graag want ik zit nou ff helemaal in de stresssssssss
Snap het al...
Drie maal hoera voor het samengevat boekje
(Is trouwens geschreven door mijn aardige natuurkundeleraar )
__________________
groetje van zoetje
Oud 26-05-2003, 16:04
Tomke
Tomke is offline
[Na1,2 vwo]

Ik vond het behoorlijk goed te doen. De foto vraag was even lastig, maar ik heb denk ik het juiste antwoord gevonden uiteindelijk (het is nog even wachten op de antwoorden). De vraag over het opheffen van golfen bij de geluidsbril werd me ook wat te veel, maar verder heb ik alles zo ongeveer wel correct beantwoord denk ik. Gezien het feit dat ik praktisch niet geleerd heb ben ik erg tevreden.
Oud 26-05-2003, 16:14
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Tomke schreef op 26-05-2003 @ 17:04:
[Na1,2 vwo]

Ik vond het behoorlijk goed te doen. De foto vraag was even lastig, maar ik heb denk ik het juiste antwoord gevonden uiteindelijk (het is nog even wachten op de antwoorden). De vraag over het opheffen van golfen bij de geluidsbril werd me ook wat te veel, maar verder heb ik alles zo ongeveer wel correct beantwoord denk ik. Gezien het feit dat ik praktisch niet geleerd heb ben ik erg tevreden.
foto vraag was toch

1
dit examen vondi k het makkelijkste tot nu toe

omdat ik natuurkunde het beste voorbereid had afgelopen jaar

Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 16:26.
Oud 26-05-2003, 16:14
Zoetje01
Zoetje01 is offline
Ik heb natuurkunde 1 en bij de eerste vraag schoot ik al in de stress. Vonden jullie het ook zo lang? Ik ben daadwerkelijk tot half 5 bezig geweest met schrijven, rekenen en nadenken... Vond het een best wel moeilijk examen en had er echt geen goed gevoel over. Nou heb ik het net nagekeken en als ik goed heb nagekeken dan sta ik echt versteld van mijn eigen kunnen hoor! Tussen de 6,5 en de 7. HAHAHHA Ik had een 5 nodig voor en 6 maar als de normering mee valt en ik heb redelijk streng gerekend en ik haal een 7 dan heb ik nog een 7 op mijn lijst. Hahahaha. Naja, ben allang blij dat het toch zo goed is gegaan. Hopelijk bij jullie ook!!!
__________________
groetje van zoetje
Oud 26-05-2003, 16:23
brynn
brynn is offline
[1] ik vond het erg lastig, vooral die foto vraag kwam ik wat uit en heb een paar dingen verkeerd opgelost en dat is wel jammer. maar heb wel een voldoende. jeej.

Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 16:42.
Oud 26-05-2003, 16:28
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline

Damn, is me dit even tegengevallen, zeg!
Shitheey Ik dacht na de tijd dat ik het behoorlijk goed had gemaakt, moet een 4,9 halen om te slagen en ik was er nogal van overtuigd dat ik dat gered had (was ook 10min. voor tijd 'al' klaar )
Nu heb ik het alleen nagekeken en kom ik op een cijfer tussen de 5 en 5,5. En dan heb ik nog niet eens heel erg streng gerekend.
Kut Ik heb ECHT veel fout! Maar ik wil géén her..

Zijn er meer mensen bij wie het zo tegen is gevallen?
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 26-05-2003, 16:30
joekeldoekel
joekeldoekel is offline
Ik vond ik het ook wel lastig, maar ik weet nu al niet meer wat ik allemaal heb geantwoord dus echt goed nakijken kan ik het niet Maar ik moest een 3.7 hebben en dat zit er wel in denk ik.
Oud 26-05-2003, 16:40
Verwijderd
[NA1]

Ik voel me diep beledigd door het CEVO. Wát een kadootje zeg..... 1500x 'bepaal' of iets dergelijks.... Maargoed, wie hoort mij zeuren, kheb tussen de 8 en de 9
Oud 26-05-2003, 16:47
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
na12
Vond het wel goed te doen. Heb tussen de 6,6-7,1 en ging voor de 6,5 voor een 7 op mn eindlijst dus dat is gelukt Viel met nakijken toch nog wel wat tegen. Ik vond er ook te veel van die stomme theorie/redenaarvraagjes tussen zitten en te weinig (lees: geen) vervalvragen, maarja ze konden het natuurlijk niet nog makkelijker maken he
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 26-05-2003, 17:15
Draco
Draco is offline
Na 1,2 met PMN.

Ik vond het redelijk te doen. Nu nog even op zoek naar het goeie correctievoorschrift.

Ik was wel blij dat het vervallen van die pi+ dingen in de Binas stond, anders had ik het nooit bij elkaar verzonnen.


Edit: Ik kan dat ding echt niet vinden. Iemand een link?
__________________
NEIL:Now I hope you'll all come quietly. VYVYAN: No, no, we're all going to come very noisily!

Laatst gewijzigd op 26-05-2003 om 17:24.
Oud 26-05-2003, 17:19
Verwijderd
Ik vond het opzich wel meevallen, niet dat ik een 10 heb, maar ze hadden echt veel moeilijkere dingen kunnen vragen.
Net even snel gekeken naar de ant, wel lastig want ik weet niet meer precies was ik geschreven had, maar goed; dingen die ik zeker wist kwam ik rond de 5 uit Ik heb een 5.2 nodig voor een 7, en een 3.8 voor een 6 en das zeker gelukt
Oud 26-05-2003, 17:25
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
ja eindelijk een toets die in de toegestane tijd te maken was en niet opeens tien keer zo moeilijk als vorig jaar
alleen die skate vraag vond ik kut, de rest heb ik wel goed en heb rond de 7.5
__________________
hoi, ik ben een signature
Oud 26-05-2003, 17:33
tom1404
tom1404 is offline
[1,2]
Was best goed te doen. Alleen waren er erg veel vragen waar je in tekst moest antwoorden en niet echt veel rekenvragen. Ik heb het best streng nagekeken en zit zo tussen 8 en 9, heb een 8,6 nodig voor een 9, hoop dat het gelukt is.
Oud 26-05-2003, 17:46
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Citaat:
Lynn schreef op 26-05-2003 @ 17:28:

Damn, is me dit even tegengevallen, zeg!
Shitheey Ik dacht na de tijd dat ik het behoorlijk goed had gemaakt, moet een 4,9 halen om te slagen en ik was er nogal van overtuigd dat ik dat gered had (was ook 10min. voor tijd 'al' klaar )
Nu heb ik het alleen nagekeken en kom ik op een cijfer tussen de 5 en 5,5. En dan heb ik nog niet eens heel erg streng gerekend.
Kut Ik heb ECHT veel fout! Maar ik wil géén her..

Zijn er meer mensen bij wie het zo tegen is gevallen?
Ahum. Even een kleine correctie: ik heb verkeerd gerekend Beter gezegd; ik ben een paar punten vergeten erbij op te tellen, khad ze ergens anders neergeschreven en ze dus niet meegeteld. Shame on me, maar nu heb ik wel sowieso een 6
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 26-05-2003, 18:12
madwoman
madwoman is offline
Ben ik de enige die het zo zwaar verkloot heeft???
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 26-05-2003, 18:15
Verwijderd
na1,2

ik vond em best te doen, alleen bij nakijken zie ik dan weer van die kl*te fouten waar ik bij natuurkunde altijd last van heb
Oud 26-05-2003, 18:18
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
madwoman schreef op 26-05-2003 @ 19:12:
Ben ik de enige die het zo zwaar verkloot heeft???
bij mij ging het op zich redelijk, tenminste, ik vond hem makkelijker dan verwacht ezg maar..
maar ik heb waarschijnlijk 26 punten en is precies genoeg, phew...
Oud 26-05-2003, 18:41
filmfreak
filmfreak is offline
Citaat:
Draco schreef op 26-05-2003 @ 18:15:
Na 1,2 met PMN.

Ik vond het redelijk te doen. Nu nog even op zoek naar het goeie correctievoorschrift.

Ik was wel blij dat het vervallen van die pi+ dingen in de Binas stond, anders had ik het nooit bij elkaar verzonnen.


Edit: Ik kan dat ding echt niet vinden. Iemand een link?

Ja, laat a.u.b iemand hier ff een link posten als `ie de uitwerkingen heeft. Ik baal er nu flink van dat ik veel niet kan nakijken want ik ben erg nieuwschierig. Helaas heb ik niet gezien dat die vraag over pi+ gewoon in binas stond. Heb daar dus 4 punten laten liggen
Oud 26-05-2003, 18:43
Verwijderd
Citaat:
filmfreak schreef op 26-05-2003 @ 19:41:
Ja, laat a.u.b iemand hier ff een link posten als `ie de uitwerkingen heeft. Ik baal er nu flink van dat ik veel niet kan nakijken want ik ben erg nieuwschierig. Helaas heb ik niet gezien dat die vraag over pi+ gewoon in binas stond. Heb daar dus 4 punten laten liggen
www.eindexamen.nu

maar over welke pi+ dingen heb je het?
heb ik iets gemist ofzo?
Oud 26-05-2003, 20:00
filmfreak
filmfreak is offline
Nee, dit gaat over natuukunde 1,2 met het project moderne natuurkunde. De uitwerkingen daarvan staan niet op eindexamen.nu. Ik heb ze nu wel gevonden op www.cito.nl. Heeft iemand misschien een link om het cijfer te berekenen?
Oud 26-05-2003, 20:07
Whitey
Whitey is offline
Alleen die rotvraag over die moderator en die 'banketstaven' . Nooit gedacht dat r ooit zo'n theorievragen in een eindexamen zouden komen.. Voor de rest viel het wel mee..
Oud 26-05-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
filmfreak schreef op 26-05-2003 @ 21:00:
Nee, dit gaat over natuukunde 1,2 met het project moderne natuurkunde. De uitwerkingen daarvan staan niet op eindexamen.nu. Ik heb ze nu wel gevonden op www.cito.nl. Heeft iemand misschien een link om het cijfer te berekenen?
www.examenbundel.nl
Oud 26-05-2003, 21:08
Nuck
Nuck is offline
Natuurkunde 1 ging wel goed, vond het niet heel moeilijk en heb hiervoor ook wel een 7 op mijn eindlijst .
__________________
As if!
Oud 26-05-2003, 21:17
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ging slecht man
Oud 26-05-2003, 21:22
!SuperCalimero!
!SuperCalimero! is offline
kmoest voor na1 een 4.9 halen anders heb ik een her want wiskunde was bagger. ik weet echt niet wat ik van natuurkunde moet denken... maar ik durf het niet na te kijken, dom he. vind het ook nogal vreemd eigenlijk maar ik doe het toch maar niet... maar toch wil ik het weten... kweet niet wat ik wil
Oud 26-05-2003, 22:03
Draco
Draco is offline
Bedankt voor de PMN links .

Heb waarschijnlijk tussen de 4.8 en de 5.3, dus dat wordt wel een 6 .
__________________
NEIL:Now I hope you'll all come quietly. VYVYAN: No, no, we're all going to come very noisily!
Oud 26-05-2003, 22:34
rsieswerda
Avatar van rsieswerda
rsieswerda is offline
ik snap egt nie dat mensen [VWO NA1,2] makkelijk vonden, ik bakte dr helemaal nix van, twas egt zo zwaar klote, ik moest een 2.8 hebben voor een 5 en dan ben ik geslaagd, maar ik hoop dat ik die maar heb dan...... anders maar een her, maar ksnap egt nie dat iemand t makkelijk vond, ik kreeg in t begin alweer die bijlage en ik d8 al: begint t gedonder nu al......
__________________
I take pleasure in guttin' ya boy!
Oud 27-05-2003, 08:15
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
Snufje schreef op 26-05-2003 @ 19:18:
bij mij ging het op zich redelijk, tenminste, ik vond hem makkelijker dan verwacht ezg maar..
maar ik heb waarschijnlijk 26 punten en is precies genoeg, phew...
ik had ook 26 punten,maar heb een 4.5 nodig.eerst dacht ik dat ik het wel redelijk had gemaakt, maar er klopte geen zak van.
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 27-05-2003, 08:38
alwaysgood
alwaysgood is offline
natuurkunde 1,
ik vond het wel te doen, alleen 2 vragen waren heel irritant.
Die vraag dat je zelf een experiment moest beschrijven en de allerlaatste vraag waarbij je het max aantal picogram kobalt per cm^2 moest berekenen.
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 27-05-2003, 09:05
Verwijderd
Citaat:
madwoman schreef op 27-05-2003 @ 09:15:
eerst dacht ik dat ik het wel redelijk had gemaakt, maar er klopte geen zak van.
Ik dacht ook dat ik dingen goed gedaan had die echt helemaal niet klopte, zo bleek toen ik het na ging kijken. Ook geen supercijfer, maar wel goed genoeg
Oud 27-05-2003, 09:36
dinkie
Avatar van dinkie
dinkie is offline
Citaat:
PCRodent schreef op 26-05-2003 @ 17:40:
[NA1]

Ik voel me diep beledigd door het CEVO. Wát een kadootje zeg..... 1500x 'bepaal' of iets dergelijks.... Maargoed, wie hoort mij zeuren, kheb tussen de 8 en de 9
*Laad WalterP5*
*Klik*
*Pang*
*ik heb dus net wel of net niet een voldoende...*
__________________
Vakantiepret: in het vliegtuig hardop uit de koran voor gaan lezen en dan vragen of je in de cockpit mag kijken (Loesje)
Oud 27-05-2003, 09:47
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Had vwo natuurkunde oud, maar die antwoorden die ik heb gegeven lijken wel door een kleuter verzonnen als ik het zo naar de antwoorden van het cito kijk. Klopt geen reet van.

Tsss, had een 3.9 nodig voor een 6, nou dat wordt echt wel een herkansing.
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Oud 27-05-2003, 15:14
[trm]
Avatar van [trm]
[trm] is offline
{1,2}

Ik snapte er werkelijk geen hol van. Begon al goed, bij de eerste vraag, geen idee wat een zwarte straler was.

Maarja, ik had niet geleerd &de afgelopen 3 jaar nauwelijks iets aan natuurkunde gdaan, dus wat wil je. Ik moet een 0.5 halen om een vier te staan.. da's nog net wel gelukt vermoed ik.
__________________
to look and look to look and look and look to look and find nihil // lj: ro_b_in
Oud 27-05-2003, 16:21
depiephoera
depiephoera is offline
(1,2)
Nou, ik vond deze examen aardig moeilijk hoor... die van vorig jaar was 10x zo makkelijk...
en dat van die moderator en die staven...... wat STOM.... IK GA TOCH NIET ALLE THEORIE UIT MIJN KOP LEREN!
__________________
Dont Worry Be Happy! :)
Oud 27-05-2003, 17:42
Verwijderd
NAT 1
Een vraagje over die vraag over het systeembord (vraag 8). Ik snapte sowieso weinig van dat systeembord, maar een vriendin van mij zegt dat het model op het antwoordeblad niet klopt,
oke dit zei ze: Als je dat systeem van hun antwoordenblad gebruikt, en je duwt op het knopje om de zoemer uit te doen, dan gaat 3 seconden later de zoemer opnieuw aan want de set wint van de reset.
Nou ja het is dus meer een vraag voor haar dan voor mij . Mij lijkt het een beetje sterk dat dat nakijk model niet zo kloppen, nu nog steeds niet.
Oud 27-05-2003, 19:36
Verwijderd
Citaat:
MevrouwM schreef op 27-05-2003 @ 18:42:
NAT 1
Een vraagje over die vraag over het systeembord (vraag 8). Ik snapte sowieso weinig van dat systeembord, maar een vriendin van mij zegt dat het model op het antwoordeblad niet klopt,
oke dit zei ze: Als je dat systeem van hun antwoordenblad gebruikt, en je duwt op het knopje om de zoemer uit te doen, dan gaat 3 seconden later de zoemer opnieuw aan want de set wint van de reset.
Nou ja het is dus meer een vraag voor haar dan voor mij . Mij lijkt het een beetje sterk dat dat nakijk model niet zo kloppen, nu nog steeds niet.
hehe, dat vraagje met dat systeembord . Ik heb daar echt geen aandacht aan besteed omdat ik al wist dat het misschien 3 tiende zou schelen op het hele examen. Wat heb je eraan om heel dat systeembord uit je hoofd te leren ??? Laat het gewoon gaan set reset, who gives a shit
Oud 27-05-2003, 20:48
madwoman
madwoman is offline
Citaat:
VanilleVla schreef op 27-05-2003 @ 20:36:
hehe, dat vraagje met dat systeembord . Ik heb daar echt geen aandacht aan besteed omdat ik al wist dat het misschien 3 tiende zou schelen op het hele examen. Wat heb je eraan om heel dat systeembord uit je hoofd te leren ??? Laat het gewoon gaan set reset, who gives a shit
haha.dat dacht ik ook.heb die vraag maar overgeslagen.snap geen flikker van dat hele systeembord.
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 27-05-2003, 21:00
Nuck
Nuck is offline
Ik dacht dat ik die vraag over het systeembord wel goed had, maar ik heb m gewoon grandioos fout gedaan.. Niet één onderdeel goed
__________________
As if!
Oud 27-05-2003, 21:52
Verwijderd
Citaat:
VanilleVla schreef op 27-05-2003 @ 20:36:
hehe, dat vraagje met dat systeembord . Ik heb daar echt geen aandacht aan besteed omdat ik al wist dat het misschien 3 tiende zou schelen op het hele examen. Wat heb je eraan om heel dat systeembord uit je hoofd te leren ??? Laat het gewoon gaan set reset, who gives a shit
Ja ik snapte daar ook niks van en heb het ook maar laten zitten... voor de 10 ging ik sowieso niet
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Vragen over de studies Biomedische Wetenschappen/Chemie/Geneeskunde
Creamcracker
20 14-08-2004 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:20.