Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2009, 23:26
Dice94
Dice94 is offline
(hopelijk hebben jullie behoefte aan een lang verhaal, voor die gene die het gaan lezen, alvast bedankt ).

Ja, het is alweer een aantal maandjes geleden dat ik tegen de 'liefde van me middelbare schooljaren' heb vertelt dat ik haar leuk vind. Nou jammer genoeg zij mij niet, al had ik dit wel een beetje verwacht sinds ik dat vaak wel kan merken toch was ik wel teleurgestelt.
Ik heb hierna een tijdje niet echt met haar gesproken, we keken elkaar ook niet aan, dacht even dat er spanningen kwamen tussen ons, maar naar een paar weken was het weer helemaal goed, we zijn nu gewoon weer 'friends'.
Dit ging best redelijk, ik was niet meer op haar verliefd, had nog wel een zwak voor haar, maar meer niet. Ik ging me weer op andere meisjes richten, ben ontgroent en het zat allemaal mee.
Tot op die dag dat ik mijn verjaardag vierde met wat vrienden, ik werd uitgenodigt in de avond voor een ander feestje en al mijn vrienden hadden daar ook wel zin in, dus gingen we met z'n allen naar dat feest.
Het was heel gezellig, het meisje wat ik leuk vond was er ook, alhoewel in zwaar aangeschoten toestand. Na een half uurtje deed ze opeens de armen om me heen, en ging met me dansen, hierna vroeg ze of ik mee ging naar buiten, ze pakte ook me hand vast. Ik heb daar buiten een tijdje met haar gezeten met haar kop op mijn schouders.
Ik kreeg al mijn vlinders weer binnen een paar seconde in me buik, ik werd weer smoorverliefd. Ik heb die hele avond verder nog een beetje met haar gedanst en geknuffeld, ze gaf ook allemaal complimentjes enzo.

Na de avond accepteerde ik wel dat ze zwaar aangeschoten tot dronken was en dat ongeveer alles wat ze deed bij mij vooral door de alchohol kwam, toch bleven die vlinders in me buik.

Nou ben ik een jongen die niet opgeeft en echt haar nog steeds wil hebben, toch snap ik ook wel dat het nu iniedergeval slim is haar te vergeten, maar het lukt niet.
Hoe lukt het me nou niet meer op haar verliefd te worden?
Ze spreekt me vaak aan en loopt naar me toe en als ik dan maar even weer in haar ogen kijk begin ik haar weer leuk te vinden, dus ik vind het zwaar moeilijk om haar te vergeten.
Haar niet zien is lastig sinds we samen op dansen zijn gegaan.

Alvast bedankt voor de reactie's.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2009, 23:29
Verwijderd
Wacht totdat ze zelf wat probeert. Doet ze dit niet, heb jij pech.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 00:00
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
waarom had je niet direct met haar gezoent? als dat was gebeurd was het zoiezo een gespreksonderwerp geweest en had je ook nog de uitweg dat jullie allebei ''aangeschoten'' waren(terwijl jij dat ook niet had hoeven zijn) dus helaas gemiste kans..

Maar misschien vind ze je nu wel leuk en eerst niet
__________________
Yoloswag 420
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 06:35
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Grote kans dat het inderdaad de drank was waardoor ze wat aanhankerlijker deed op dat feestje. Er is niet een trucje om haar te vergeten. Het enige wat naar mijn idee een beetje helpt is je op andere meisjes richten. Het is alleen moeilijk om je daar echt open voor te stellen, want als je verliefd bent op een ander ga je andere meisjes daar toch al gauw mee vegelijken.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 17:00
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Grote kans dat het inderdaad de drank was waardoor ze wat aanhankerlijker deed op dat feestje. Er is niet een trucje om haar te vergeten. Het enige wat naar mijn idee een beetje helpt is je op andere meisjes richten. Het is alleen moeilijk om je daar echt open voor te stellen, want als je verliefd bent op een ander ga je andere meisjes daar toch al gauw mee vegelijken.
Ja dat heb ik dus ook al geprobeerd, lukte ook wel, anders was ik waarschijnlijk nu ook niet ontgroent, maar als ik haar dan maar weer even zie gaat het weer helemaal mis.

@JasperJD

Kon ik doen, iedereen vond ook dat ik dat moest doen. Heb er geen spijt van dat ik het niet heb gedaan, maar het kon wel een hulpmiddel zijn om de vriendschap te veranderen naar iets meer dan alleen vriendschap. Inderdaad een gemiste kans.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 18:00
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wacht totdat ze zelf wat probeert. Doet ze dit niet, heb jij pech.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 16:24
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
tsja, je zegt zelf eigenlijk alles wat anderen je kunnen zeggen al.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 10-07-2009, 01:42
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
tsja, je zegt zelf eigenlijk alles wat anderen je kunnen zeggen al.
Ja dat is waar, maar heb het meeste dus ook al geprobeerd.
Ik dacht eerst zelf van, nou ik vertel het gewoon waarschijnlijk gaat het daarna wel over, maar dat was maar tijdelijk eigenlijk.
En vergeten lukt mij moeilijk tot niet. En op andere meisjes letten lukt totdat zij weer toevallig is naar me toe loopt, of met me danst etc.

Dus ik zou het verder echt niet weten . Ik ben ook nog nooit zo erg en lang verliefd geweest op een meisje. Ik ben het wel een aantal keer geweest in me leven maar daar kwam ik wel overheen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat moet ik hiermee aan??
anoniempie199
2 01-07-2013 23:53
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Jan159
9 16-05-2013 22:05
Liefde & Relatie Meisje reageert niet op sms over afspreken, wat moet ik doen?
Roy1661
22 15-01-2012 12:29
Lichaam & Gezondheid Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25
fizzle-fluffy
500 08-08-2011 16:59
Psychologie hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik...
Miracle
11 03-09-2002 18:56
Psychologie Ik zie het ff niet meer zitten.
whizzer
11 19-06-2002 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.