Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2003, 18:50
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
Ichonama schreef op 09-05-2003 @ 16:51:
Idd maar journalisten overdrijven wel graag. Maar dit kun je dus beter voorkomen.
Ondertussen praat wel heel hengelo erover...
Ik vind het ook redelijk belachelijk... Tenminste, hoe het daar staat dan...
__________________
Lief zijn!
Advertentie
Oud 10-05-2003, 18:58
thisisfun
thisisfun is offline
bij ons heet het LSD en kben bekogeld met eieren meel tomaten en die dingen
__________________
Je hebt mensen, en je hebt mij!
Oud 10-05-2003, 20:17
Ichonama
Ichonama is offline
Citaat:
Multilot schreef op 10-05-2003 @ 19:50:
Ondertussen praat wel heel hengelo erover...
Ik vind het ook redelijk belachelijk... Tenminste, hoe het daar staat dan...
Het was ook belachelijk en schandalig dat er zoiets gebeurt. Dat kan gewoon niet. Maar het blijkt gewoon dat bepaalde personen niet weten waar de grens is en dat uiteindeljk een hele school daar de dupe van wordt. En zoals het daar staat lijkt het nog erger dan het was. Want het was gewoon ruim vier uur lang wel super gezellig zonder dat er iets gebeurde wat niet kon.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 12-05-2003, 14:12
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Citaat:
@Moon schreef op 26-03-2003 @ 20:24:
Hihi wat toevallig, bij ons willen ze ook Idols doen en door de docenten laten zingen. Er komt ook nog een heel mooi decor ofsow. Daarnaast willen ze volgens mij ook nog een derriequiz doen met de docenten. Als er iemand een fout antwoord geeft krijgt diegene allemaal derrie over zich heen Best gaaf en er komt nog een springkussen op het schoolplein. Alleen tis nogal duurrr Alleen dat laatste kostte volgens die stuntorganisatoren al 600euro!
Ook bij doen Idols... het was afgelopen vrijdag en zeer geslaagd. Leraren wilden nog best wel meewerken! Daz ook nieuw...
Oud 12-05-2003, 14:13
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
www.stuntfeest.tk

Dit is onze site met de foto's!!
Oud 12-05-2003, 14:55
xxdeesjuhxx
Avatar van xxdeesjuhxx
xxdeesjuhxx is offline
Wij gaan gewoon naar Tropicana zwemmen..

De vorige jaren liep namelijk te erg uit de hand, haha! overal werd ketchup en mayonaise gespoten en de hele school lag vol met eieren en al die zooi. Ook gooiden ze waterballonnen naar de leraren.. zodat veel leerlingen niet naar de lessen konden en te laat waren! De schade was rond de 400 euro trouwens..

Dus nu gaan we saai naar Tropicana en minstens de helft gaat niet mee want die hebben geen zin daarin..
__________________
You say I'm not sexy?
Oud 12-05-2003, 15:00
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Bij ons was t nie zo bijzonder...

Mavo deed soundmixshow met leraren natuurlijk als Linda Roos en Jessica en dat soort shit.
Havo en vwo deden samen Miss Travoverkiezing (leraren verkleed als vrouwen, met muziek en prijsuitreiking, lekker boeiend ) en veiling van op school gejatte spullen zoals het kladblok waar onze gehate conrector opschrijft wie er moet nablijven...

En aan t eind van de dag hadden havo en vwo een bbq, mavo mocht niet meedoen. Havo en vwo zijn allemaal goeie vriendschappen dus was wel gezellig!!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 12-05-2003, 21:52
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ons thema was punk. Dus we moesten allemaal als punker op school komen. Verder was er niet zoveel punkerigs aan die hele examenstunt.....

Er was nog een DJ, er kwam nog een schoolbandje optreden en er was een buikschuifbaan (stuk plastic met zeepsop erop). Ik vond het niet echt spectaculair....

Wel hadden ze een stuk of 12 leraren tussen 2 en 5 uur ´s nachts ontbijt op bed gebracht, hahaha! Daar waren foto´s van gemaakt en die liepen ze rond te delen...
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12.