Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2003, 19:34
Verwijderd
Al je vragen over wiskunde A hier.
Advertentie
Oud 18-05-2003, 21:28
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Ja.... hoe haal ik een voldoende .... Hmmm sorry, ik zal morgen wel een echte vraag bedenken
__________________
Amor vincit omnia
Oud 20-05-2003, 13:00
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Welke opties in je GR moet je gebruiken bij welke berekening

BinomCDF
BinomPDF
NormalCDF
NormalPDF
nCr
nPr

Hellup!!
(Ik doe havo wiskunde a1,2 by the way)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 21-05-2003, 18:02
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
[Wiskunde A1, vwo] Mag je Wisforta en formulekaart allebei gebruiken? Of je moet je kiezen tussen deze twee? Ik hoop dat je alletwee mag, want ik met mijn domme hoofd heb net een minuut geleden het boekje besteld ... En kan iemand me ook nog even vertellen wat beter is? Dank...
__________________
Amor vincit omnia
Oud 21-05-2003, 18:03
justme17
justme17 is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 14:00:
Welke opties in je GR moet je gebruiken bij welke berekening

BinomCDF
BinomPDF
NormalCDF
NormalPDF
nCr
nPr

Hellup!!
(Ik doe havo wiskunde a1,2 by the way)
komt goed
Ik doe VWO wiskunde a1, en volgens mij moet je:
BinomCDF: de cumulatiev kansen, bij de binomiale verdeling(bijvoorbeeld wat is de kans op maximaal 3 rood, bij een kans van 0.25 en n=8, vul de dat zo in : BinomCDF(8,3,0.25) geloof ik, anders verbeter mij
BinomPDF: de afzonderlijke kans bij een binomiale verdeling (voorbeeld wat is de kans op precies 2 rood)
NormalCDF en NormalPDF, keine id
nCr = aantal combinaties (volgorde niet van belang)

Maar ik zou graag ook willlen weten waar NormalCDF en NormalPDF voor staat, alle hulp is welkom
nPr = aantal permutaties (volgorde wel van belang)
Oud 21-05-2003, 18:08
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 21-05-2003 @ 19:02:
[Wiskunde A1, vwo] Mag je Wisforta en formulekaart allebei gebruiken? Of je moet je kiezen tussen deze twee? Ik hoop dat je alletwee mag, want ik met mijn domme hoofd heb net een minuut geleden het boekje besteld ... En kan iemand me ook nog even vertellen wat beter is? Dank...
Ik heb nog nooit van Wisforta gehoord
Volgens mij krijgen we van school een formulekaart want er mag niks bijgeschreven zijn door jezelf. So, I've heard.. Ik zal t morgen eens op school vragen.
Oud 21-05-2003, 18:26
Tovenaar
Tovenaar is offline
Wisforta zegt mij ook niks, denk niet dat wij dat zouden mogen gebruiken, krijgen wel een formulekaart van school gelukkig.
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Oud 21-05-2003, 18:36
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Tovenaar schreef op 21-05-2003 @ 19:26:
Wisforta zegt mij ook niks, denk niet dat wij dat zouden mogen gebruiken, krijgen wel een formulekaart van school gelukkig.
Wisforta is toegstaan bij het examen... maar ik weet dus niet of ik de formulekaart dan nog wel mag gebruiken
__________________
Amor vincit omnia
Oud 21-05-2003, 18:39
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 21-05-2003 @ 19:36:
Wisforta is toegstaan bij het examen... maar ik weet dus niet of ik de formulekaart dan nog wel mag gebruiken
Ik denk dat je moet kiezen welke je gebruikt. Dat is bij biologie ook zo met biodata.. Ik heb geen keus, school deelt formulekaart uit..
Oud 21-05-2003, 18:52
justme17
justme17 is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 21-05-2003 @ 19:02:
[Wiskunde A1, vwo] Mag je Wisforta en formulekaart allebei gebruiken? Of je moet je kiezen tussen deze twee? Ik hoop dat je alletwee mag, want ik met mijn domme hoofd heb net een minuut geleden het boekje besteld ... En kan iemand me ook nog even vertellen wat beter is? Dank...
ik doe ook vwo a1, en je mag bij je examen de formulekaart én wisforta gebruiken, want je hebt ze beide nodig. op de formulekaart staan, o wat logisch, de formules en in wisforta staat de normale en binomiale verdeling. wat wel handig is om te gebruiken als je satistiek hebt
suc6
Oud 21-05-2003, 18:57
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 20-05-2003 @ 14:00:
Welke opties in je GR moet je gebruiken bij welke berekening

BinomCDF
BinomPDF
NormalCDF
NormalPDF
nCr
nPr

Hellup!!
(Ik doe havo wiskunde a1,2 by the way)
binom = kansberekening bij 'trekken met terug leggen' (noemen jullie dat ook zo? is binomiaal iig...)

en dan cdf bij 'tot en met', dus als je bv de kans op 15 of groter uit moet rekenen en pdf als je bv de kans op precies 15 uitrekent. (snap je, ben niet goed in uitleggen)

normalcdf gebruik je bij standaard normale verdelingen...
dus als je bijvoorbeeld een gemiddelde hebt van 50, een standaardafwijking van 5 en je moet weten hoeveel procent groter is dan 65 tiep je in normalcdf(65, Heel groot Getal, 50, 5)

of als je het gebied beneden de 30 wilt weten normalcdf(heel klein getal, 30, 50, 5)

ncr gebruik je ook bij kansberekening dacht ik, maar dan bij hypogeometrisch > faasmodellen...

je hebt 10 knikkers, 3 rode, 5 blauwe en 2 gele
je gaat 3 x een knikker uit de pot trekken (zonder m terug te leggen daarna)

bereken de kans dat je precies 2 rode knikkers pakt:

wordt dus 3 boven 2 x 7 boven 1 gedeeld door 10 boven 3

en dat tiep je dus in 2 ncr 3 x 7 ncr 1 gedeelddoor 10 ncr 3

die andere twee opties ken ik niet....

maar moet je niet ook intersect weten? is ook bij standaard normale verdelingen; maar dan wanneer je het percentage wel weet en de grens niet: dus bijvoorbeeld als je uit moet rekenen bij welke grens de laatste 30% begint: intersect (0.7, gemiddelde, standaardafwijking)

even nog iets wat ik zelf altijd vergeet: intersecht werkt van links naar recht, dus als je de laatste 30% moet weten, tiep dan 0.7 in en niet 0.3!!!!!!!!

___
ik krijg bijna het gevoel dat ik t nog wel redelijk kan, maar tprobleem is dat onze leraar alles op de kleuter manier uitlegt (anders snappen wij het niet): wij hebben dus bv konijntjesregels.. tja wij zijn vragen over konijntjes, cavia's, kaboutertjes gewend, en als je dan zo'n examenvraag ziet schiet je volledig in de stress...

dus anti paniek tips zijn wel welkom
Oud 21-05-2003, 18:59
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
justme17 schreef op 21-05-2003 @ 19:52:
ik doe ook vwo a1, en je mag bij je examen de formulekaart én wisforta gebruiken, want je hebt ze beide nodig. op de formulekaart staan, o wat logisch, de formules en in wisforta staat de normale en binomiale verdeling. wat wel handig is om te gebruiken als je satistiek hebt
suc6
what the hell is wisforta??
Oud 21-05-2003, 19:03
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
justme17 schreef op 21-05-2003 @ 19:03:
komt goed
Ik doe VWO wiskunde a1, en volgens mij moet je:
BinomCDF: de cumulatiev kansen, bij de binomiale verdeling(bijvoorbeeld wat is de kans op maximaal 3 rood, bij een kans van 0.25 en n=8, vul de dat zo in : BinomCDF(8,3,0.25) geloof ik, anders verbeter mij


nCr = aantal combinaties (volgorde niet van belang)
???? wat bedoel je daar mee?


binomcdf en pdf moet je tussen de haakjes volgorde NPK doen.... N = totaal P = kans K = kiezen

/ btw kdoe ook vwo a1
Oud 21-05-2003, 19:08
De Ideale Schoonzoon
Avatar van De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik zie wiskunde met de rekenmachine niet zitten...

zolang die rekenmachine er niet aan te pas komt, dan red ik me wel...
__________________
You can have any drink you want, as long as it's a Corona...
Oud 21-05-2003, 20:01
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 21-05-2003 @ 20:08:
ik zie wiskunde met de rekenmachine niet zitten...

zolang die rekenmachine er niet aan te pas komt, dan red ik me wel...
Dan wens ik je veel succes *kan niet zonder GR *
__________________
Amor vincit omnia
Oud 21-05-2003, 20:20
heropsychodream
heropsychodream is offline
Na economie hoop ik dat ze bij wiskunde ook lekker van die globale-leerstof-vragen gaan stellen. Maar natuurlijk zullen mijn vrienden bij het Cito me juist met mijn moeilijkste vak naaien. Ik verwacht niet anders
Oud 22-05-2003, 11:25
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
wie weet waar ik een goede samenvatting vandaan kan halen voor wiskunde A1,2 Havo. Die van www.scholieren.com vind ik een beetje onduidelijk
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Oud 22-05-2003, 11:57
YBBED
YBBED is offline
Hallo,

ik heb dinsdag wiskunde A1,2 (vwo) examen en zou het heel fijn vinden als iemand even voor mij op een rijtje kan zetten welke onderwerpen je nou precies moet weten, want ik hoor van alle kanten iets anders...


dus help mij als je kan..
Ads door Google
Oud 22-05-2003, 14:29
Sleeping_Beauty
Sleeping_Beauty is offline
Ik heb net een beste samenvatting van wiskunde a bij scholieren.samenvattingen.nl vandaan gehaald... Ik denk dat deze redelijk overzichtelijk moet zijn..

en ik heb zelf nog een vraagje; heeft iemand een idee of ik ergens nu nog wat oefen examens vandaan kan toveren? is daar misschien een site voor ofzo?

en die formule kaarten enzo... waarom weet ik daar toch nooit wat van af, tot het laatste moment....?!?!?!?!?!?!!?!!!!

alvast bedankt in ieder geval.. en succes morgen...
__________________
Grootheidswaan, ik leid er aan- zolang er geen medicijnen voor zijn moet ik me laten gaan... ;)
Oud 22-05-2003, 14:31
Sleeping_Beauty
Sleeping_Beauty is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 21-05-2003 @ 21:01:
Dan wens ik je veel succes *kan niet zonder GR *


je hebt gelijk... dat ding is een hell..!!
ik heb morgen examen en ik begrijp nog steeds geen zak ervan...
kan alles maken op de oude casio... maar hierop :$
ze mogen het van mij lekker bekijken... ik neem mijn oude vertrouwde trouwe rekenmachine mee... daar kan ik tenminste mee uit de voeten...
__________________
Grootheidswaan, ik leid er aan- zolang er geen medicijnen voor zijn moet ik me laten gaan... ;)
Oud 22-05-2003, 14:34
Stepsje
Avatar van Stepsje
Stepsje is offline
Oefenexamens vind je in elk geval op eindexamen.nu
En op havo-vwo.nl
__________________
All we have to decide is what to do with te time that is given us!
Oud 22-05-2003, 14:39
Muze
Avatar van Muze
Muze is offline
Citaat:
sublime schreef op 22-05-2003 @ 04:27:
binom = kansberekening bij 'trekken met terug leggen' (noemen jullie dat ook zo? is binomiaal iig...)

en dan cdf bij 'tot en met', dus als je bv de kans op 15 of groter uit moet rekenen en pdf als je bv de kans op precies 15 uitrekent. (snap je, ben niet goed in uitleggen)

normalcdf gebruik je bij standaard normale verdelingen...
dus als je bijvoorbeeld een gemiddelde hebt van 50, een standaardafwijking van 5 en je moet weten hoeveel procent groter is dan 65 tiep je in normalcdf(65, Heel groot Getal, 50, 5)

of als je het gebied beneden de 30 wilt weten normalcdf(heel klein getal, 30, 50, 5)

ncr gebruik je ook bij kansberekening dacht ik, maar dan bij hypogeometrisch > faasmodellen...

je hebt 10 knikkers, 3 rode, 5 blauwe en 2 gele
je gaat 3 x een knikker uit de pot trekken (zonder m terug te leggen daarna)

bereken de kans dat je precies 2 rode knikkers pakt:

wordt dus 3 boven 2 x 7 boven 1 gedeeld door 10 boven 3

en dat tiep je dus in 2 ncr 3 x 7 ncr 1 gedeelddoor 10 ncr 3

die andere twee opties ken ik niet....

maar moet je niet ook intersect weten? is ook bij standaard normale verdelingen; maar dan wanneer je het percentage wel weet en de grens niet: dus bijvoorbeeld als je uit moet rekenen bij welke grens de laatste 30% begint: intersect (0.7, gemiddelde, standaardafwijking)

even nog iets wat ik zelf altijd vergeet: intersecht werkt van links naar recht, dus als je de laatste 30% moet weten, tiep dan 0.7 in en niet 0.3!!!!!!!!

___
ik krijg bijna het gevoel dat ik t nog wel redelijk kan, maar tprobleem is dat onze leraar alles op de kleuter manier uitlegt (anders snappen wij het niet): wij hebben dus bv konijntjesregels.. tja wij zijn vragen over konijntjes, cavia's, kaboutertjes gewend, en als je dan zo'n examenvraag ziet schiet je volledig in de stress...

dus anti paniek tips zijn wel welkom
Die info had ik echt ff nodig, je hebt me gered!!!!
Oud 22-05-2003, 14:40
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Wat moeten we nu eigenlijk allemaal leren? Ik heb de boeken getal en ruimte en ik doe wiskunde a1, maar moeten we nu echt ALLES weten?
Oud 22-05-2003, 14:42
baba
baba is offline
ehm wisk a12 havo hoef je toch niet met binompdf/cdf te werken enzo? geen binomiale verdeling?? hebben we niks over gehad iig.
Oud 22-05-2003, 14:43
RuudVDM
RuudVDM is offline
hoeft idd niet

EN MAAK EENS APARTE TOPICS VOOR HAVO/VWO
in dit soort topics loopt iedereen toch maar langs elkaar te blaaten
Advertentie
Oud 22-05-2003, 15:51
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 22-05-2003 @ 15:40:
Wat moeten we nu eigenlijk allemaal leren? Ik heb de boeken getal en ruimte en ik doe wiskunde a1, maar moeten we nu echt ALLES weten?
Nee..... als je het in hoofdstukken wil weten:

boek vwo1 - alle hoofdstukken (alle 5 dus)
boek vwo2 - alle hoofdstukken, behalve hoofdstuk 4
boek cm3 - alleen hoofdstuk 1 en 3
boek cm4 - alleen hoofdstuk 2 en 3

Als ik het mis heb verbeter me aub! Hier staat ook wel de stofomschrijving, voor als je de verschillende onderdelen nog eens op een rijtje wilt hebben ----> klik
__________________
Amor vincit omnia
Oud 22-05-2003, 15:59
Sleeping_Beauty
Sleeping_Beauty is offline
Citaat:
Stepsje schreef op 22-05-2003 @ 15:34:
Oefenexamens vind je in elk geval op eindexamen.nu
En op havo-vwo.nl
dank je!...

enneh, sorry, nog wat... welke dingen kan ik vergeten voor morgen? iemand enig duidelijk idee.. havo oude stijl...
__________________
Grootheidswaan, ik leid er aan- zolang er geen medicijnen voor zijn moet ik me laten gaan... ;)
Oud 22-05-2003, 16:13
baba
baba is offline
nog 1 vraagje:

meenemen: Tabellen voor de waarschijnlijkheidsrekening

wat zijn dat en waar kan ik die vinden? :x
Oud 22-05-2003, 16:25
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 22-05-2003 @ 16:51:
Nee..... als je het in hoofdstukken wil weten:

boek vwo1 - alle hoofdstukken (alle 5 dus)
boek vwo2 - alle hoofdstukken, behalve hoofdstuk 4
boek cm3 - alleen hoofdstuk 1 en 3
boek cm4 - alleen hoofdstuk 2 en 3

Als ik het mis heb verbeter me aub! Hier staat ook wel de stofomschrijving, voor als je de verschillende onderdelen nog eens op een rijtje wilt hebben ----> klik
Ah, puik, dankje.
Ik heb nog wel een vraag, een beetje stomme misschien, maar ja: op hoeveel cijfers na de komma moet je afronden? Of maakt dat niet uit?
Oud 22-05-2003, 16:31
break of dawn
Avatar van break of dawn
break of dawn is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 22-05-2003 @ 17:25:
Ah, puik, dankje.
Ik heb nog wel een vraag, een beetje stomme misschien, maar ja: op hoeveel cijfers na de komma moet je afronden? Of maakt dat niet uit?
Eh... volgens mij wordt dat er meestal wel bij gezegd, en anders ga ik er maar vanuit dat het tot drie cijfers achter de komma moet zijn dat heeft onze wiskundeleraar ons altijd voorgehouden
__________________
Amor vincit omnia
Oud 22-05-2003, 16:37
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
break of dawn schreef op 22-05-2003 @ 17:31:
Eh... volgens mij wordt dat er meestal wel bij gezegd, en anders ga ik er maar vanuit dat het tot drie cijfers achter de komma moet zijn dat heeft onze wiskundeleraar ons altijd voorgehouden
Die van ons zei altijd vier geloof ik
Het staat er niet bij voor zover ik weet, want ik ben nu examens van voorgaande jaren aan het maken, en daar staat het nergens bij.
Oud 22-05-2003, 16:55
heropsychodream
heropsychodream is offline
Mensen, kijk alsjeblieft even naar de examens van vorig jaar enzo. Maak niet dezelfde fout als met economie en geschiedenis, waar je heel veel van de stof niet hoefde te kennen.

De stof die je moet kennen is echt heel globaal, 'grote-lijnen'!

Oud 22-05-2003, 17:20
APRILIA RS
Avatar van APRILIA RS
APRILIA RS is offline
Mensen alsjeblieft heb echt hulp nodig hoe kan ik wiskunde leren heb A1,2 en moet het echt geleerd hebben en een 6 halen alleen dan kan ik slagen please wat moet ik leren en hoe

P.S

ik doe havo examen
__________________
Er zijn geen nieuwe reacties op je aangemelde topics in de afgelopen 576 dagen. (tijd geleden op het forum ben geweest :P )
Oud 22-05-2003, 19:05
Vespafunk
Avatar van Vespafunk
Vespafunk is offline
Citaat:
RuudVDM schreef op 22-05-2003 @ 15:43:
hoeft idd niet

EN MAAK EENS APARTE TOPICS VOOR HAVO/VWO
in dit soort topics loopt iedereen toch maar langs elkaar te blaaten
Het binominale berekenen moet je WEL kennen


__________________
Je zal maar examenvragenmaker zijn van beroep..
Oud 22-05-2003, 19:10
Sirenie
Avatar van Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
heropsychodream schreef op 22-05-2003 @ 17:55:
Mensen, kijk alsjeblieft even naar de examens van vorig jaar enzo. Maak niet dezelfde fout als met economie en geschiedenis, waar je heel veel van de stof niet hoefde te kennen.

De stof die je moet kennen is echt heel globaal, 'grote-lijnen'!

Is het dan elk jaar hetzelfde wat men moet leren?
Ik ben ook niet van plan die 4 boeken door te spitten geloof ik, dan ben ik volgend jaar nog bezig, dat weet ik niet eens meer allemaal
Oud 22-05-2003, 20:12
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
ik snap echt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix van kansen...is er iemand die alle soorten kansen die je hebt(met terug leggen,zonder terugleggen) kan uitleggen zodat ik het beetje snap?! of een gedeelte?!
kansen zijn stom
Ads door Google
Oud 22-05-2003, 20:26
Vespafunk
Avatar van Vespafunk
Vespafunk is offline
Citaat:
kiki is de naam schreef op 22-05-2003 @ 21:12:
ik snap echt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiix van kansen...is er iemand die alle soorten kansen die je hebt(met terug leggen,zonder terugleggen) kan uitleggen zodat ik het beetje snap?! of een gedeelte?!
kansen zijn stom
& de kans op een voldoende voor jouw examen?










zie je wel dat je het kan
__________________
Je zal maar examenvragenmaker zijn van beroep..
Oud 22-05-2003, 20:32
blondje1983
blondje1983 is offline
Citaat:
Vespafunk schreef op 22-05-2003 @ 21:26:
& de kans op een voldoende voor jouw examen?










zie je wel dat je het kan

http://www.wiswijzer.nl/frame.htm?ur...asp?nummer=233

dat is misschien wel een handige site, ik hoop dat jullie er wat aan hebben maar dr staat oa nog wat uitleg op enzo. succes in ieder geval allemaal he!!
Oud 22-05-2003, 21:24
lil_jj
lil_jj is offline
ik hoef dus niet alle formules uit me hoofd te leren want we krijgen een formulekaart???!!!!!
dus je moet eigenlijks gewoon goed weten hoe je rekenmachine wekt de functies ervan dat is et wel zón beetje...???
__________________
.:: (¯`¸.»»» Do YoU LiKe GaMeS?? It'S TimE To TaKe A ChAnCe ..So DaNcE WiTh mE «.¸´¯) ::.
Oud 22-05-2003, 21:28
DoomTrooper
DoomTrooper is offline
FF een Vraagje

Een rijke appeloogst bestaat voor 90% uit gave exemplaren. De appels worden verpakt in kistjes van 50 stuks

Bereken in 3 decimalen nauwkeurig de kans dat een kist minstens 40 gave appels bevat.

Hoe de F*$@ doe je dit?? Help aub.

Grrr , ik hoop dat ik die 4,2 haal die ik nodig heb voor een 6`je
Oud 22-05-2003, 22:24
poesie_mau
poesie_mau is offline
Citaat:
DoomTrooper schreef op 22-05-2003 @ 22:28:
FF een Vraagje

Een rijke appeloogst bestaat voor 90% uit gave exemplaren. De appels worden verpakt in kistjes van 50 stuks

Bereken in 3 decimalen nauwkeurig de kans dat een kist minstens 40 gave appels bevat.

Hoe de F*$@ doe je dit?? Help aub.

Grrr , ik hoop dat ik die 4,2 haal die ik nodig heb voor een 6`je
binopdf(50,0.9,40)

binopdf(totaal aant,kans,aantal dat je wil weten)
__________________
Choco crossies zijn de bomb
Oud 22-05-2003, 22:40
Puta
Avatar van Puta
Puta is offline
Zou een 3 te halen zijn als je weinig tot niets weet van wis en nog nooit een voldoende hebt gehaald voor wis de afgelopen 2 jaar? mn docent zegt dat het op zich met gezond verstand wel met lukken?... en nog wat is het zo dat je formulles enz in je rekenmachine mag zetten?
__________________
Soy una Puta Te Quieres Acostar Conmigo?
Oud 22-05-2003, 22:56
poesie_mau
poesie_mau is offline
ja formules mogen in je rekenmachine staan
__________________
Choco crossies zijn de bomb
Oud 22-05-2003, 23:42
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
ehm... is er dan ook iemand die zo lie zou willen zijn om te vertellen wat we voor Wiskunde A1,2 nou allemaal moeten leren? Want ik heb die stofomschrijving van havovwo.nl wel doorgekeken, maar welke hoofdstukken zijn dat?!?!
Oud 22-05-2003, 23:48
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
--> trouwens ik lees hier ook net ergens dat:

domein Ea (matrices en grafen) vervalt

domein Dg (meetkunde) --> het subdomein "Ruimtelijke objecten" vervalt

domein Bg (functies en grafieken) --> eindterm 3,10 en 13 vervalt


..naja dit klinkt natuurlijk allemaal heel leuk ( die laatste 2 stonden zelfs nog niet in de stofomschrijving van havovwo.nl, die heb ik van kennisnet gehaald.. ) maar wat heb je er nou aan als je weet dat er van alles vervalt, als je niet eens weet welke hoofstukken dit zijn? waaa!
*iemand erg goed in deze geheimtaal, die wilt helpen vertalen?*
Oud 23-05-2003, 08:26
Verwijderd
1) Wisforta en een formule kaart geven bijna dezelfde formules, alleen heeft wisforta ook kanstabellen die je niet nodig hebt
2) Voor WIa12 van havo moet je alle hoofdstukken gewoon kennen, met een nadruk op kansbereken

succes
Oud 23-05-2003, 08:50
waeffa
waeffa is offline
Citaat:
poesie_mau schreef op 22-05-2003 @ 23:56:
ja formules mogen in je rekenmachine staan
Jah, je mag alles wat je wilt in je rekenmachine zetten, zonder dat ze er wat van kunnen zeggen.
Maar je bent er uren mee bezig op dat kutding :\
Oud 23-05-2003, 08:51
waeffa
waeffa is offline
http://scholieren.samenvattingen.nl/.../open/6462040/ <---omg cursus snel wiskunde in 1 uur
Oud 23-05-2003, 08:58
SS2Gohan
Avatar van SS2Gohan
SS2Gohan is offline
ff een snelle vraag, kan in me GR ff "intersect" nie vinden, waar staat die onder?
__________________
Pirates Of The Caribbean: "Remember This As The Day You Almost Caught Captain Jack Sparrow" ''But why is the rum gone?''
Oud 23-05-2003, 09:21
RuudVDM
RuudVDM is offline
Calc-intersect

TOETTOET.
Btw, driehoek van pascal? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit getoetst heb gekregen(?)!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken staatsexamen wie of wie heeft er ervaring mee
~Chocoaldetaart
4 03-07-2012 22:18
Levensbeschouwing & Filosofie Openingspoll: filosofie of wetenschap
Verwijderd
80 20-11-2004 13:51
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53
Psychologie Samenvatting
Sweet_Hadar
3 14-01-2004 17:22
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.