Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2003, 07:38
Verwijderd
Misschien liep de examinator op klompen, waren ze aan het bellen onder het examen, was er markt onder je examen of...wat dan ook, als je iets te klagen hebt: ga hier je gang!
Advertentie
Oud 19-05-2003, 07:41
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Jah, ik heb woensdag 2 examens en donderdag ook 2, dat kunnen ze toch wel ff anders plannen
Oud 19-05-2003, 09:08
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
kep dr vandaag 1, morgen 1, woensdag 2, donderdag 2 en vrijdag 1 Ben dr meteen binnen 1 week vanaf, heb dus eigenlijk niets te klagen, maar wilde t ff kwijt
Oud 19-05-2003, 09:58
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik heb drie uur achter elkaar les hadden ze dat niet wat anders kunnen doen zoals een pauze erin lassen want dat duurt echt fucking lang zo'n proefwerk. bijvoorbeeld het wiskunde proefwerk in tweeen hakken en dan een half uur pauze ertussen.
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 19-05-2003, 17:28
Verwijderd
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 19-05-2003 @ 10:58:
ik heb drie uur achter elkaar les hadden ze dat niet wat anders kunnen doen zoals een pauze erin lassen want dat duurt echt fucking lang zo'n proefwerk. bijvoorbeeld het wiskunde proefwerk in tweeen hakken en dan een half uur pauze ertussen.
zat jij wel in de gymzaal
Oud 19-05-2003, 17:32
Verwijderd
In mijn extra tijd gingen 2 leraren kijken of ze alle examens wel hadden; dat ging nogal hard, maar ja eigenlijk had ik er niet echt last van... Nee niks om te klagen; verder was alles goed; geen last van de koffie/thee kar of van irritante mensen.
Oud 19-05-2003, 17:38
ZenZation
ZenZation is offline
Leek wel of er een stel koters feest hadden naast de gymzaal joh

Irritant man dat geschreeuw en gekrijs van die kids
__________________
HardLinerz Inc.©, only for Dirty Minders!
Oud 19-05-2003, 17:41
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Jah idd

zwaar irritan..

maar er zit daar een school
Oud 19-05-2003, 17:42
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef op 19-05-2003 @ 10:58:
ik heb drie uur achter elkaar les hadden ze dat niet wat anders kunnen doen zoals een pauze erin lassen want dat duurt echt fucking lang zo'n proefwerk. bijvoorbeeld het wiskunde proefwerk in tweeen hakken en dan een half uur pauze ertussen.
daarom noemen ze het een examen Je kan toch gewoon eten en drinken onder je examen! Daar heb je geen pauze voor nodig hoor!
Oud 19-05-2003, 17:46
tom1404
tom1404 is offline
Bij ons mag je dus helemaal geen eten of drinken mee het lokaal in nemen. Echt belachelijk. Komen ze een keer tijdens het examen rond met koffie of thee, terwijl de meeste liever zelf wat mee willen nemen zoals een flesje water of zo.
Oud 19-05-2003, 17:47
alwaysgood
alwaysgood is offline
die wc, zit in de kleedkamer naast de gymzaal en die maakt irritant veel herrie
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 19-05-2003, 17:47
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Het feit dat ik 4 weken geleden pas mn stof uitgedeelt kreeg voor mn CE tekenen is mijn enige klacht...en deze gaat ook richting LAKS
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-05-2003, 17:48
alwaysgood
alwaysgood is offline
Citaat:
Bij ons mag je dus helemaal geen eten of drinken mee het lokaal in nemen. Echt belachelijk. Komen ze een keer tijdens het examen rond met koffie of thee, terwijl de meeste liever zelf wat mee willen nemen zoals een flesje water of zo.
bij ons mag je zelf eten/drinken meenemen, daarnaast krijg je koffie / thee / cola / water / jus d'orange

dus wel goed geregeld.
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 19-05-2003, 17:51
hi
hi is offline
Hahah bij ons viel een serveillant van een soort podium met de tafel
Oud 19-05-2003, 17:57
brynn
brynn is offline
bij ons werd er aan de andere kant van de school iets met de verwarmingsbuizen gedaan en t is nogal gehorig. niet ehct heel storend maar leuk was het niet.
Oud 19-05-2003, 20:14
Draco
Draco is offline
Ik drink zelf geen koffie of thee, en bij ons delen 2 concierges het uit. De 1ste heeft thee, dus die vraagt of ik thee wil, en ik zeg dus nee, komt die ander d'r aan en zet zonder te vragen al een kop koffie neer. Volgens mij hebben ze niet helemaal door dat er ook mensen zijn die geen van beiden willen.

Ook irritant is als ze dus die koffie en thee hebben uitgedeeld en iedereen massaal die zakjes suiker en ander spul gaat openmaken. En dan zitten de koekejs ook nog eens in van die ritselzakjes! Niet echt fijn.
__________________
NEIL:Now I hope you'll all come quietly. VYVYAN: No, no, we're all going to come very noisily!
Oud 19-05-2003, 20:47
SpiritX
Avatar van SpiritX
SpiritX is offline
Groepen leerlingen die voor de deur van de aula 20 minuten lang pauzeren. Koffiedames die een half uur bezig zijn, slechts op 1,5 meter afstand met daartussen enkel een rolluik, in de kantine koffiekopjes in en uit de vaatwasser laden. Warmte en onduidelijkheden over het vertrekken nadat je klaar bent.
Oud 19-05-2003, 21:05
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Meiden die buiten lopen te janken dat ze het niet halen, tot je ze later op de dag op msn spreekt:

"Ja, ik heb een 8,5!!"

Zoo irritant, altijd maar weer. Aandacht te trekken. Daar irriteer ik me maaaateloos aan.
__________________
Há lekker, appeltaart!
Ads door Google
Oud 19-05-2003, 22:01
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Ik erger me aan het feit dat die examens de helft van je cijfer uitmaken. Vóór de examens stond ik harstikke goed, ik heb me suf geleerd voor al die examens en dan zal ik zeker zakken op een paar slecht gemaakte examens....
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 19-05-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 19-05-2003 @ 23:01:
Ik erger me aan het feit dat die examens de helft van je cijfer uitmaken. Vóór de examens stond ik harstikke goed, ik heb me suf geleerd voor al die examens en dan zal ik zeker zakken op een paar slecht gemaakte examens....

I know what you mean.....
Oud 19-05-2003, 22:12
Verwijderd
Citaat:
********** schreef op 19-05-2003 @ 23:04:
I know what you mean.....

zeurpiet, jij haalt t zelfs als je iedere dag nix leert
Oud 19-05-2003, 22:25
mainsupreme
Avatar van mainsupreme
mainsupreme is offline
de enige echte klacht die ik heb is de SS indeel methode. We hebben een nummer je meot je nummer opzoeken die staat ergens op tafel en daar meot je zitten. Pfff straks komen er nog gele oormerken als het leervee dat we zijn
__________________
je ogen zijn als friese meren: dof, ondiep en grijs
Oud 19-05-2003, 22:56
Deimos
Deimos is offline
Citaat:
Tijgertjuh17 schreef op 19-05-2003 @ 18:42:
daarom noemen ze het een examen Je kan toch gewoon eten en drinken onder je examen! Daar heb je geen pauze voor nodig hoor!

dat mag dus bij ons niet
Oud 19-05-2003, 22:57
Angie_smit
Angie_smit is offline
Ik mag helemaal geen eten OF drinken meenemen de gymzaal in. Ook komen ze niet met thee of koffie. Wij krijgen 1 flesje AA.....
Oud 19-05-2003, 23:02
Angie_smit
Angie_smit is offline
ik heb GODVERDOMME een 3!!!!!! voor mn economie examen... Ik heb alles verkloot... En ik stond een 6,3......
KLOTE EXAMEN!!!!!
Advertentie
Oud 20-05-2003, 06:01
Blizz
Avatar van Blizz
Blizz is offline
Citaat:
Angie_smit schreef op 20-05-2003 @ 00:02:
ik heb GODVERDOMME een 3!!!!!! voor mn economie examen... Ik heb alles verkloot... En ik stond een 6,3......
KLOTE EXAMEN!!!!!
dat wordt her

en je mag toch zoiezo met een 5 eindigen? als je maar een 7 daar tegenover hebt, of een 4 en dan twee 7ens er tegenover..

maarja dat was oude fase , 2e fase weet ik neit
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Oud 20-05-2003, 06:54
Bang
Bang is offline
bij nederlands

gingen ze eerst 'verluisteren' op een manier dat je ze net hoort maar niet verstaat wat ze zeggen

ging 1 van die vrouwen weg

komt meteen weer terug 'aaah ik weet het' en weet onverstaanbaar verder

gingen ze nog dingen van de muur trekken, let wel, langzaam, want stel je maakt geluid en je stoort de kindertjes (maw: 10 sec irritant geluid om een blaadje van de muur te trekken ipv 1 sec even scheur geluid, of nog beter, LAAT DAT GEWOON HANGEN TOT NA HET EXAMEN!)

Rare lui bij mij op school hoor... Eerste kwartier dus niets kunnen lezen voor NLD

Maar goed, moest een 4.2/4.3 hebben, en ik heb waarschijnlijk een 4.5/4.7 dus ik ben binnen! (maakt het toch allemaal wel goed)
Oud 20-05-2003, 07:13
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Wij hadden een lerares met van die klik-klak-schoenen...

Jezus, dat had dat mens toch wel van tevoren kunnen bedenken???
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 20-05-2003, 10:21
Vampyyy
Avatar van Vampyyy
Vampyyy is offline
de zon scheen heel ff en toen deed de laraar hem voor het examen naar beneden. komt er tijdens het examen een eikel die dat ding omhoog gaat doen.
ik was dus gelijk afgeleid.
kan die dat niet na het examen doen ofzo.
__________________
*schopt sig omdat ie niet origineel is*
Oud 20-05-2003, 11:12
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Grrr... ik ben er vandaag achter gekomen dat wij geeneens water mee mogen. Helemaal niks. Er wordt thee melk en koffie geschonken.

Dus eentje stak zn hand op (bij het kwartier van te voren), "waarom mogen wij geen water mee? overal op scholierensites lees je dat sommige al boos zijn als ze alléén maar water mee mogen?"

conrector: "Dát bespreek je maar na het examen, daar hebben we nu geen tijd voor"

En bedankt?
__________________
Há lekker, appeltaart!
Oud 20-05-2003, 12:18
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
wij mogen dus (ook) niet eten onder de examens, er staat van tevoren een flesje AA klaar (yes, ahum). Dan ben ik zo geconcentreerd dat het extra veel energie kost en eerder honger krijg en dan heb ik toch echt behoefte aan eten. Daardoor word ik een beetje licht in mijn hoofd en ben ik bang dat mijn maagje gaat knorren. Das tot nu toe niet gebeurd, maar t zal nog wel komen. Leuk midden in zo'n gymzaal!
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 20-05-2003, 12:21
Smurfinnetje
Smurfinnetje is offline
Citaat:
Bang schreef op 20-05-2003 @ 07:54:
bij nederlands

gingen ze eerst 'verluisteren' op een manier dat je ze net hoort maar niet verstaat wat ze zeggen

ik neem aan dat je met 'verluisteren' bedoeld--`fluisteren'
__________________
het leven is wat jij er van maakt, en lachen maakt een hoop goed!
Oud 20-05-2003, 12:41
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik word echt maf van die mensen die heel de tijd naar de wc gaan.. ga dan van te voren even plassen... en als je dan toch naar de wc moet, probeer dan ten minste een beetje zachtjes te doen..
Tijdens Nederlands gisteren had ik echt het idee dat er een dinosaurus voorbij kwam lopen!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 20-05-2003, 12:43
Pla
Pla is offline
Tot nu toe heb ik nog niets te klagen..
Maar een beetje wel
We zitten op vervelende stoelen! Maar gelukkig kraken ze ofzo niet.. dus.. eigenlijk moet ik niet zeuren
__________________
duss..
Oud 20-05-2003, 12:51
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
ik had een wiebeltafel... en naast me zat een jongen met een piepstoel... dus dat was ook heel erg fijn
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 20-05-2003, 13:02
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
bij ons...



GING DE TELEFOON!!!!!




VAN HET LOKAAL NOG WEL....



mwah, dat was niet echt storend, wel dat ik nodig naar de wc moest, en dat die jongen naast me de hele tijd zat, te puffen, zuchten, wiebelen, met zn hoofd op tafel aan het bonken was , zat te GIEGELEN....gdvrdrgdvrrdfv

maar da was ook nie erg, want ik heb GS goed gemaakt...


ECONOMIE1,2 WAS ZWAAR VERNEUKT GEWOON

NIET NORMAAL!!!!!



zo, dat moest er ff uit

hehe...
__________________
*BURP* wat zei je?
Ads door Google
Oud 20-05-2003, 13:04
Verwijderd
en natuurlijk doet OOK de LAKS klaagbak onderdeel t gewoon niet

kut servers
Oud 20-05-2003, 13:06
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Citaat:
dReZ schreef op 20-05-2003 @ 13:51:
ik had een wiebeltafel... en naast me zat een jongen met een piepstoel... dus dat was ook heel erg fijn
ik ook, ik heb het hele examen voorover moeten zitten omdat die rot tafel anders wiebelde...

en een leraar ging achter me zitten, maar die had nogal een zweetlucht achter zich aan hangen..

bij ons krijg je koffie, thee of een walgelijk vieze droge koek... meer mag je niet mee


dat was het wel
Oud 20-05-2003, 13:11
Maartenpaarten
Avatar van Maartenpaarten
Maartenpaarten is offline
Economie 1,2 VWO was gewoon zwaar klote....veel moeilijker dan examens van voorgaande jaren!! En ik kan het niet hebben....
__________________
Bier & Tieten
Oud 20-05-2003, 13:13
kiki is de naam
kiki is de naam is offline
de rector ging door de glazen deur staan loeren en ik zat vooraan dus irriteerde me er nogal aan...voelde me net een aap... ennn de serviant ging al smullend van dr lekkere appeltje rondlopen en bij mensen over de schouder heen kijken...gelukkig niet bij mij maar zou er niet tegen hebben gekunt als ze dat wel had gedaan...
Oud 20-05-2003, 13:14
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Delen van examensites doen t niet. *Klaag*
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 20-05-2003, 13:16
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
Citaat:
kiki is de naam schreef op 20-05-2003 @ 14:13:
de rector ging door de glazen deur staan loeren en ik zat vooraan dus irriteerde me er nogal aan...voelde me net een aap... ennn de serviant ging al smullend van dr lekkere appeltje rondlopen en bij mensen over de schouder heen kijken...gelukkig niet bij mij maar zou er niet tegen hebben gekunt als ze dat wel had gedaan...

SCHOP ZE SCHOP ZE SCHOP ZE SCHOP ZE

ofzo>?

gelukkig had ik dat niet zeg....zejus
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 20-05-2003, 13:29
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
ohja, ook erg irritant, van die mensen die zelf schijnbaar de eerst komende jaren nog geen examens hoeven te maken en maar herrie gaan staan schoppen overal!!

en de bel die gewoon heel de tijd gaat.. ik snap ook wel dat andere leerlingen moeten weten wanneer de lessen voorbij zijn, maar die bel gaat zoooo hard.. Ben je gelijk weer ff uit je concentratie.. En dan was het vandaag ook nog ingedikt rooster dus ging die pokkebel om de 40 minuten ipv 50!!
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 20-05-2003, 13:37
Destiny
Avatar van Destiny
Destiny is offline
Ik had vandaag examen in de gymzaal en et was daar zoo ontzettend koud! Ik had superkoude tenen en had zelfs kippenvel, niet echt leuk dus!! Brrrr
Oud 20-05-2003, 14:22
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
mainsupreme schreef op 19-05-2003 @ 23:25:
de enige echte klacht die ik heb is de SS indeel methode. We hebben een nummer je meot je nummer opzoeken die staat ergens op tafel en daar meot je zitten. Pfff straks komen er nog gele oormerken als het leervee dat we zijn
Jah, wij zitten ook op nummer. We zijn allemaal ingedeeld op alfabet en dus zit ik elk examen voor en achter dezelfde personen....
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Oud 20-05-2003, 14:34
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Ja, me tafel is wankel en ik heb een piepstoel die niet lekker zit.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-05-2003, 15:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
En Tipp-ex en zo'n ander ding dat voor correctie dient zijn ook zwaar irritant
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 20-05-2003, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 20-05-2003 @ 16:14:
En Tipp-ex en zo'n ander ding dat voor correctie dient zijn ook zwaar irritant
Die mag je helemaal niet gebruiken

Mja, vandaag was ik lekker aan het wachten voor de zaal, komt er een meisje naar me toe;
'Oh, ken jij het goed? Jaaa, zelf ken ik het onderdeel over Nederlands-Indië niet super...' Nederlands-Indië?!
Ze had dus de stof van vórig jaar geleerd ipv dít jaar... Zooo dom...

Ennn... *denkt*
Verder kwam iemand blaadjes uitdelen tijdens het examen, dat was wel handig. Maar even later kwam ze ze weer ophalen want ze waren voor de havo bedrukt, dus niet voor 't vwo... Lekker handig...
Oud 20-05-2003, 15:26
Verwijderd
Oww ja, ik zat vandaag ook naast een meisje dat gekleed was alsof ze nog noooit van een wasmachine gehoord had.. Haar broek was zó smerig en d'r trui trouwens ook... Ugh...
Daarnaast was ze met d'r benen aan het zwaaien, niet wiebelen, nee echt trappen in de lucht.. En ze zuchte, pufte en klaagde ('Hè, shit!!') continu... ze rekte zich elke vijf seconden even goed uit (echt flínk dus he, ze schoof dan weer achter in d'r stoel, gooide d'r smerige haren naar achter en boog zich weer voorover... echt continu...)...
Vervelend dat mensen niet gewoon stil en rustig kunnen werken...
Oud 20-05-2003, 15:43
Ichonama
Ichonama is offline
Bij ons gaat het wonderbaarlijk goed, gelukkig. Gisteren was er iets met de verwarming, maar als er iets kapot is moet het gewoon gemaakt worden. Met de koffie en thee is het ook goed geregeld, met een kaartensysteem laat je merken wat je wilt, dus geen gevraag enzo. Alleen de examens zelf willen wel (een beetje) lastig zijn.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2003 Kraakschoen
Ða kiwi
6 22-05-2003 20:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.