Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2003, 12:10
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik heb net gekeken en kom terecht rond de 4.5

dat sta ik gvd een 6 op mn eindlijst. EEN 6!!!

de schande...

hopelijk heb ik frans of wiskunde voldoende, dan kan ik herren... dit is echt te erg voor woorden.
Advertentie
Oud 20-05-2003, 12:10
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
Citaat:
tinkle schreef op 20-05-2003 @ 12:33:
Nou ik doe ook VWO en ik vond em supermoeilijk..... Of ben ik nu de enige??
nee hoor...ik vond hem ook super moeilijk!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Oud 20-05-2003, 12:11
smacks
smacks is offline
Citaat:
Jennieeneva schreef op 20-05-2003 @ 13:03:
Nou bij ons ging het echt onwijs kut wij hadden 7 kantjes maar ja we gaan het toch wel halen en dan.......FEESTUHHHH Voor iederdereen die het niet haalt MIETJES!
oke, hey, bedankt he?!
__________________
the greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!
Oud 20-05-2003, 12:12
smacks
smacks is offline
Citaat:
sublime schreef op 20-05-2003 @ 13:10:
ik heb net gekeken en kom terecht rond de 4.5

dat sta ik gvd een 6 op mn eindlijst. EEN 6!!!

de schande...

hopelijk heb ik frans of wiskunde voldoende, dan kan ik herren... dit is echt te erg voor woorden.
wees blij.....
__________________
the greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return!
Oud 20-05-2003, 12:12
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
ja heb ongeveer een 7,5 is wel oke. Wel een saai-langdradig examen. maarja ben er vanaf
__________________
Love is like a pictionary
Oud 20-05-2003, 12:13
Tijgertjuh17
Avatar van Tijgertjuh17
Tijgertjuh17 is offline
ik moest een 4,9 halen, maar heb ongeveer een 4 GVD klote examen!

Zullen we met z'n allen gaan zeiken dat het te moeilijk was??!!

en morgen nog handvaardigheid en economie
Oud 20-05-2003, 12:15
Verwijderd
ik vond het echt klote allemaal vage vragen en keb net ongeveer mijn cijfer berekend zover dat kon...een 4,7...hmmm dan sta ik net voldoende

echt veel te moeilijk
Oud 20-05-2003, 12:16
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
Citaat:
Jennieeneva schreef op 20-05-2003 @ 13:03:
Nou bij ons ging het echt onwijs kut wij hadden 7 kantjes maar ja we gaan het toch wel halen en dan.......FEESTUHHHH Voor iederdereen die het niet haalt MIETJES!
Dikke snol, dat zeg je niet tegen mensen die het niet halen, sommigen van hun kunnen er niks aan doen
__________________
Love is like a pictionary
Oud 20-05-2003, 12:18
SiDEkiCK
Avatar van SiDEkiCK
SiDEkiCK is offline
kvonnut maar niks hoor!!
kvin geschiedenis sowieso shit
al die rare vragen die niet letterlijk in het boek staan
maar dat moet je er dan maar uit kunnen halen
uhuh..
__________________
durf te leven
Oud 20-05-2003, 12:20
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
ik heb ook wel hoger dan een 7 (denk ik )

net een beetje naar de antwoorden gekeken, en de meeste waren wel ok....

gelukkig geen opstel bij vwo!!!

alleen die vraag over de grijze economie en die twee stellingen over democratisch centralisme kwam ik echt niet uit
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 20-05-2003, 12:20
Fly to Rivendel
Fly to Rivendel is offline
ik vond m aan de ene kant wel moeilijk en aan de andere niet, kon er niet echt hoogte van krijgen(havo deed ik btw), kheb 43 van de 80, en dat is of een 5,3 of een 5,8.
ligt eraan, krijg je 1 punt voor de moeite??? want wat ik ervan begrijp is dat je niet lager dan een 1 kan halen... ik hoop dat we die punt wel krijgen
Oud 20-05-2003, 12:20
lil_jj
lil_jj is offline
ik vondt em ook behoorlijk KUT ik moet een 4,7 halen anders kan ik het wel vergeten k zal zo ff nakijken als k et aandurf
__________________
.:: (¯`¸.»»» Do YoU LiKe GaMeS?? It'S TimE To TaKe A ChAnCe ..So DaNcE WiTh mE «.¸´¯) ::.
Oud 20-05-2003, 12:21
Pla
Pla is offline
Poeeheeej!

Ik vond hem wel lastig.. Het begon wel makkelijk Maar nederland vond ik tegenvallen..
totdat ik ging nakijken, ik had echt weinig goed, helemaal depressief enzo.. Maar toen ik mijn cijfer ging berekenen
Tussen de 5.0 en 5.5 en ik moet een 5.3 halen!! Er is nog hoop!

En kijk:

De uiteindelijke norm kan afwijken van deze voorspelling.

Volgens examenbundel.nl
__________________
duss..
Oud 20-05-2003, 12:22
Verwijderd
was te doen
Oud 20-05-2003, 12:26
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik vond het behoorlijk kut. Allemaal van die vage vragen
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 20-05-2003, 12:26
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
heb ik daarvoor geleerd???!!! ik vond t echt supermoeilijk en ik heb waarschijnlijk net wel/ net niet genoeg gehaald (lees: 4 of hoger) om op een 6 te komen....
__________________
somebody to love you? yeah right, hello-o that is SO not gonna happen! stop daydreaming and get a virtual life!
Oud 20-05-2003, 12:27
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
[havo]

Echt shit!
Ik snapte er niks van, ik heb zo ongeveer 4.6-5.1 Echt balen, moet een 5.5...
Ik had het echt wel goed geleerd maar wist gewoon de helft niet meer. Moest ook supernodig naar de wc dus werd best wel afgeleid daardoor.
Maar goed, we denken maar weer: ik sta in iedergeval een 5!
__________________
I like to say what I want to say
Oud 20-05-2003, 12:34
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Ik heb het net al berekend en ik kom ongeveer op een ruime 5.5 uit, dus dat zit denk ik wel goed, want ik mocht een 4.6 halen.
Maar ik vond trouwens dat deel over Rusland veeeel moeilijker dan dat deel over Nerderlands.....maar jah, het zal wel aan mij leggen....
Oud 20-05-2003, 12:37
flipvla
Avatar van flipvla
flipvla is offline
{VWO} mwah.. zo´n moeilijk examen was het niet! maar wel veeeel te lang.. Ik had 10 bladzijden vol geschreven, maar ik hoorde van heel veel mensen dat ze 10 of 11 blaadjes vol hadden.. een jongen op mn klas had zelfs 16 blaadjes (!!) en een meisje had ook 4 van die antwoordbladen (= dus ook 16 blz.) volgeschreven.. jeez hoe snel schrijven die? dat haal ik echt nooit hoor
maar het was niet zo erg.. alleen die vraag over de grijze economie was vaag.. en dat opstel over die 2 bronnen daar was je lang mee bezig! ik echt een uur ofzo..
Ik heb toen in 3 kwartier het Nederlandsdeel zitten afraffelen.. -> maar gelukkig vond ik dat doodsimpel, ook niet echt veel over hoeven na te denken bij t beantwoorden van die vragen

maar ik ga nu ff kijken wat voor cijfer ik heb
Oud 20-05-2003, 12:38
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
(vwo)

ik vond het echt heel erg moeilijk! ik wist geen een vraag zeker, kep gewoon maar wat zitten lullen eigenlijk... gg nja ik moest een 3.6 en kep net uitgerekend dat ik ... als ik heel streng voor mezelf ben... tussen een 3.7 en 4.2 zit dus... maar ik vond het echt klote!
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 20-05-2003, 12:38
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
Ik heb het VWO examen gemaakt en ga het zo nakijken. Ik vond het best wel kloten! Niet veel leervragen, meer inzicht!
Oud 20-05-2003, 12:38
pinokio
pinokio is offline
vwo gs was:

lang
saai
zwaar

maar het viel op zich nog wel te maken. Cijfer tussen de 5.8 en 7.9 (ja een verschil he )

Tot nu toe alles voldoende.....

tot nu toe....
__________________
My fragile dreams would be broken... for you
Oud 20-05-2003, 12:40
Destiny
Avatar van Destiny
Destiny is offline
(havo)

Bleeeeeeeegh ik vond et dus echt klote!!!!!! Ik ga nu zometeen nakijken, maar ben bang dak niet veel goed heb :-(
Oud 20-05-2003, 12:41
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Vraag 7 ofzo was echt vaag. Ineens een bron met een lulverhaaltje over gelukkig nieuwjaar ofzo wat er helemaal niks mee te maken heeft, ik denk: wtf
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 20-05-2003, 12:43
megas
megas is offline
oké, dat was klote!!! ik ga nu kijken of ik nog een 5 heb, anders moet ik sowieso in de herkansing... *tot zo*
Oud 20-05-2003, 12:45
Verwijderd
Citaat:
AJMouse schreef op 20-05-2003 @ 11:44:
Nee joh, rustig

Ik had het idd over havo, maar iedereen zat zo in de paniek van "het betoog over kolchozen en sovchozen" of die "Verschillen tussen Stalin en Brezjnev/Lenin", terwijl we iets compleets anders kregen. Dat vond ik mooi, want ik had die verschillen niet geleerd, omdat ze je tóch altijd naaien als je denkt dat je weet waar het over zal gaan
[HAVO]

Mijn betoog ging toch over verschillen tussen de brezjnevtijd en de stalintijd hoor.....Je was een of andere anna huppeldepup en je ging naar de pravda een brief schrijven hoe belachelijk je vond dat de jongeren van tegenwoordig deden...

dus waar heb jij het over?

Ik had overigens 6 kantjes en schat het redelijk in.. zeker voldoende..
Oud 20-05-2003, 12:46
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
VWO hier. Ik vond het qua moeilijkheid best goed te doen, het was alleen iets te lang. Ik zou het liefst nog een half uurtje extra gehad hebben.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 20-05-2003, 12:47
chiquita
chiquita is offline
euhm, ik weet niet of de mensen die om half 11 klaarwaren ook op het vwo zitten...maar ik en met mij heel de klas, hebben tot ruim 12 uur zitten schrijven...en ik heb 8 kantjes..vriendin van mij 10....en of het nou makkelijk was of niet-> sowieso een klacht indienen bij het Laks..kan nooit slecht zijn voor de nomering
__________________
Daan!
Oud 20-05-2003, 12:48
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 20-05-2003 @ 13:41:
Vraag 7 ofzo was echt vaag. Ineens een bron met een lulverhaaltje over gelukkig nieuwjaar ofzo wat er helemaal niks mee te maken heeft, ik denk: wtf
die was easy als je ff nadacht...(ok, ff LANG nadacht )

hij was het dus met hem eens, en deed dit door gigantisch slijmerig over te komen en te beginnen over een feestdag...
maar uit angst durfde hij dit niet hardop te zeggen.


toch ?
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 20-05-2003, 12:49
annette
annette is offline
dacht dat ik het examen wel goed had gemaakt, maar heb volges mij ongeveer een 4. Gelukkig is mn gemiddelde dan nog een 6!
Morguh eco daar ben ik echt super slecht in...
Oud 20-05-2003, 12:49
Moiiii
Moiiii is offline
ja ik vond het ook echt heel erg klote...weer ff collectief klagen ofzo

ik heb er zo'n vaag gevoel over, heb t wel ff nagekeken op examenbundel.nl, maar ik weet niet hoeveel waarde ik daaraan moet hechten aangezien ik mijn antwoorden (uhuh) niet heb overgenomen..anders komt het ws als ik vrij streng ben tussen 4,5 en 5 ofzo..net genoeg

maja..dan nog
Oud 20-05-2003, 12:50
Ellun
Avatar van Ellun
Ellun is offline
Ik was om half twaalf klaar en heb 12 kantjes volgeschreven...
maar ik weet niet of t nou echt goed ging, ik lul altijd maar slap een heleboel, dan valt t misschien wel mee. Moest een 6,2 voor een 7 op mijn eindlijst, hooooop dat ik t gered heb...
__________________
As long as I know how to love, I know I'm alive
Oud 20-05-2003, 12:50
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Krez schreef op 20-05-2003 @ 13:48:
die was easy als je ff nadacht...(ok, ff LANG nadacht )

hij was het dus met hem eens, en deed dit door gigantisch slijmerig over te komen en te beginnen over een feestdag...
maar uit angst durfde hij dit niet hardop te zeggen.


toch ?
Ja dat lees ik net ook bij de uitwerkingen . Maar daar was ik nooit van mijn leven zelf op gekomen. Ik begreep eigenlijk die hele vraag niet.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 20-05-2003, 12:51
m@rie
m@rie is offline
Ik vond het examen ook vrij moeilijk. Ik dacht eerst dat ik het wel redelijk gemaakt had, maar toen ik de antwoorden bekeek....
Naja..ik sta waarschijnlijk wel een 6 gemiddeld
Oud 20-05-2003, 12:52
megas
megas is offline
Citaat:
gekkewoos schreef op 20-05-2003 @ 13:43:
oké, dat was klote!!! ik ga nu kijken of ik nog een 5 heb, anders moet ik sowieso in de herkansing... *tot zo*
wieeeeeeeeeh!!!! dat wordt spannend!!!! dit is wat http://www.examen.nl zei:

Je cijfer ligt waarschijnlijk tussen 5.6 en 6.1.

Het totale aantal scorepunten voor dit examen bedraagt 80.



Als de definitieve normen bekend zijn, kan je hier dus bepalen wat je cijfer ongeveer is. Het definitieve cijfer wordt door je school bepaald.


De definitieve normen worden rond 10 -12 juni bekend gemaakt, afhankelijk van de afdeling (VMBO beroepsgericht: woensdag 4 juni, 08.00 uur). Tot die tijd kan je alleen een ruwe inschatting maken van het cijfer. Na bekendmaking van de definitieve normen kun je een nog nauwkeuriger inschatting maken van je cijfer, wat je gehaald denkt te hebben. De cijfers die je berekent kunnen natuurlijk afwijken van het cijfer dat je uiteindelijk behaalt en dat door de school bekend wordt gemaakt.




aaaaaaaaaaarrrrrrrgggggggghhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*blij*

khoop dat het bij jullie ook een beetje goed uitvalt... GOOD LUCK!!
Oud 20-05-2003, 12:52
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
smacks schreef op 20-05-2003 @ 13:12:
wees blij.....
niet als je voor de examens een 8 staat... heb je in 3 jaar lang altijd cijfers rond de acht en sta je door zo'n klote examen opeens een 6 das frustrerend hoor
Oud 20-05-2003, 12:55
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
(havo)

vond m vrij pittig ja, maar denk wel dat ik een voldoende heb
Oud 20-05-2003, 12:55
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Hij was echt te moeilijk ik mocht een 4.5 halen en ik heb rond de 30 punten en met een beetje geluk haal ik dan net een 4.5
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Oud 20-05-2003, 12:55
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 20-05-2003 @ 13:50:
Ja dat lees ik net ook bij de uitwerkingen . Maar daar was ik nooit van mijn leven zelf op gekomen. Ik begreep eigenlijk die hele vraag niet.


ok, die feestdag link had ik zelf ook niet gelegd

maar wel dat ie het er mee eens was en daarom zo enthousiast deed, en uit angst; dat ie het dus op deze manier bracht.
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 20-05-2003, 12:58
liefmutsje888
liefmutsje888 is offline
Mwah, hij was wel te doen. Maar wel heel veel doordenk vragen. Ik vond hem ook net iets te lang.

Groetjes!!!!!!
Oud 20-05-2003, 12:58
Moiiii
Moiiii is offline
Citaat:
sublime schreef op 20-05-2003 @ 13:52:
niet als je voor de examens een 8 staat... heb je in 3 jaar lang altijd cijfers rond de acht en sta je door zo'n klote examen opeens een 6 das frustrerend hoor

ach het is toch voldoende
Oud 20-05-2003, 13:01
Slayer
Slayer is offline
hmm ik vond het best een makkelijk examen... totdat ik de antwoorden bekeek ! blijkt dat ik vet veel fout heb..
__________________
vita canicum est, tum decides
Oud 20-05-2003, 13:02
mmm
mmm is offline
Citaat:
sublime schreef op 20-05-2003 @ 13:52:
niet als je voor de examens een 8 staat... heb je in 3 jaar lang altijd cijfers rond de acht en sta je door zo'n klote examen opeens een 6 das frustrerend hoor
Inderdaad, heel herkenbaar... economie, geschiedenis, frans... ik stond allemaal een 8... maar nu... tis echt inderdaad erg frustrerend!!!
Oud 20-05-2003, 13:02
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Krez schreef op 20-05-2003 @ 13:55:


ok, die feestdag link had ik zelf ook niet gelegd

maar wel dat ie het er mee eens was en daarom zo enthousiast deed, en uit angst; dat ie het dus op deze manier bracht.
Dat is toch helemaal niet logisch, wie doet dat nou.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 20-05-2003, 13:03
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
dat maakt mij nou echt geen flikker uit, als ik het maar red!
Oud 20-05-2003, 13:03
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
Moiiii schreef op 20-05-2003 @ 13:58:
ach het is toch voldoende
ja dat is waar... maar toch vind ik het echt jammer... ik wil geschiedenis studeren en ben echt een 0 in frans en nu heb ik waarschijnlijk mn examen frans beter gedaan dan geschiedenis.... maar ja, ik huil er niet om hoor
Oud 20-05-2003, 13:05
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Het was inderdaad wel een "pittig" examen moet een 4 hebben en dan heb ik 5,5 en dat moet wel te halen zijn

maar het was absoluut niet relevant met de leerstof
Oud 20-05-2003, 13:06
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 20-05-2003 @ 14:02:
Dat is toch helemaal niet logisch, wie doet dat nou.

iemand uit Riga op 30 december 1967 die eenbrief schrijft als antwoord op Pavel Litvinov

maar het moest ook wel goed gekamoeflirt worden, anders had iedere idioot maar meteen door dat de schrijver zelf ook een dissident was omdat ie Pavel steunde!!

dus alleen voor slimme mensen
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 20-05-2003, 13:07
Krez
Avatar van Krez
Krez is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 20-05-2003 @ 14:02:
Dat is toch helemaal niet logisch, wie doet dat nou.
ow,


ANGST, TERREUR!
__________________
*BURP* wat zei je?
Oud 20-05-2003, 13:07
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
ikbenschipper1 schreef op 20-05-2003 @ 14:05:


maar het was absoluut niet relevant met de leerstof
vond ook dat er vrij beperkt gevraagd werd. net als opeens die vier vragen over de nozems, in memo wordt dan wel behandeld maar ook niet zó uitgebreid dat je er 4 vragen over zou stellen >vind ik<

su was vooral vergelijken maar werd ook nauwelijks dieper op de stof in gegaan...

vond het een raar examen....
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten [verhaal]schrijftstijl
T_ID
10 28-10-2005 21:52
Films, TV & Radio Consperacy...
A Narrator
11 06-05-2004 18:28
Eindexamens 2003 Geschiedenis VWO
Yacine
6 20-05-2003 18:28
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:00.