Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 16:57
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wacht eens even, het is toch goed gegaan!! Ik wist maar 2 dingen niet van de 22, en ik zag net dat ik veel antwoorden goed heb. Die 5.4 haal ik er waarschijnlijk uit.
Advertentie
Oud 27-05-2003, 17:04
@nnetje
@nnetje is offline
Ligt het aan mij, of was figuur 2 (bij som over Nederlandse bevolking) errug onduidelijk was...

Verder ergens tussen de 6,3 & 7,8 = iig genoeg voor n 7, of missschien wel n 8

Liefs, @nnet
Oud 27-05-2003, 17:05
eeh...?
eeh...? is offline
Ik vond het ook wel meevallen, 4,2 moet lukken FIJN!
Oud 27-05-2003, 17:07
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Kunnen jullie er niet ff bijzeggen of het om Wiskunde A1 of om A2 gaat? Degelijk verschil toch?
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 27-05-2003, 17:10
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hehe, iedereen lag helemaal dubbel toen we die bijlage uitgedeeld kregen met zo'n vage driehoekige grafiek erop, van 'wtf is dit nou weer'
Die opgave heb ik ook helemaal niks van kunnen maken.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 27-05-2003, 17:16
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
meelman schreef op 27-05-2003 @ 17:48:
VWO - Wiskunde A1 Nieuwe Stijl:

Ik stond een 9,2, ik mocht een 1,8 halen, ik heb gehaald: een 10 (98% zeker is dat)!

Whoeha, wat een lachertje was dat zeg, ik schoot gewoon in de lach bij het lezen van de vragen, hahahahaha.
Voor de 1 is het makkelijk en voor de ander moelijk...
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 27-05-2003, 17:17
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
sublime schreef op 27-05-2003 @ 16:40:
Het was kutkutkut... ik mag blij zijn als ze me een 1 voor de moeite geven

na een uur had ik nog nix op geschreven... ik zat echt zo vraag 1; tja.... nou dan eerst vraag 2; tja...... vraag 3; geen idee .... enz...

alleen die vragen over dat atletiek gedoe en een paar van dat reisbureau wist ik (een beetje..).

jeej. als ik dat klote frans nou niet genoeg heb ben ik dus gezakt

G*DV*RD*MM*!!!
ben je altijd na 10 min. al thuis of was je eerder klaar?

Maar ja, bij mij ging t hetzelfde. (+ dat fa, du en gs ook twijfelachtig zijn).. Gewoon even afwachten (ik ga er al van uit dat ik niet geslaagd ben eerlijk gezegd)
Maar nu ga ik even kijken wat ik allemaal moet meenemen naar Spanje (want ik ga vrijdag weg).
Oud 27-05-2003, 17:29
juud85
juud85 is offline
Jeeeee kheb tussen de 5,5 en de 6 en mocht een 3,8.....nouja eigenlijk mocht ik zelfs een 1, ik stond namelijk 7,2 en voor de andere vakken heb ik alleen maar voldoendes gehaald. Ik hoop op de 5,8......dan krijg ik een 7 op mn lijst. Maar dat zal wel niet...maar goed ben al heel blij hoor. NOOOOOOOIT meer school, gewoon vwo diploma op zak YESSSS.
xxxxxx Judith
A1 trouwens
__________________
xxxx
Oud 27-05-2003, 17:45
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Het viel op zich mee maar ik ben zo langzaam in wiskunde.. ben echt superlang bezig geweest met die allereerste vraag (uiteindelijk nog niet uitgekomen). Reisbureau, atletiek en bevolkingsgroei lukte wel. Heb best veel open gelaten, kwam ook gewoon in tijdnood en sommige dingen wist ik echt niet, maar als ik goed heb wat ik denk dat ik goed heb (moet nog nakijken maar durf eigenlijk niet...) kom ik wel aan die 5.1
En als ik geschiedenis een 5.3 heb maakt wiskunde al niet eens meer uit
__________________
Terug in NL!
Oud 27-05-2003, 17:53
debster
debster is offline
Heeeeeey, ik heb vandaag Wiskunde A oude stijl gemaakt, vond het erg moeilijk en veel te lang, maar heb toch rond de 6!!! Joehoeeeeeeee!! Hoefde maar een 4,5 te halen voor een 6 en nu dus heel relaxed beter gemaakt dan verwacht! Ben dus eindelijk geslaagd, want ik moest alleen nog wiskunde halen!!!!
Oud 27-05-2003, 17:59
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
debster schreef op 27-05-2003 @ 18:53:
Heeeeeey, ik heb vandaag Wiskunde A oude stijl gemaakt, vond het erg moeilijk en veel te lang, maar heb toch rond de 6!!! Joehoeeeeeeee!! Hoefde maar een 4,5 te halen voor een 6 en nu dus heel relaxed beter gemaakt dan verwacht! Ben dus eindelijk geslaagd, want ik moest alleen nog wiskunde halen!!!!
op welke vragen zat jij vast?

ik hoorde van iemand anders 20, 8 en 15, maar ik juist bij 6, 19 en 20 alleen
Oud 27-05-2003, 18:07
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
ik was na 85 minuten klaar, snel genoeg dacht ik zo. Zal wel rond de zes hebben gehaald, zodat ik nog steeds een 7 sta
Oud 27-05-2003, 18:08
m@rie
m@rie is offline
Ik heb wiskunde niet gehaald en vrees voor een herexamen
Ik vond het examen niet super moeilijk, maar heb echt domme fouten gemaakt terwijl ik het wel snap
Oud 27-05-2003, 18:16
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Wisa1,2 ging wel goed geloofik.
Sommige dingen vond ik echt wel moeilijk.. zoals bij die coctailt het aantonen van de winstformule ofzo en nog wat kleinde dingen af en toe maar verder wel goed te maken.
Hehe ik wist het ff niet meer ivm dat normaal waarschijnlijksheidpapier.. maar later gelukkig wel

Sta nu voor wis 7,5.. dus hoop dat ik een 7,5 heb gehaald zodat ik een 8 op mijn eindlijst sta!
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 27-05-2003, 18:26
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Wiskunde A1....

Was dat even jammer....
Oud 27-05-2003, 18:44
Verwijderd
Wiskunde A VWO oude stijl hier... ik vond het erg veel vooral, ben echt 3 uur aan het werk geweest en was toen nét klaar...
Verder vond ik de diversiteit aan onderwerpen echt te laag... vooral normale verdeling en wat functies... Nee, echt té laag.
Oud 27-05-2003, 18:45
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Wiskunde A2..

Mennn volgens mij ben ik gewoon niet zo wiskundig aangelegd ofzo pffhhh die hoofdstukken kende ik allemaal echt wel, ik had daar zo sommen uit kunnen maken, maar op de een of andere manier wil zo'n examen dan toch niet helemaal lukken..

Net als die opgaven over die cocktails, tja sorry maar bij mij botst dat dan op een of andere manier in die hersentjes... zo'n gekke driehoek..
Nou ja, die hele opgave heb ik zo'n beetje fout en bij andere opgaven miste ik ook erg veel punten zag ik net bij het nakijken..
Maar nu valt het me nog enigszins mee; tussen de 4.8 en 5.3 (3.8 nodig voor 5.5) Dus toch een beetje tevreden..

En lag het nu aan mij of werd er gewoon super veel gevraagd over procenten geneuzel? (die opgave over Grondstof verbruik)
Was er iemand die die opgave over die cocktails serieus snapte en hem ook nog goed heeft...?? *heeft bewondering*
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•

Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 18:47.
Oud 27-05-2003, 18:59
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2003 @ 19:44:
Wiskunde A VWO oude stijl hier... ik vond het erg veel vooral, ben echt 3 uur aan het werk geweest en was toen nét klaar...
Verder vond ik de diversiteit aan onderwerpen echt te laag... vooral normale verdeling en wat functies... Nee, echt té laag.
maar wel goed gemaakt
Oud 27-05-2003, 19:00
laura1984
laura1984 is offline
Maar hij was helemaal wel makkelijk vonnik... maarre... call me crazy, maar d8 toch echt dat de SD bij die vraag over koffieapparaten (normaal verdelingspapier) 1.4 was, iig niet 1.6... béétje vreemd... [/B][/QUOTE]


ik had als SD 1,1 ipv 1,6 snapte helemaal niets van die vraag
ik heb hem verder echt super gemaakt, tussen 5,8 en 6,3 voor het eerst in 3 jaar een voldoende!!!
Oud 27-05-2003, 19:02
Verwijderd
Mja, ik vond hem ook niet makkelijk eerlijk gezegd....
Heb geen goed cijfer.
Oud 27-05-2003, 19:04
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 27-05-2003 @ 20:02:
Mja, ik vond hem ook niet makkelijk eerlijk gezegd....
Heb geen goed cijfer.
zo n meisje die ik er erna over sprak had vraag 8,15 en 20 verneukt,... ik zelf zat te kloten bij 6 11 19 en 20

6 helemaal verkloot, 19 en 20 volgens mij nog 1 puntje ofzo

maar al die andere dingen gingen op zich vrij eenvoudig... een 7.7-8.5
Oud 27-05-2003, 19:33
hi
hi is offline
ik heb heel de laatste opgave niet gemaakt dus de laatste 3 vragen . Ik hoop zo dat ik die 4,8 heb gemaakt.

Ik vind trouwens dat je serieus mag klagen over die driehoek? Of is dat onzin ik heb nog nooit zo'n driehoek gehad!
Oud 27-05-2003, 19:46
SpecialEnvoy
SpecialEnvoy is offline
Ik heb WIA12 (vwo), ik moest een 2 halen, en ik heb denk ik tussen de 4.2 en de 4.7, wel geslaagd dus..denk ik net als voor alle andere vakken, behalve economie 1.2, daar maak ik me wel een beetje (erg) zorgen over

die opgave over die spelquiz vond ik trouwens echt moeilijk, ik zat daar echt zo van: wat moet ik hier nou in godsnaam gaan invullen?
Oud 27-05-2003, 19:48
Ichonama
Ichonama is offline
[1,2]Ik was veel te snel klaar en vond het makkelijker dan ik had verwacht. Maar echt goed zal ik het niet gemaakt hebben. Zo heb ik dat ze het beste pure appelsap konden gaan verkopen. Ik zag nergens duidelijk staan dat ik de voorwaardern uit vraag 7 daarvoor moest gebruiken, maar dat zal ik dus wel fout hebben. De winst was daar iigv wel het hoogst

Stomd er eigenlijk dat de beperkende voorwaarden uit vraag 7 gebruikt moesten worden bij vraag 8? Ik heb het nergens kunnen vinden en kan het nu nog steeds niet vinden? Als dat er idd niet staat zou mijn appelsap dus gewoon goed moeten zijn.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?

Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 20:08.
Oud 27-05-2003, 20:53
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
VWO, kheb m verneukt...
__________________
"Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your ass with silk"
Oud 27-05-2003, 21:44
m@rie
m@rie is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 27-05-2003 @ 21:53:
VWO, kheb m verneukt...
Je bent niet de enige
Oud 27-05-2003, 22:07
Summersmile
Summersmile is offline
Ik vond het examen heel makkelijk (wiskunde A1). Ik had volgens mij 69 punten van de 84, dat komt neer op een cijfer tussen de 8,2 en 8,7!! Ik heb het idee dat ik wat te soepel heb nagekeken, want zo makkelijk vond ik het nu ook weer niet Toch hoop ik dat het zo is natuurlijk
__________________
Ik zie je niet voordat ik je weer zie...:)
Oud 27-05-2003, 22:11
Summersmile
Summersmile is offline
En nu maakt het dus niets uit wat ik voor eco haal...ze kunnen me wat ik slaag wel!! ik kan voor eco een 4,6 of lager halen dan sta ik een 5,4 of lager maar een onvoldoende mag wel!! dus ik ben geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!! nooit meer wiskunde, wat een droom die werkelijkheid wordt! nooit meer economie, wat een droom die werkelijkheid wordt! nooit meer geschiedenis,
wat een droom die werkelijkheid wordt! nooit meer Duits,
wat een droom die werkelijkheid wordt! nooit meer muziek,
wat een droom die werkelijkheid wordt! nooit meer anw,
wat een droom die werkelijkheid wordt! nooit meer levensbesch.,
wat een droom die werkelijkheid wordt! nooit meer lo,
wat een droom die werkelijkheid wordt! fulltime Nederlands,
wat een droom die werkelijkheid wordt!
__________________
Ik zie je niet voordat ik je weer zie...:)
Oud 27-05-2003, 22:14
Wilmy
Wilmy is offline
Tja, ik vond hem niet direct heel moeilijk, omdat ik er superweinig aan gedaan had!

Ik had heel die vraag van die coctails goed, vond dat echt niet moeilijk, sorrie, had weer de rest een paar domme fouten gemaakt, marja, ik mag niet klagen.

Mocht een 3.6 halen voor afgerond een 6.

Heb minimaal een 6 gehaald nu, heel streng gerekend!

Dus, ikke

Owja, dat normale papier ofzo, heb ik helemaal fout, we hebben dat bijna niet gehad meer de laatste jaren, ook niet meer naar gekeken, bijna heel die vraag dus fout! Snik! Marja, zoals ik al zei, ik mag niet klagen.
__________________
You're the most important person on earth!!
Oud 27-05-2003, 23:11
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
VWO Wa1,2

Was niet echt lastig, maar wel vrij veel. Ik ben er ruim 2 uur mee bezig geweest en voor het eerst zat ik op de klok te kijken en te plannen halverwege. Een paar rare vragen en bij die driehoek moest ik toch echt 3x kijken voor ik hem snapte, maar het was goed te doen denk ik. Jammer alleen dat er nooit stof terugkomt op de examens uit de boekjes. Als ik had geleerd dan had ik me echt genaaid gevoeld.
Oud 27-05-2003, 23:23
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Wiskunde A1,2.

Hij was goed te doen! In het begin zette ik zelfs grote vraagtekens bij de eerste opgave (!), maar dat heb ik bij elk examen wel gehad. Jaja, ik vond 'em ook makkelijker dan de examens van vorige jaren.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Oud 28-05-2003, 00:37
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
VWO wiskunde A1

In twee woorden: het zoog!
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 28-05-2003, 00:43
superjip
Avatar van superjip
superjip is offline
wiskunde (a1,2) was iziiiiiii
__________________
Voetbalonline number one
Oud 28-05-2003, 01:08
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Citaat:
superjip schreef op 28-05-2003 @ 01:43:
wiskunde (a1,2) was iziiiiiii
Was eitje
Oud 28-05-2003, 10:05
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zal wel te dom zijn voor wiskunde ofzo.. net als die driehoek, ik zie daar echt geen logica in

Alleen dat kansberekenen kan ik wel aardig, maar van formules en afleidingen gaan mijn oren echt flapperen hoor..


alsk maar geslaagd ben, dan ist allemaal goed..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 28-05-2003, 10:38
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 28-05-2003 @ 01:37:
VWO wiskunde A1

In twee woorden: het zoog!
Omdat het zo'n eitje was?
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Oud 28-05-2003, 12:02
KGNT
KGNT is offline
Nou ja het ging wel OK, had op een 7 of hoger gericht, maar denk ongeveer 6. Die laatste vraag kreeg je 7 punten, terwijl je daar niet veel hoeft te doen, vreemd!!!
En ik snapte er helemaal niets van die piramide cocktail. Voor de rest wel voldoende, niet echt tevreden
Oud 28-05-2003, 12:18
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
meelman schreef op 28-05-2003 @ 11:38:
Omdat het zo'n eitje was?
Voor jou misschien......maar ik heb een wiskundekrater

Bovendien had ik dezelfde dag filosofie-examen, dus met leren heb ik me daarop geconcentreerd.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 28-05-2003, 13:04
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Kl#te CITO. Als er in een vraag staat berekenen moet je dat ALGEBRAISCH doen. Wat staat er in het antwoordmodel: grafische rekenmachine mag ook.

Ja dag he, dit soort geintjes kosten me mijn cijfer. Ik mocht een 4.6 halen voor Wisunde A12, maar het zal er om spannen. En als het een her wordt, dan kunnen ze fluiten naar mijn algebraische berekeningen. Ti-83 zal het dan worden.

Stelletje h#fters.
__________________
Digital Life Equals Ultimate Happiness
Oud 28-05-2003, 13:26
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef op 28-05-2003 @ 14:04:
Kl#te CITO. Als er in een vraag staat berekenen moet je dat ALGEBRAISCH doen. Wat staat er in het antwoordmodel: grafische rekenmachine mag ook.

Ja dag he, dit soort geintjes kosten me mijn cijfer. Ik mocht een 4.6 halen voor Wisunde A12, maar het zal er om spannen. En als het een her wordt, dan kunnen ze fluiten naar mijn algebraische berekeningen. Ti-83 zal het dan worden.

Stelletje h#fters.
alleen als er staat "bereken ALGEBRAÏSCH" moet je dat doen, als er alleen "bereken" staat, mag de GR ook.
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Oud 28-05-2003, 14:15
Jake
Avatar van Jake
Jake is offline
Weet iemand hoe vraag 13 van a1,2 moest? Met het antwoord erbij snap ik hem nog niet...
En verder wist ik niet zeker of je bij ''bereken'''ook de GR mag gebruiken, wat dus wel mocht...
Oud 28-05-2003, 17:48
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 27-05-2003 @ 18:17:
ben je altijd na 10 min. al thuis of was je eerder klaar?

Maar ja, bij mij ging t hetzelfde. (+ dat fa, du en gs ook twijfelachtig zijn).. Gewoon even afwachten (ik ga er al van uit dat ik niet geslaagd ben eerlijk gezegd)
Maar nu ga ik even kijken wat ik allemaal moet meenemen naar Spanje (want ik ga vrijdag weg).
hmm ik ben wel meestal na 10 minuten thuis ja, maar ik was ook om 4u al weg gegaan... maar was om mezelf op te vrolijken nog even een cd gaan kopen

gelukkig ging duits bij mij wel goed en sta ik voor ge2 ook nog wel voldoende... alleen frans is dus afwachten. kga maandag mn leraar stalken of ie ajb wil zeggen hoeveel punten ik heb >hou het niet meer<

en veel plezier in spanje!!!
Oud 28-05-2003, 17:50
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
meelman schreef op 27-05-2003 @ 17:48:
VWO - Wiskunde A1 Nieuwe Stijl:

Ik stond een 9,2, ik mocht een 1,8 halen, ik heb gehaald: een 10 (98% zeker is dat)!

Whoeha, wat een lachertje was dat zeg, ik schoot gewoon in de lach bij het lezen van de vragen, hahahahaha.
ga ik mij hier even superdom bij voelen

mag ik niet een paar punten van jou? (3 a 4 ongeveer??)
Oud 28-05-2003, 17:52
-x-Kaa-x-
Avatar van -x-Kaa-x-
-x-Kaa-x- is offline
Citaat:
gelukkig ging duits bij mij wel goed en sta ik voor ge2 ook nog wel voldoende... alleen frans is dus afwachten. kga maandag mn leraar stalken of ie ajb wil zeggen hoeveel punten ik heb >hou het niet meer<

en veel plezier in spanje!!! [/B]
Hmm, je zit int zelfde schuitje als ik.. Niet dat dat iets helpt.. Frans en wiskunde gaan dr om hangen.... Ik wil slagen verdorie.. Lijkt me zooo eng als ze bellen en zeggen dat je gezakt bent
__________________
"Nom de dieu de putain de bordel de merde de saloperie de connard d'enculé de ta mère. It's like wiping your ass with silk"
Oud 28-05-2003, 19:27
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
Citaat:
-x-Kaa-x- schreef op 28-05-2003 @ 18:52:
Hmm, je zit int zelfde schuitje als ik.. Niet dat dat iets helpt.. Frans en wiskunde gaan dr om hangen.... Ik wil slagen verdorie.. Lijkt me zooo eng als ze bellen en zeggen dat je gezakt bent
ik begrijp precies wat je bedoelt... ik moet echt slagen, nog een jaar lijkt me echt hel en ind als ze dan bellen "tot onze spijt moeten we je meedelen dat je gezakt bent" (oid) > dan ga ik echt Heel Hard Huilen
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2003 [wis A1 Formulekaaart]
M!lou
6 25-05-2003 13:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.