Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-05-2003, 09:14
Verwijderd
Terugkijkend op de laatste weken, had je het, als je het over zou moeten doen, anders aangepakt; eerder begonnen met leren, alles beter gepland, deze week niks meer geleerd, eerder naar bed, minder gecomputerd? etc... Of heb je het wel goed aangepakt en zou je het een nietkomende volgende keer niet anders aanpakken??

Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 09:17.
Advertentie
Oud 27-05-2003, 09:33
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Als ik niet slaag ga ik het volgend jaar wel anders aanpakken ja. Ik heb dit jaar niet echt geleerd vor de examens en als ik terugkijk op de gemaakte examens was dat ook vrij zinloos geweest. Maar als ik zak, dan ga ik volgend jaar wel leren, al was het maar om dan te kunnen zeggen dat ik er 'alles' aan gedaan heb. Maar de examens waren allemaal zo makkelijk dat ik niet denk dat ik zak.
Oud 27-05-2003, 09:55
Lynn
Avatar van Lynn
Lynn is offline
Als ik zak, ga ik het volgend jaar niet veel anders aanpakken dan nu. Ik had (voor mijn doen) goed genoeg geleerd, bij sommige examens had ik zelfs het idee dat ik het met minder leren ook makkelijk had gered, Biologie bijvoorbeeld. Voor Wiskunde zou ik dan volgend jaar helemaal niks meer doen, want ik geloof niet dat ik dat ooit ga snappen...
__________________
de rest is geschiedenis
Oud 27-05-2003, 09:56
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Ik had 7 examens in 4 dagen. Dat was vervelend. Maar de examens waren een makkie, dus ik klaag niet

Maar leren? Dat was eens nodig (Havo E&M)
Oud 27-05-2003, 10:01
Verwijderd
Nee ik zou het denk ik ook niet anders aanpakken. Ik was op tijd begonnen en heb, voor mijn doen, ook goed geleerd. En verder nee ik vind dat ik het wel redelijk heb aangepakt.
Oud 27-05-2003, 10:06
- DeJa - Vu -
Avatar van - DeJa - Vu -
- DeJa - Vu - is offline
Ja, ik zou nog meer films in de examenweek gaan kijken (nu iets van 7, inclusief Matrix in de bios ). Verder ben ik vrij tevreden, behalve dat ik nu eigenlijk scheikunde zou moeten leren...
__________________
www.freemotion.nl ~ BBoying is a way of life...
Oud 27-05-2003, 10:08
Ichonama
Ichonama is offline
Ik had de afgelopen twee jaar denk ik wat meer aan wiskunde gedaan, zodat ik er nu wat meer van zou snappen, maar verder zou ik alles hetzelfde doen.
__________________
Je volwassen gedragen. Is dat zoiets als doen waar je zelf zin in hebt?
Oud 27-05-2003, 10:36
Glacius
Avatar van Glacius
Glacius is offline
Ik zou meer aan wiskunde en economie gedaan hebben. Meer oefenopdrachten maken en zo. Maar voor de rest zou ik gewoon hetzelfde gedaan hebben denk ik.
Oud 27-05-2003, 10:44
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Ik zou het niet anders aanpakken.. De examens zijn nit echt goed gegaan, maar ik had het idee dat als ik meer geleerd had het nit beter had gedaan.. Ik kon gewoon niet op de antwoorden komen op dat moment..
Oud 27-05-2003, 10:47
Verwijderd
het enige dat ik eventueel anders zou doen, is bij wiskunde en natuurkunde meer tijd besteden aan oefenen in plaats van zo nu en dan eens wat theorie doorkijken.
Oud 27-05-2003, 11:57
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
ik zou me geschiedenis eens goed lezen hebben. ik ben dan wel geslaagd voor geschiedenis, maar het had veeeeel beter gekund. en ik zou misschien wat meer aan m'n economie gedaan hebben.
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Oud 27-05-2003, 12:12
*Littleme*
*Littleme* is offline
Als ik het kon terugdraaien dan had ik toch maar geleerd voor mn examens Stomme ik...
Oud 27-05-2003, 12:17
brynn
brynn is offline
ik had minder feiten geleerd voor filosofie, het examen viel tegen in vergelijking met wat ik gehad had. verder zou ik het denk ik hetzelfde hebben gedaan.
Oud 27-05-2003, 12:22
Verwijderd
Het examen was voor mij precies zoals ik verwachtte: vooral toepassen, dus ik kon ook niet echt leren. Als ik opnieuw examen zou moeten doen... misschien dat ik wat vaker naar wiskunde B lessen zou gaan . (VWO N&G + ec12 en m&o)

Maarja ik ben toch wel geslaagd
Oud 27-05-2003, 12:26
bellaisabella
Avatar van bellaisabella
bellaisabella is offline
Ik zou als ik het over mocht doen veel vaker naar de les gaan! Ben dit jaar misschien 30% van de lessen daadwerkelijk geweest Maar ik weet niet of ik geslaagd ben. Maar als ik dus vaker was geweest, was ik in ieder geval geslaagd...
Oud 27-05-2003, 12:53
diane
Avatar van diane
diane is offline
Als ik alles opnieuw zou doen zou ik vorig jaar en dit jaar meer aan schoolwerk gedaan en minder lopen piekeren.Ik slaag als het goed is wel maar ik kon veel beter.
__________________
Langs het strand galopperen op een mooi paard is een droom van mij
Oud 27-05-2003, 15:24
lucy48
Avatar van lucy48
lucy48 is offline
Ik denk dat ik mn tijd dan wat beter in zou delen. was een beetje laat begonnen, nou niet echt te laat begonnen, maar deed alles in het begin heel langzaam, zodat ik niet echt uitkwam met mn tijd en een aantal dingen niet goed genoeg geleerd had.
Is wel jammer.
Oud 27-05-2003, 15:31
~Chyca~
Avatar van ~Chyca~
~Chyca~ is offline
Ik zou dan meer economie sommen oefenen, en ik had amper voor Engels en Frans geoefend. En eigenlijk was dat wel heel hard nodig bij mij
__________________
..:::Turn your lights down low:::..
Ads door Google
Oud 27-05-2003, 15:34
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik zou meer aan mn natuurkunde en scheikunde gedaan hebben. misschien ook meer aan wiskunde... *hoop dat ik t niet over moet doen*
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Oud 27-05-2003, 15:57
o_0
o_0 is offline
ik zou..meer aan GS & wiskunde hebben gedaan..maja..nu al te laat..
__________________
enzo
Oud 27-05-2003, 16:52
floorzub
floorzub is offline
ik denk eigenlijk dat het voor geen enkel vak had uitgemaakt of ik meer had geoefend of geleerd. misschien ben ik niet heel tevreden met mijn cijfers, maar in ieder geval niet ontevreden over mijn werkinstelling!
Oud 27-05-2003, 17:18
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Ik had meer moeten leren.
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 27-05-2003, 17:30
juud85
juud85 is offline
IK BEN GESLAAAGD. JEEEEEEEE
oh man wat ben ik blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
__________________
xxxx
Oud 27-05-2003, 19:16
Missy_shy
Missy_shy is offline
wat ik anders zou gaan doen!?

geen black out bij me wiskunde examen krijgen zodat ik niet meer 1 x 1 = 2 op schrijf en hoger dan 4 haal
__________________
Al heel vroeg in me leven was het te laat

Laatst gewijzigd op 27-05-2003 om 19:18.
Oud 28-05-2003, 09:22
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
hmmm, nee, dat heb ik vorig jaar al gedacht.. Ik doe alles anders, nou dat viel best tegen...
Misschien zou ik een jongen niet willen ontmoeten omdat ik in de examens telkens met mn hoofd bij hem was....
__________________
Lief zijn!
Advertentie
Oud 28-05-2003, 09:56
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou een volgende keer wat eerder beginnen met leren, maarja.. bij sommige vakken denk ik ook dat meer leren eigenlijk niks had uitgehaald..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 04-06-2003, 22:12
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik was later begonnen kon ik beter tijdens het eindexamen opletten

*
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Oud 05-06-2003, 12:45
Pla
Pla is offline
Als ik het niet haal dan doei k het volgend jaar zeker anders! Me meer uitsloven voor een tentamen bijvoorbeeld. Nu was ik tevreden met een 6, waarom meer halen als je ook een 6 kon halen? Achteraf is dat wel een beetje jammer geweest, dan had ik veel beter mijn examens in kunnen gaan, en zekerder van mijn slagen geweest..
En eerder beginnen met leren, maar ik denk dat ik dat nooit leer
__________________
duss..
Oud 05-06-2003, 14:59
lingua
Avatar van lingua
lingua is offline
Citaat:
juud85 schreef op 27-05-2003 @ 18:30:
IK BEN GESLAAAGD. JEEEEEEEE
oh man wat ben ik blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
hoe weet je dat nu al zo zeker??
alleen door internet???
__________________
Ik ben niet klein, ik sta gewoon ver weg!
Oud 05-06-2003, 19:00
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Terugkijkend had ik mee veel beter voorbereid en veel beter gepland maar ik weet ook van mezelf dat dat niet haalbaar is.
Ik heb gedaan zoveel ik kon en natuurlijk kan ik meer maar niet als ik in mijn eentje zit en ook nog een sociaal leven wil hebben.
Dan moeten ze mij al wel in een afgesloten hok stoppen, en de regels bepalen. En die regels moeten streng zijn...

Edit:
Citaat:
sgirl schreef op 05-06-2003 @ 15:59:
hoe weet je dat nu al zo zeker??
alleen door internet???
Als je hebt nagekeken en overal 8en enzo op hebt gehaald, tja, dan lijkt het me nogal logisch dat je al verwacht geslaagd te zijn.
Maarja, niets is zeker tot het bewezen is natuurlijk!
__________________
I like to say what I want to say

Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 19:02.
Oud 05-06-2003, 20:47
!SuperCalimero!
!SuperCalimero! is offline
Ik heb voor, tijdens en na de examens zó vaak teruggekeken en gewenst dat ik het de afgelopen 3 jaar anders had aangepakt... Als ik wat meer gedaan had was het veel en veel makkelijker geweest, veel dingen zag ik met het leren van de examens gewoon voor het eerst en das niet zo handig met wiskunde en natuurkunde enzo, omdat je dan nooit met dat soort opgaven geoefend hebt... Ik ben net geslaagd of net gezakt (of een her), maar eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk om te slagen met zulke lage cijfers omdat ik weet dat ik veeeel beter kan... Als ik zak ga ik het overdoen en dan veel beter! (al heb ik dan wel mensen nodig die me daar, als het zover is, aan helpen herinneren)
Oud 05-06-2003, 20:58
Verwijderd
ik heb dag voor examens alles doorgeleze. en ik heb allemaal 7ens en een 8 en een 6 dus z zou ik het een volgende keer ook doen..
het was gewoon gemakkelijk
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Terugkijkend, beschrijf ik mijn leven met 1 zin...
arPos
18 27-04-2013 22:34
De Kantine Terugkijken op 2007
Uice
75 09-01-2008 21:11
Liefde & Relatie oogcontact
Verwijderd
11 26-05-2003 16:30
Liefde & Relatie oogcontact
king112
54 11-05-2003 22:29
Levensbeschouwing & Filosofie STELLING: de puberteit is de meest succesvolle periode in het mensenbestaan!"
lieve
31 24-03-2003 19:43
Liefde & Relatie Heb jij veel over?
BELLEKE
37 09-08-2002 18:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:01.