Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2003, 19:23
zaadsoldaat
zaadsoldaat is offline
halo
Ik heb zo beetje alle examens er opzitten. en dag dak heel erg af zou gaan om dat ik helenjaar nog geen klote hbe uitgevoert. ook met het examen bleef ik alles uitstellen,en uit eindelijk heb ik ook daar niet of nouwelijks voorgeleert. Ik was in begin bes wel in paniek maar achteraf denk dat hele VMBO een grote grap is maja ik heb natuurlijk nog geen uitslagen gehad. ben ik de enigste die het gevoel had dat inhoud bereken van een prisma beetje brugklas level is?
Advertentie
Oud 25-05-2003, 19:36
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Aan je taalgebruik te zien heb je inderdaad niet erg veel geleerd.
Oud 25-05-2003, 19:38
o_0
o_0 is offline
Ik heb ook 't hele jaar nix uitgevoerd en stel ook alles uit tot 't laatste moment en dan lees ik alles snel door om te kijken waar 't nou eigelijk over gaat En het enigste wat bij mij echt k#t ging, was wiskunde, maar de rest viel op zich heel erg mee. Ik slaag zeker wel, denk ik. Zo niet, m'n eigen schuld.
__________________
enzo
Oud 25-05-2003, 19:43
Verwijderd
ja vmbo examens waren makkie over t algemeen, heb op zn meest n kwartier tot half uur geleerd alleen wiskunde was beetje klote maar rest . nu alleen nog maar economie en nederlands dus ben r zo klaar mee. en als ik niet zou slagen zou er niemand slagen zei iemand tege me
Oud 26-05-2003, 09:58
Verwijderd
heey

ja ik heb 4 jaar nix uitgevoerd kon net naar kader.
Heb voor me exame ook ech minimaal geleerd.
Maar ik weet bijna zeker da ik slaag het was echt zo makkelijk.
Zelfs wiskunde was makkelijk.
En als ik geslaagd ben lekker feesjuh

groetjes Daniella
Oud 26-05-2003, 10:03
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
vmbo stelt ook niets voor, maar je zit niet voor niets op dat niveau lijkt me?
Oud 26-05-2003, 10:22
alwaysgood
alwaysgood is offline
had dan havo gedaan
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 26-05-2003, 10:45
o_0
o_0 is offline
Citaat:
Bruut schreef op 26-05-2003 @ 11:03:
vmbo stelt ook niets voor, maar je zit niet voor niets op dat niveau lijkt me?
te luiiii
__________________
enzo
Oud 26-05-2003, 11:27
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
eeeh lotgenoten
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 26-05-2003, 11:42
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
jongens die op het VMBO zitten die kunnen beter naar de LTS gaan ofzo, en een vak leren, zoals timmerman of schilder!

maak je nuttig!!!
Oud 26-05-2003, 15:47
o_0
o_0 is offline
Citaat:
Bruut schreef op 26-05-2003 @ 12:42:
jongens die op het VMBO zitten die kunnen beter naar de LTS gaan ofzo, en een vak leren, zoals timmerman of schilder!

maak je nuttig!!!
Alsof je na het behalve van een vmbo-diploma alleen timmerman, schilder of iets in die richting kunt worden. Kom niet d0m doen.
__________________
enzo
Oud 26-05-2003, 15:51
Thirsa
Avatar van Thirsa
Thirsa is offline
Citaat:
Bruut schreef op 26-05-2003 @ 12:42:
jongens die op het VMBO zitten die kunnen beter naar de LTS gaan ofzo, en een vak leren, zoals timmerman of schilder!

maak je nuttig!!!
triest hoor
Oud 26-05-2003, 15:56
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Snufje schreef op 25-05-2003 @ 20:36:
Aan je taalgebruik te zien heb je inderdaad niet erg veel geleerd.
Hoezo dat?
Die kerel hoeft niet zonder spelfouten te schrijven.

Je hebt altijd mensen die weer wijs moeten doen...gatver!

Een klasgenoot van me is ook zo.En zijn bijnaam is "WIJSKNEUS"



Word docent Nederlands taalkunde what f*cking ever!
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Oud 26-05-2003, 15:56
o_0
o_0 is offline
Citaat:
MoHaMeDJaLaL schreef op 26-05-2003 @ 16:56:
Hoezo dat?
Die kerel hoeft niet zonder spelfouten te schrijven.

Je hebt altijd mensen die weer wijs moeten doen...gatver!

Een klasgenoot van me is ook zo.En zijn bijnaam is "WIJSKNEUS"



Word docent Nederlands taalkunde what f*cking ever!
juiSt
__________________
enzo
Oud 26-05-2003, 16:04
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
is het niet nederlandsE taalkunde ??
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 26-05-2003, 16:18
MoHaMeDJaLaL
Avatar van MoHaMeDJaLaL
MoHaMeDJaLaL is offline
Citaat:
Krystman schreef op 26-05-2003 @ 17:04:
is het niet nederlandsE taalkunde ??
Weer zo'n wijskneus
__________________
HIIIGH FIVE babehhh
Oud 26-05-2003, 16:33
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
muhaha
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 26-05-2003, 16:40
Just-Rian
Avatar van Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Bruut schreef op 26-05-2003 @ 12:42:
jongens die op het VMBO zitten die kunnen beter naar de LTS gaan ofzo, en een vak leren, zoals timmerman of schilder!

maak je nuttig!!!
Okeej, kzit nu ook opt vmboTL. En het heeft me ook allemaal weinig moeite gekost afgelopen jaren.
Maar kwil hierna wel havo doen. en dan hbo maatschappelijk werk. Ik heb geen zin om me nu maar 'nuttig' te maken en maar een administratief secretaresse opleidinkje ofzo te gaan doen..
__________________
dat was het
Ads door Google
Oud 26-05-2003, 16:58
eXcess
Avatar van eXcess
eXcess is offline
Citaat:
Bruut schreef op 26-05-2003 @ 12:42:
jongens die op het VMBO zitten die kunnen beter naar de LTS gaan ofzo, en een vak leren, zoals timmerman of schilder!

maak je nuttig!!!
Met vmbo kan dat toch ook ? ik bedoel.. ik doe nu ook een elektro opleiding hoor..
Oud 27-05-2003, 15:59
o_0
o_0 is offline
VmbO RuLeSsz
__________________
enzo
Oud 27-05-2003, 16:17
Jean-Paul
Avatar van Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Bruut schreef op 26-05-2003 @ 12:42:
jongens die op het VMBO zitten die kunnen beter naar de LTS gaan ofzo, en een vak leren, zoals timmerman of schilder!

maak je nuttig!!!
Niet iedereen is bevoorrecht om havo/vwo te doen

Beetje repsect
__________________
The only thing I fear, is running out of beer!
Oud 28-05-2003, 09:48
girl1987
girl1987 is offline
Hoi mensen,,

Ja belachelijk dat het op kader en basis zo makkelijk bleek te zijn ze hadden het wel wat moeilijker kunnen maken denk ik toch wel niet eerlijk toch. Ik doe vmbo-theoretisch maar dat was niet al te makkelijk economie was het moeilijkst daar scoor ik wel iets van een 4-5 voor maarjah alle mensen veel suxxes nog volgend jaar met de vervolgstudie!! en slaagse dit jaar. Doeixxx
Oud 28-05-2003, 09:54
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ey ik zit op teoretische leerweg..... heel het jaar geen hol uitgevoert had volgens mij ook havo gekunt als ik nie dislexties was...... maar ag... niks uitvoeren is ook leuk.....
Oud 28-05-2003, 09:58
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ey ik vin het wel scheef dat mensen zo doen over het VMBO. Sorry hoor we kunnen nouw net niet allemaal kleine einsteintjes zijn.... vin het allemaal maar een beetje dom als mensen er zo over prate... maar met VMBO kan je het nog ver schoppen... Je kan heus wel meer als alleen timmerman worden... en dat noemt zig dan slim.... denk na dan als jij dekt dat je met vmbo alleen timmerman ofzo kan worden ben je volgnes mij niet egt slim
Oud 28-05-2003, 10:12
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
van VMBO-HAVO-VWO-enzovoorwaarts kan toch ook duurt alleen wat langer.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Advertentie
Oud 28-05-2003, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Krystman schreef op 28-05-2003 @ 11:12:
van VMBO-HAVO-VWO-enzovoorwaarts kan toch ook duurt alleen wat langer.


Op VMBO beginnen en op VWO eindigen? Dan heb je iets verkeerd gedaan in je jeugd. Het is een feit dat zelfs de meeste HBO'ers het niet halen op de universiteit, dus ik zou maar niet hopen dat je met je VMBO-begin uiteindelijk op de uni terechtkomt.
Oud 28-05-2003, 10:35
m@rie
m@rie is offline
Dat de examens te makkelijk zijn blijkt wel weer:

Het valt op dat er over de VMBO examens dit jaar zeer weinig wordt geklaagd. En dat terwijl de meeste examenkandidaten hun Eindexamen op VMBO nivo afleggen. Hoewel er nooit erg wordt geklaagd door VMBO leerlingen, ontvangt het LAKS dit jaar nog minder klachten dan voorgaande jaren. Er wordt zelfs geopperd dat de examens VMBO te makkelijk zijn.
Vooral binnen de basisberoepsgerichte leerweg wordt gemeld dat de examens te makkelijk zijn. Docenten en leerlingen melden dat in de examens niet eens naar de geleerde stof wordt gevraagd. Binnen de basisberoepsgerichte leerweg groeit dan ook de onvrede. Men voelt zich niet meer serieus genomen.
Een docent en afdelingshoofd VMBO mailde ons zijn klachten over de examens VMBO Basisberoepsgerichte leerweg. Over het examen Administratie meldt hij: "de leerlingen waren in paniek. Waar is de rest? Ze konden niet geloven dat dit het examen was...". Ook over het examen Wiskunde heeft hij geen goed woord over. Hij heeft het examen als experiment laten maken door een leerling uit de eerste klas. Deze leerling "was ruim binnen de tijd klaar en heeft een 7,5 gehaald!". Hij meldt ons via examenverhaal@eindexamen.nu nog even dat de leerlingen op zijn school zeker geen uitzonderlijke VMBO leerlingen zijn.

Laatst gewijzigd op 28-05-2003 om 10:54.
Oud 30-05-2003, 18:13
Tuinkabouter !!
Avatar van Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Alleen eco was wat lastiger...maar nog wel goed te doen...wie dit niet haalt moet het land uitgezet worden...

De proefwerken die we dit jaar hadden waren moeilijker.

Kep 2 jaa rop havo/vwo gezeten maar toenk voor frans een 3 had vonden ze me niet slim genoeg voor havo en toen kwam ik dus op vmbo tl terecht...Kortom kep 2 jaar geen flikker uitgevoerd ook niet voor de examens

WJ
__________________
Wie typefouten vindt in bovenstaande post, mag ze houden.

Laatst gewijzigd op 30-05-2003 om 18:17.
Oud 30-05-2003, 18:34
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2003 @ 11:25:


Op VMBO beginnen en op VWO eindigen? Dan heb je iets verkeerd gedaan in je jeugd. Het is een feit dat zelfs de meeste HBO'ers het niet halen op de universiteit, dus ik zou maar niet hopen dat je met je VMBO-begin uiteindelijk op de uni terechtkomt.
you cant blame a guy for trying
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 30-05-2003, 18:44
WL-KEL
WL-KEL is offline
Hey mensen,
om maar weer ff terug te gaan naar een aantal berichten terug.
OP ELK NIVEAU ZIJN ER MENSEN NODIG HOOR
dussuhhh .... timmerman ook
Doeg kuskus
Oud 30-05-2003, 19:17
o_0
o_0 is offline
mensen voelen zich goed
__________________
enzo
Oud 30-05-2003, 20:09
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
o_0 schreef op 30-05-2003 @ 20:17:
mensen voelen zich goed
Sommige mensen ZIJN ook goed
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Oud 31-05-2003, 23:10
Kazanka
Avatar van Kazanka
Kazanka is offline
dat had ik nou precies hetzelfde...was alleen op vwo dan
__________________
IN HET SPROOKJESBOS IS HET OOK WELEENS HOMMELUS !! Arthur Schopenhauer is geniaal.
Oud 01-06-2003, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Just-Rian schreef op 26-05-2003 @ 17:40:
Okeej, kzit nu ook opt vmboTL. En het heeft me ook allemaal weinig moeite gekost afgelopen jaren.
Maar kwil hierna wel havo doen. en dan hbo maatschappelijk werk. Ik heb geen zin om me nu maar 'nuttig' te maken en maar een administratief secretaresse opleidinkje ofzo te gaan doen..
Precies.

Citaat:
lotjesnotje schreef op 28-05-2003 @ 10:54:
ey ik zit op teoretische leerweg..... heel het jaar geen hol uitgevoert had volgens mij ook havo gekunt als ik nie dislexties was...... maar ag... niks uitvoeren is ook leuk.....
Met dyslexie kun je ook havo doen, hoor.

Zelf heb ik mavo gedaan, vmbo tl dus. Ik heb twee jaar niks uitgevoerd, had best in één keer havo gekunt, als ze wat beter op hadden gelet (ik heb ook dyslexie, maar dat wisten we toen nog niet) ed.

Niet iedereen op het vmbo is standaard dom of lui of wat dan ook. En idd, op elk niveau zijn mensen nodig. Wees blij dat ze er zijn, ipv ze als zielig, lui of dom te bestempelen.
Oud 02-06-2003, 18:37
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2003 @ 11:25:


Op VMBO beginnen en op VWO eindigen? Dan heb je iets verkeerd gedaan in je jeugd. Het is een feit dat zelfs de meeste HBO'ers het niet halen op de universiteit, dus ik zou maar niet hopen dat je met je VMBO-begin uiteindelijk op de uni terechtkomt.
Dat weet je niet.. ligt er natuurlijk ook maar net aan hoeveel je er voor doet en wat voor universitaire opleiding je doet. Het ligt er natuurlijk wel aan of je door niks doen op het VMBO terecht gekomen bent of gewoon niet echt slim bent....

__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Oud 03-06-2003, 08:52
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-05-2003 @ 11:25:


Op VMBO beginnen en op VWO eindigen? Dan heb je iets verkeerd gedaan in je jeugd. Het is een feit dat zelfs de meeste HBO'ers het niet halen op de universiteit, dus ik zou maar niet hopen dat je met je VMBO-begin uiteindelijk op de uni terechtkomt.
ken iemand die het traject gevolgd heeft en nu een zeer verdienstelijk student is.
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.