Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2003, 23:01
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Nu hebben we dus allemaal (om precies te zijn) 131040 minuten vakantie... Ik hou me bijzonder weinig bezig met het wel of niet geslaagd zijn..En ik verveel me werkelijk dood, ik ga elke dag een stukkie fietse, maar meer ook niet,.... Ik heb uit verveling zelfs mijn slaapkamer un grondige onderhoudsbeurt gegeven
Wat doen jullie allemaal in die extreem lange vakantie, nu de examens voorbij zijn? Bijna iedereen moet nu nog naar school of werken, behalve wij allemaal....
Heeft nog iemand ideetjes?
__________________
Como se dice..
Advertentie
Oud 29-05-2003, 23:11
Blisss
Avatar van Blisss
Blisss is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 30-05-2003 @ 00:01:
Nu hebben we dus allemaal (om precies te zijn) 131040 minuten vakantie... Ik hou me bijzonder weinig bezig met het wel of niet geslaagd zijn..En ik verveel me werkelijk dood, ik ga elke dag een stukkie fietse, maar meer ook niet,.... Ik heb uit verveling zelfs mijn slaapkamer un grondige onderhoudsbeurt gegeven
Wat doen jullie allemaal in die extreem lange vakantie, nu de examens voorbij zijn? Bijna iedereen moet nu nog naar school of werken, behalve wij allemaal....
Heeft nog iemand ideetjes?
Tsja.. Ik ben op het moment bezig met rijlessen, heb elke werkdag een blokuur les, verder slaap ik elke dag uit, hang ik voor de tv, achter de computer, zit ik buiten, kortom: lekker relaxed aandoen. Inderdaad heb ik ook mn kamer een grote opruim- en schoonmaakbeurt gegeven (was hard nodig ). Verder zo nu en dan nog eens een keer uit en bijv morgen naar de film. Over een maand pas op vakantie, maar goed, voorlopig ben ik wel bezig.
Oud 29-05-2003, 23:13
lord belial
Avatar van lord belial
lord belial is offline
Jezus, luie varkens hier... Get a job....
Oud 29-05-2003, 23:28
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
luie varkens???? jij hebt vast en zeker geen examens gehad vorige week (en deze week)?
__________________
Como se dice..
Oud 29-05-2003, 23:29
*Littleme*
*Littleme* is offline
Tja, er zijn ook mensen die morgenochtend naar Blanes vertrekken...
Oud 30-05-2003, 09:32
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
en er zijn mensen die sinds een paar weken een nieuwe playstation2 hebben die als sinds het begin van hun examens om aandacht ligt te smeken
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 30-05-2003, 09:39
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ikku doe een beetje niks.... overmorgu ga ik naar het strand... een paar dagen bij me tante slapen en verder ben ik druk bezig met werk aan het zoeken wat nog niet echt luukt omdak 15 ben grrrr
Oud 30-05-2003, 09:41
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 30-05-2003 @ 10:39:
ikku doe een beetje niks.... overmorgu ga ik naar het strand... een paar dagen bij me tante slapen en verder ben ik druk bezig met werk aan het zoeken wat nog niet echt luukt omdak 15 ben grrrr
M'n zusje is 15, en die bezorgt elke woensdag een paar uurtjes huis-aan-huis folders, verdiend volgens haar nog best lekker, ideetje?
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Oud 30-05-2003, 10:26
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
*Littleme* schreef op 30-05-2003 @ 00:29:
Tja, er zijn ook mensen die morgenochtend naar Blanes vertrekken...
jij weet ook hoe je iemand jaloers kan maken...! Veel plezier dan maar
__________________
Como se dice..
Oud 30-05-2003, 10:40
Zlatan
Zlatan is offline
Inderdaad een stel luie varkens hier
Werken, sporten, bij vrienden langs, uitgaan, op vakantie. Genoeg te doen, zeker met dit mooie weer.
Oud 30-05-2003, 11:05
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
ik ga denk ik zo'n 25-30 uur per week werken, verder forummen, sport kijken (roland garros, wimbledon, tour de france) en met vrienden iets doen
Oud 30-05-2003, 11:10
Nuck
Nuck is offline
Ik ga werken, heel veel sporten, uit, kamer zoeken (kan pas vanaf half juli ), een weekje op vakantie en verder relaxen (dat komt er dus waarschijnlijk niet van )..
__________________
As if!
Oud 30-05-2003, 11:55
Wilmy
Wilmy is offline
Jep, beetje uitslapen, kamer opruimen, boeken uitlezen, en dan 4 weken werken en af een toe een dagje tussendoor gaan zwemmen ofzo, daarna 10 dagen naar de Toscaanse Riviera, paar dagen vrij, week werken, een week naar Noord-Frankrijk, paar weken werken, een week vrij, week werken, en weer naar school!!! Dus........ genoeg te doen dacht ik zo!!

Inderdaad! Ga werken!! Geld verdienen voor mijn rijbewijs en vakanties!!
__________________
You're the most important person on earth!!
Oud 30-05-2003, 12:44
bellaisabella
Avatar van bellaisabella
bellaisabella is offline
Men, vakantie=relaxed! Gister bijvoorbeeld naar het uitgeslapen, naar het strand geweest en toen uitgeweest... Vanochtend weer uitgeslapen, nu beetje aant forummen, straks weer naar het strand en vanavond een party. Morgen werken en uit en zondag weer naar het strand... Drukke agenda he? Maar jeetje, dat je verveelt... Get a job inderdaad en ga VEEEL uit! Succes
Oud 30-05-2003, 19:07
o_0
o_0 is offline
ehmz..uitslapen..naar vriendinnen (doello0z enzo) werken..elke dag ff naar sportschool..uitgaan..kompjoeteren..anderz filmpie kijken ofzo..oei net zo relaxt dit..
__________________
enzo
Oud 30-05-2003, 19:17
eeh...?
eeh...? is offline
maandje werken, uitgaan en op terrasjes zitten, twee weken op vakantie, weer werken enz, dan nog eens op vakantie. Dan verhuizen naar Amsterdam en mijn kamertje klaar maken!!!!!!!
Oud 30-05-2003, 19:18
eeh...?
eeh...? is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 30-05-2003 @ 00:28:
luie varkens???? jij hebt vast en zeker geen examens gehad vorige week (en deze week)?
ja je bent een lui varken ja, ik heb ook net VWO examens gedaan en kan heus wel werken hoor, get a life
Oud 30-05-2003, 19:21
Wijze vrouw
Avatar van Wijze vrouw
Wijze vrouw is offline
Hier is t deze week kermis! Zat te doen dus, maar ja, dan heb je nog een heeeeeeel hooooop minuten over.... Ik zou gaan werken (wat ik ook doe) en op vakantie gaan daarna (met het geld dat je verdiend heb). Trouwens, k wou da k met je ruilen kon, hier kermis, moet nog een heeel hoop doen voor school (bijna toetsweek) en tis mooi weer! Waarom komen die dingen toch altijd tegelijk
__________________
* Voer eendjes geen oorlog * Bij genialen ben ik vaag (????) *
Ads door Google
Oud 30-05-2003, 20:18
@Moon
@Moon is offline
Tsja.... in het begin zat ik me ook me dood te vervelen. Nu iets minder, maar ik zit ook nog eens met mn broertje van 9 thuis opgescheept. Mn ouders werken, moet ik lekker gaan babysitten Kan ik dus pas laat in de middag osfow weg grrrrr. Maar ja, gewoon wat lezen, tennis kijken, computeren en spreek af en toe s'avonds af met mn vriend en die woont ook nie in dezelfde stad Ik weet hoe dat is...vervelen. Ik hoop maar dat die gasten van de uitzendbureau snel een vakantiebaantje voor me kunnen vinden. Verder zal ik nog rijlessen nemen. En op vakantie gaan.....daar zal er nie veel van komen vrees ik
Oud 31-05-2003, 11:15
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
eeh...? schreef op 30-05-2003 @ 20:18:
ja je bent een lui varken ja, ik heb ook net VWO examens gedaan en kan heus wel werken hoor, get a life
Dus omdat het mij niet binnen 4 dagen na de examens is gelukt om een geschikt baantje te vinden ben ik een lui varken?? Wat een ego!!!
__________________
Como se dice..
Oud 31-05-2003, 11:44
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb eigenlijk nog maar 1 hele dag thuisgezeten.. verder ben ik elke dag bezig geweest; werken..
gister avond bij mn vriend thuis BBQ-en, daarna met zn tweelingbroer en de vriendin daarvan en hun jongere broertje een uurtje gaan bowlen en daarna nog naar een verjaardag geweest..
Heb nu eindelijk weer eens de tijd om even rustig op mn kont te zitten
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Oud 31-05-2003, 16:10
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
heb eigenlijk nog geen 1 dag helemaal niets gedaan.. hehe maar zorg ik ook wel beetje voor.. werken, wat leuks met vrienden doen enzo..
Als ik 2 dagen niets doe verveel ik me al helemaal suf..
achja.. moet ook maar werken ivm dure vakantie
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Oud 31-05-2003, 17:27
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 31-05-2003 @ 12:15:
Dus omdat het mij niet binnen 4 dagen na de examens is gelukt om een geschikt baantje te vinden ben ik een lui varken?? Wat een ego!!!
Je zei er niet bij dat je op zoek was naar een baantje.
__________________
As if!
Oud 31-05-2003, 18:32
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 30-05-2003 @ 00:28:
luie varkens???? jij hebt vast en zeker geen examens gehad vorige week (en deze week)?
ik wel, en tijdens ne na de xamens tot nu toe non stop gewerkt, niet uitgeslapen, laat naat bed

komt wel als ik OP vakantie ben
__________________
Kom maar op!
Oud 31-05-2003, 18:32
Braakdraak
Avatar van Braakdraak
Braakdraak is offline
Ik ben net wakker.
Advertentie
Oud 31-05-2003, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Zlatan schreef op 30-05-2003 @ 11:40:
Inderdaad een stel luie varkens hier
Werken, sporten, bij vrienden langs, uitgaan, op vakantie. Genoeg te doen, zeker met dit mooie weer.
Oud 31-05-2003, 20:02
Verwijderd
Citaat:
_Moby_ schreef op 31-05-2003 @ 12:15:
Dus omdat het mij niet binnen 4 dagen na de examens is gelukt om een geschikt baantje te vinden ben ik een lui varken?? Wat een ego!!!
Je had natuurlijk ook al van te voren kunnen beginnen.
Oud 01-06-2003, 15:10
Verwijderd
Ik werk (al 3 jaar) op zaterdag bij de AH, en daar ga ik dus ook gewoon vakantiewerk doen. Alleen hebben ze nu nog niemand nodig, omdat er eind mei/ begin juni nog niemand met vakantie is. Waarschijnlijk kan ik dus ook pas over een week of 2 a 3 (veel) extra gaan werken.
Tot die tijd hang ik rond in huis en de in de tuin met dit weer, ga met vrienden leuke dingen doen, winkelen, etc. Als ik me echt verveel ga ik iets huishoudelijks doen voor mijn moeder, want ik ben tot een uur of 2 toch alleen thuis (totdat zij uit haar werk komt, mijn vader moet de hele dag werken en mijn broertje moet nog gewoon naar school). Verder kan ik soms een paar uurtjes extra werken als iemand van de full-timers vrij wil hebben ofzo.

Ik geniet er maar van, wnat over ongeveer 2 weken moet ik echt super veel werken...
Oud 01-06-2003, 16:23
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
tot nu toe heb ik me nog geen moment verveeld

integendeel
maar geen idee hoe lang ik dit nog trek
__________________
De man die bakt
Oud 01-06-2003, 18:15
alwaysgood
alwaysgood is offline
heb echt het gevoel alsof ik al 4 weken vakantie achter de rug heb, zoveel heb ik al gedaan, 's avonds feesten, en dan 's ochtends er om 6:00 er al uit om de hele dag te gaan werken. Zo de hele week door. Ben nu al helemaal total los, maar als ik vroeg naar bed ga kan ik nu toch niet vroeg in slaap vallen vanwege de hitte
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 01-06-2003, 18:20
juud85
juud85 is offline
Vervelen??? NOT
Ik ga vrijdag op vakantie twee weekjes Italie. Eerst nog een dag naar school voor fluitles, ook nog een dag afspreken met een vriendin, die blijft logeren, verder moet ik nog allerlei dingen doen dit gewoon MOETEN gebeuren: nieuwe Identiteitskaart ophalen, naar de kapper, inpakken, mn moeder is jarig, kamer opruimen enz. Ná Italie heel veel leuke dingen. Uit met een hele leuke jongen die dat pas vroeg of ik na mn vakantie met m uit wilde: OF COURSE!! Ook nog eten bij mn fluitlerares, diploma uitreiking, examenfeestjes, fluit studeren en fluitlessen. 17 juli naar een masterclass in Zwitserland tot 26 juli (voor fluit) Dan kom ik 26 juli savonds terug gevlogen en ga ik 31 juli met het orkest op tournee en dan kom ik 13 augustus terug. Dus dan moet ik ff bijslapen en weer fluitlessen/studeren/uitslapen/uit/leuke dingen doen/stadten/terrasjes pakken enz.
Nou zien jullie nog tijd om me te vervelen????
Dit wordt de leukste vakantie EVER!!!
__________________
xxxx
Oud 01-06-2003, 23:31
eeh...?
eeh...? is offline
Citaat:
_Moby_ schreef op 31-05-2003 @ 12:15:
Dus omdat het mij niet binnen 4 dagen na de examens is gelukt om een geschikt baantje te vinden ben ik een lui varken?? Wat een ego!!!
Ja haha, lees je eerdere post nog eens door: je zegt het echt op zo'n manier van dat iemand die examen gedaan heeft niet kan werken en iemand die geen examen heeft gedaan wel kan werken. Dat je geen baantje hebt heeft niks met de examens te maken, dus had je ze ook niet hoeven noemen. Had je maar eerder moeten beginnen met zoeken, lui varken
Oud 02-06-2003, 18:57
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
jezus stelletje zeurpieten
Oud 02-06-2003, 19:00
Saltwater
Avatar van Saltwater
Saltwater is offline
Ik verveel me ook best wel, maar ben wel blij dat ik vakantie heb!
Oud 03-06-2003, 09:27
Verwijderd
ik heb vakantie altijd al gehaat

voel me nog eenzamer en depressiever als altijd

ik werk 20 uur per week en daar leef ik naar toe

verder shoppen, zwemmen, skaten etc.

maar nog voel ik me slecht
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Samen op vakantie
Verwijderd
7 04-08-2010 19:42
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #132
Pruts0r
496 25-07-2008 16:56
Psychologie Het-grote-lucht-je-hart-topic #31
Droomvlucht
485 24-06-2005 07:54
Algemene schoolzaken Zin in school ?
emi
61 26-08-2003 15:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.