Advertentie | |
|
![]() |
|
Van het huidige seizoen volg ik Arrow, Brooklyn Nine-Nine, DuckTales (2017), Legends of Tomorrow, Mr. Robot, Philip K. Dick's Electric Dreams, My Kitchen Rules New Zealand, Red Dwarf, South Park, Star Trek: Discovery, Supergirl, Supernatural, The Big Bang Theory, The Flash, The Last Man on Earth, The Simpsons, Young Sheldon
|
Verwijderd
|
Ik kijk ook amper tv, Als ik echt niks te doen heb kijk ik wel eens naar South Park, Family Guy en Flodder. Hoewel ik er wel moe van wordt dat ze iedere keer de zelfde flodder afleveringen uitzenden op rtl 7.. Ik keek flodder als sinds ik klein was, nog steeds een groot fan en kan iedere aflevering uit mijn hoofd.. Flodder gaat me sowieso niet vervelen maar wat ik al zei, iedere keer de zelfde aflevering is behoorlijk irritant. Ook kijk ik iedere maandag naar The Walking Dead (Mijn favoriete serie) Wat sinds vorige week weer begonnen is
![]() |
![]() |
|
![]() |
Heel Holland Bakt & Next Top Model & stiekem soms GTST. Daarnaast kijk ik ook wel eens mij met mijn vriend; Gomora, Sopranos (voor 2e keer), The Wire, Stranger Things. Hij heeft zijn router op een Amerikaanse server geschakeld om de Amerikaanse variant van Netflix te kijken, maar dan kunnen we dus soms geen Nederlandse series ontvangen. Niet altijd handig vind ik :<
Maar eerlijk gezegd ben ik nogal druk de laatste tijd en kijk ik niet zo veel series meer. Hopelijk met de kerstvakantie. Laatst gewijzigd op 04-01-2018 om 14:17. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forummer onder je #2 Verwijderd | 463 | 20-06-2013 09:19 | |
Software & Hardware |
Centraal spyware, adware & virussen topic [5] M@rco | 499 | 26-03-2008 14:10 | |
De Kantine |
Waarom download jij muziek?? rutger100 | 46 | 12-09-2005 17:55 | |
Algemene schoolzaken |
Stage Thomas | 41 | 19-12-2003 13:06 | |
Software & Hardware |
[Webdesign] welke progs gebruik jij? M1d0 | 143 | 25-03-2003 19:30 | |
Software & Hardware |
Cd kopieeren miep | 17 | 27-05-2002 19:35 |