Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hallo
Ik zoek de naam van een film uit de jaren 90. Hij gaat over een vrijgevochten vrouw die, na een langdurige relatie te hebben beëindigd, een nieuwe relatie begint met of ontvoerd wordt door (weet ik niet meer precies) een foute man. Deze man mishandelt haar fysiek, maar vooral psychologisch. Het gaat zo ver dat ze gedurende een groot deel van de dag opgesloten zit in een soort kist die in een kelder staat. De man spreekt haar ook jarenlang aan met een andere naam, zodanig dat ze haar eigen naam uiteindelijk vergeet. De vrouw wordt af en toe “uitgelaten” om inkopen te doen of naar de wasserette te gaan, maar is zo bang van haar man dat ze niet durft weg te lopen. Vele jaren later komt ze haar ex tegen op straat, maar ze herkent hem niet. Het is haar ook verboden om met andere mensen te spreken, dus ze loopt snel van hem weg en zegt dat ze niet is wie hij denkt dat ze is. Hij dringt aan en vertelt haar over dingen die ze samen deden, maar ze is te bang om te luisteren. De ontmoeting zet haar wel wet aan het denken en uiteindelijk weet ze zichzelf te bevrijden. Iemand een idee? Bedankt! |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 13:21 | |
Films, TV & Radio |
Op tv: Mulholland Drive Briseïs | 66 | 19-02-2005 22:55 | |
Films, TV & Radio |
Naam van een film vergeten! HELP! Blue_Devil | 11 | 15-01-2005 00:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 15:40 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 15:58 |