Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou idd tegen haar niet direct beginnen over de vervelende dingen die je hebt meegemaakt. Dat zijn dingen die je pas vertelt als je elkaar al wat beter kent.
Verder denk ik ook niet dat de kans heel groot is dat ze denkt dat je lui bent, alleen maar omdat het sporten een keertje niet zo lekker ging. Zij heeft vast ook wel opgemerkt dat je je niet zo lekker voelde (meestal zie je aan de buitenkant wel als mensen zich niet prettig voelen) en mensen die écht lui zijn, gaan überhaupt niet tennissen. Knoop gewoon de volgende keer weer een gesprekje met haar aan, en praat over tennis (want dat hebben jullie al met haar gemeen). Vraag haar gewoon hoe haar training ging, en of ze al lang tennist en dat soort dingen. Dan kom je vanzelf op andere onderwerpen uit zoals andere interesses.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Mag ik vragen hoe oud je bent? Ik vind namelijk dat je nogal snel verliefd bent geworden, aangezien je haar eigenlijk helemaal niet goed kent... Op iemand vallen en verliefdheid is nog wel wat anders.
Vraag gewoon haar MSN, staat dat eigenlijk niet op haar hyves? Verder is MSN wel makkelijk, maar niet belangrijk! Verliefd via MSN is namelijk grote onzin. Je moet verliefd worden op een persoon, niet alleen wat diegene zegt. Oplossing is om wat aan je onzekerheid te doen, dat is het allerbelangrijkste. En dat verlegen zijn, nouja, als ze wat in je ziet prikt ze daar wel doorheen ![]()
||
Citaat:
Haar msn vragen, via hyves of hoe dan ook en spreek haar aan tijdens het tennnis. Ze zal heus wel haar msn adres geven en als ze dat niet wilt doen is dat een beetje raar! Je kent haar tenslotte van tennis, dus ze zal niet meteen vermoeden dat je meer plannen met haar hebt. Je moet je geen zorgen maken over jouw tennisprestaties en je hoeft je over je slechte prestaties echt niet te verantwoorden. Misschien is het haar niet eens opgevallen, dat het de laatste tijd niet zo goed ging met tennis. Laat voorlopig alle ellende voor je, tenzij je echt je hart wilt luchten, dan is het natuurlijk ook geen ramp om te vertellen wat de afgelopen maanden allemaal is gebeurd. Veel succes met dat meisje en ik hoop dat het inmiddels wat beter met jouw gezondheid gaat en met de gezondheid van je vader! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dankje voor je advies. ik zie haar donderdag weer,dus dan kan ik even met haar babbelen en kan het mischien nog wel eens allemaal goed komen ;o. bedankt! Laatst gewijzigd op 08-09-2009 om 20:59. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ben verliefd op een meisje en in het echt is ze veel leuker maar ook stommer dus via msn kom je wel wat te weten maar je moet het als een soort info bron zien maar heel veel suc6 met je verliefd heid ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 17:55 | |
Liefde & Relatie |
Waar moet ik beginnen? Soezen | 9 | 29-06-2004 12:29 | |
ARTistiek |
[Vraag] Waar te beginnen/goede sites/boeken? Verwijderd | 1 | 26-12-2003 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar moet ik op letten? Verwijderd | 9 | 08-12-2003 11:02 | |
Liefde & Relatie |
waar moet ik beginnen?? CoveredEyes | 18 | 28-04-2003 20:53 | |
Psychologie |
Waar moet ik beginnen? miekmuis | 18 | 25-10-2002 14:07 |