Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.imdb.com/title/tt0340163/?ref_=nv_sr_2
|
![]() |
Eergisteren heb ik een stukje van een serie gezien maar ik kan die nergens meer terugvinden om verder te kijken. Het gaat over een man die bij de politie heeft gewerkt maar hij word door verschillende mensen gevraagd om hun te helpen. Als eerste zoekt hij een verdwenen kat van een vrouw. Dan word hij gevraagd om de vermissing van n meisje op te lossen die 30 jaar geleden verdwenen is. Haar knuffelbeertje "blauwe muis" werd na de dood van haar vader door haar 2 zussen in n afgesloten la gevonden. De vader is gecremeerd waarbij die 2 zussen waren en de detective. Ook word hem gevraagd de dood van de dochter van n man te onderzoeken. Wie kan me helpen hoe deze serie heet. Is engelstalig...
|
![]() |
|
![]() |
ik heb heel vroeger een film gezien maar heb geen idee meer hoe die heet. Het was een Amerikaanse film en een soort Amerikaans sprookje. Het ging over een witte giraf en een jongen die een oorlog moest tegen houden die z'n moeder veroorzaakte. Ook had hij een ketting de er voor zorgde dat hij niet dood kon.
Heeft iemand een idee?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het gaat over ee groepje vriendinnen. ze wonen samen in een huis/villa. ze hebben een soort zustersbond. als ze ontdekken dat een van hun vriendjes vreemd gaat bedenken ze een plan ze doen net of een van hen dood gaat. maar dit loopt slecht af want het meisje word vermoord. ze gooien haar in een put en beloven het hier nooit meer over te hebben, ze doen alsof ze is verdwenen. opeens krijgen ze een foto van het moord wapen en worden ze een voor een vermoord.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zoek de titel van deze film:
Een man beland in de gevangenis. Zijn vrouw is vermoord. In de gevangenis leest hij boeken over yoga oefeningen. Hij leer uit zijn lichaam te treden, en gaat op zoek naar de echte dader. De bewakers ondekken zijn lichaam en denken dat hij dood is. Ze begraven zijn lichaam. De uitgetrede man vindt dan zijn lichaam niet terug. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben op zoek naar een film ik denk dat het een waargebeurde film was
het ging over 2 beste vrienden de één was een rugbyspeler en de andere een hardloper de hardloper wilt graag iets bereiken het was zijn grootste droom maar krijgt dan een auto ongeluk denk ik en sterft de rugby speler wilt dan de droom van zijn vriend verder zetten maar zijn coach( zijn vader) is daar niet blij mee weet iemand deze film titel dan alvast bedankt |
![]() |
|
![]() |
ik weet een taiwan's serie niet meer
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() help me dat is het nog enige wat ik ken als je de titel weet aub help me ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
(sorry voor late reactie) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was Verwijderd | 17 | 13-03-2022 23:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
[Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij? Flijn | 38 | 21-05-2009 15:34 | |
Films, TV & Radio |
Ik zoek een film/serie maar weet niet welke titel het is! DanielC | 502 | 08-05-2009 18:34 |