Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
stoppen. je bent pas 13.
en zowiezo.. Volgens mij is het meer jouw eigen mindset die "denkt" verslaafd te zijn ipv het daadwerkelijk ook echt zijn. Na 1x vapen ga je echt al niet zo extreem verslaafd zijn. zoals anderen zeggen moet je gewoon stoppen ermee, misschien zelfs met hulp van anderen aangezien je natuurlijk niet wilt dat je vader erachterkomt. |
![]() |
|
![]() |
Zover ik vroeger dacht (2 maanden geleden) is vapen niet schaddelijk.
Maar dat is het wel! Niet alleen de verslavende stof " Nicotine " (wat ook in sigaretten zit) is slecht voor je. Maar ook de smaakjes ( E - Liquids ). Wist je dat ze het zelfde spul gebruiken in die smaakjes als in wasmiddel? Precies, niet doen dus. Laatst gewijzigd op 17-05-2019 om 17:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeugdigen die gaan vapen steken eerder reguliere tabak aan. Daarnaast nog genoeg andere risico's die je op de koop toe neemt. En let ook op dat er een verschil zit tussen vapen en IQOS (en wat dies meer zij); dat is niet zozeer vapen maar "electronisch verbranden". Een aardige verzameling van papers rondom vapen/electronisch roken is hier te vinden.
Om overigens te zien wat voor branche je aan het in stand houden bent, zijn drie artikelen erg de moeite waard: deze en deze. Daarnaast, de derde als een vaak vergeten gevolg: kinderarbeid. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|