Advertentie | |
|
![]() |
|
Lid
![]() |
Ik ben verslaafd geweest aan GHB, ik was lichamelijk afhankelijk na een gebruik van 3 dagen. Ik was constant bezig met mijn volgende dopje en het feit dat mijn flesje te snel leegging. Na die derde dag werd ik ziek wakker, wat pas wegging toen ik mijn eerste dopje gehad had. Daarna was het elke dag, de hele dag, om de anderhalf uur bij moeten nemen omdat ik me weer ziek, zwak en misselijk voelde. Het euforische en het geile gevoel dat je krijgt van GHB kreeg ik op dat moment allang niet meer. Ik moest bijnemen om me niét ziek te voelen.
Ik raad je vooral af om GHB te nemen. Ook al is het goedkoop en klinkt het leuk, de negatieve aspecten zijn gewoon te groot. Qua dosering is het ook nog eens moeilijk omdat je al snel een overdosis hebt. Bij een lichte overdosis moest ik overgeven maar bij meer ging ik knock-out. Je bent er ongeloofelijk snel afhankelijk van, mentaal en fysiek, en afkicken van GHB is een van de moeilijkste processen qua afkicken. Je kan niet in één keer stoppen met gebruik, dat moet je afbouwen. Als je zo graag met drugs wil experimenteren zou ik GHB overslaan. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
drugs en gebruik (new is GHB!) heidimeisje | 9 | 03-01-2005 13:30 | |
Drugs & Alcohol |
Ghb Tuinkabouter9 | 29 | 18-11-2004 19:03 | |
Drugs & Alcohol |