Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoe doe je dat trouwens met de rekening dan? Moet je dat zelf gaan betalen?
|
Weet iemand misschien een site waar ik wat info kan vinden ofzo? Ik ben wel een keer naar het GGZ of de GGD geweest, k weet niet meer welke het was, maar de man die mij zou gaan helpen vond ik echt helemaal niks. Ik voelde me niet op mijn gemak bij hem.
Ik heb eerst maatschappelijk werk gehad en dat beviel me heel goed, maar dat is er dus niet bij ons op school volgens mij. ![]()
||
Citaat:
dees stond in de annoucement *hoe je dat ook schrijft ![]() Vd rest weet ik ook geen sites.. Vraag het anders na op je school, of staat het niet id schoolgids oid? *knuffol*
|
In de Gouden Gids kun je ook wel adressen van psychologen vinden. Je kunt dan telefonisch een afspraak maken voor een intakegesprek. Je kunt tevens contact opnemen met je ziektekostenverzekeraar om na te gaan of die de kosten voor een behandeling geheel of gedeeltelijk vergoedt.
Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
Dus 1: ik ben nog LANG geen 18 (ben 29 juli pas 17 geworden) en2: Die behandelingsvormen zijn gratis. (bij de GGZ wel tenminste)
|
Je woont in Friesland, mja zou idd ff gouden gids ofzo kijken. Ikzelf heb via carint (is instelling hiero) contact gezorgd, en intake gehad. dat was volgens mij allemaal gratis en m'n ouders weten nix. helaas sta ik nu wel op een wachtlijst van 3 maanden. en ik heb geen idee of ik later wel iets moet betalen (volgens mij niet)
Ik zal nog ff voor je kijken op i-net. misschien dat ik daar iets kan vinden Succes ! Edit: eindelijk ik heb wat : http://www.ggdfryslan.nl/ dat is het beste wat ik kon vinden, succes ermee
Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 22:09. |
![]() |
||
Citaat:
en als je niemand vertrouwt? ![]()
||
Citaat:
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar moet ik beginnen appelflap95 | 11 | 18-09-2009 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 17:55 | |
Liefde & Relatie |
Waar moet ik beginnen? Soezen | 9 | 29-06-2004 12:29 | |
ARTistiek |
[Vraag] Waar te beginnen/goede sites/boeken? Verwijderd | 1 | 26-12-2003 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar moet ik op letten? Verwijderd | 9 | 08-12-2003 11:02 | |
Liefde & Relatie |
waar moet ik beginnen?? CoveredEyes | 18 | 28-04-2003 20:53 |