Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dank je wel! Ik klap vast helemaal dicht als ik zn lieve koppie zie...
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Succes morgen. Hopelijk verloopt het gesprek goed en zoals je graag zou willen. |
![]() |
||
Citaat:
BEgin gewoon een gesprek over wat ie nou voor jou voelt. Vraag of ie kan vertellen wat jij voor hem betekend. En vraag daarna waarom ie vroeger zoveel impulsiever was. Als het allemaal een beetje goed verlopen is, kan je het even een paar dagen laten rusten. En daarna kan je altijd nog een gesprek beginnen of je nu wel verder zal gaan met hem.
|
Ik heb besloten om te vragen of er dingen zijn wat hij minder leuk vind aan onze verkering...
Ik kreeg net telefoon van zijn pleegmoeder...Hij had haar gebeld (vanaf het voetbalveld met geld) en vroeg aan haar of zij mij wou bellen om te zeggen dat hij niet kon komen enzo en dat hij me snel belt ![]() Ik ben nu ietsjes rustiger....Ben alleen bang hoe hij gaat reageren op mijn vraag en wat hij gaat zeggen... Toch denk ik dat de vraag geen kwaad kan...Als er iets is, kan ik dat veranderen, misschien....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Charlotte |
![]() |
|
Shit, shit, shit! Ik heb het niet gevraagd!
Op de een of andere manier durf ik het hem niet te vragen! Zo'n rare/moeilijke vraag is het niet, weet ik, maar ik krijg de woorden niet over mn lippen! Ik wil het al een tijdje vragen maar ik stel het steeds uit...Omdat ik het niet durf dus... Ik ben denk ik bang voor wat hij gaat zeggen.... ![]()
||
Citaat:
Ik zeg altijd tegen mezelf, als je hem de volgende keer weer ziet vrag je het hem....Als we dan samen zijn, is er nooit een goed moment... ![]() Mhh. misschien een beetje vaag maar ik snap mezelf ook nie meer Je hebt wel gelijk, ik zit nog steeds in een onzekerheid
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar moet ik beginnen appelflap95 | 11 | 18-09-2009 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 17:55 | |
Liefde & Relatie |
Waar moet ik beginnen? Soezen | 9 | 29-06-2004 12:29 | |
ARTistiek |
[Vraag] Waar te beginnen/goede sites/boeken? Verwijderd | 1 | 26-12-2003 21:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar moet ik op letten? Verwijderd | 9 | 08-12-2003 11:02 | |
Psychologie |
Waar moet ik beginnen? miekmuis | 18 | 25-10-2002 14:07 |