Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De enige echte richtlijn die we hebben gehad is : kijk of het met het thema "vrij" te maken heeft. En een schifting maken tussen "iets" en "niets" bij de eerste vergadering krijgen we pas de specifieke eisen ![]() hmm, ik lees het wel door maak twee stapels en zie het dan bij die jury vergadering wel.. |
![]() |
|
Ik vind het wel een beetje een raar verhaal. Ik ben benieuwd naar het verhaal hoe jij in de jury terecht bent gekomen, ten eerste omdat je pas 14 bent(of is de maximale leeftijd 12 ofzo?
![]() Verder weet ik niet precies waar je op moet letten als jury zijnde, volgens mij is dat ook per wedstrijd verschillend. Voor de een is originaliteit het belangrijkst, voor de ander weer de regels, dus of het goed loopt en inhoudelijk wel klopt, of het in een mooie vorm is geschreven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zit in de Jongerenraad van Almere. De jongerenraad van Almere is gevestigd in het Pakhuis.. dat is een centrum voor culturele jongeren activiteiten. De bibliotheek had besloten dat er iemand vanuit het Pakhuis in de Jury moest en toen waren de foldertjes al gedrukt.. Het beheer van het pakhuis kwam toen onze vergadering in en zei dat wij dus in de Jury zaten.. Omdat ze vond dat er een jongere in moest.. Toen is er in die vergadering besloten dat ik het werd.. Omdat het mij wat leek eigenlijk.. Ik heb nu alle gedichten door gelezen. Morgen doe ik het nog en keer en dan maak ik twee stapels : "iets" "niets" en dan zie ik het de 10e bij die vergadering wel.. De wedstrijd had btw 2 groepen : 12 - 18 en 18+ Ik doe alleen de 12-18.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Speakers aansluiten op pc, waar moet ik op letten? Naimin | 1 | 15-04-2014 13:31 | |
Software & Hardware |
[laptop/notebook] Waar moet je op letten als je er een wilt kopen? ~iertje_coolie~ | 4 | 20-03-2005 14:23 | |
Software & Hardware |
[Moederbord] Waar moet ik op letten met vervangen Paperz | 32 | 08-03-2005 08:31 | |
Software & Hardware |
Digitale camera/fototoestel - waar moet ik op letten? Verwijderd | 1 | 03-10-2004 15:24 | |
Werk, Geld & Recht |
moet maandag a.s. naar een sollicitatiegesprek, waar moet ik op letten?! Verwijderd | 14 | 20-07-2003 20:08 |