Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2004, 10:46
ludachris
Avatar van ludachris
ludachris is offline
Ik heb nu al wat meer dan een maand met me lieve vriendin, ze zat dit en afgelopen jaar bij mij in de klas, dus zagen we elkaar elke dag totdat we examens hadden en de vrije weken ervoor, zagen we elkaar eigelijk niet meer, af en toe eventjes. Na mijn examens (en de hare) ging zij op vakantie en begon ik aan een autorijcursus dus zagen we elkaar 2 weken niet, daarna hadden we allebei een herexamen en zagen elkaar dus ook niet en nu is zij begonnen met autorijcursus en zie ik haar dus ook niet want we hebben allebei geen tijd...pas volgende week als zij dr rijexamen heeft gedaan zullen we weer tijd hebben! Dit vind ik zelf echt nei tleuk, want we hebben met elkaar maar ik zie haar eigenlijk niet, en als ik dr zie is t voor 10 min ofzo bij haar op werk of zij bij mij als ze op werk even langskomt In de weekenden hebben we allebei vrij, maar of ik haar dit weekend zie weet ik neit want zij begint ook niet over dat we elkaar moeten zien ofzo.. Wat vinden jullie ervan? Wel eens meegemaakt? Misschien kotm ze vandaag wel even langs op me werk als zij klaar is...zij heeft deze week al weer hele week wat te doen, terwijl ik nix meer heb Ik wil haar gewoon brengen dat ik wil dat we elkaar nu vaker gaan zien, want we hebben niet een relatie om elkaar all1 te spreken via de telefoon en elkaar dus niet te zien. Sinds dat we relatie hebben, zijn we allebei maar 1 keer bij elkaar thuis geweest..t drukke perioden maar ook eigenlijk allebei niet initatief genomen om bijvoorbeeld op zondag ofzo naar elkaar toe te gaan.. (en wat moeten we dan gaan doen als we bij elakar zijn..want dat is eignelijk nog niet voorgekomen?) wil dat dit weekend wel gebeurt want wil gewoon bij dr zijn! Moet t even bij dr overbrengen.??!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2004, 10:59
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Wat vervelend dat jullie het allebei zo druk hebben! Ik snap heel goed dat je haar wil zien

Ik zou het gewoon voorstellen, als jullie allebei tijd hebben, om een filmpje te huren, naar de bios te gaan, uit eten te gaan, gewoon op de bank hangen of een stuk gaan lopen in het bos, wat dan ook

Ik denk dat zij daar ook wel aan toe is
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:03
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Kunnen jullie elkaar dan niet 's avonds zien ofzo Ik krijg het idee dat jullie ook niet echt tijd voor elkaar vrijmaken/houden. En dat doe je toch wel in een relatie...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:12
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Hoe druk je het ook hebt je kunt mekaar een paar uurtjes zien.
Je zegt zelf dat als je vrij hebt dat je dan niet het initiatief neemt om langs te gaan. Doe dat een keertje.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 11:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mja, mijn vriend moet bijv. vandaag overdags werken. Vanavond ga ik naar de groep 8 musical van mn zusje en dáárna ga ik bij mn vriend slapen terwijl ie morgenochtend weer om kwart over 8 naar zn werk moet. Maar morgen kan ik hem ook niet zien en donderdag zien we elkaar ook niet lang. Dus ik kom pas om 10 uur naar hem toe maar doordat ik bij hem blijf slapen kan ik tenminste nog ff tegen hem aan liggen enzo

Ik bedoel, je kan altijd wel een mogelijkheid vinden om elkaar te zien.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:52
liefdesvlinder
liefdesvlinder is offline
jep je moet er tijd voor maken, zij moet het onderhand ook al wel gaan inzien dat jullie elkaar te weinig zien want anders kan je niet echt van een relatie spreken. bindt haar effe vast op een stoel en zeg wat je te zeggen hebt
__________________
mon poisson rouge dans mon bain de mousse
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:58
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Vraag haar gewoon of ze niet es wat tijd kan vrijmaken voor je.. dit moeten jullie allebei wat meer doen denk ik, in een relatie moet je elkaar toch kunnen zien he?
Neem eens initiatief om haar te zien, ze zal er wel positief op antwoorden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.