Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2001, 19:57
stefanietje
stefanietje is offline
hai hai,

ik ben bezigh met stoppen met roken, maar ik wil het niet alleen, en al me vrienden op school willen nogh niet stoppen, dus nu vroegh ik me af of er mensen hier samen met mij willen stoppen?

Via msn houden we elkaar dan op de hoogte van hoe het gaat e.d. Mij lijkt het echt heelleuk, verder ben ik ook nogh wel een beetje gezellie om tegen te praten, dus voegh me maar toe: s_de_vries22@hotmail.com

Ook heb ik een vraagje, ik vraag me dus af, of het echt alleen maar goed is om te stoppen met roken? Mij lijkt het van wel, maar jah...

Thanxxx in ieder geval...


Liefs...Stefanietje..
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 20:03
Citaat:
stefanietje schreef:
Ook heb ik een vraagje, ik vraag me dus af, of het echt alleen maar goed is om te stoppen met roken?
Nouh, dat lijkt me wel

Natuurlijk krijg je de eerste week (als het tegenzit) vet afkickverschijnselen, zoals: koorts, misselijk, rillen, depressief, slechte concentratie, honger, overdreven warm of koud voelen... ik heb het allemaal gehad toen ik stopte, helaas rook ik weer...

Laat je niet door die verschijnselen ontmoedigen, want die zijn heel tijdelijk en slechts een reaktie op het 'gif' dat je jarenlang (of in jou geval misschien maandenlang) gerookt hebt.

En daarna komt het moeilijkste: geestelijke verslaving. Het weerstaan van een sigaretje bij de wijn, na het eten, als het gezellig is... I failed

Cat
Met citaat reageren
Oud 03-12-2001, 20:42
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
Ook heb ik een vraagje, ik vraag me dus af, of het echt alleen maar goed is om te stoppen met roken? Mij lijkt het van wel, maar jah...
Tuurlijk... wat zou er niet goed aan zijn dan?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2001, 17:16
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
M@rco schreef:
Tuurlijk... wat zou er niet goed aan zijn dan?
kweenie, dat je lichaam er zo aangewend is dat je hart er in eens mee stopt ofzooow?
neeh, ik ben heel bang om ernstigh ziek te worden ofzoow, dus vandaar die vraag, maar ik gaf zelluf het antwoord togh al???

love Stefanietje

__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 10:42
Aries
Aries is offline
Geweldig dat je stopt met roken !!!
Ik heb zelf nooit gerookt maar een vriendin van me wilde stoppen en die heb ik een dagje dolfinarium beloofd als ze het een half jaar volhoud !!!
en het is haar gelukt !!!

Succes
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 10:59
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Aries schreef:
Geweldig dat je stopt met roken !!!
Ik heb zelf nooit gerookt maar een vriendin van me wilde stoppen en die heb ik een dagje dolfinarium beloofd als ze het een half jaar volhoud !!!
en het is haar gelukt !!!


ik hoop dat het mij ook lukt!!!!!

het is nu al 3 dagen goedgegaan...ik hou jullie op de hoogte oke??
Succes
__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 17:50
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
kweenie, dat je lichaam er zo aangewend is dat je hart er in eens mee stopt ofzooow?
neeh, ik ben heel bang om ernstigh ziek te worden ofzoow, dus vandaar die vraag, maar ik gaf zelluf het antwoord togh al???
Je hebt meer kans om ziek te worden als je wel rookt

Succes ermee verder
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2001, 18:40
sNwBrDr
sNwBrDr is offline
Citaat:
stefanietje schreef:
hai hai,

ik ben bezigh met stoppen met roken, maar ik wil het niet alleen, en al me vrienden op school willen nogh niet stoppen, dus nu vroegh ik me af of er mensen hier samen met mij willen stoppen?

Via msn houden we elkaar dan op de hoogte van hoe het gaat e.d. Mij lijkt het echt heelleuk, verder ben ik ook nogh wel een beetje gezellie om tegen te praten, dus voegh me maar toe: s_de_vries22@hotmail.com

Ook heb ik een vraagje, ik vraag me dus af, of het echt alleen maar goed is om te stoppen met roken? Mij lijkt het van wel, maar jah...

Thanxxx in ieder geval...


Liefs...Stefanietje..

Hello

Ik ben ondertussen al 4maand gestopt zonder enig probleem omdat ik besef wat voor n smerige boel dat wel niet is. Het enige probleem is dat mn lief wel nog steeds rookt...iemand die weet hoe ik dat kan verhelpen?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 14:00
drama
Avatar van drama
drama is offline
Citaat:
Aries schreef:
die heb ik een dagje dolfinarium beloofd als ze het een half jaar volhoud !!!
poeh poeh

__________________
Ik koop, dus ik besta
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 15:10
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Stoppen is altijd beter natuurlijk, al hoewel ik er niet zeker van ben of je perse door roken ziek word. Want er zijn ook zat mensen die NIET roken en dan nog zo'n ziekte die door roken is ontstaan krijgen. En er zijn er ook zat die jaren lang als een ketter gerookt hebben, en nooit ziek zijn geworden!
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 13:06
stefanietje
stefanietje is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
het verschilt gewoon per persoon, maar dat je ziek word heeft wel degelijk met roken te maken! wanneer je rookt! het is iig geen argument om niet te stoppen met roken!
ik ben al gestopt sinds ik dit berichtje plaatste!!!

duszzz jullie kunnen het ook!!!!!
xxjes en bedankt voor de reacties!

__________________
| Wanneer ik s'avonds naar de sterren kijk, knipoogt er altijd één terug...*Loesje* |
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 15:12
*meissie*
Avatar van *meissie*
*meissie* is offline
ik heb het al geprobeerd, wil me alleen niet lukken...en ik bleef maar volhouden dat ik niet verslaafd was
__________________
..Let The Gones Be & Be With The Gones..
Met citaat reageren
Oud 20-12-2001, 18:32
Me_Myself_and_I
Me_Myself_and_I is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
minder dus!
Misschien dat jij dan kunt gaan minderen met de uitroeptekens..?


[Dit bericht is aangepast door Me_Myself_and_I (20-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 23:08
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
SOrry!!! ben er verslaafd aan!!!!!!!!!!!!!!
Kun je stoppen, denk je?
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voetbalnamen
Mr.Oizo
7 24-06-2004 17:32
Lichaam & Gezondheid Puistjes
YPrue
86 26-05-2003 20:58
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Verhalen & Gedichten de verslaafde
nar_cyste
0 02-01-2003 08:07
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Balen! -> heeft hier iem. chantage (int frans!)
Lonnepon
3 21-05-2002 19:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans texten !!!!!!!
Basia
3 26-03-2001 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.