Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2001, 20:32
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
Je kunt roddels over jezelf maar beter niet horen misschien, wel dan? Iemand vertelde me wat een bepaalde jongen (waarmee ik iets had gehad) over mij had gezegd. Ik weet dat ik me er niets van aan zou moeten trekken, maar ik ben hier zo verschrikkelijk down van geworden dat ik aan niets anders kan denken.
Heeft een van jullie dit ook wel eens meegemaakt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2001, 20:35
!KiTTiE!
Avatar van !KiTTiE!
!KiTTiE! is offline
hebbik oowk wel is gehad, het is moeilijk, je moet er boven staan denk ik..
geen id..
ik kan er zelf niet goed mee omgaan, heb altijd heel snel het id dat er over mij geroddelt word, zodra ik weg ga bij een groepje 'verwacht' ik al dat ze over mij beginnen te praten, ik denk dat dat voorkomt uit onzekerheid ensow
__________________
ik ben een muisje
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 20:41
choky
choky is offline
Citaat:
Lizzy-x schreef:
Je kunt roddels over jezelf maar beter niet horen misschien, wel dan? Iemand vertelde me wat een bepaalde jongen (waarmee ik iets had gehad) over mij had gezegd. Ik weet dat ik me er niets van aan zou moeten trekken, maar ik ben hier zo verschrikkelijk down van geworden dat ik aan niets anders kan denken.
Heeft een van jullie dit ook wel eens meegemaakt?
ja, ik vind dat ook totaal nie leuk
mijn ex-vriendje had ooit ook iets gezegd, dat ik niet echt sympathiek vond, heb het hem dan gewoon gevraagd, en hij heeft eerlijk gezegd waarover het ging, het was minder erg dan eerst leek
roddels zijn niet altijd wat de stichter ervan gezegd heeft hé

__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Oud 12-11-2001, 20:45
Lizzy-x
Lizzy-x is offline
nee ok, maar als iemand over me gezegd schijnt te hebben dat ik saai/ouderwets/lelijk(dat vond ik nog het ergste) ben en 'weirde' kleren draag (mijn kleren zijn doodnormaal, maargoed) dan zal er toch weinig goed te praten vallen. Ik heb er wel aan gedacht hem ermee te confronteren, maar ten eerste gun ik hem niet de gedachte dat hij mij gekwetst heeft, ten tweede roddelt iedereen wel eens en ten derde zou ik het niet goed durven denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 20:56
RottenApple
RottenApple is offline
Eerst trok ik het me vet aan dat mensen over mij roddelden... Daardoor is mijn hele 1e en 2e klas verpest... en nu let ik er gewoon niet op als iemand iets tegen me zegt...gewoon denken : het zal wel...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2001, 21:02
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Kijk eens hier http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/002733.html

Dan voel je je een stuk beter mischien, dan weet je waarom je vriendje mischien roddelt en dan kom je erachter dat de enige die hier dom is dat hij dat is. Je hoeft niet down te zijn, hij voelt zich gewoon.... sjah onzeker...
__________________
je freakt niet
Met citaat reageren
Oud 16-12-2001, 09:43
Zorkman
Zorkman is offline
ja,
heb ook zo een ex-lief
maar zij verzint dan da ik mensen bedreig om niet me haar te verkeren ofzo; tegen de ene zegt ze in ne mail, tegen haar nicht zegt ze me een sms'ken...

ze vindt het mij nie waard een reden voor te geven waarom ze zo doet (aja, we verkeerden maar e jaar ofzo, compleet begrijpbaar, 't was drie keer niks natuuurlijk en niks waard)
en ze heeft er niks van spijt van dus ik denk nie da'k u kan helpen
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 14:55
shania
shania is offline
Ja, ik zit er op dit moment zelfs midden tussein. Ik nam ontslag op mijn werk (eerder ben ik daar meerdere malen verkracht maar ik wou bewijzen dat ik wel werken kon). Ze zeggen dat ik ontslagen ben omdat ik mijn handen niet thuis kon houden en hem de schuld zou geven. Absoluut niet waar. Een jongen bood me aan het begin van dit schooljaar geld aan om met hem naar bed te gaan. Ik zei dan wel nee maar hij beweerd dat ik het absoluut wou. Mensen waarvan ik dacht dat ze vriendinnen waren negeren me nu en zeggen dat ik vanalles verzin om aandacht te krijgen. Ik heb het hier ook heel moeilijk mee. Ik ben namelijk al weleens gepest en dus extra gevoelig en onzeker. Mail me a.u.b op shania85@hotmail.com. We kunnen elkaar steunen!!!!!!!

Liefs Shania
__________________
Zij die niet vechten, zullen ten onder gaan in de strijd
Met citaat reageren
Oud 19-12-2001, 15:02
legatus
Avatar van legatus
legatus is offline
het is maar hoe je ermee omgaat en wie het zegt -- je kent jezelf het best toch?

en wellicht is het geen roddel, maar de waarheid en zie je in waarmee je bezig bent.
__________________
"The schizophrenic is drowning in the same waters in which the mystic swims with delight" -- Joseph Campbell (Mintz, 1983)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Roddelen
fractuur
12 01-05-2006 15:43
Psychologie roddelen.
~~dolce~~
24 03-04-2004 01:58
Liefde & Relatie is je mening geven roddelen?
lotjesnotje
4 31-05-2003 18:19
Psychologie Chronisch Roddelen
kleinedraak
5 21-01-2003 08:36
Psychologie ze roddelen zo veel
love4u
3 18-09-2002 15:04
Liefde & Relatie roddels
The Bachelor
7 09-03-2002 21:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.