Oud 04-04-2005, 21:56
shy girl
shy girl is offline
Hoi allemaal,
Ik heb hier al eens eerder een topic over geschreven..toen kreeg ik voornamelijk als reactie dat ik hem moest laten vallen en verder moest gaan met mijn leven. Maar dit kan en wil ik niet.
Ik zal het zo kort mogelijk proberen uit te leggen. Toen ik hem pas kende, deden we leuke dingen buitenshuis. We spraken ook wel eens een maand niet af. Na een paar maanden vroeg hij of ik bij em thuis kwam. Ik vond dit raar, want toen zijn nicht (een vriendin van mij) vroeg of hij me meer dan leuk vond, zei hij het volgende; dan had ik dat allang laten merken. Een week later vroeg hij dus of ik bij em thuis kwam. We maakten samen huiswerk en hij liet ook wel blijken dat ie wat intiemer wilde zijn. Dit vond ik nogal raar, maar ik vond het wel leuk, ik was immers gek op em. De keren daarna zijn we vaak intiem geweest en nu nog steeds...alleen voelt het nog steeds klote dat we nix hebben. Hij heeft wel gezegd dat ie mij anders dan de meeste meisjes vindt en dat er niet zoveel zijn als mij. Hij zegt dat ik een toffe meid ben etc. We zijn best ver gegaan en we hadden afgesproken om het niet meer te doen, want het was beter voor mij.dit is 1 keer gelukt , maar ik mis het te veel..dus daarna is het weer gebeurd..hij kan het vaak ook niet tegenhouden. Hij heeft nooit direct gezegd dat ie nix met me wilde maar dat blijkt uit veel dingen; hij zei bijvoorbeeld een tijd terug; had je maar een vriend, dan kon je die dingen met hem doen die wij nu samen doen. Maar iedere keer gebeurde het weer. Ik heb em een week geblokt om te kijke of ie zou bellen..na ongeveer een week belde hij..ik helemaal blij natuurlijk. We zijn heel close en ik zou willen vragen waarom het niet zitten om een relatie te beginnen. Ik zou er vrede mee hebben als we elkaar niet zo vaak zagen (net als nu 1 keer per week/ 2 weken).. hij weet dat ik em heel leuk vindt, maarja. Ik ben gewoon bang dat hij op een dag een vriendin krijgt en me 'dumpt'. Dan is alles kapot en val ik in een diep gat.. we kunnen dan echt geen vrienden blijven, want het contact wat we nu hebben zal niet meer kunnen.. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. ik wil em zo graag blijven zien, maar kzou em ook willen vragen waarom hij zo intiem met me doet terwijl hij nix 'voelt'. Sorry voor het lange verhaal....xxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2005, 22:02
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik denk dat je er beter aan doet als je hem uit je hoofd probeert te zetten, zoek m niet meer op en zeg tegen m dat je ermee stopt en hem voorlopig niet wil zien. dit zal moeilijk zijn maar ik denk dat dit beter is voor jou.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:06
Verwijderd
jah
ik zou hem ook vragen waarom hij zo intiem is en niks (iig niet genoeg voor een relatie ?) voor je voelt
je hebt er recht op en hoe moeilijk het ook is, je bent evenwaardig, hij moet goed met je omgaan, dus toch vragen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:07
terror koekjes
Avatar van terror koekjes
terror koekjes is offline
Ik laat me soms ook lekker gebruiken
__________________
ein weihnachtsmann kommt in die disko
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:09
Mr. Bungle
Avatar van Mr. Bungle
Mr. Bungle is offline
Duidelijk, hij gebruikt je.

Hij zegt dingen die je wilt horen, maar houd je toch op een afstand. Best knap.
__________________
Fyh!
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:17
mara18
mara18 is offline
Idd, hij gebruikt jou, en zelfs op een heel listige manier.
Als ik jou was, zou ik hem zo snel mogelijk vertellen dat je het zat bent en hem misschien en passant eens vragen waarom hij dit al zo lang laat aanslepen
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:17
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik kan me je vorige topic nog wel herinneren idd
Hij weet waar hij mee bezig is, dat is duidelijk.

Jij hebt een zwak voor hem en hij maakt daar flink gebruik van, al zegt hij dit niet te willen, hij doet het zeker wel.
Hem niet meer zien is het enige wat je kunt doen om dit te stoppen, want jullie bij elkaar werkt niet wat jij zelf ook zegt.

Probeer hem (hoeveel pijn dat ook zal doen) te vergeten en hoop dat er iemand is die je hem snel doet vergeten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2005, 22:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 04-04-2005 @ 22:09 :
Duidelijk, hij gebruikt je.

Hij zegt dingen die je wilt horen, maar houd je toch op een afstand. Best knap.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 10:55
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
En je weet zelf ook dat hij je gebruikt en je pikt dit ?
Kom voor jezelf op, dat je dit post geeft al aan dat je er mee zit en er niet mee door kan gaan.

Denk om jezelf !!!
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 12:13
shy girl
shy girl is offline
ik ben erover aan t denken om toch nog meer duidelijheid te vragen...maar weet niet wat het zal opleveren..ik wil em zeggen dat ik toch wel moeilijk vind dat hij me ziet als vriendin voor erbij, terwijl we wel heel ver gaan..en waarom hij toch zo ver gaat terwijl hij er verder nix bij voelt..dat ik daar moeilijk mee om kan gaan. Ben benieuwd of hij eerlijk is. Heeft het nut om dit te zeggen?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 12:34
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
shy girl schreef op 05-04-2005 @ 12:13 :
ik ben erover aan t denken om toch nog meer duidelijheid te vragen...maar weet niet wat het zal opleveren..ik wil em zeggen dat ik toch wel moeilijk vind dat hij me ziet als vriendin voor erbij, terwijl we wel heel ver gaan..en waarom hij toch zo ver gaat terwijl hij er verder nix bij voelt..dat ik daar moeilijk mee om kan gaan. Ben benieuwd of hij eerlijk is. Heeft het nut om dit te zeggen?
Ja, jij wilt duidelijkheid, en niet in z'n verhaaltjes trappen, als hij alleen die dingen wil doen en geen relatie wil dan is het weer het alom bekende verhaal van alleen de lusten en niet de lasten. en volgens mij wil jij dat helemaal niet.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:13
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Ik begrijp de reacties in je vorig topic helemaal.
Meid die gast gebruikt je gewoon als z'n sletje voor erbij. Zodra ie een leuke meid vindt dan neemt ie met haar en zie je em nooit meer terug.
Duidelijkheid vragen had je allang moeten doen, maar hij zal nooit recht voor z'n raap zeggen dat ie je gewoon als sletje voor erbij heeft.
JIJ moet hier een einde aan maken, tuurlijk is dat vervelend in het begin, maar je moet je gewoon over hem heen zetten. Ga leuke dingen doen met anderen en misschien vindt je wel iemand die je wel waard is! Ook al vindt je niemand, gezellig met vrienden & vriendinnen zijn is ook leuk!
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:20
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, of je moet accepteren dat je het sletje erbij bent en gewoon ervan genieten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 13:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
vraag hem waarom hij niks met je wilt? want zo gebruikt hij je en hoe leuk het ook voor jou is, op den duur is het niet meer leuk! ik hoop dat je beseft dat je in de zeik wordt genomen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 16:27
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
grl schreef op 05-04-2005 @ 13:20 :
Ja, of je moet accepteren dat je het sletje erbij bent en gewoon ervan genieten.
Jup!!!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:43
Mariekje*
Mariekje* is offline
Neem asjeblieft afstand van die jongen, want het lijkt me duidelijk: hij gebruikt je. Tuurlijk zal dat even moeilijk en pijnlijk voor je zijn, maar maak gebruik van je zelfrespect, en kies voor jezelf. Hij zegt precies wat je horen wilt, maar houdt je wel op afstand, doet hij goed, maar jij verdient vast veel beter. Ga opzoek naar een leuke jongen, die jou waardeert om wie jij bent! Echt wat met je wil, en jou gewoon duidelijkheid kan bieden. Anders dien je, zoals eerder gezegd, gewoon maar te accepteren dat jij de slet in zijn spelletjes bent, en dat je word ingeruild wanneer hij een leuker speeltje vind. Aan jou de keuze.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 17:59
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik snap nit wat je in hem ziet.

Zoals iemand al zei: Hij zegt wat je wil horen...

Wil je nu een echte vriend of wat? Ik zou hem gewoon vragen om duidelijkheid of dat hij moet ophouden
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 21:31.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2005, 18:36
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 04-04-2005 @ 22:07 :
Ik laat me soms ook lekker gebruiken
ik eigenlijk ook Maar gebruik hem dan ook eigenlijk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-04-2005, 19:00
mugenpower16v
Avatar van mugenpower16v
mugenpower16v is offline
Citaat:
Mr. Bungle schreef op 04-04-2005 @ 22:09 :
Duidelijk, hij gebruikt je.

Hij zegt dingen die je wilt horen, maar houd je toch op een afstand. Best knap.
is niet knap,gewoon beetje aanvoelen en verliefde meiden zijn erg snel tevreden en makkelijk zo ook al 1.5 jaar weten te rekken totdat ZIJ een vriend kreeg. Ben nu wel gelukkig voor haar.. en hebben nog leuk msn contact. Ze wil nog wel leuke dingen met me doen enzo (niet sexueel) maar daar heb ik geen behoefte aan. heb namelijk zelf ook inmiddels een hele leuke vriendin waar we ook op sexueel vlak leuke dingen mee doen en als je gek op elkaar bent is dat wel 10x beter ipv dat het van 1 kant komt. Denk dat elke jonge wel zo'n periode heeft. en als ik de reacties zo hoor meisjes ook wel. is dus niets raars gewoon normaal.
__________________
Subaru Impreza GTT. complete Scoobysport exhaust and chipped.. 280PK / 0-100 5,8sec (H)

Laatst gewijzigd op 05-04-2005 om 19:03.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2005, 11:53
WickedDevil
WickedDevil is offline
misschien lult die vrieind maar wat en vindt hij je wel leuk , maar denkt hij dat je niets met hem wilt; stel hem voor de keuze!
__________________
beesjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit gebruik/geld Fetish
Dennizz
40 15-03-2016 15:07
Lichaam & Gezondheid Laten onderzoeken of niet?
blurred
5 01-09-2009 22:25
Algemene schoolzaken help.. heb super erge ruzie met me vriendin
Julie2607
1 11-11-2008 22:40
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #48
moon
487 24-01-2006 20:11
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Te laat!
Ieke
0 08-12-2003 21:09
Verhalen & Gedichten de pijn die ik door jou voel
Da Girl
2 17-08-2001 10:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.