Oud 01-07-2002, 22:33
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ok ik las het zonet een beetje in het topic van gup. Daar kwam beetje half ter sprake of elke jongen waarmee je omgaat een bedreiging is voor je relatie (dat maakte ik er op uit). (en omgekeerd voor jongens, naja!)

Maaareh ff vraagje vinden jullie dat je met iemand van het 'andere geslacht' gewoon echt beste vrienden kan worden? Zonder ook maar iets te hebben, of je tot iemand aangetrokken voelen enzo en zonder sexuele spanning-bla? En ook dat als je een van beide een relatie hebt die vriendschap kan voorbestaan enzo?

Of zette jullie hier vraagtekens bij?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2002, 22:35
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik vind dat dat kan. Waarom zou dat niet kunnen. Mensen denken altijd meteen dat er meer bij zit. alsof je niet gewoon vrienden kan zijn met mensen van het andere geslacht zonder dat er ook meer bij komt kijken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:39
Upior
Upior is offline
Of dat kan ligt aan jezelf, maar het kan zeker wel..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:47
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
mijn beste vriend in een jongen... voor mij kan het dus..
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:49
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Sleeping Beauty schreef:
mijn beste vriend in een jongen... voor mij kan het dus..
voor mij ook hoor, maar ik krij heel vaak van die vreemde reacties ("hebbe jullie nou wat?") enzo dan zit ik welles te denken of et nou vreemd is
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:56
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
Ik denk dat het allemaal precies hetzelfde gevoel is, alleen dan anders beleefd.
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:20
sweatbear
sweatbear is offline
Tuurlijk kan een jongen je vriend zijn zonder er iets mee te hebben..

Bijna al mijn vrienden zijn jongens en als je ons samen ziet krijg je weleens van die reacties van die willen met elkaar maar als je het met je vriendin zo doet (als je een beste vriendin hebt dan) is het wel normaal..

Ik vind het altijd grote onzin als iemand zegt dat je niet bevriend kunt zijn met een jongen zonder er mee te hebben....

kussies
sweatbear
__________________
~* life is a mistery *~
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 10:22
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik vind zeker dat het kan. Maar ik zeg er ook bij dat ik het niet fijn zou vinden als mijn vriend de hele tijd bij een vriendin zou zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 11:52
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ik vin ook da da heel goed kan..
er hoeft dan nie meteen meer te zijn.

het kan toch gwoon dat je het met een jonge heel goed kan vinden en der goede gesprekke meej kan voere enz. ook al is het helemaal niet jou type om er een relatie mee te beginne

ik zie dan verder geen verschil of je bezte vriend een jonge of meidje is
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 12:11
Poepeke
Poepeke is offline
Ik vind dat jongens soms beter kunnen luisteren dan meiskes want meiskes schieten soms sneller in paniek en gasten die doen alles kalmer aan.
Ik heb wel al ies gevoelens gehad voor mijne beste vriend mor die zij na een tijdje trug over gegaan.Dus ik vin eigenlijk dat je gerust bevriend kunt zijn met het andere geslacht.
Die zagen ook soms minder
__________________
See, when I get the strength to leave, You always tell me that you need me and I'm weak cause I believe you and I'm mad because I love you
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:28
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
dat kan heel goed
ik heb een hele goeie lieve fijne bestevriend, en we zijn hartstikke gek op elkaar op een vriendschappelijke manier. dat levert soms wel wat verwarring bij mensen die zo bekrompen zijn te denken dat je gelijk wat met elkaar moet hebben als je veel met elkaar om gaat enzo, maar dat is dan jammer.
en tja, dat hij dan een paar xtjes eventjes verliefd is geweest op mij is vervelend, maar dat is ook weer over gegaan, en onze vriendschap is er misschien alleen maar beter op geworden. nu wil hij niet eens meer verliefd worden (ben ik dan toch niet leuk?)
het enige lastige is dat erg leuke jongens soms ook denken dat ik al bezet ben...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:36
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik heb een beste vriendin, en veel mensen denken vaak dat wij iets hebben, maar voor onszelf weten wij hoe het zit en dat vind ik het belangrijkste. We hebben ook allebei geen vriend of vriendin, dus dat probleem hebben wij al niet.

Altijd superveel lol met haar en kan alles tegen dr zeggen enzo en er si totaal geen spanning tussen ons.

Het is echt fijn om zo iemand te hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 14:37
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind ook zeker dat t kan. Ook mijn beste vriendje (afgezien vriend) is een jongen. Maar hij is wel een beetje verliefd op me, maar dat maakt niet zoveel uit. Maar daardoor krijgen we altijd reacties van: zo, ik weet echt zeker dat jullie later wat krijgen... En dan denk ik: hou je muil, ik heb toch al een vriend, is t nou zo stom een jongen als beste vriend te hebben?
Maar volgens mij verandert dat wel naarmate je ouder wordt...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 15:24
Jessica K.
Jessica K. is offline
Citaat:
never mind schreef:
ok ik las het zonet een beetje in het topic van gup. Daar kwam beetje half ter sprake of elke jongen waarmee je omgaat een bedreiging is voor je relatie (dat maakte ik er op uit). (en omgekeerd voor jongens, naja!)

Maaareh ff vraagje vinden jullie dat je met iemand van het 'andere geslacht' gewoon echt beste vrienden kan worden? Zonder ook maar iets te hebben, of je tot iemand aangetrokken voelen enzo en zonder sexuele spanning-bla? En ook dat als je een van beide een relatie hebt die vriendschap kan voorbestaan enzo?

Of zette jullie hier vraagtekens bij?
Hai, nou ik vind eigenlijk wel dat dat moet kunnen. Ik heb 't zelf ook....gewone goeie vrienden en dan jongens. Als je het maar gezellie hebt toch?~~~~Liefs-xxx- Jessica
__________________
Liefs en dikke kus-XXX- Jessica
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:22
Verwijderd
In puur platonische vriendschap, dus vriendschap zonder welke vorm van seksuele interesse dan ook, geloof ik niet. Hoe hard meisjes en (vooral) jongens het ook beweren, er is niemand die niet óóit een heeft gedacht bij zijn/haar beste 'gewone' vriendin, hoe het zou zijn om het eens met die persoon te doen, of een soortgelijke gedachte. Dat kán gewoon niet anders.

De enige situatie waarin een vriendschap écht helemaal platonisch zou zijn, is die waarin een homo en een lesbienne bevriend zijn. Die hebben totaal geen wederzijdse seksuele interesse, als het goed is
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:31
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Iedereen is tot nu toe dus nog van mening dat een jongen een goede (puur vriendschappelijke) relatie met een meisje kan onderhouden en omgekeerd.

Zelf denk ik ook dat het kan. Maar dan wil ik er wel even bij zeggen dat ik de ervaring heb dat er in dat soort relaties toch ook altijd wel zekere (seksuele) spanningen aanwezig zijn.

Toch zijn liefdes relaties en vriendschappelijke relaties heel verschillend. En dan niet alleen mbt seks, want dat kan naar mijn mening ook in een goede vriendschappelijke relatie voorkomen, maar de manier van beleving, zoals zoals Dminor dat hierboven ook al opperde. Ik ga er echter wel vanuit dat het gevoel niet hetzelfde is, alleen dat de seksuele aantrekking niet (of moeilijk) buitengesloten kan worden.

Ook denk ik dat er een verschil is in de beleving van dergelijke vriendschappelijke relaties van jongens en die van meisjes. Zo zullen mijns inziens de onderlinge (seksuele) spanningen door de jongens het hevigst beleefd worden, wat dus ook zou moeten betekenen dat het voor een jongen veel intensiever is om een dergelijke relatie te onderhouden, tenzij deze spanningen op een bevredigende wijze worden geëlimineerd natuurlijk...

Factoren die verder nog een belangrijke rol zouden kunnen spelen in het geheel zijn bijvoorbeeld de bevredigende werking van aandacht (misschien sterker bij meisjes dan bij jongens), het opdoen van (sociale) ervaring en misschien ook wel de bezitterige aard van de man

Verder denk ik dat er ook een groot verschil van beleving zit tussen bepaalde leeftijdscategoriën waarin deze vriendschappelijke relaties voorkomen. En niet alleen leeftijdsverschillen maar ook persoonlijke ontwikkeling, opvoeding, enzovoort, enzovoort.

Kortom de manier waarop en de intensiteit waarmee je de aanwezige spanningen in een 'puur' vriendschappelijke relatie beleeft kan sterk afhankelijk zijn van persoon tot persoon. En dat zou dan logischerwijs direct verband moeten hebben met de eigen mening over de mogenlijkheid van zo'n puur vriendschappelijke relatie. Dit lijkt vervolgens weer tegenstrijdig met de eenstemmigheid van de reacties in deze topic, maar dat zou best wel eens te wijten kunnen zijn aan cultuur en/ of onze algemene normen en waarden
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 16:38
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Citaat:
nare man schreef:
De enige situatie waarin een vriendschap écht helemaal platonisch zou zijn, is die waarin een homo en een lesbienne bevriend zijn. Die hebben totaal geen wederzijdse seksuele interesse, als het goed is
homo (man) houdt van mannen, lesbienne (vrouw) houdt van vrouwen. man (man) houdt van vrouwen, vrouw (vrouw) houdt van mannen........
,
Dat betekenen dat ook wij geen seksuele interesse voor elkaar zouden moeten hebben!!
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:06
Verwijderd
ja hoor. een hele goede vriend van me is een jongen. seksuele spanning? nee, hij is niet echt mijn type.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-07-2002, 21:54
Ninnoc
Ninnoc is offline
de meeste van mijn goede vrienden (nie zo veel) zijn mannelijk. Gewoon omdat ik veel beter met jongens kan opschieten dan met meisjes want die zeiken altijd zo.
Bij sommige vrienden voel ik me wel degelijk sexueel tot m aangetrokken, maar dat is dus puur sexueel en verder lijkt hij me alles behalve de ideale partner. Bij andere vrienden voel ik me niet aangetrokken om de simpele reden dat ze onaantrekkelijk zijn.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:55
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 21:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
In puur platonische vriendschap, dus vriendschap zonder welke vorm van seksuele interesse dan ook, geloof ik niet.
Hier ben ik het wel mee eens.

Dit betekent echter niet dat mannen / jongens en vrouwen / meisjes geen goede vrienden kunnen worden. Soms moeten de grenzen alleen even duidelijk gemaakt worden
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Hier ben ik het wel mee eens.

Dit betekent echter niet dat mannen / jongens en vrouwen / meisjes geen goede vrienden kunnen worden. Soms moeten de grenzen alleen even duidelijk gemaakt worden
Vorige maand stond daarover ook een artikel in de Psychologie...het kán wel, 'cross-sex friendships' maar vaak moet de vrouw de man tóch wijzen op het feit dat het 'maar' een gewone vriendschap is...kijk, een man is een man, die blijft áltijd een kleine mogelijkheid in z'n achterhoofd houden dát...
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Vorige maand stond daarover ook een artikel in de Psychologie...het kán wel, 'cross-sex friendships' maar vaak moet de vrouw de man tóch wijzen op het feit dat het 'maar' een gewone vriendschap is...kijk, een man is een man, die blijft áltijd een kleine mogelijkheid in z'n achterhoofd houden dát...
Dat bedoel ik *heeft dat artikel ook gelezen*
Met citaat reageren
Oud 02-07-2002, 22:45
Sterrenkijkster
Avatar van Sterrenkijkster
Sterrenkijkster is offline
het kan, maar het kan ook ferm fout lopen...
jongens zitten anders in elkaar dan meisjes,
meisjes kunnen tegen een jongen veel opener zijn zonder meer dan vriendschappelijke bedoelingen te hebben.
Als een jongen open praat met een meisje denkt hij vaak - ik zeg niet altijd! - dat dat meisje wel eens interesse zou kunnen hebben...

zo heb ik het al een paar keer ondervonden, en het is al enkele keren slecht afgelopen...
__________________
Manlómë
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 02:01
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Het kan, maar ligt vaak - vanuit een jongen's oogpunt gezien - dichtbij het echt "leuk" gaan vinden van iemand.. zo ervaar ik dat althans wel en heb dat ook een aantal keren gehoord van m'n vrienden. (en ja.. het leuk vinden van iemand kan dan weer omslaan in het verliefd worden op iemand :-))
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2002, 05:32
Verwijderd
ik ben een meisje, 15 jaar, een doemdenkertje, chaotisch, en met een 'aparte' kleding- en muziekstijl.

mijn beste vriend is een jongen, is 17 jaar, altijd vrolijk maar wel geordend, en met een voorkeur voor goa en trance.

daarbij is hij de enige bij wie ik me echt op mn gemak voel, aan wie ik alles kan vertellen om een objectief beeld te krijgen (ja, of niet), gaat hij altijd met plezier mee als we met een paar vriendinnen een film gaan kijken, hij gaat haast altijd mee winkelen, hij vertelt me over de twijfels in zijn liefdesleven en ik hem over de mijne, en ik kan hem halfnaakt aanzien zonder ook maar enige sexuele spanning - en andersom. Tis ook zo dat hij een van de weinigen is die mijn humor begrijpt, een van de weinigen is die me vrolijk kan krijgen als ik niet vrolijk ben en me nog vrolijker kan krijgen als ik sowieso blij ben, een van de weinigen die me aan het denken zet over iets, en de enige die ik echt volledig vertrouw.

we zijn allebij hetero (voor de leuke mensen onder ons die gelijk zeggen van 'jaaah, maar hijz gewoon homo' ).

dus ja, het bestaat wel degelijk dat een meisje en een jongen gewoon bevriend zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 13:50
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Ik geloof het niet, want ik heb ook zo'n soort relatie met een goede vriendin van mij. We kunnen het heel open en objectief over alles hebben en ik zou haar best naakt kunnen zien zonder seksueel opgewonden te raken. Maar toch kan ik de ged8en aan die kleine mogenlijkheid niet uit mijn achterhoofd verbannen hoor

Zoals ik al zei: volgens mij ervaren vrouwen het heel anders
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:08
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
hm... ik heb wel vrienden..

1tje is echt een super goeie vriend van mij.. mijn vriend heeft daar geen problemen meej (zal ook wel komen omdat hij homo is )
maar verder heb ik ook wel vrienden.. die zie ik meer als ik uitga en spreek ik op msn en soms naar de bios enzo.. ik moet zeggen dat ie het niet echt leuk vind...
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:14
JJzD
JJzD is offline
jah het kan
__________________
-|-
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 14:58
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
Heel verhaal
Nou, zoals jij het schrijft vind ik t wel degelijk klinken alsof je interesse in hem toont op een wat andere manier dan alleen maar vriendschap... (zal wel aan mij liggen dan)
Maar oke.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 15:46
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
(...)
oei herken ik
alleen is mijn bestu vriend even oud als ik maar gewoon heel gezellig en zonder sexueel gedrag
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:22
*~*DOOR*~*
Avatar van *~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
nare man schreef:


Vorige maand stond daarover ook een artikel in de Psychologie...het kán wel, 'cross-sex friendships' maar vaak moet de vrouw de man tóch wijzen op het feit dat het 'maar' een gewone vriendschap is...kijk, een man is een man, die blijft áltijd een kleine mogelijkheid in z'n achterhoofd houden dát...
heb ik het goed getroffen dat mijn beste vriend homo is. Zelfs toen ik het nog niet wist (5 jaar geleden nu ongeveer) had ik er gewoon echt niet aan gedacht iets met hem te doen en al helemaal niet hoe het zou zijn. Ik heb ook wel al die tijd dat ik hem al ken altijd een vriend gehad ( ), dus misschien ligt het daar ook aan, maar zelfs nu ik geen vriend heb, ga ik hem echt niet anders bekijken ofzo. Ik vind het eerder eng als ie te dicht in mijn buurt komt En hij is ook niet mijn type gelukkig.
__________________
they say evil never sleeps... that's not true, right now I need a rest...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:44
punkyfish
punkyfish is offline
ik heb een vriend en twee (andere) beste vrienden. de ene, alias Thoom, tja, die is heel lief enzo en dat ligt allemaal heel erg gevoelig, hij vormt opzich wel een bedreiging, dat zie ik zelf ook in, maar hij heeft nu iets geflikt wat echt niet koel is dus dat wordt al stukken minder. de andere is gewoon écht een vriend, die kan er ook echt niet tegen als je hem aanraakt dus ja mgoed, hij is gewoon echt een vriend en verder niks.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 20:47
KoEkWaUzZz
KoEkWaUzZz is offline
Hee Piepeltjes!!!

Ik heb ook een best vriend...en er zijn himmel geen spanninge tusse ons...het is gewoon fijn om iemand te hebbe die er altijd voor me sal zijn. Ik ken um nu 9 jaar (bijna 10) en die spanninge zijn er nog nooit geweest en denk dat ie er ook nooit zulle kome.

Dikke Smak
__________________
You Can't Change the Past So Look To The Future
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:32
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
nare man schreef:
In puur platonische vriendschap, dus vriendschap zonder welke vorm van seksuele interesse dan ook, geloof ik niet. Hoe hard meisjes en (vooral) jongens het ook beweren, er is niemand die niet óóit een heeft gedacht bij zijn/haar beste 'gewone' vriendin, hoe het zou zijn om het eens met die persoon te doen, of een soortgelijke gedachte. Dat kán gewoon niet anders.
Maar de gedachte over hoeft toch de vriendschap in de weg te staan?

Ik geloof dat het kan, een hele goede vriendschap tussen twee geslachten.

edit: maar ik zou het idd niet echt een lekker idee vinden als mijn vriendin een beste vriend zou hebben....
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2002, 21:41
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
Citaat:
martijn1985 schreef:


edit: maar ik zou het idd niet echt een lekker idee vinden als mijn vriendin een beste vriend zou hebben....
tja... ik kan me daar nu echt nie in vinden..... maaroke
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-07-2002, 10:15
EviL-PriNcEsS
Avatar van EviL-PriNcEsS
EviL-PriNcEsS is offline
Ik zou het niet kunnen nee. Nu hoeft het sowieso niet meer, want mijn vriend is tegelijk ook gewoon een maatje zeg maar.

Maar vroeger werd ik altijd op alle jongens verliefd met wie ik omging..Had ik een vriend die weer een hele leuke beste vriend had waar ik dan dus vriendschappelijk mee omging, werd ik weer verliefd op 'm. Dusseh...Nee, niks voor mij!
__________________
Vampiria onderkoffer. *Kelly Osbourne is liev en moowj en grappig en koel :)*
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 10:24
Verwijderd
Ik weet dat het kan, ik heb het meegemaakt.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 11:31
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Het kan wel, ik heb het ook gehad.
Maar na een behoorlijke tijd werd ik tOch verliefd op die jongen.
We hebben gezoend, uitgeprobeerd, maar kwamen er achter dat we het toch niet voor elkaar waren.

Wat ik wil zeggen: natuurlijk kun je wel een 'gewone' vriendschap hebben met een jongen, en het hoeft je relatie ook niet in de weg te staan. Maar, je moet wel uitkijken met hoe je met hem omgaat, er zullen altijd andere gevoelens spelen in een vriendschap jongen-meisje dan gewoon meisjemeisje, jongenjongen.
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 11:33
Verwijderd
Citaat:
martijn1985 schreef:
Maar de gedachte over hoeft toch de vriendschap in de weg te staan?

Ik geloof dat het kan, een hele goede vriendschap tussen twee geslachten.
Nee, maar dát ontken ik ook niet Het kan ook wel degelijk, alleen de jongen moet heel goed in de gaten houden of zijn motieven wel zuiver zijn: ben ik goede vrienden met haar omdat ik haar persoon en aanwezigheid erg waardeer, of blijf ik vrienden met haar omdat ik tóch stiekem nog hoop op...'

Dat is dus een iets binnen de jongen, daarom vind ik het ook zo raar als meisjes zeggen 'ja het kan, want ik heb al zo lang een beste vriend'. Die meisjes weten totaal niet of die jongen misschien wel/niet verliefd op hen is o.i.d.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:30
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik denk dat dat kan, is met mij ook, ook al hebben we wellis gevoelens voor elkaar gehad, ik word echt niet jaloers als hij un vriendin heeft ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 20:38
love is life
love is life is offline
Ik vind dat dat moet kunnen ... Maar ik vind dat je aan een jongen soms meer kunt toevertrouwen want aan je beste vriendin of aan een gewone vriendin lekt dat af en toe ... meisjes roddelen nu eenmaal liever als jongens oke der zijn uitzonderingen dat zeg ik niet maar meestal is dat wel zo ...
__________________
...I don't want to be anything other than what I've been trying to be lately...
Met citaat reageren
Oud 04-07-2002, 22:22
romytjuh
romytjuh is offline
Nee, ik vind dat je helemaal gelijk hebt.. ik heb wel meer van die vrienden.. ik kan ze vertrouwen en zij mij.. daarom heb ik soms ook het gevoel dat ik beter met jongens kan omgaan dan met meisjes.. maar het gaat wel degelijk ja wie zegt dat iemand van het ander geslacht geen begrip kan tonen voor je problemen/vragen/gevoelens? ze hebben zelf heus ook wel gevoel
__________________
-={..LoViN' YoU iS EaSy 'CuSz You'Re BeauTiFuL..}=-
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 19:52
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ja tuurlijk heb je gevoelens, anders zou je denk ik ook geen vrienden zijn. Ik geef heel veel om mijn beste vriendin, maar dat wil zeggen dat we een goede vriendschap hebben en niet dat ik verliefd ben... Toch??
Als iemand je niet aanstaat ga je er toch ook niet mee om???
Ik vind dat mensen veel te zwart-wit kijken...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2002, 20:32
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
mijn beste vriend is een jongen
ik denk dat er wel degelijk een bepaalde spanning tussen ons hangt en ik weet zeker dat mijn vriend mijn beste vriend niet erg zou mogen, maar ik denk dat het ook gewoon wel kan
ik heb ook wel jongensvrienden waar ik niks anders dan vriendschap voor voel, misschien heeft het te maken met hoe goed je bevriend bent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Geen (echte) vrienden
Steefiej
27 29-05-2008 19:57
Liefde & Relatie Vrienden van het andere geslacht
Lily Flower
66 04-01-2008 14:52
Psychologie ongelukkig door jaloersheid??
Pilot01
26 09-07-2007 22:05
Liefde & Relatie jongens als vrienden?
Melissa83
60 08-03-2005 11:11
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 23:37
Seksualiteit Hoe oud was je toen je het begon leuk te vinden als je vriend aan je zat?
Dr_Love
34 06-03-2002 18:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.