Oud 07-05-2007, 20:53
mark_h
mark_h is offline
Het is moeilijk om een goede introductie te vinden, dus val ik direct maar met de deur in huis. Ik ben 20 jaar en heb nog nooit een relatie gehad. Ik ben hetero en kan altijd wel leuk met meisjes praten. Als ik in een groep mensen ben, voel ik me altijd tot de vrouwelijke personen aangetrokken. Niet dat ik niet met jongens op kan schieten, maar leg gewoon gemakkelijker contact met een meisje. Ik ben zelf niet een vrouwelijk type. Vaak best leuke gesprekken, maar de 'klik' is er nooit. Verder dan leuk praten komt het nooit. Contact is dus geen probleem, echter altijd zonder succes.

Ik weet dat nog niet alle kansen vervlogen zijn, maar het maakt me wel bang. In mijn omgeving ken ik enkele mensen die al hun hele leven (zo goed als) vrijgezel zijn, en dat maakt hen volgens mij niet echt gelukkig. Ik ben bang dat ik ook mijn hele leven vrijgezel zal zijn. Het is natuurlijk maar net hoe je ermee omgaat, maar bij mij is het zo dat ik nooit een date heb. Ja, hoe hilarisch het ook klinkt, met andermans date leuk praten is geen enkel probleem. De jonge was even weg, ik had een leuk gesprek met het meisje, komt de jonge terug, en werd er lekker gezoend. Het zal anderen vast ook weleens overkomen, maar het is typisch een geval dat mij zal overkomen. En als ik denk dat ik een leuk meisje getroffen heb, dan is ze al bezet. Daarentegen mis ik de affectie wel. Een gezellige avond met een leuk meisje zou al een goed begin zijn, maar zelfs dat lukt me maar zelden. Als het lukt, dan is het eerder met een goede vriendin dan met een leuk meisje waarmee het wat zou kunnen worden.

Ik weet niet, maar op een of andere manier ben ik kennelijk niet leuk genoeg. Ik stel geen hoge eisen (ben simpelweg nog nooit in de situatie geweest om 'eisen te stellen') en zie er verder ook gewoon uit. Er moet wel iets zijn waardoor het mij niet lukt terwijl het anderen wel lukt. Ik kan jullie natuurlijk moeilijk vragen wat er 'mis' met mij is, maar ervaringen van lotgenoten () zou ik wel op prijs stellen, alsmede enkele tips natuurlijk

Mark
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2007, 21:03
Verwijderd
Ga van de vriendschapsladder af. Ik ben het niet altijd met Smokin' eens, maar ik vermoed dat hij hier wel een aantal nuttige tips kan verzinnen.

Ken trouwens wel een aantal leuke jongens en meiden die ook nog geen relatie hebben gehad, maar in hun geval is er uberhaupt al geen contact. Je bent dus al een stapje op ze voor. Nu nog als relatiemateriaal beschouwd gaan worden i.p.v. vriendschapsmateriaal.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:12
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
mischien kanje het via een datingsite proberen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:15
Nikneem
Nikneem is offline
Dat is nou net zijn probleem
En ook mijn probleem. Ik heb excact het zelfde. Ik heb veel vriendinnen, kan goed met meiden opschieten. Vaak beter dan met jongens, ga ook regelmatig met een meid op pad. Maar krijg altijd te horen dat de klik er niet is. Afgelopen jaar heel intens met iemand om gegaan, heel veel gedaan (ja ook stoutere dingen) maar uiteindelijk kwam het er op neer dat ze haar best heeft gedaan om ook verliefd op mij te worden, maar dat kwam er niet van. Zoals altijd....
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:19
Verwijderd
Tja, herkenning. En geen tips want ik weet het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:37
mark_h
mark_h is offline
Leuke reacties! Zijn er mensen die hier positieve ervaringen met een datingsite hebben? Krijg je dan niet snel dat mensen uit je omgeving - je wilt immers ook niet dat iedereen het te weten komt - hier achter komen?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 21:46
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Een paar vrienden van mij hebben ook nog nooit een "echte" relatie gehad. (wel af en toe een blauwe maandag een soort vriendinnetje, maar nooit echt serieus). En wat zij allemaal gemeenschappelijk hebben, is dat het van die lieve goedzakken zijn. Lieve jongens zijn natuurlijk leuk enzo, maar kijk, het zijn echt van die lieve beste vriend types. het lijkt alsof meisjes daar niet op wachten ofzo?

edit; 20 vind ik niet belachelijk oud eigenlijk. Tja kijk, wel een beetje oud, maar niet opmerkelijk of vreemd oud.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:11
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 07-05-2007 @ 21:46 :
Een paar vrienden van mij hebben ook nog nooit een "echte" relatie gehad. (wel af en toe een blauwe maandag een soort vriendinnetje, maar nooit echt serieus). En wat zij allemaal gemeenschappelijk hebben, is dat het van die lieve goedzakken zijn. Lieve jongens zijn natuurlijk leuk enzo, maar kijk, het zijn echt van die lieve beste vriend types. het lijkt alsof meisjes daar niet op wachten ofzo?

edit; 20 vind ik niet belachelijk oud eigenlijk. Tja kijk, wel een beetje oud, maar niet opmerkelijk of vreemd oud.
Vriendjes moeten best lief zijn, maar ook spannend. Als een jongen zich vanaf het begin profileert als een lieve goedzak, een goede vriend, dan is het moeilijk of zelfs onmogelijk om van dat beeld af te komen. Maar hoe je dat kunt voorkomen...

In ieder geval vanaf het begin dat je een leuke meid ontmoet zorgen dat er al een seksuele spanning is (en nee, niet door ranzige opmerkingen te maken als dat niet kan. Een oppervlakkig maar gemeend compliment over haar uiterlijk werkt dan beter, of suggereren dat jullie ooit wel eens zullen gaan zoenen ofzo. Het moet iig naar voren komen.

Natuurlijk kun je iemand gemakkelijk afschrikken met zulke dingen, maar als jij inderdaad een leuke en aantrekkelijke (of in elk geval niet onaantrekkelijke) jongen bent en je houdt het netjes en licht, met vooral een komische ondertoon, dan moet dat toch zeker ook wel eens goed gaan.

Ook helpt het denk ik om een beetje fysiek contact te houden - en dan niet per se knuffelen, want dan verval je snel weer in die vriendschapsval. Maar een beetje kietelen, af en toe een hand aanraken, iets langere blikken - dat doe je natuurlijk vaak ook bij gewone vrienden, maar daar zit zeker ook het spel met het sensuele in.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:18
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Morgan.

Oh laatst probeerde een jongen mij te versieren door telkens zijn benen heel dicht bij mijn benen te doen ( we zaten tegen over elkaar) . Ik heb dan al een vriendje maar ik werd er wel heel verlegen van
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:29
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-05-2007 @ 22:11 :
Vriendjes moeten best lief zijn, maar ook spannend. Als een jongen zich vanaf het begin profileert als een lieve goedzak, een goede vriend, dan is het moeilijk of zelfs onmogelijk om van dat beeld af te komen. Maar hoe je dat kunt voorkomen...

In ieder geval vanaf het begin dat je een leuke meid ontmoet zorgen dat er al een seksuele spanning is (en nee, niet door ranzige opmerkingen te maken als dat niet kan. Een oppervlakkig maar gemeend compliment over haar uiterlijk werkt dan beter, of suggereren dat jullie ooit wel eens zullen gaan zoenen ofzo. Het moet iig naar voren komen.

Natuurlijk kun je iemand gemakkelijk afschrikken met zulke dingen, maar als jij inderdaad een leuke en aantrekkelijke (of in elk geval niet onaantrekkelijke) jongen bent en je houdt het netjes en licht, met vooral een komische ondertoon, dan moet dat toch zeker ook wel eens goed gaan.

Ook helpt het denk ik om een beetje fysiek contact te houden - en dan niet per se knuffelen, want dan verval je snel weer in die vriendschapsval. Maar een beetje kietelen, af en toe een hand aanraken, iets langere blikken - dat doe je natuurlijk vaak ook bij gewone vrienden, maar daar zit zeker ook het spel met het sensuele in.
Interessant punt. Ik weet niet of ik leuk ben. Ik heb ook weleens een beetje het idee dat meisjes zo gemakkelijk met me willen praten omdat ze op een of andere manier aanvoelen dat het toch nooit wat wordt; er is in ieder geval geen seksuele spanning tussen ons. Ik heb ook niet zo’n hele vlotte babbel, maar desalniettemin heb ik al snel een gesprek met een meisje. Kennelijk vlot genoeg om contact te krijgen.

En dat van de seksuele spanning opzoeken doe ik ook weleens. Of het lukt, dat is een tweede. Ik geef complimentjes, ik lach naar haar, ze lacht terug en leg een hand op haar been. Echte response krijg ik niet (op een lach na) en verder dan dat komt het al helemaal nooit.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:31
Nikneem
Nikneem is offline
@Iced: Was dat positief of niet?

--
Ik was ook altijd die lieve goedzak. Dat heb ik van meerdere meiden gehoord. Doordat ik van alles zoveel baal, en echt de zeik erin krijg om het maar even te overdrijven, gaat dat van nature al steeds meer weg. Ik heb zoiets van, ik ga afspreken, doe wie ik ben, laat merken wat ik wil, en als zij niets wil, dan is het ook meteen klaar. Gezeik!
Moet alleen oppassen dat je niet te negatief wordt weer
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:32
Verwijderd
Oh men, dit had ik geschreven kunnen hebben

Bij mij ongeveer hetzelfde verhaal. Ik heb veel vrienden en heb heel makkelijk contact met de meeste mensen. Het enige punt is misschien dat ik niet makkelijk op jongens afstap. En doe ik dat wel voor de verandering, dan heeft het vaak vriendschappelijk contact tot resultaat. Of hij vindt een vriendin interessanter.

Het ligt er misschien aan dat ik niet de meest vrouwelijke vrouw ben. Ik ben geen meisje-meisje, al is m'n kledingstijl toch wel een stuk vrouwelijker geworden door de jaren heen en draag ik zelfs wel regelmatig wat make-up. Ik ben echter nog steeds gek op sport, vooral voetbal, en dat werkt niet. Mannen roepen wel dat ze dat geweldig vinden, maar als het erop aan komt, dan vallen ze op de vrouwelijke meisjes.

Ik weet ik door veel mannen wel een toffe meid gevonden wordt. Op zich kan ik daar prima mee leven, behalve dat het inderdaad nooit 'meer' lijkt te zijn. Eigenlijk al m'n vriendinnen hebben op dit moment een relatie, maar ik kom niet eens in de buurt. Dates heb ik nooit en een avondje zoenen met een jongen heb ik ook maar een paar keer gedaan.

Ondertussen word ik bijna 21 en ik begin ook stiekem een beetje te wanhopen. Moet er wel bij zeggen dat ik wel een relatie heb gehad, maar die duurde maar 2,5 maand en was allesbehalve succesvol. Veel mensen roepen dat ik niet moet zeuren, maar ja, zij hebben dan al meerdere relaties gehad en zitten er vaak nog in eentje.

Ik heb geen idee wat je eraan kunt doen, behalve maar afwachten en verder gaan met contacten leggen.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:34
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Nikneem schreef op 07-05-2007 @ 22:31 :
Was dat positief of niet?
Wel een lieve lach, maar zoals ik al zei, het leidt nooit ergens toe. In dit geval had ze al een vriend. Ik moet trouwens wel toevoegen dat ik niet kan dansen en dat dus ook niet doe, maar daar ben ik volgens mij niet de enige in. Het zou op zich een mooie manier zijn om ook enige seksuele spanning op te bouwen, maar dat wordt hem echt niet
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:35
Nikneem
Nikneem is offline
@Skyblue: Dat zijn de wijndrinkende mensen die schreeuwen hoe lekker water wel niet is!
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Nikneem schreef op 07-05-2007 @ 22:35 :
@Skyblue: Dat zijn de wijndrinkende mensen die schreeuwen hoe lekker water wel niet is!
Tsja weet het, maar af en toe frustreert het ontzettend Vooral als je omgeving bijna alleen maar uit wijndrinkers bestaat...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:48
Nikneem
Nikneem is offline
Ik zei het ook als lotgenoot
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 22:48
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
zorg dat je eruit springt, en niet een grijze muis blijft. Versier eens actief een meisje waar je op valt, zonder in je broek te plassen bang voor afwijzing. Durf risico's te nemen, want liefde is all about risk. No pain, no gain.

en nu ben ik all out of cliche's
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2007, 23:16
mark_h
mark_h is offline
Citaat:
Optima schreef op 07-05-2007 @ 22:48 :
zorg dat je eruit springt, en niet een grijze muis blijft. Versier eens actief een meisje waar je op valt, zonder in je broek te plassen bang voor afwijzing. Durf risico's te nemen, want liefde is all about risk. No pain, no gain.

en nu ben ik all out of cliche's
Tsja, daar heb je wel wat gelijk in, die grijze muis ben ik ook wel een beetje . Misschien blijkt het niet echt uit het voorgaande, maar afspreken lukt ook niet echt goed. Weleens, maar dan vooral met 'goede' vriendinnen. De meisjes die ik bijvoorbeeld uitnodig om een filmpje te komen kijken hebben wonder-boven-wonder bijna allemaal een relatie; twee standaard reacties zijn dan ook: "Ik heb m'n avond al volgepland" (ze heeft al een relatie), of "Nee, sorry" (ze ziet het niet zitten). Ik heb er niet meer echt vertrouwen in dat het op deze manier gaat lukken, ik neig meer naar een datingsite.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2007, 02:32
Freestyler*
Freestyler* is offline
maak je maar geen zorgen

ik heb de eerste 19 jaren van mijn leven ook niemand gehad
en nu heb ik keuze zat, vreemd genoeg overigens want ik ben niet echt veranderd.

Er komt vanzelf wel iemand die jou wel leuk vindt.
En als je tips wilt qua uiterlijk, en eerlijk commentaar, moet je maar een foto sturen. Want kleren en kapsel kunnen best veel uitmaken voor de kansen

Overigens ben ik zelf ook een jongens-meisje, en vaker een vriendin dan de vriendin, maar er zijn heus wel jongens die het juist stoer vinden als je voetbalt. Sterker nog ik ken wel iemand skyblue; interesse?
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 10:03
hermanf
hermanf is offline
Citaat:
mark_h schreef op 07-05-2007 @ 22:29 :
Interessant punt. Ik weet niet of ik leuk ben. Ik heb ook weleens een beetje het idee dat meisjes zo gemakkelijk met me willen praten omdat ze op een of andere manier aanvoelen dat het toch nooit wat wordt; er is in ieder geval geen seksuele spanning tussen ons. Ik heb ook niet zo’n hele vlotte babbel, maar desalniettemin heb ik al snel een gesprek met een meisje. Kennelijk vlot genoeg om contact te krijgen.

En dat van de seksuele spanning opzoeken doe ik ook weleens. Of het lukt, dat is een tweede. Ik geef complimentjes, ik lach naar haar, ze lacht terug en leg een hand op haar been. Echte response krijg ik niet (op een lach na) en verder dan dat komt het al helemaal nooit.
Zorg eerst eens dat je jezelf leuk vindt. Als je jezelf al niet als serieuze kandidaat ziet gaat het idd ook nooit wat worden.

Verder: Sta er boven, wees gevaarlijk, wees haar steeds een stap voor. Wacht niet te lang met je move maken, wees brutaal. En idd, neem risico.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 10:15
Verwijderd
grotebroersyndroom!

En het lijkt erop dat je een beetje flirt, en als ze dan lief teruglacht (is ook flirten) je gaat zitten afwachten tot zij verder gaat. Natuurlijk zijn er ook wel meisjes die dat zelf doen, maar als ze dat niet doen, dan moet jij het doen want anders gebeurt het niet.
Je hoeft niet meteen met ze het bed in te duiken ofzo, ik zou zelf ook niet weten hoe je dat moet regelen maar als je een keer een vrolijk flirterig gesprek hebt met een meisje, vraag haar dan tijdens of na dat gesprek of ze een keer wat met je wil gaan drinken. Dat is tamelijk vrijblijvend (=makkelijk voor haar om ja te zeggen) maar het is toch duidelijk een date (=ze heeft door wat je er mee wil).
En in een vrolijk flirterig gesprek met een meisje dat je wel leuk vindt: niet praten over jouw persoonlijke problemen en als zij begint over een persoonlijk probleem van haar, even laten merken dat je het vervelend voor haar vindt maar het niet helemaal gaan analyseren. Anders heb je binnen de kortste keren geen vrolijk flirterig gesprek meer maar een steungesprek met je kleine zusje.
Oh, en of je jezelf nu leuk vindt of niet: gedraag je een beetje alsof je dat wel vindt. Want als zij merkt dat jij jezelf al niet leuk vindt, waarom zou zij dat dan wel proberen te vinden?

Laatst gewijzigd op 08-05-2007 om 10:17.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 11:15
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Je moet wat dominanter en mannelijker worden denk ik. Ze willen een alfa mannetje, niet een onderdanig slaafje
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 11:34
Drlove
Drlove is offline
hmm toevallig gister een soortgelijke belevenis gehad.

Volgens mij heeft dit allemaal te maken met zelfvertrouwen. Bij mezelf merk ik dat ik het afgelopen jaar wat onzekerder ben geworden. Hierdoor is het allemaal wat moeilijker. Gister een leuke avond gehad met een meisje, dat heel serieus was, maar vannochtend kreeg ik een smsje dat ze de vonk een beetje miste. Toen ze gister wegging hebben we wel gezoend (haar iniatief) maar er was niet echt een spanning. Onbewust probeer je op zeker te spelen i.p.v. het iniatief te nemen. Hierdoor wordt je minder aantrekkelijk. Ook een aantal posts die ik eerder heb geplaatst m.b.t. dates hebben te maken met onzekerheid ( in mijn persoonlijke geval dan). Bij het meisje van gisteren komt het denk ik nog wel goed, ze staat open voor een tweede afspraak en dan gaan we gewoon wat spanning creeeren
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 12:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Misschien ben je te lief en eindig je daardoor altijd als laatste?
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 13:15
Lui
Avatar van Lui
Lui is offline
Er komt vanzelf wel iets op je pad, niet te geforceerd mee bezig zijn, gewoon afwachten en je in het sociale circuit blijven begeven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2007, 15:09
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mark_h schreef op 07-05-2007 @ 23:16 :
Tsja, daar heb je wel wat gelijk in, die grijze muis ben ik ook wel een beetje . Misschien blijkt het niet echt uit het voorgaande, maar afspreken lukt ook niet echt goed. Weleens, maar dan vooral met 'goede' vriendinnen. De meisjes die ik bijvoorbeeld uitnodig om een filmpje te komen kijken hebben wonder-boven-wonder bijna allemaal een relatie; twee standaard reacties zijn dan ook: "Ik heb m'n avond al volgepland" (ze heeft al een relatie), of "Nee, sorry" (ze ziet het niet zitten). Ik heb er niet meer echt vertrouwen in dat het op deze manier gaat lukken, ik neig meer naar een datingsite.
Tegen de tijd dat een meisje zover is dat ze bij jou thuis een filmpje komt kijken zit ze over het algemeen al in de friends zone. Ik vermoed dat je veel te lang wacht. Als je een meisje leert kennen, en 't klikt, nodig haar dan meteen uit voor een date. Dus regel d'r telefoonnummer en bel d'r om wat af te spreken. Lunchen of een drankje drinken (de laatste heeft mijn voorkeur) bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 16:13
mark_h
mark_h is offline
Is "een filmpje kijken" over het algemeen een zwaarder middel dan iets gaan drinken? Vaak is het niet echt succesvol om een meisje uit te nodigen om een filmpje te komen kijken, omdat, dat idee heb ik tenminste, zij het idee heeft dat ik meer van haar verwacht. Ik dacht persoonlijk dat het wel een redelijk neutrale manier is om beter kennis te maken, maar misschien is het een te zwaar middel om haar bij mij uit te nodigen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 17:13
stylewyse
stylewyse is offline
Ik heb de eerste 24 jaar van mijn leven ook nooit een relatie gehad, en hoe knullig het ook klinkt, al het advies wat je nodig hebt, staat al in dit topic...

Maar om het even op te sommen:
1: Praat positiever over jezelf, noem jezelf geen grijze muis, noem jezelf niet "misschien wel niet goed genoeg"
- Vrouwen willen een Alfa Mannetje, dus vrolijk en vol zelfvertrouwen (al is het maar gespeeld)

2: Stel wel eisen, zou jij je gevleid voelen als een meisje met je gaat omdat ze toch geen standaarden/eisen heeft? Nee. Juist, een vrouw ook niet.

3: In plaats van diegene te zijn waar ze naartoe wil als ze zich down voelt, wil je diegene zijn waar ze heen wil als ze lol wil maken, dus pest er een beetje, flirt een beetje, ga van mijn part op je kop staan, maar breng haar aan het lachen (of blozen, is ook goed)

4: Nee, zij zal niet als eerste een move maken, niet meteen er vol bovenop duiken, maar een aanstalte maken, je ziet meteen of ze er op in zal gaan. Zo niet, probeer je het later (niet 5 minuten later natuurlijk ) nog eens.

5: Wees flamboyant, koop eens over-the-top shirt, of gooi je haar vol met vet, zorg iig dat jij eerder opgemerkt wordt dan die andere 150 single mannen in je lokale discotheek (en probeer op te vallen door goede/grappige smaak)

En dan nog is het niet makkelijk, zeker in het begin niet, maar als je vroeger niet heel vaak weer op die fiets geklommen was, moest je nou nog steeds alles lopend doen....
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 17:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
mark_h schreef op 08-05-2007 @ 16:13 :
Is "een filmpje kijken" over het algemeen een zwaarder middel dan iets gaan drinken? Vaak is het niet echt succesvol om een meisje uit te nodigen om een filmpje te komen kijken, omdat, dat idee heb ik tenminste, zij het idee heeft dat ik meer van haar verwacht. Ik dacht persoonlijk dat het wel een redelijk neutrale manier is om beter kennis te maken, maar misschien is het een te zwaar middel om haar bij mij uit te nodigen.
Bij jou thuis zeker wel ja. Ik nodig sowieso alleen mensen bij me thuis uit als ik ze goed ken, niet iemand die ik net leer kennen. Sowieos is een neutrale locatie zoals een gezellig kroegje veel beter.

En dat je iets van d'r wil daar gaat ze toch wel vanuit.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 17:30
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Allemaal goede tips in dit topic, die je kan gaan toepassen op meisjes die je tegenkomt. Wat betreft datingsite, dat zullen je vrienden niet te weten komen tenzij ze er ook op komen. En zelfs al zouden ze erachter komen, wat dan nog
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 18:13
Verwijderd
Vrouwen zeggen vaak dat ze op "zelfverzekerde" mannen vallen. Daarmee bedoelen ze eigenlijk dat ze op arrogante klootzakken vallen, dus je weet wat je moet doen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 19:03
stylewyse
stylewyse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-05-2007 @ 18:13 :
Vrouwen zeggen vaak dat ze op "zelfverzekerde" mannen vallen. Daarmee bedoelen ze eigenlijk dat ze op arrogante klootzakken vallen, dus je weet wat je moet doen.
Ach, een vrouw op de rebound is ook een vrouw
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 19:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Bekend probleem. Alleen heb ik punt 1: zowat geen tijd, wat impliceert dat een vrouw wel de moeite waard moet zijn. En daar gaat het vaak verkeerd, want de vrouwen waar ik mee optrek tonen ontzettend weinig initiatief. Punt 2: ben ik al een hele tijd niet meer echt verliefd op iemand geworden en punt 3: So what dat ik 21 ben en geen vriendin heb? Er is ook niets mis met mij, als ik niet zo'n ongelovelijke ontzettende schijtluis was, had ik misschien allang iemand gehad. En tjah, als je als schijtluis een schijtluis voor je probeert te winnen dan zit er maar 1 ding op: risico nemen, zoals de rest al zeg.

Je bent trouwens bij lange na niet de enige, een groot deel van de jongens die ik ken heeft precies hetzelfde. 1 vriend ging in 2 jaar van nooit gezoend naar een baan + samenwonen.

En verder, ga vooral niet wanhopen, het leven is al zo kort en zo mooi. Volgens mij hebben meiden een soort van sixth sense voor die deprimerende gedachtes als "ik kan toch nooit meiden krijgen". Mijn advies: ga gewoon lekker verder met waar je mee bezig was, zit er niet mee, en doe wat met het uitstekende advies dat mensen hier geven
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-05-2007 @ 18:13 :
Vrouwen zeggen vaak dat ze op "zelfverzekerde" mannen vallen. Daarmee bedoelen ze eigenlijk dat ze op arrogante klootzakken vallen, dus je weet wat je moet doen.
Je hebt altijd van die kutopermerkingen, maar hier zit nog wat in ook.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 20:11
mark_h
mark_h is offline
Tsja, ik heb geen negatief zelfbeeld hoor, maar weet ook best dat er punten zijn die beter zouden kunnen. Maar let wel, dat laat ik natuurlijk niet merken een de dame in kwestie

Over het macho-gebeuren: ik heb eerder het idee dat dat in kringen waar ik verkeer, zegmaar het academisch wereldje, niet echt gewardeerd wordt. Ik zie meisjes eerder weglopen met een 'softie' dan met een macho. (Jaja, nu staat me een college bij waarbij een jonge dame waar ik naast zat me probeerde uit te leggen wat er zo leuk was aan die jonge voor in de zaal). Maar ik ken genoeg laagopgeleiden, die waarvan een groot deel wel wegloopt met een macho-figuur. Ik heb dan ook niet echt het idee dat de meisjes (in mijn doelgroep/waar ik mee omga) macho-gedrag van mij zouden waarderen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 20:26
Verwijderd
Wie heeft het over macho-gedrag? Je kunt prima een elitaire intellectueel zijn zonder macho te zijn, hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-05-2007, 22:13
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-05-2007 @ 18:13 :
Vrouwen zeggen vaak dat ze op "zelfverzekerde" mannen vallen. Daarmee bedoelen ze eigenlijk dat ze op arrogante klootzakken vallen, dus je weet wat je moet doen.
Wat zijn vrouwen toch rare wezens.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 22:34
Morgan le Fay
Avatar van Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Mijn persoonlijke ervaring is dat je niet naar liefde moet zoeken en dat het op je pad komt als je het niet verwacht.
Maar ja, je moet je er aan de andere kant wel voor openstellen.

Ik zou echt niet weten wat gegarandeerd succes oplevert, of dat wel bestaat. Ik vind humor, intelligentie en zelfvertrouwen iig over t algmeen aantrekkelijk. Maar ja, humor is ook subjectief.

Moet wel zeggen dat ik juist val op zo'n vrienden-type. Ik ben maanden gewoon vrienden geweest met mijn huidige vriend (ook vanwege bezetheid toendertijd) en juist dat iemand gewoon leren kennen zonder versiertrucs vind ik aantrekkelijk. Dan voel ik me op mijn gemak en merk ik vaak wel of de aantrekkingskracht er is. Ben vast niet de enige dus een goeie vriend imago hoeft je niet kansloos te maken.

En clichés (en niet voor niets): wees jezelf, op ieder potjes past een dekseltje en met en acteerpartij val je zo door de mand.
__________________
Bavi-Jezus en Paddo-Jezus heerschen!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 22:44
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ik ken genoeg jongens van 20+ die nog nooit een vriendin hebben gehad. En nee, het zijn zeker niet allemaal onzekere losers, dus niet wanhopen.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2007, 23:22
stylewyse
stylewyse is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-05-2007 @ 20:26 :
Wie heeft het over macho-gedrag? Je kunt prima een elitaire intellectueel zijn zonder macho te zijn, hoor.
Hear Hear!
__________________
Vultus Est Index Animi
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-05-2007 @ 20:26 :
Wie heeft het over macho-gedrag? Je kunt prima een elitaire intellectueel zijn zonder macho te zijn, hoor.
Elitaire intellectueel, ja, tot op zekere hoogte. Gozers die weten dat ze intelligent zijn en dat duidelijk laten merken, zijn aantrekkelijk(er dan gozers die dat niet doen). Maar overdrijven is nooit goed. Zodra je arrogant doet tegenover háár werkt het niet meer. Elitair is alleen maar aantrekkelijk als jij binnen die elite valt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 00:20
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 09-05-2007 @ 00:11 :
Elitaire intellectueel, ja, tot op zekere hoogte. Gozers die weten dat ze intelligent zijn en dat duidelijk laten merken, zijn aantrekkelijk(er dan gozers die dat niet doen). Maar overdrijven is nooit goed. Zodra je arrogant doet tegenover háár werkt het niet meer. Elitair is alleen maar aantrekkelijk als jij binnen die elite valt.
Ja, in het echt ben ik ook niet zo erg als op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 09-05-2007 @ 00:20 :
Ja, in het echt ben ik ook niet zo erg als op dit forum.
Stiekem ben jij volgens mij best een schatje
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 00:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-05-2007 @ 00:11 :
Elitaire intellectueel, ja, tot op zekere hoogte. Gozers die weten dat ze intelligent zijn en dat duidelijk laten merken, zijn aantrekkelijk(er dan gozers die dat niet doen). Maar overdrijven is nooit goed. Zodra je arrogant doet tegenover háár werkt het niet meer. Elitair is alleen maar aantrekkelijk als jij binnen die elite valt.
Jij vindt dat aantrekkelijk, ik zou het eerder irritant vinden. Ik denk dat bij dit soort dingen persoonlijkheid ook wel een rol speelt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 01:14
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 09-05-2007 @ 00:31 :
Jij vindt dat aantrekkelijk, ik zou het eerder irritant vinden. Ik denk dat bij dit soort dingen persoonlijkheid ook wel een rol speelt.
Nja een elitaire kunstenaar dan, of een elitaire atleet, of een elitaire timmerman - iemand die weet wat hij kan en daar ook trots op is, zonder er mee te pronken, maar zichzelf wel duidelijk buiten/boven de massa plaatst. Het ligt inderdaad wel aan je eigen interesses wat je nu eigenlijk prikkelend vindt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 01:38
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-05-2007 @ 01:14 :
Nja een elitaire kunstenaar dan, of een elitaire atleet, of een elitaire timmerman - iemand die weet wat hij kan en daar ook trots op is, zonder er mee te pronken, maar zichzelf wel duidelijk buiten/boven de massa plaatst. Het ligt inderdaad wel aan je eigen interesses wat je nu eigenlijk prikkelend vindt.
Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik liever gewoon zelf tot de elitaire groep hoor. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 08:49
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 09-05-2007 @ 01:38 :
Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik liever gewoon zelf tot de elitaire groep hoor. Maar misschien begrijp ik je verkeerd.
Daarom moet hij er toch juist ook bij horen?

Citaat:
Morgan schreef op 09-05-2007 @ 00:11 :
Elitair is alleen maar aantrekkelijk als jij binnen die elite valt.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 10:02
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-05-2007 @ 18:13 :
Vrouwen zeggen vaak dat ze op "zelfverzekerde" mannen vallen. Daarmee bedoelen ze eigenlijk dat ze op arrogante klootzakken vallen, dus je weet wat je moet doen.
Wat een onzin. Beetje gefrustreerd?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-05-2007 @ 10:02 :
Wat een onzin. Beetje gefrustreerd?
Uhh nee, ik ben zo'n arrogante klootzak.

Ik denk trouwens dat jij ook één van de meer arrogante forummers bent. Dat bedoel ik trouwens niet negatief, maar het maakt je opmerking wel enigzins hypocriet.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2007, 11:43
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
mark_h schreef op 08-05-2007 @ 20:11 :
Tsja, ik heb geen negatief zelfbeeld hoor, maar weet ook best dat er punten zijn die beter zouden kunnen. Maar let wel, dat laat ik natuurlijk niet merken een de dame in kwestie

Over het macho-gebeuren: ik heb eerder het idee dat dat in kringen waar ik verkeer, zegmaar het academisch wereldje, niet echt gewardeerd wordt. Ik zie meisjes eerder weglopen met een 'softie' dan met een macho. (Jaja, nu staat me een college bij waarbij een jonge dame waar ik naast zat me probeerde uit te leggen wat er zo leuk was aan die jonge voor in de zaal). Maar ik ken genoeg laagopgeleiden, die waarvan een groot deel wel wegloopt met een macho-figuur. Ik heb dan ook niet echt het idee dat de meisjes (in mijn doelgroep/waar ik mee omga) macho-gedrag van mij zouden waarderen.
Machogedrag is ook niet nodig, maar jij reduceert jezelf graag naar de zijlijn. Een leuk gesprekje voeren waarin je aardig bent is niks. Afgezien van enkele psychopaten zijn de meeste mensen aardig dus daarmee gaan je geen meisjes aantrekken. Het is niks bijzonders, het is geen bepaalde kwaliteit op basis waarvan ze voor jou zullen vallen. Natuurlijk kan je op den duur een vriendin krijgen maar het zit er dik in dat zij een nog grijzere muis is dan jij nu bent. Het feit dat je weinig met jongens omgaat is in dit geval ook een beetje deels de oorzaak van je probleem. In een groep jongens ligt vaak de nadruk op geauwehoer en af en toe elkaar wat voor gek zetten.

Pas de afgezwakte vorm hiervan toe bij de omgang met meisjes en je zal goede reacties krijgen. Hoe bedoel ik dat: Prikkelende opmerkingen, opmerkingen waar ze om kan lachen, gebracht op een manier waaruit ze kan opmaken dat je in zulke gesprekken niet bang bent werkt over het algemeen goed. Eerste keren gaat zoiets altijd moeizaam en je zal je misschien ongemakkelijk voelen, maar ik denk dat naarmate meisjes leuker op je gaan reageren deze onwennigheid verdwijnt. Dit is namelijk belangrijk, want pas als je comfortabel bent met het idee en de praktijk om meisjes op bovenstaande manier te behandelen zal je een aantrekkelijke persoonlijkheid verwerven.

Veel lachen is overigens belangrijk, maar niet essentieel. Iemand koste wat het kost aan het lachen willen maken doen we bij kinderen van vier die net een schaafwond hebben opgelopen bij het voetballen, niet bij meisjes van om en nabij de 20. Door heel gek te doen of alles op alles te zetten om haar aan het lachen te maken kom je eerder of als een instabiele clown. Bovendien is heel grappig zijn een kwaliteit die je niet zomaar kan forceren en die veel oefening en durf vereist. Laat het eerst gewoon maar zitten en wees grappig in het gesprek. Er doet zich namelijk in elk gesprek, behalve misschien rond dodenherdenking of de situatie in Irak, wel een gelegenheid voor tot een grappige opmerking/situatie.

Vind een meisje je eenmaal leuk en is ze geïnteresseerd, wees dan een uitdaging. Zelfrespect, zelfbeheersing en zelfvertrouwen zijn de toverwoorden. Wil haar interesse blijven stijgen, dan moet je een uitdaging blijven, iets waar zij achteraan kan jagen. Een uitdaging blijf je alleen als je op beslissende momenten in staat bent om zelfbeheersing te betrachten, en dat kan weer alleen als je een gezonde dosis zelfvertrouwen hebt.

Zelfbeheersing behelst in dit geval dat je haar enigszins r in het onzekere laat over jou interesse in haar, en belangrijker, wat voor toekomst je met haar ziet. Jij mag haar bijvoorbeeld al zien als de liefde van jou leven, jij bent hoogstwaarschijnlijk nog niet de liefde van haar leven. Welnu, het verklaren van je liefde zal op geen enkele manier haar interesse in jou vergroten en zal bovendien alle spanning wegnemen. Je legt meteen al je kaarten op tafel, en dan is het spel meestal snel voorbij.

Zelfrespect houd in dat je niet probeert om een meisje steeds haar zin te geven. Act like a man, je hebt een mening en een vrouw, ook een mooie,verdient geen prinsessen behandeling. Je hoeft haar niet altijd haar zin te geven. Bekijk het als volgt, zou je een vriendengroep willen die altijd ‘ja’ knikt als jij een voorstel doet? Ik niet. Maar jij hebt geen echte vriendengroep in die zin, dus daar wreekt zich dat weer. Meisjes zijn normale mensen, ze willen feedback. Wees iemand die verantwoordelijk is en weet wat hij wil. Dit zijn veel mooiere en bovenal aantrekkelijker eigenschappen dan besluiteloosheid, onzekerheid en iemand steeds haar zin geven. Nog wat dingen die hier bij horen:
- oogcontact vasthouden als je met iemand spreekt
- niet te snel spreken
- niet te veel lachen..het komt te vragend over..

Door een aantrekkelijker persoonlijkheid te creeëren vraag je niet meer om liefde, maar verkrijg je het. Zoiets kost tijd, en het is dus eerst allemaal ongemakkelijk, maar op de langere termijn ben je leuker voor meisjes. Daarnaast hoef je je interesses of dergelijke verder niet te veranderen..maar stel mensen gewoon op de proef.. zoek uit of meisjes kunnen voldoen aan jou eisen, in plaats van met je vriendelijkheid te bedelen om hun liefde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie bang voor een relatie?
love-in-the-air
1 02-01-2016 17:15
Liefde & Relatie 17 jaar en nooit een relatie gehad
danielDTC97
5 16-10-2014 15:26
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 17:06
Liefde & Relatie Op zoek naar een relatie
Rodolfus
12 04-02-2012 16:19
Liefde & Relatie Met wie zou jij nooit een relatie beginnen?
Sangria
78 30-10-2003 20:06
Liefde & Relatie Bang voor een relatie
Dminor
24 25-07-2002 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.