Oud 20-03-2010, 00:32
Leif
Avatar van Leif
Leif is offline
Voor al uw wolvengekwebbel!


Vorige topic:
Pagina 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11

PM Spelleider
Stuur PM naar Spelleider met deze link


Spelregels
Spoiler

Eerste hangronde stemlijstje
Spoiler

Tweede hangronde stemlijstje
Spoiler

Derde hangronde stemlijstje
Spoiler

Uitslag bij vierde ronde
Spoiler

Laatst gewijzigd op 23-03-2010 om 12:17. Reden: oeps, derde hangronde klopte niet.
Advertentie
Oud 20-03-2010, 00:34
Verwijderd
Hehe

grl wil jij het laatste lijstje nog even kopieren? Dan hoef ik neit hele tijd terug

Of doe anders gewoon even het topic kopieren dan hoef ik helemaal niet meer terug
Oud 20-03-2010, 00:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Hangronde 1: Toddish

Spoiler


Eetronde 1: Fizzle

Hangronde 2: Tink*

Spoiler
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-03-2010, 00:38
Leif
Avatar van Leif
Leif is offline
Ik heb ook al wat dingetjes toegevoegd.
Oud 20-03-2010, 00:41
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Hmm misschien drukte ik me niet helemaal goed uit dan. Ik had het stemlijstje sowieso nog niet echt geanalyseerd moet ik zeggen. Ik vond het gewoon opvallend dat Archont het zomaar ok vond dat grl haar stem later bekend zou maken. Dat gebeurde toch of begreep ik het verkeerd? En de conclusie is, dat je die op leif hebt laten staan grl?
Oud 20-03-2010, 00:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hmm misschien drukte ik me niet helemaal goed uit dan. Ik had het stemlijstje sowieso nog niet echt geanalyseerd moet ik zeggen. Ik vond het gewoon opvallend dat Archont het zomaar ok vond dat grl haar stem later bekend zou maken. Dat gebeurde toch of begreep ik het verkeerd? En de conclusie is, dat je die op leif hebt laten staan grl?
Ja.


Edit: Wat er gebeurde was dat we in een situatie zouden komen waarin er 3 mensen potentieel vermoord zouden worden. Tink, Leif en kleinepierik. Als een (of meerderen) van die 3 een wolf is, dan weet de verrader dat. Die kan op dat moment dus invloed uitoefenen op wie er dood gaat en/of wie er verdacht wordt (nu of later in het spel). De verrader heeft een paar mogelijkheden:

- Gelijkspel ontlokken (met de kennis welke stemmen vals zijn). Dat kan zinvol zijn als 1 van de 2 (of 3) potentiele kandidaten een wolf is. Dan kunnen de wolven namelijk kiezen om de ander te vermoorden. Dit is echter risicovol want meestal wordt er veel opgehangen aan de keuze van de wolven. Stel de verrader had gelijkspel gecreeerd tussen Tink en kleinepierik en de wolven kiezen ervoor om Tink te eten. Dan zullen mensen al snel denken dat ze dat deden om kleinepierik te sparen. Dus dat is een optie maar brengt risico's met zich mee.

- Als het gaat tussen een onschuldige en een wolf kan de verrader stemmen op de onschuldige om de wolf te sparen.

- De verrader kan de stem van een wolf 'echt maken'. Bijvoorbeeld als het gelijkspel lijkt te zijn (voor de dorpelingen die niet weten wie de wolven zijn) maar de verrader ziet dat in 1 rijtje een valse stem staat en in de ander geen valse stem, dan "moet" hij de wolf wel beschermen door een stem uit te brengen op dezelfde persoon maar te liegen over zijn stem. Want anders is het meteen duidelijk dat er minstens 1 valse stem in het rijtje staat (vage beschrijving, ik hoop dat je het snapt).

Nou goed. Om dus te voorkomen de verrader zoveel vrijheid te geven, vroeg ik aan de spelers (niet alleen aan Archont) of ze het een goed idee vonden om op Tink te stemmen (zodat dat rijtje wat zekerder was en dus minder kans op gelijkspel of het redden van wolven). En of ik het dan kenbaar zou maken of niet. (want als ik het kenbaar maak, dan weet de verrader als nog hoe de rijtjes precies in elkaar zitten). De feedback die ik kreeg van de mensen op dat moment was dat ik zelf moest kiezen en dat het waarschijnlijk slimmer was om nog niet te zeggen wat ik zou gaan doen.

Maakt dat het wat duidelijker?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 20-03-2010 om 00:53.
Oud 20-03-2010, 00:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Oke, na een ontzettend saaie bios film heb ik de boel even doorgelezen (met half dichtvallende ogen).
Ik begin me af te vragen of Musiquefreak zich niet gewoon dommer voor doet dan ze is en per ongeluk expres domme dingen zegt.
Evt opgedragen door de medewolven?
Het is me net te veel, te opvallend.. of ze moet wel echt VRE-SE-LIJK dom zijn

Ik weet het niet, ik vertrouw het niet..

Citaat:
Mhm. Ik wacht even af wat de wolven doen natuurlijk maar ik vind het wel een idee om op Musiquefreak te stemmen. Ik wil wel eens weten wat voor 'functie' ze heeft
Ik ben er dus niet zo van overtuigd dat ze een 'functie' heeft.
Het zou me niet verbazen als haar 'functie' graag richting maan huilt en mensen vreet.

Ben benieuwd wat de wolfjes gaan doen.. hopenlijk kunnen we daar weer meer van maken
Oh.. jammer van Tink* btw, maar had al verwacht dat ze een dorpeling zou zijn..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-03-2010, 00:50
Leif
Avatar van Leif
Leif is offline
Nou, hebben wij even een complete openingspost!
Oud 20-03-2010, 00:54
Verwijderd
Citaat:
Oke, na een ontzettend saaie bios film heb ik de boel even doorgelezen (met half dichtvallende ogen).
Ik begin me af te vragen of Musiquefreak zich niet gewoon dommer voor doet dan ze is en per ongeluk expres domme dingen zegt.
Evt opgedragen door de medewolven?
Het is me net te veel, te opvallend.. of ze moet wel echt VRE-SE-LIJK dom zijn

Ik weet het niet, ik vertrouw het niet..



Ik ben er dus niet zo van overtuigd dat ze een 'functie' heeft.
Het zou me niet verbazen als haar 'functie' graag richting maan huilt en mensen vreet.

Ben benieuwd wat de wolfjes gaan doen.. hopenlijk kunnen we daar weer meer van maken
Oh.. jammer van Tink* btw, maar had al verwacht dat ze een dorpeling zou zijn..
Oké, maar misschien is ze wel zo dom en dan moet ze in het spel blijven. Want ik kan maar 1 functie bedenken waar je vragen over stelt.
Oud 20-03-2010, 00:55
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oké, maar misschien is ze wel zo dom en dan moet ze in het spel blijven. Want ik kan maar 1 functie bedenken waar je vragen over stelt.
Welke dan? Ik kan me er namelijk wel een paar voorstellen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-03-2010, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Welke dan? Ik kan me er namelijk wel een paar voorstellen.
Ik ga ze niet noemen. Maar genoeg daarover.

Terug naar het spel
Oud 20-03-2010, 00:59
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ga ze niet noemen. Maar genoeg daarover.

Terug naar het spel
We zijn bij het spel

Maar ok. Ik kan me van een aantal functies wel voorstellen dat je er vragen over hebt. Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat je zo dom bent dat te posten. En ja, ik heb de verklaring gelezen. Maar mwah.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-03-2010, 01:02
Verwijderd
Citaat:
We zijn bij het spel

Maar ok. Ik kan me van een aantal functies wel voorstellen dat je er vragen over hebt. Ik kan me alleen niet zo goed voorstellen dat je zo dom bent dat te posten. En ja, ik heb de verklaring gelezen. Maar mwah.
Ik vind het ook vreselijk dom maar ook risicovol. Misschien weten we over een paar ronde daar meer over.

Maar morgen ga ik meer posten want ik ga het topic niet meer doorspitten.
Oud 20-03-2010, 01:07
Leif
Avatar van Leif
Leif is offline
Ik ga er ook maar even over slapen. De openingspost is (voor zover ik bedenken kan) compleet.
Oud 20-03-2010, 01:08
Verwijderd
Citaat:
Ik ga er ook maar even over slapen. De openingspost is (voor zover ik bedenken kan) compleet.
Nice job
Oud 20-03-2010, 01:35
Verwijderd
Ik vind musiquefreak maar wat vreemd, door de uitspraken die ze deed.
En de opmerking 'Dat zegt denk ik meer over jou dan over mij..', ik reageer daar op, maar krijg vervolgens geen reactie terug.
Zover ik weet is ze nieuw, dus dan weet je inderdaad misschien niet helemaal hoe het spel werkt, maar het is wel heel erg 'dom' om dat soort opmerkingen te maken.

Wat ik trouwens een beetje raar vind, de stemlijstjes worden gemaakt op volgorde wanneer mensen hun stem doorgeven op wie (ten minste op wie ze zeggen dat ze stemmen). Dan worden de laatste stemmers 'verdacht' omdat die dan 'meeschapen'. Nu was er het plan dat grl niet door zou geven op wie ze zou stemmen, tot na 20.30. Maar dan vind ik het toch een beetje raar dat ik daar als laatste geplaatst word.

Waarom ik op Leif gestemd had, is omdat ik niet wilde dat er teveel verschil zou komen tussen de stemmen op Tink* en Leif. Overigens heb ik vandaag niet genoeg de tijd gehad om het topic door te lezen, dus heb op dat moment gedaan wat ik dacht dat het beste was.

Ben nu vooral benieuwd wat de weerwolven gaan doen. Dan heb ik morgenavond en zondag wel tijd om goed alle theorieen door te lezen.

En voor nu slaap lekker!
Oud 20-03-2010, 02:15
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Jammer dat er een dorpeling uitgegaan is. Tink is een ervaren speler en dat maakt het na het verdwijnen van de ziener (die weliswaar vervangen is) en de bane een gevoelige klap voor ons.

Het is natuurlijk niet vreemd dat iemand er na 2 rondes naast zit met zijn theorie maar toch vind ik het opvallend dat Archont er al vrij snel zeker van was dat Tink een weerwolf was. De verdenking begint hier maar wordt een paar posts verder alweer afgezwakt waarna vervolgens Tink weer raar genoemd te wordt. Een stukje verderop kom ik deze opmerking tegen die ik ook vreemd vind. Het is natuurlijk dom om als weerwolven elkaar er bij de mogelijkheid dat de een eruit gaat te verdedigen maar aan de andere kant kan dit ook een knap staaltje reverse zijn van 2 ervaren spelers met een hoop lef. Archont wordt overigens ook door Dott en sann verdedigt en het is niet mogelijk dat ze allemaal een weerwolf zijn tenzij er een verrader (evil ziener lijkt mij uitgesloten omdat die toen nog geen kennis had) bezig is geweest. Dit verhaal matcht echter niet volledig met de stemlijst uit ronde 1 maar dat sluit natuurlijk niet uit dat er wel een deel waarheid is.

Dan is er nog de kwestie van de stem van Archont op Todish. Hij geeft hier aan dat zijn stem niet geheel random is zonder een reden op te geven waarom hij het dan wel doet. Die reden komt er uiteindelijk hier wel echter de verklaring erbij die een paar posts verder staat klopt niet. Archont geeft aan dat er op het moment dat hij "uit lijfsbehoud" op Todish stemde 2 stemmen op hem waren terwijl er maar 1 was. Stemmen uit lijfsbehoud wil ik op zich wel geloven maar ik vind het toch vreemd dat de cijfertjes niet kloppen.

Dan hebben we hier Jasper die Heksjuh verdacht vind omdat ze maar 3 posts heeft en haar eerste stem niet goed onderbouwde. Het vreemde daaraan is dat heksjuh niet de enige is geweest die dat gedaan heeft (in ieder geval ik en Tink hebben dit ook gedaan en ik heb even geen zin om meer mensen te zoeken) maar Heksjuh wordt wel als enige genoemd. Vervolgens zegt hij hier dat hij niet verdacht zei maar vervelend wat simpelweg niet waar is. Grl en Sann draaien er vervolgens nog wat omheen (let ook even op de tijd want ze waren alle 3 rond dezelfde tijd online wat erop kan wijzen dat dit een vooropgezet plan is om verwarring te zaaien door welgeteld 3 weerwolven) waarna Kleineprik met een verhaal komt dat werkelijk nergens op slaat. Waar haalt hij vandaan dat Heksjuh met onvoorzichtige posts gaat komen? Ik ben namelijk nergens een reden tegen gekomen Heksjuh te verdenken. Het zou prima kunnen dat Jasper, Grl en Sann weerwolven zijn en Kleinepierik de verrader of de evilziener. Die laatste mogelijkheid lijkt mij uitgesloten omdat de evilziener hoogstwaarschijnlijk Archont heeft opgevraagd en als mijn theorie klopt acht ik de kans reëel dat Archont de evilziener is aangezien we met een opgehangen dorpeling zitten en een twijfelachtige verklaring voor de verdachtmaking.

Hier laat ik het voor nu even bij omdat het bedtijd is. Morgen is de eetronde en als ik die overleef ga ik morgenavond de rest van de zooi doorspitten op verdachte zaken.

Complimenten voor de start post trouwens.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?

Laatst gewijzigd op 20-03-2010 om 02:22. Reden: Linkje gefixt en schoonheidsfoutjes opgelost.
Oud 20-03-2010, 10:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die laatste mogelijkheid lijkt mij uitgesloten omdat de evilziener hoogstwaarschijnlijk Archont heeft opgevraagd en als mijn theorie klopt acht ik de kans reëel dat Archont de evilziener is aangezien we met een opgehangen dorpeling zitten en een twijfelachtige verklaring voor de verdachtmaking.
Dit kan natuurlijk niet. Als Archont de evilziener is dan zal hij niet Archont hebben opgevraagd. Ik neem aan dat je de ziener bedoelde? (het was kwart over 2 toen je de post schreef dus ik wil ergens nog wel geloven dat het een onschuldig foutje was )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Ads door Google
Oud 20-03-2010, 10:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Wow Wammus!
Als het hele spel zo in elkaar zit dan buig ik voor je.
Dat is het soort inzicht wat ik dus (nog) mis.
Ik denk volgens mij te 'klein'.
Ik zie de logica in van wat je zegt, en nu het er zo staat denk ik: he, daar zit wat in.
Tegelijkertijd zou jij natuurlijk ook een slechte functie kunnen hebben, en ons zo mooi allemaal in de war maken


@Archont, oke misschien is ze inderdaad zo dom, maar dan moet je beter lezen.
Ik ben ook voor het eerst (en nog een paar met mij) en ik heb de regels en de functies een keer of 5 doorgelezen, en het vorige spel en het spel daarvoor ook.
Ik ben er pas aan begonnen toen ik zeker wist dat dat ook reeel was.
Als ik de functies snap, dan zie ik echt niet in waarom iemand anders dat niet zou snappen, ongeacht de functie.
En dan ook nog zo stom zijn om dat in het topic te posten, om er vervolgens (in mijn ogen) geirriteert op te reageren als iemand je daarop aanspreekt en een vage verklaring te geven van ja ik bedoelde het spel.
Als je het spel niet snapt kun je beter niet mee doen, of ben ik nou gek.

Ik zeg niet dat ze per se een wolf is, ik zeg alleen dat ik haar dondersgoed in de gaten houd.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-03-2010, 10:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dit kan natuurlijk niet. Als Archont de evilziener is dan zal hij niet Archont hebben opgevraagd. Ik neem aan dat je de ziener bedoelde? (het was kwart over 2 toen je de post schreef dus ik wil ergens nog wel geloven dat het een onschuldig foutje was )
Nee, het klopt wel wat hij zegt, hij zegt dat zijn laatste theorie niet klopt omdat Archont waarsch is opgevraagd door de evilziener, en dat kan niet als Archont de evilziener is

Als ik het goed lees klopt dit toch?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-03-2010, 11:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Het zou prima kunnen dat Jasper, Grl en Sann weerwolven zijn en Kleinepierik de verrader of de evilziener.
Als Jasper, Grl en Sann alledrie wolven zijn, namen ze wel een groot risico door alledrie te zeggen op Leif te stemmen. Als Wammus nu ook op Leif had gestemd, zou het 6-5 zijn voor Leif op het stemlijstje maar Tink zou er toch uit gegaan zijn, ook als de verrader op Leif had gestemd terwijl hij zegt op Tink te stemmen. Iedereen in het Leif rijtje zou dan onmiddellijk verdacht zijn.
Ik denk niet dat de wolven dit risico genomen zouden hebben door alledrie op dezelfde persoon te stemmen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 20-03-2010, 15:12
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Pff dorpelingen het gaat niet de goede kant uit hoor! Nu Tink* weg, is niet erg gunstig voor ons
Ik heb nu geen tijd om het hele topic door te lezen en te kijken wat er precies gezegd is, want ik ben bij vrienden in Groningen (zoals al eerder aangegeven).. Ik hoop dat ik morgen tijd heb om alle reacties goed door te lezen en te reageren op alles!
Oud 20-03-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat er een dorpeling uitgegaan is. Tink is een ervaren speler en dat maakt het na het verdwijnen van de ziener (die weliswaar vervangen is) en de bane een gevoelige klap voor ons.

Het is natuurlijk niet vreemd dat iemand er na 2 rondes naast zit met zijn theorie maar toch vind ik het opvallend dat Archont er al vrij snel zeker van was dat Tink een weerwolf was. De verdenking begint hier maar wordt een paar posts verder alweer afgezwakt waarna vervolgens Tink weer raar genoemd te wordt. Een stukje verderop kom ik deze opmerking tegen die ik ook vreemd vind. Het is natuurlijk dom om als weerwolven elkaar er bij de mogelijkheid dat de een eruit gaat te verdedigen maar aan de andere kant kan dit ook een knap staaltje reverse zijn van 2 ervaren spelers met een hoop lef. Archont wordt overigens ook door Dott en sann verdedigt en het is niet mogelijk dat ze allemaal een weerwolf zijn tenzij er een verrader (evil ziener lijkt mij uitgesloten omdat die toen nog geen kennis had) bezig is geweest. Dit verhaal matcht echter niet volledig met de stemlijst uit ronde 1 maar dat sluit natuurlijk niet uit dat er wel een deel waarheid is.

Dan is er nog de kwestie van de stem van Archont op Todish. Hij geeft hier aan dat zijn stem niet geheel random is zonder een reden op te geven waarom hij het dan wel doet. Die reden komt er uiteindelijk hier wel echter de verklaring erbij die een paar posts verder staat klopt niet. Archont geeft aan dat er op het moment dat hij "uit lijfsbehoud" op Todish stemde 2 stemmen op hem waren terwijl er maar 1 was. Stemmen uit lijfsbehoud wil ik op zich wel geloven maar ik vind het toch vreemd dat de cijfertjes niet kloppen.

Dan hebben we hier Jasper die Heksjuh verdacht vind omdat ze maar 3 posts heeft en haar eerste stem niet goed onderbouwde. Het vreemde daaraan is dat heksjuh niet de enige is geweest die dat gedaan heeft (in ieder geval ik en Tink hebben dit ook gedaan en ik heb even geen zin om meer mensen te zoeken) maar Heksjuh wordt wel als enige genoemd. Vervolgens zegt hij hier dat hij niet verdacht zei maar vervelend wat simpelweg niet waar is. Grl en Sann draaien er vervolgens nog wat omheen (let ook even op de tijd want ze waren alle 3 rond dezelfde tijd online wat erop kan wijzen dat dit een vooropgezet plan is om verwarring te zaaien door welgeteld 3 weerwolven) waarna Kleineprik met een verhaal komt dat werkelijk nergens op slaat. Waar haalt hij vandaan dat Heksjuh met onvoorzichtige posts gaat komen? Ik ben namelijk nergens een reden tegen gekomen Heksjuh te verdenken. Het zou prima kunnen dat Jasper, Grl en Sann weerwolven zijn en Kleinepierik de verrader of de evilziener. Die laatste mogelijkheid lijkt mij uitgesloten omdat de evilziener hoogstwaarschijnlijk Archont heeft opgevraagd en als mijn theorie klopt acht ik de kans reëel dat Archont de evilziener is aangezien we met een opgehangen dorpeling zitten en een twijfelachtige verklaring voor de verdachtmaking.

Hier laat ik het voor nu even bij omdat het bedtijd is. Morgen is de eetronde en als ik die overleef ga ik morgenavond de rest van de zooi doorspitten op verdachte zaken.

Complimenten voor de start post trouwens.
Ik ben het met je eens dat Archont snel conclusies trok bij Tink*. Daarom heb ik ook niet op Tink* gestemd. Ik heb indd ook op Toddish & Archont gewezen, dat vind ik ook raar.

Ik weet het niet zo goed. Ik heb het gevoel dat Archont hetzelfde speelt als de vorige keer, toen hij ook bij de 'good guys' hoorde maar er zitten inderdaad hier en daar wat haperingen in zijn motiveringen. Aan de andere kant: iemand moet het voortouw nemen. We hebben vaker gezien dat diegene er de ronde erna als boosdoener wordt bestempeld.

Ik hou Archont zeker in de gaten, maar ik vind je argumentatie niet dusdanig waterdicht dat ik om ben. Ik sluit je theorie (wat betreft archont) echter ook niet uit.

Leuk dat je hebt opgemerkt dat grl, jasper en ik tegelijk op het forum waren. Dat zijn we namelijk nogal vaak, omdat we nu eenmaal veel op DK te vinden zijn. Verder vind ik verwarring zaaien niet echt ergens op slaan. We geven algemeen bekende feiten. Jasper: weinig posten is verdacht. Ik: nee, begin van het spel. Grl: wolven doen het anders nogal vaak (verkorte versie van de conversatie). We waren gewoon gedachten aan het delen.

Ik wacht af wat de wolven vanavond doen, dan ga ik kijken of we nog wat kunnen met het stemlijstje van gisteren en hopelijk kan ik dan morgen met een goede theorie komen.
Oud 20-03-2010, 19:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik was gisteren de hele dag online dus dat ik tegelijk met iemand anders online was is niet zo gek. Ik was ook tegenlijk met Femke, Leif en Archont online bijv. En ik was ook online toen Wammus en testout.com online waren.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-03-2010, 22:30
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De tweede eetronde

'Je hebt een directe order genegeerd. Ik gun je een verklaring, omdat je nooit eerder teleurgesteld hebt, maar laat het een goede zijn...'
De koude stem deed drie koppen slikken. 'Ehm... ', begon Leif.

Femke Sjekkie bekeek het zooitje onderdelen dat ooit Tink* was. Met haar voet duwde ze de slangenkop opzij en stapte voorzichtig over een hoorn heen. De autopsie van het kadaver bevestigde haar voorgevoelens. Een chimeara werd gedreven door een agressief instinct en een gebrek aan hersens. Meermaals vochten ze zich letterlijk dood, maar nooit zonder hun tegenstander zwaar te verwonden.
Toch was in een enkele hap de slangekop van het lijf gebeten en de bokkenkoppen van de romp gerukt. Ze kende maar een wezen dat hiertoe in staat was. 'Maar dan zit zij er ook achter... maar niet alleen. Ze heeft de krachten niet.'

Leif: Uw orders werden niet genege...
Abzg: We zagen een lief beestje en....
Dingaantouwtje: Ze viel ons aan, uit het niets!
'Stilte!' donderde de hemel.

Musiqfreak stond al niet bekend om zijn zonnig karakter, maar momenteel was de puber compleet niet aanspreekbaar. Stuurs zat hij uit het raam te staren, woedend om het opgelegde huisarrest dat het gehele gezin gekregen had na het tweede lijk. 'Hoe moet ik dat aan mijn trainer uitleggen? Mijn discus-techniek gaat net zo goed vooruit... Dat ik niet mag trainen en alleen Latijnse rijtjes mag overschrijven, omdat een stel bizarre vreemdelingen continu de pijp uitgaan? Dat gelooft hij nooit; straks sta ik volgend toernooi langs de kant!'
Tussen de storm aan boze gedachten drong ineens iets anders door. Iets lieflijks... Iets puurs... 'Kom je spelen, musiqfreak?' zong een honingzoete stem door zijn hoofd.

'Wat roep je toch allemaal? Je leidt mijn vogeltje af, en het begint net interessant te worden...'

Heksjuh zat stilletjes te borduren. Tot nu toe was het gezin gespaard gebleven, maar voor hoe lang nog? In haar ooghoek zag ze haar zoon opstaan en de kamer uitlopen. 'Musiqfreak, kom terug!' riep ze geirriteerd. Geen reactie. 'Nu!'. Opnieuw geen reactie.
Ze snelde ongerust de kamer uit en botste tegen Wammus op. 'Waar is Musiqfreak?!', vroeg ze zijn leraar paniekerig.

De clan zat in de tuin bij elkaar. De villa ontweken ze zo veel mogelijk, en daarmee de koele blikken die de gezinsleden hen toeworpen. In de verte zagen ze ineens Musiqfreak lopen. 'Wat doet hij buiten', vroeg Sann zich af, en ze besloot hem te volgen.

JasperJD knielde voor het altaar van Hestia en ontstak het vuur. 'Ik smeek u, Vrouwe, bescherm mijn gezin tegen deze waanzin. Onze dieren zijn mij al ontnomen, laat hen mijn kinderen niet ook ontnemen!'

Wammus was het eerst bij Musiqfreak, op de voet gevolgd door Heksjuh. Hij pakte de jongen hardhandig bij zijn schouders: 'Waar denk jij dat je mee bezig bent?' Emotieloos duwde Musiqfreak hem van zich af en liep weer verder. 'Zoon!' maar ook op zijn moeder reageerde hij niet. Hij staarde recht voor zich uit, fixerend op een oude, hoge treurwilg. Wammus greep hem bij zijn arm en trok hem naar achteren. Musiqfreak spartelde tegen en probeerde zich weer los te rukken. Maar Wammus mocht dan een oudere man zijn, hij was ook groot en taai. En een jongetje als Musiqfreak kon hij nog wel aan.
'Waarom kijkt hij zo raar?', piepte Heksjuh angstig? 'Straks. Ga naar binnen, haal touw, en stuur JasperJD om me te helpen.
Niet veel later sleurden vader en leraar de tegenstribelende jongen het huis weer in.

'Wat was dat', vroeg Sann zich af. 'Hij leek wel een zombie... Het is dat ze hier geen games hebben, maar anders zou ik zeggen dat hij teveel World of Warcraft gespeeld heeft.'
'Wroef!' Ze keek om naar het struikje achter haar. Een guitige hondenkop stak ineens boven het gebladerde uit. 'Archont!', lachtte Sann, 'Ben je er weer?'
'Wroef!' en er kwam een tweede guitige hondenkop te voorschijn. 'Nog een hond?' dacht Sann stomverbaasd?
Pas toen de derde kop verscheen, begreep ze dat ze moest rennen.

JasperJD liep naar de plek waar zijn zoon door geobsedeerd was. Een hoge boom, omringd door wat struiken; meer was het niet. Peinzend keerde hij terug naar de villa, om halverwege te struikelen. 'Bij Hestia!' en gruwelend bekeek hij de voet, het enige stukje wat er van Sann over was.



Uitslag:

1. Leif
2. JasperJD
3. sann (tovenaar)
4. N00dles
5. grl
6. Fizzle-fluffy (ziener)
7. Dott
8. Absinthe
9. kleinepierik
10. Wammus
11. Archont
12. testout.com
13. Heksjuh
14. Toddish (bane)
15. Femke Sjekkie
16. Tink* (dorpeling)
17. Musiquefreak

Blauw = opgehangen

Rood = gegeten

De wolven slaan een gevaarlijke slag... Sann de tovenaar is dood!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 20-03-2010 om 22:45.
Advertentie
Oud 20-03-2010, 22:32
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Dat bewijst best wel dat Sann geen wolf is/was.

Voor de rest, mooi K*T!!!
Morgen hopelijk eentheorie.
Ik ga erover denken..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-03-2010, 22:49
Verwijderd
Ik was er al een beetje bang voor Wat kut! Ik vond het zó leuk dat ik een goede rol had

Succes allemaal!

Spelleiders, fantastisch verhaal weer, keep up the good work

Kus!
Oud 20-03-2010, 22:58
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Pfff gaat lekker, ze halen zo twee functies er uit
Oud 20-03-2010, 23:02
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Jemig Sann!

Eens even kijken wat dit inhoudt.. Voor de stemlijstjes geeft het niet zoveel informatie want die zijn tot nu toe steeds gegaan zoals ze zouden moeten gaan. Verder heb ik Sanns post van dit spel nog eens doorgelezen om te kijken of er een aanleiding te vinden was waarom ze opgegeten is. Eigenlijk kan ik niet echt iets vinden. Ze heeft lichte verdenkingen naar Archont en ze stemde op Leif. Maar of die er wat mee te maken hebben... *shrug* Verder verkleint dit wel de kans op een goede functie van Musiquefreak. Maar ja.. om nou een potentiele leerling-ziener eruit te stemmen op de gok is misschien ook niet de meeste verstandige move.

Wat een lastig spel is dit.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-03-2010, 00:02
Leif
Avatar van Leif
Leif is offline
Musiq had ook pas verteld over die "vragen over haar functie" nadat de ziener opgegeten was. Misschien kan je hier uit opmaken dat ze de leerling-ziener is, of misschien probeerde ze ons hierin te laten geloven.
Ik weet het niet.
Oud 21-03-2010, 00:29
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Mijn geweldige bijdrage (voor ik ga slapen) ik heb het vermoeden dat de wolven langzaamaan alle ervaren spelers eruit aan het werken zijn, om zo een beetje de nieuwelingen over te houden, die nog niet zo ervaren zijn.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-03-2010, 00:31
Leif
Avatar van Leif
Leif is offline
Bedoel je dan ook dat ze Archont er niet uit hebben gegeten omdat hij zelf wolf is? En waarom fizzle eerst? Waarom niet Tink?
Oud 21-03-2010, 00:37
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Dit gaat voor ons nog heel moeilijk worden met alleen de leerling ziener die over is aan onze kant

Citaat:
Mijn geweldige bijdrage (voor ik ga slapen) ik heb het vermoeden dat de wolven langzaamaan alle ervaren spelers eruit aan het werken zijn, om zo een beetje de nieuwelingen over te houden, die nog niet zo ervaren zijn.
Sann is niet echt ervaren. Dit is haar tweede of derde spel naar mijn weten.

Fizzle is wel redelijk ervaren maar heeft niet vaak slimme opmerkingen.

Dus ik snap niet echt waar je deze post op baseert.
__________________
Yoloswag 420
Oud 21-03-2010, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Bedoel je dan ook dat ze Archont er niet uit hebben gegeten omdat hij zelf wolf is? En waarom fizzle eerst? Waarom niet Tink?
Nee heel simpel. Ik ben nadat Tink* geen slechte was een van de verdachten. Kan je beter iemand anders eruit gooien.

Maar grl is een veel ervarenere speler dan sann. Dat ze die er niet uit hebben gegooid vind ik verdacht.

En Wammus? Die is nog meer ervaren dan grl. Raar.

edit: Kut kut, ik heb wel verdenkingen maar ik kan ze never niet hard maken..
Oud 21-03-2010, 01:50
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Nee, het klopt wel wat hij zegt, hij zegt dat zijn laatste theorie niet klopt omdat Archont waarsch is opgevraagd door de evilziener, en dat kan niet als Archont de evilziener is

Als ik het goed lees klopt dit toch?
Het staat er misschien een beetje raar maar ik bedoelde inderdaad te zeggen dat Kleinepierik de verrader is en Archont de evil ziener. Als ik de (evil)ziener zou zijn zou ik als eerste de mensen opvragen die het meest opvallen en omdat Archont veel post en aanvallend speelt lijkt het mij logisch dat je hem als eerste opvraagt. Het kan dus prima zo zijn dat Kleinepierik de verrader is en het wel mooi uitkwam dat de wolven een onschuldig iemand verdacht maken zodat hij daarin mee kon gaan.

Sann blijkt echter helaas onschuldig dus dat deel van mijn theorie klopt sowieso niet. Neemt niet weg dat het nog steeds zo kan zijn dat Jasper en Grl wel een weerwolf zijn en dat Sann wel wat zag in de theorie van Jasper. Ik had geen rekening gehouden met de stemlijstjes en het zou inderdaad wel heel gedurfd zijn om met 2 wolven onder 1 persoon te gaan staan met de kans op gelijkspel wat het dan dus niet zou worden.

Desalnietemin blijf ik het vreemd vinden dat Kleinepierik wel heel makkelijk mee gaat in de verdenking van Heksjuh en vind ik het vooral vreemd dat hij zonder onderbouwing roept dat we van haar rare posts kunnen gaan verwachten. Mocht er niets veranderen dan gaat mijn stem morgen naar hem.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 21-03-2010, 01:56
Verwijderd
Waarom zou ik de evilziener zijn? Daar snap ik helemaal niks van..

Je theorie over sann klopt niet en over die van mij al helemaal niet.
Ads door Google
Oud 21-03-2010, 02:12
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Nee heel simpel. Ik ben nadat Tink* geen slechte was een van de verdachten. Kan je beter iemand anders eruit gooien.

Maar grl is een veel ervarenere speler dan sann. Dat ze die er niet uit hebben gegooid vind ik verdacht.

En Wammus? Die is nog meer ervaren dan grl. Raar.

edit: Kut kut, ik heb wel verdenkingen maar ik kan ze never niet hard maken..
Ik ben wel benieuwd naar je verdenkingen. Misschien zijn ze wel onzin maar het kan ook goed zijn dat je net hetgeen ziet wat ik niet zie (en omgekeerd natuurlijk). Kleinepierik is mijn voornaamste verdachte maar de rest is zeer zeker twijfelachtig.

Mijn verhaal over Jasper en Grl staat op losse schroeven en ook van jou ben ik er nog lang niet volledig van overtuigd dat je slecht bent. Het kan natuurlijk nog steeds prima zo zijn dat je het echt verkeerd had met Tink omdat het nog maar het begin van het spel is. Daarnaast vallen Leif en Musiquefreak me ook negatief op. Leif om dezelfde reden als die jij hier noemt en Musiquefreak voornamelijk vanwege dat gedoe met die functies.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 21-03-2010, 02:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Waarom zou ik de evilziener zijn? Daar snap ik helemaal niks van..

Je theorie over sann klopt niet en over die van mij al helemaal niet.
Voornamelijk omdat Tink onschuldig bleek te zijn en jij erop bleef hameren dat ze verdacht was. Daarnaast klopt je verhaal omtrent je stem op Todish ook niet helemaal maar dat is al vaker door verschillende mensen genoemd.

Ik blijf er echter wel bij dat het de eerste paar rondes sowieso koffiedik kijken is. Er zijn eigenlijk nog te weinig feiten om je op te baseren en dat maakt het heel moeilijk om echt concreet iemand verdacht te vinden. Ik heb het gevoel dat de wolven daar heel goed gebruik van maken door verwarring te zaaien wat zo te zien vrij aardig aan het lukken is.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 21-03-2010, 05:20
Verwijderd
Fuck, Sann eruit, dat is een fijne speler, en nu dus ook nog eens met een goede functie.
Ben pas net thuis na een heel (Fizzle Grl naamzoek ) lange dag... ik ga écht proberen snel bij te lezen, want ik vind het maar niks zo, dat ik geen idee heb wat er speelt. Behalve dat Leif, Musiquefreak en Archont onder vuur lijken te liggen...?
Oud 21-03-2010, 10:10
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee heel simpel. Ik ben nadat Tink* geen slechte was een van de verdachten. Kan je beter iemand anders eruit gooien.

Maar grl is een veel ervarenere speler dan sann. Dat ze die er niet uit hebben gegooid vind ik verdacht.

En Wammus? Die is nog meer ervaren dan grl. Raar.

edit: Kut kut, ik heb wel verdenkingen maar ik kan ze never niet hard maken..
Zo verdacht ben je volgens mij niet? Hoewel het deze ronde wel lastig is omdat er eigenlijk sowieso nog niet zoveel harde verdenkingen zijn dus waarschijnlijk heb je gelijk.
De theorie van Wammus is nog steeds een beetje raar.

Citaat:
Wammus schreef:
Het staat er misschien een beetje raar maar ik bedoelde inderdaad te zeggen dat Kleinepierik de verrader is en Archont de evil ziener. Als ik de (evil)ziener zou zijn zou ik als eerste de mensen opvragen die het meest opvallen en omdat Archont veel post en aanvallend speelt lijkt het mij logisch dat je hem als eerste opvraagt. Het kan dus prima zo zijn dat Kleinepierik de verrader is en het wel mooi uitkwam dat de wolven een onschuldig iemand verdacht maken zodat hij daarin mee kon gaan.
Maar dan nogmaals.. als Archont de evilziener is, gaat hij zichzelf niet opvragen. Dus wat bedoel je nou precies te zeggen? Ik snap van dit deel echt helemaal niets Als Archont de evilziener is, dan zou hij wel dom bezig zijn geweest met Tink. Het lijkt me vergezocht voor iemand zoals Archont die zoiets op een veel subtielere manier kan doen. En als Archont niet de evilziener is, ben jij wel hard bezig om hem als evilziener verdacht te maken...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-03-2010, 10:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nee heel simpel. Ik ben nadat Tink* geen slechte was een van de verdachten. Kan je beter iemand anders eruit gooien.

Maar grl is een veel ervarenere speler dan sann. Dat ze die er niet uit hebben gegooid vind ik verdacht.

En Wammus? Die is nog meer ervaren dan grl. Raar.

edit: Kut kut, ik heb wel verdenkingen maar ik kan ze never niet hard maken..
Dit is mijn 3e spel volgens mij hoor. Of misschien nummer 3,5. Zo ervaren ben ik niet. Absinthe, Wammus, jij, Jasper en testout.com (denk ik?) zijn veel ervarener. En misschien Heksjuh ook wel.
En van dat lijstje doet met name Wammus raar.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-03-2010, 11:39
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dit gaat voor ons nog heel moeilijk worden met alleen de leerling ziener die over is aan onze kant



Sann is niet echt ervaren. Dit is haar tweede of derde spel naar mijn weten.

Fizzle is wel redelijk ervaren maar heeft niet vaak slimme opmerkingen.

Dus ik snap niet echt waar je deze post op baseert.

Ik heb het niet per se over volgorde, maar Sann had het vorige spel ook echt nuttige bijdragen, en dit keer ook weer, dus in dat opzicht meer ervaren.
Fizzle heeft het vaker gespreeld, dus ook ervaren, Kleinepierik hebben we er zelf uitgedonderd.
Maar zou het voor de wolven niet onwijs handig zijn als ze eerst alle 'slimmere/ervarenere' spelers eruit vreten om zo de spelers die nog niet zo vaak/nooit theorieen hebben gepost over te houden en misschien denken een makkelijk spel te hebben??

@Archont, ik heb zo mijn ideeen over mensen, maar daar heb ik dus ook geen harde bewijzen van, ik kan niet waarmaken waarom ik dat denk, ik denk het gewoon.
Gevoel.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-03-2010, 11:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Dit is mijn 3e spel volgens mij hoor. Of misschien nummer 3,5. Zo ervaren ben ik niet. Absinthe, Wammus, jij, Jasper en testout.com (denk ik?) zijn veel ervarener. En misschien Heksjuh ook wel.
En van dat lijstje doet met name Wammus raar.

Je bent nog steeds ervarener dan ik, Musiquefreak en de rest van de club.
Ik heb het niet over een mate van ervaren, puur over mensen die het vaker hebben gespeeld.
En meteen de meest ervaren (Archont, in mijn ogen) eruit vreten is wel erg opvallend, niet?
En als hij aan de kant van de wolven staat, of de wolven vermoeden dat, dan zou dat helemaal niet handig voor ze zijn.
Zijn mijn woorden nou echt zo onwaarschijnlijk? want voor mij klinkt het heel logisch.
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 21-03-2010, 11:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
@ Dott: Nee, wat je zegt is redelijk logisch hoor. Het zou geen slechte zet van de wolven zijn om de meer ervarener spelers er eerst uit te eten. Ik vind 2 opgegetene nog geen bewijs voor je theorie, het kan ook toeval zijn (en bovendien hebben de wolven die 2 bijzonder goed gegeten, of het nou kwam door ervarenheid of iets anders). Maar dat maakt de theorie niet slecht. Ik reageerde alleen op Archont die mij opeens als ervaren neerzette terwijl dat eigenlijk wel meevalt. Ik ben wel meer ervaren dat jij, maar echt veel veel veel minder ervaren dan de mensen die ik noemde. Dat bedoelde ik alleen maar.
Ervaring zegt overigens niet alles. Jij speelt je eerste spel beter dan de meeste mensen, zelfs ook wel beter dan sommigen die al langer spelen
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 21-03-2010, 11:59
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Jezusmina zeg, alweer een goede functie eruit

Ik vraag me af hoe de wolven erbij zijn gekomen op sann op te eten, voor zover ik weet heeft zij nooit een verdachte post gemaakt waaruit ze zouden kunnen afleiden dat zij een goedzak was! Het zou natuurlijk ook toeval kunnen zijn geweest. Of de evilziener kan er een rol in hebben gespeeld, maar naar mijn idee zijn er ook geen verdenkingen richting sann gegaan toch? (Ik moet alles nog een keertje goed doorlezen, dus ik kom hier zo even op terug)

Archont lijkt me een onschuldige dorpeling, we hebben gewoon simpelweg geen bewijzen om er zeker van te zijn dat hij een slechterik is, en we kunnen het op het moment niet gebruiken om maar weer iemand op te hangen die bij ons hoort Daarnaast ja hij was erg fel tegenover Tink*, maar dat waren wel meer mensen.. Bovendien denk ik ook niet dat we hem daar op moeten af rekenen, want iedereen had toen nog niet voldoende informatie om een goede stem uit te brengen.
Oud 21-03-2010, 12:03
Verwijderd
Ga je nu ineens Archont in vertrouwen nemen?
Ik denk ook niet dat Archont schuldig is, maar ik vind dit een beetje een gekke zet van je. Daarbij opgeteld je eerdere gedrag én het feit dat de kans groot is dat je een slechte functie hebt (want je hebt vast een functie, dat heb je al zo'n beetje verraden, en veel goede functies zijn er niet meer over)... Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet vinden.
Oud 21-03-2010, 12:07
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Citaat:
Ga je nu ineens Archont in vertrouwen nemen?
Ik denk ook niet dat Archont schuldig is, maar ik vind dit een beetje een gekke zet van je. Daarbij opgeteld je eerdere gedrag én het feit dat de kans groot is dat je een slechte functie hebt (want je hebt vast een functie, dat heb je al zo'n beetje verraden, en veel goede functies zijn er niet meer over)... Ik weet niet zo goed wat ik er allemaal van moet vinden.
Ik sluit niets uit, maar naar mijn idee zijn er andere spelers die zich verdachter gedragen dan Archont. Ik blijf hem ook zeker wel in de gaten houden, zoals ik ook al eerder zei.
Oud 21-03-2010, 12:12
Musiquefreak
Avatar van Musiquefreak
Musiquefreak is offline
Ik kom straks nog even terug, nu even geen tijd.
Oud 21-03-2010, 12:55
Verwijderd
Ik vind Musiquefreak verdacht. Dat vond ik al, maar met deze posts nog meer. Hoezo ineens expliciet Archont verdedigen? Het klinkt alsof je wéét dat hij onschuldig is. Het is me iets te fanatiek, eenzijdig en weinig genuanceerd.

Sowieso denk ik dat Musiquefreak een slechte speciale functie heeft.
Oud 21-03-2010, 13:15
Femke Sjekkie
Avatar van Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
Ik vind Musiquefreak niet verdacht, en nu Archont ook niet meer; als ik even de dingen bij elkaar optel

Ik zit meer te twijfelen tussen Kleinepierik, die vond ik vorige keer al verdacht door zijn snelle volggedrag en sindsdien heeft hij bijna niets meer gezegd, en Noodles. Noodles noemde op een gegeven moment alle personen die stemmen tegen zich kregen en overwoog op één van hen te gaan stemmen. Ten eerste is dat ook een beetje snel volgen zoals Kleinepierik deed. Ten tweede, later zet hij zijn stem dan bij het langste rijtje. Dat is de meest veilige optie toch? En dan nu musiquefreak in het verdachtenhoekje duwen (waarin hij niet alleen is) vind ik ook wat merkwaardig, maar misschien zit ik er helemaal naast en is ze wel een slechte functie maar dan zie ik haar niet zo snel ineens Archont verdedigen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08.