Oud 12-05-2007, 14:31
hermanf
hermanf is offline
Citaat:
Quis schreef op 12-05-2007 @ 15:03 :
Om jongens die dan alleen op je uiterlijk vallen aan de haak te slaan misschien.
Ik bedoel meer dat als ik je qua uiterlijk niet interessant genoeg vind er toch niks meer is wat je wel interessant zou kunnen maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2007, 14:34
Osmoian
Osmoian is offline
Wat is je mening hierover? Dit weerlegt toch aardig wat in die ladder theory wordt beschreven niet? (of ik heb me er niet genoeg in verdiept)
http://en.wikipedia.org/wiki/Nice_guy

Hier een paar quotes uit het stukje

Citaat:
McDaniel (2005) constructed vignettes of dates with a stereotypical "nice guy" vs. a stereotypical "fun/sexy guy," and attempted to make them both sound positive. Participants reported a greater likelihood of wanting a second date with the "nice guy" rather than with the "fun/sexy guy."
Citaat:
An opposing perspective is that women do want "nice guys," at least when they are looking for romantic relationships.
Citaat:
Urbaniak & Killman (2003) constructed vignettes of four hypothetical dating show contestants: "Nice Todd" vs. "Neutral Todd" vs "Jerk Todd" vs. "Michael," who was created to be a control. "Nice Todd" described a "real man" as "in touch with his feelings," kind and attentive, non-macho, and interested in putting his partner's pleasure first. "Neutral Todd" described a "real man" as someone who "knows what he wants and knows how to get it," and who is good to the woman he loves. "Jerk Todd" described a "real man" as someone "knows what he wants and knows how to get it," who keeps everyone else on their toes, and avoids "touch-feely" stuff. "Michael" described a "real man" as relaxed and positive. In two studies, Urbaniak & Killman found that women preferred "Nice Todd" over "Neutral" over "Jerk Todd," relative to "Michael" even at differing levels of physical attractiveness.

Maar zoals je al zei, dit geldt waarschijnlijk niet als je op zoekt bent naar iemand voor op de (zeer) korte termijn.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 19:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
hermanf schreef op 12-05-2007 @ 15:31 :
Ik bedoel meer dat als ik je qua uiterlijk niet interessant genoeg vind er toch niks meer is wat je wel interessant zou kunnen maken.
Dat is toch bij iedereen zo?
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 19:09
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
lijkt mij ook
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 20:59
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
armoed, je hebt last van tunnelvisie.

zoals jij denkt dat die vrouwenmenschen denken en doen, zo werkt het echt niet. De helft van de ''knappere'' meisjes is zo onzeker als wat over zichzelf , en meisjes die vantevoren al een arrogante houding hebben tegen alles dat hun aandacht trekt ,zijn zowieso al niet de moeite waard.

Maar, ff serieus ook. Je bent 18? en je hebt hier jaren aan gewerkt ofzo? hoeveel relaties of one night stands heb je achter de rug? of is dit allemaal uit pure frustratie ontstaan omdat ze telkens afgewezen werd?

Dit bedoel ik serieus ,want zoals jij praat over meisjes enzo, daar kan ik mij niet echt in vinden eigenlijk.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Armoed schreef op 12-05-2007 @ 12:46 :
Bedankt, als een meisje nu reageert met "ja dat komt uit een potje.. Valt de zo op?" dan kan ik haar verder neg'en met "en die sproeten ook?" of iets dergelijks. Eigenlijk een briljant idee, en dit zeg ik zonder sarcasme

Nog iets, jij bent low self-esteem en hoeft daarom niet ge'neg'd te worden. Jou pak ik gewoon gelijk
Whahaha, ja, daarom heb ik zo vreselijk weinig aanspraak en zo vreselijk veel egotrippers in mijn 'gedaan'-lijst.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Osmoian schreef op 12-05-2007 @ 15:34 :
Wat is je mening hierover? Dit weerlegt toch aardig wat in die ladder theory wordt beschreven niet? (of ik heb me er niet genoeg in verdiept)
http://en.wikipedia.org/wiki/Nice_guy

Hier een paar quotes uit het stukje








Maar zoals je al zei, dit geldt waarschijnlijk niet als je op zoekt bent naar iemand voor op de (zeer) korte termijn.
Waarom denken veel mensen hier toch dat het of/of is? Ik ken genoeg grappige, aardige én sexy jongens. Alsof je zou moeten kiezen tussen lief en stoer
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:14
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Maar, ff serieus ook. Je bent 18? en je hebt hier jaren aan gewerkt ofzo? hoeveel relaties of one night stands heb je achter de rug? of is dit allemaal uit pure frustratie ontstaan omdat ze telkens afgewezen werd?

Dit bedoel ik serieus ,want zoals jij praat over meisjes enzo, daar kan ik mij niet echt in vinden eigenlijk.
Ik ben 17. In oktober word ik 18.

Ik heb hier niet aan gewerkt. De officiële laddertheorie is te vinden op www.intellectualwhores.com/masterladder.html. Ofzoiets.

Ik heb 3x verkering gehad, 5x als je degene van 5dagen en 3dagen meetelt. 5dagen was naiviteit van ons beiden, de 3dagen is best grappig.

Ik kwam Joyce (haar naam) tegen in de stad en we liepen wat rond. Toen hebben we in een steegje gezoend, vlak voordat onze wegen zich scheidden. Voordat ze weg ging zei ze: "Ik weet wat je me nu wilt vragen". Ik, denkend dat dit een flauw grapje was reageerde niet in een vraag: "Ik betwijfel de". Zij reageerde: "Jah.. Je wilt vragen: wil je verkering met me". Dit sloeg in als een bom omdat ik dit totaal niet verwachtte. Uit pure verbazing herhaalde ik de vraag, zegmaar met 1 wenkbrauw omhoog getrokken uit verbazing. Zo van: "Wil je verkering met me?????? " Zij gaf me nog snel een kus en zei "ja ik wist de" en reed weg. Ik stond daar van, hmmm got to be shitting me.

Ik heb met mijn eerste vriendin 4 maanden gehad. Met mijn tweede 3 maanden, en ik ben nu aan mijn 3de relatie bezig, inmiddels iets meer dan een maand.

Ik ga meestal niet voor de one night stand, maar voor de verkrijgen van "fuckbuddies", of netjes gezegd "friends with benefits". Maar om je vraag te beantwoorden: 22 one night stands. Ik heb in totaal 8 fuckbuddies gehad, en toen ik met dit huidige meisje verkering kreeg had ik op dat moment 3 fuckbuddies (die ik dus opgaf voor haar )

Citaat:
of is dit allemaal uit pure frustratie ontstaan omdat ze telkens afgewezen werd?
Nee dus.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:38
Smokin'
Smokin' is offline
De benaderingen opzich komt uit de Verenigde Staten..Californië uiteraard. er bestaan verschillende concurerende methodes. Allen met hun eigen invalshoek en tekortkomingen en allen in de eerste plaats gepubliceerd om geld mee te verdienen. Dat is iets wat je even moet onthouden. In de kern geven al deze methodes echter wel de waardevolle boodschap mee dat mannen zich toch vooral als zodanig moeten gedragen en dat zij niet te veel naar de pijpen van de meisjes moeten dansen. Ze benadrukken het belang van 'uniek' zijn..etcetera. Voornaamste probleem van de aanhangers ervan is hun rigide interpretatie en het belang dat ze aan 'scoren' in het algemeen hechten..er echter bepaalde verschillen in mentaliteit tussen bijvoorbeeld Arnhem en Los Angeles.. De methodes van deze theoriën maken deze verschillen niet irrelevant en je krijgt er ook niet elk meisje mee..ook al willen de bedenkers ervan dat graag doen geloven. Dat is ook niet gek..het verkoopt nou eenmaal beter.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:47
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Ik heb in totaal 0 euro uitgegeven aan ebooks, courses of wat dan ook. Dit is allemaal van de discussies op fora en de free trials.

Citaat:
er echter bepaalde verschillen in mentaliteit tussen bijvoorbeeld Arnhem en Los Angeles
Dit wordt ook uitgelegd, de verschil in cultuur, rassen en plaatsen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:50
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Armoed schreef op 12-05-2007 @ 23:14 :
Ik ga meestal niet voor de one night stand, maar voor de verkrijgen van "fuckbuddies", of netjes gezegd "friends with benefits". Maar om je vraag te beantwoorden: 22 one night stands. Ik heb in totaal 8 fuckbuddies gehad, en toen ik met dit huidige meisje verkering kreeg had ik op dat moment 3 fuckbuddies (die ik dus opgaf voor haar )
Dat vinden papa en mama wel chill? Voortdurend ontbijt maken voor vreemden? Of bakt u zelf een ei met wat spek?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:56
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Armoed schreef op 12-05-2007 @ 23:47 :
Ik heb in totaal 0 euro uitgegeven aan ebooks, courses of wat dan ook. Dit is allemaal van de discussies op fora en de free trials.



Dit wordt ook uitgelegd, de verschil in cultuur, rassen en plaatsen.
Helaas ben je 17..dus wat weet jij nou..niemand kan de exacte subtiele verschillen tussen culturen benoemen zonder jarenlang in beide te hebben geleefd.. doe niet of je de eerste bent..blijf maar meisjes scoren en dergelijke..maar blaas wat minder hoog van de toren...het komt toch allemaal wat stom over..je bent ook maar een ventje. Niets meer.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2007, 22:58
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Hm, wat me trouwens opvalt aan dit forum, watch and learn:



Anyway, terug naar Smokin'

Citaat:
Dat vinden papa en mama wel chill? Voortdurend ontbijt maken voor vreemden? Of bakt u zelf een ei met wat spek?
Papa wel, papa is trots op mij. Mama niet, maar dat kan mij eigenlijk geen ruk interesseren en we hebben regels afgesproken, de coco regel. Als er 1 van de 2 "co's" ontbreekt, zal de andere 100% aanwezig zijn. Ze mogen niet allebei aanwezig zijn. De eerste "co" is condoom, de andere is commentaar.

Meestal breng ik de schone deerne wat ontbijt op de bed. Ik kan soms wel lief zijn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 00:31
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Armoed schreef op 12-05-2007 @ 12:46 :
Dit is een random verhaal om degene die ik hielp wat inzicht te geven. Ten tweede zit je niet in een omgeving met een goede sfeer, en ten derde lees je dit verhaal zonder enige aanleiding.



Ik geloof dat iedereen daar een stoornis heeft, maar mijn centrale coherentie, theory of mind en executieve functies zijn allemaal top in orde.

Ik heb een grote perceptiefactor, maar kan absoluut niet vinden/zoeken zonder goede aanwijzingen. Als ik door de kantine/aula loop in de pauze op school kan ik zonder problemen zeggen wat voor schoenen/sokken(als ze zichtbaar zijn)/kleren/kleur haar/kleur ogen(van degene die dichtbij genoeg zijn) ze hebben zonder er echt op te letten, gewoon rondkijkend.

Loop ik echter in de supermarkt en vraag ik waar bijvoorbeeld de jodenkoeken liggen is een antwoord zoals "in deze gang" (gang van net 4 meter) niet genoeg. Ik kan absoluut niet de jodenkoeken opmerken, ookal weet ik hoe de verpakking eruit ziet.

Als je een stok kaarten neemt en er 1 willekeurige kaart uit haalt (bijvoorbeeld: harten boer) en de hele stok kaarten uitgespreid in een willekeurige volgorde (dus niet harten 2, harten 3, harten 4 etc, maar bv harten 2, schoppen boer, ruiten 7) neerlegt kan ik binnen ongeveer 2 seconden zeggen dat de harten boer mist. Nu leg je een hele stok met kaarten uitgespreid op tafel en vraag me de harten boer eruit te halen, dit duurt me een goede 5 minuten terwijl anderen dit binnen 20 seconden kunnen.



Dan doe je dat zelf, en de rest door TMM (er zijn overigens ook artikelen over inner game). Als TMM niet werkt is dat omdat jij iets niet goed doet, want TMM werkt.



Arrogantie - NEXT
Grappig - Leuk
Arrogantie + Grappig - Magische formule



Yup, ik doe dat regelmatig onbewust fout. "De kostte meer". Gefeliciteerd, 1 fout van mij tegenover een miljoen van jou.
Dit hoeft trouwens niet per se een fout te zijn, de meisje kan eventueel een opmerking plaatsen en dan is haar interactie in de conversatie vergroot. Then again, een glas cola in je gezicht gegooid krijgen is ook verhoogde interactie maar je snapt mijn punt wel (of toch niet).



Nee.



Bedankt, als een meisje nu reageert met "ja dat komt uit een potje.. Valt de zo op?" dan kan ik haar verder neg'en met "en die sproeten ook?" of iets dergelijks. Eigenlijk een briljant idee, en dit zeg ik zonder sarcasme

Nog iets, jij bent low self-esteem en hoeft daarom niet ge'neg'd te worden. Jou pak ik gewoon gelijk



Sad, but true.



Nee, dit is banter en verlaagd geen overreagerende afweermechanismes. Misschien hoef jij helemaal niet te neg'en omdat je fucking knap bent, en de meisjes niet denken "ow weer zo'n loser die komt vragen of ik hier wel meer kom, wat ik voor opleiding doe en wat voor weer de is". Ik ben echter niet zo bedeeld in de uiterlijk om dit te kunnen (als je meisjes op een schaal van 1-10 moest indelen hebben meisjes vanaf 9 een ongelooflijk bitch shield dat ik 5x moet neg'en voordat ze me accepteren).



Zeg je nu.
ew getver ew

op jouw manier zorgen dat je een meisje in je bed krijgt is ook verkrachten, ook al hoefde je haar lichamelijk niet te pushen. Misschien is het nog wel erger omdat jij hier geen straf voor kunt krijgen.

wat heb ik zin om jou verrot te schelden
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 01:01
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
hm, tijdens het lezen van dit topic begon ik jullie te geloven in maniertjes en tips en weetikveel om een vriendin te krijgen, tot die belachelijke posts van armoed. Daardoor begreep ik weer dat het allemaal bullshit is.

Het is gewoon belangrijk om een mooi leven op te bouwen. Vind je passies, ga voor je dromen, ontwikkel jezelf, investeer in de relaties die je hebt, geniet intens van het leven, ga lijden niet uit de weg, wees dan je prachtige zelf en er moet iemand zijn die gefascineerd raakt door jou.

werk gewoon aan je eigen leven.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Osmoian schreef op 12-05-2007 @ 15:34 :
Wat is je mening hierover? Dit weerlegt toch aardig wat in die ladder theory wordt beschreven niet? (of ik heb me er niet genoeg in verdiept)
http://en.wikipedia.org/wiki/Nice_guy

Hier een paar quotes uit het stukje

Maar zoals je al zei, dit geldt waarschijnlijk niet als je op zoekt bent naar iemand voor op de (zeer) korte termijn.
Wat vrouwen zeggen dat ze willen komt natuurlijk niet per se overeen met wat ze werkelijk willen. Sociaal wenselijke antwoorden, enzo.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 11:06
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Hernuel Fan schreef op 13-05-2007 @ 01:31 :
ew getver ew

op jouw manier zorgen dat je een meisje in je bed krijgt is ook verkrachten, ook al hoefde je haar lichamelijk niet te pushen. Misschien is het nog wel erger omdat jij hier geen straf voor kunt krijgen.

wat heb ik zin om jou verrot te schelden
Haha..is dergelijke woede niet enigzins overdreven?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-05-2007 @ 11:48 :
Wat vrouwen zeggen dat ze willen komt natuurlijk niet per se overeen met wat ze werkelijk willen. Sociaal wenselijke antwoorden, enzo.
(voor zover ik het gelezen heb) er staat dan ook niet op die site dat vrouwens per defenitie vallen op ''nice guys'' er staat alleen dat een beschrijving van dat type vent.
Ik zou niet gaan zitten verkondindigen dat ik een ''aardige en lieve etc etc'' jongen zoek want dat is gewoon niet zo. Niet dat ik een ónaardig iemand wil, maar ik word vaak een beetje allergisch van te lieve jongens, ik weet niet wat ik daar mee aanmoet (o.a. omdat ik dan zelf een beetje hard overkom). En of dat nou een sociaal wenselijk antwoord is weet ik niet, maar het komt wel overeen met wat ik wil en ik zie niet in waarom je dat niet zou zeggen...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 13-05-2007 @ 12:27 :
(voor zover ik het gelezen heb) er staat dan ook niet op die site dat vrouwens per defenitie vallen op ''nice guys'' er staat alleen dat een beschrijving van dat type vent.
Ik zou niet gaan zitten verkondindigen dat ik een ''aardige en lieve etc etc'' jongen zoek want dat is gewoon niet zo. Niet dat ik een ónaardig iemand wil, maar ik word vaak een beetje allergisch van te lieve jongens, ik weet niet wat ik daar mee aanmoet (o.a. omdat ik dan zelf een beetje hard overkom). En of dat nou een sociaal wenselijk antwoord is weet ik niet, maar het komt wel overeen met wat ik wil en ik zie niet in waarom je dat niet zou zeggen...
Ja, er lijkt de misvatting ontstaan te zijn dat 'arrogant' meteen 'onaardig' impliceert. Dat is natuurlijk niet zo.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 12:16
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline




Citaat:
op jouw manier zorgen dat je een meisje in je bed krijgt is ook verkrachten, ook al hoefde je haar lichamelijk niet te pushen. Misschien is het nog wel erger omdat jij hier geen straf voor kunt krijgen.
Nee dat is niet verkrachten, en de is niet erger.

Citaat:
hm, tijdens het lezen van dit topic begon ik jullie te geloven in maniertjes en tips en weetikveel om een vriendin te krijgen, tot die belachelijke posts van armoed. Daardoor begreep ik weer dat het allemaal bullshit is.

Het is gewoon belangrijk om een mooi leven op te bouwen. Vind je passies, ga voor je dromen, ontwikkel jezelf, investeer in de relaties die je hebt, geniet intens van het leven, ga lijden niet uit de weg, wees dan je prachtige zelf en er moet iemand zijn die gefascineerd raakt door jou.

werk gewoon aan je eigen leven
Jij bent een meisje die een hele stal vol met "ik-zie-je-meer-als-een-gewone-vriend"-jongens onderhoudt, right? Hun self-esteem vernietigen om dat zielige miezerige self-esteem van jezelf te vergroten, constant voor acceptatie zoekend.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 12:31
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Quis schreef op 13-05-2007 @ 12:27 :
(voor zover ik het gelezen heb) er staat dan ook niet op die site dat vrouwens per defenitie vallen op ''nice guys'' er staat alleen dat een beschrijving van dat type vent.
Ik zou niet gaan zitten verkondindigen dat ik een ''aardige en lieve etc etc'' jongen zoek want dat is gewoon niet zo. Niet dat ik een ónaardig iemand wil, maar ik word vaak een beetje allergisch van te lieve jongens, ik weet niet wat ik daar mee aanmoet (o.a. omdat ik dan zelf een beetje hard overkom). En of dat nou een sociaal wenselijk antwoord is weet ik niet, maar het komt wel overeen met wat ik wil en ik zie niet in waarom je dat niet zou zeggen...
Dergelijke preferenties zijn niet echt vast te stellen. Ik heb jarenlang geroepen dat ik alleen kleine meisjes met donker haar en donkere ogen aantrekkelijk vond..Ik wees dan ook alle andere af. Soort rare principekwestie voor me. Uiteindelijk krijg ik een keertje relatie met een blond meisje met blauwe ogen. Ik heb me er serieus tegen verzet. maar toch bleek dat ik er leuk vond. Uiteindelijk hebben we niet echt veel controle over tot wie we ons aangetrokken voelen. Kerels kunnen echter wel zichzelf aantrekkelijker maken.. meisjes ook...

Laatst gewijzigd op 13-05-2007 om 12:34.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 12:59
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het valt me al een tijdje op dat Armoed een voorliefde heeft voor het lidwoordje "de", ongeacht of het gebruik ervan geëigend is, dit ten koste van het in bepaalde situaties daarentegen wél correcte "dit", "dat"of "het".

Grammatica is ook een groot schema, maar dat is blijkbaar een beetje ondergesneeuwd.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 13:00
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Die verhalen van Armoed doen me erg denken aan wat ik gelezen heb op het "casanova" forum waar op Lifestyle een paar weken geleden over gepost werd. 16-jarige "Pick-up Artists"die het over HB's (Hot Babes) hebben en hen proberen te versieren met quasi psychologische spelletjes als "the cube". Wel grappig dat dit soort termen nu ook hier terug komen.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 13:31
Verwijderd
Citaat:
Moonbeam schreef op 13-05-2007 @ 13:46 :
Ja, er zit een kern van waarheid in. Volgens mij komt het bij jongens veel vaker voor dat zij meer/alleen maar naar het uiterlijk kijken dan bij meisjes het geval is. Dit neemt niet weg van het feit dat ik je gequote opmerking wel erg superficial vind.

Persoonlijk kijk ik bij jongens naar the total package zeg maar..
Nou ja, kijk, ik weet vanaf het begin ook wel of iemand aantrekkelijk genoeg is en dus potentieel relatiemateriaal. Als iemand niet fysiek aantrekkelijk is, kan hij nog zo leuk en grappig en lief zijn, maar dan zie ik 'm hooguit als gewone vriend. Het gebeurt af en toe wel eens dat iemand me eerst niet opvalt en ik later bedenk dat hij wel aantrekkelijk is, maar dat is maar zelden.

Hij moet natuurlijk naast dat ie aantrekkelijk is ook nog eens al het andere goed hebben zitten, maar dat zie je niet altijd meteen. Uiterlijk wel, en daarom kun je wat dat punt betreft ook wel meteen zeggen dat sommige mensen het gewoon echt níet worden.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 14:06
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Armoed schreef op 12-05-2007 @ 23:14 :
Ik ben 17. In oktober word ik 18.

Ik heb hier niet aan gewerkt. De officiële laddertheorie is te vinden op www.intellectualwhores.com/masterladder.html. Ofzoiets.

Ik heb 3x verkering gehad, 5x als je degene van 5dagen en 3dagen meetelt. 5dagen was naiviteit van ons beiden, de 3dagen is best grappig.

Ik kwam Joyce (haar naam) tegen in de stad en we liepen wat rond. Toen hebben we in een steegje gezoend, vlak voordat onze wegen zich scheidden. Voordat ze weg ging zei ze: "Ik weet wat je me nu wilt vragen". Ik, denkend dat dit een flauw grapje was reageerde niet in een vraag: "Ik betwijfel de". Zij reageerde: "Jah.. Je wilt vragen: wil je verkering met me". Dit sloeg in als een bom omdat ik dit totaal niet verwachtte. Uit pure verbazing herhaalde ik de vraag, zegmaar met 1 wenkbrauw omhoog getrokken uit verbazing. Zo van: "Wil je verkering met me?????? " Zij gaf me nog snel een kus en zei "ja ik wist de" en reed weg. Ik stond daar van, hmmm got to be shitting me.

Ik heb met mijn eerste vriendin 4 maanden gehad. Met mijn tweede 3 maanden, en ik ben nu aan mijn 3de relatie bezig, inmiddels iets meer dan een maand.

Ik ga meestal niet voor de one night stand, maar voor de verkrijgen van "fuckbuddies", of netjes gezegd "friends with benefits". Maar om je vraag te beantwoorden: 22 one night stands. Ik heb in totaal 8 fuckbuddies gehad, en toen ik met dit huidige meisje verkering kreeg had ik op dat moment 3 fuckbuddies (die ik dus opgaf voor haar )



Nee dus.
okee ,had ik niet verwacht.
maargoed, ik snap niet dat je er zo intens mee bezig bent allemaal, heb je daar wel tijd voor naast al je fuckbuddys enzo?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 14:20
Smokin'
Smokin' is offline
De essentie van een fuckbuddy is toch juist dat hij of zij naast de sex geen verdere aandacht behoeft?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 14:20
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Armoed, het lijkt jou wel een succes om meisjes te imponeren met verzonnen verhalen? Een beetje in de trant van de pathologische leugenaar uithangen? Well, in that case..I think I'll pass haha.
Een meisje heeft zoiets heus wel door hoor. Blijf gewoon je zelf, maar probeer je sterke punten naar voren te brengen zonder allerlei onzin te verkondigen om jezelf interessanter te maken.
1) Meestal probeer ik naar waargebeurde verhalen te neigen. Als dit niet lukt, verzin ik inderdaad verhalen. Ter plekke.

2) Nee dat heeft ze niet.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 15:17
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 13-05-2007 @ 15:20 :
De essentie van een fuckbuddy is toch juist dat hij of zij naast de sex geen verdere aandacht behoeft?
ja oke, maar iemand die 22 fuckbuddys heeft, zal dat toch wel als voldoende ervaren en niet op deze manier proberen de psyche van de vrouw te doorgronden en dit soort nonsens verkondigen in het openbaar?

Ik vind het echt overkomen als een pubertje die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 16:03
mark_h
mark_h is offline
Bedankt voor de reacties. Jammer dat de discussie een beetje afdwaalt.

@Armoed: jouw reacties lijken me niet echt nuttig. Zullen we afspreken dat als jij uit wilt wijden over die geweldige theorieën van je, dat je dat op je eigen forum doet?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 16:27
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Tiño schreef op 13-05-2007 @ 16:17 :
ja oke, maar iemand die 22 fuckbuddys heeft, zal dat toch wel als voldoende ervaren en niet op deze manier proberen de psyche van de vrouw te doorgronden en dit soort nonsens verkondigen in het openbaar?

Ik vind het echt overkomen als een pubertje die nog nooit een vrouw heeft aangeraakt.
Tja..iemand die verder nogal hoog van de toren blaast kan natuurlijk op dit vlak niet aankomen met magere aantallen. Dan zou hij voor een deel van zijn publiek (genadeloos) door de mand vallen. Of het dan een compleet verzonnen, sterk overdreven of een kloppend getal is weet ik eigenlijk niet. Alledrie lijkt me mogelijk. Zou ik hem 10 seconden in real life spreken dan weet ik het wel. Daarnaast: Het propageren van genoemde methodes brengt misschien op de lokale middelbare school een bepaalde status van 'leader among men' met zich mee. Er zijn veel onzekere lui die een magische formule willen etcetra..Dat kan ook een reden zijn om ook een forum te creeën en dergelijke.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 17:26
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik houd in zo'n geval niet van wijzigen.


Citaat:
Nee dat is niet verkrachten, en de is niet erger.


Jij bent een meisje die een hele stal vol met "ik-zie-je-meer-als-een-gewone-vriend"-jongens onderhoudt, right? Hun self-esteem vernietigen om dat zielige miezerige self-esteem van jezelf te vergroten, constant voor acceptatie zoekend.
het is veel erger.

niet dat ik weet. Ik onderhoud geen jongens. maar acceptatie zoeken doe ik natuurlijk wel, net als ieder ander mens op deze wereld, maar niet persé bij jongens Wat dat verder direct mijn mijn houding op gebied van relaties te maken heeft begrijp ik niet direct maar goed.
__________________
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 17:35
kruizer
kruizer is offline
Echt, ik zou liever helemaal nooit een meisje versieren dan het proberen op de manier van Armoed.
Als het allemaal zo tot in den treure geanaliseerd moet worden, dan maar niet.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 18:16
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nee,dat is mijn idee ook.Waar komt die behoefte dan vandaan? en waar komt dat negatieve vandaan, als je zoveel meisjes in bed hebt weten te lullen.

Maargoed, TS wilde tips enzo,

TS, ik zou de laddertheorie en alles van armoed eigenlijk willen afraden omdat imo, op deze manier in Nederland een meisje versieren niet zo snel zal lukken.

Zeker niet als je op zoekt bent naar een leuke fijne duurzame relatie.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 13-05-2007 @ 19:16 :

TS, ik zou de laddertheorie en alles van armoed eigenlijk willen afraden omdat imo, op deze manier in Nederland een meisje versieren niet zo snel zal lukken.

Zeker niet als je op zoekt bent naar een leuke fijne duurzame relatie.
Ik denk eigenlijk dat er in elk vol cafe vijf meisjes zitten bij wie dat wel lukt. Maar een leuke fijne duurzame relatie zul je er m.i. inderdaad niet mee krijgen.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 18:31
Verwijderd
Gewoon seinfeld kijken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 19:00
Drlove
Drlove is offline
ik ken ook genoeg meisjes die erin trappen:

Dieptepunt is wel een tijdje terug toen een meisje een biertje wilde halen voor me. Ik had een groot bier en niet de normale versie nog in mijn hand. ZIj komt terug met een normaal biertje en zegt: Goh, dit glas is veel kleiner als de jouwe. Heeft het dan wel dezelde inhoud?

Zo dom! Maar ze was wel erg lekker. Dit soort meisjes is je theorie perfect voor. Maar ja, zon meid als vriendin lijkt me verschrikkelijk.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 19:47
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Citaat:
Ik ben 17. In oktober word ik 18.
Citaat:
Maar om je vraag te beantwoorden: 22 one night stands
Sick! Op je 17e? Dat haalt zelfs de grootste player die ik ken nog niet. Gast doe normaal!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 19:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja en dat is ook weer zo'n punt.

wil je zelf een leven leiden vol list en bedrog ,maar wel allemaal leuke one night stands/ eenmalige dingen.

Het zou me vast wel lukken, maar ik ben met deze intentie nooit uitgegaan,puur omdat ik dat voor mezelf niet fijn vind.

Dus, wat wil de TS eigenlijk, een periode lekker rondsletten, of op zoek naar een leuk meisje om een leuke tijd mee te hebben waarbij je jezelf kunt zijn en lol kunt hebben?

overigens niets mis met rondsletten, je bent jong en je wilt wat, maar daar moet je maar net van houden he.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Armoed schreef op 12-05-2007 @ 23:58 :





Meestal breng ik de schone deerne wat ontbijt op de bed. Ik kan soms wel lief zijn
pics or it didnt happen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:06
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
jongens zijn eng
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
infrasoft schreef op 13-05-2007 @ 21:06 :
jongens zijn eng
niet!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:16
Verwijderd
Ik heb vrij weinig met het gehele wetenschappelijke verhaal, en nog minder met mensen die uitgaan met enkel de intentie om vrouwen te regelen.

Echter, in de schema's en theoriën zit degelijk een kern van waarheid. Dat 'unieke' mensen die opvallen in een groep interessanter zijn om mee te praten is logisch. Dominante mensen (leiders van een groep) hebben meer en diverser contact met anderen en hebben meer 'aanzien' dan anderen, als is het alleen maar omdat ze meer opvallen. Dat je zelf invloed hebt op haar keuze jouw in te delen bij het groepje 'vrienden' of date-potentieel lijkt me logisch. Dat een lichte desintresse/eigen mening je uitdagender maakt ook. Dat een mix van arrogantie en grapjes/zelf-spot werkt is gewoon waar. Als je al die eigenschappen bewust worden toegepast door iemand die persé een meisje wilt regelen zal het vast wel lukken.

Toch denk ik dat het voor mensen werkt omdat ze het onbewust doen. Grappig zijn is niet iets wat iedereen heeft of kan leren. Zelfvertrouwen krijg je door feedback en kun je niet in je eentje kweken (anders is het misplaatst). Op het moment dat een niet-grappige jongen zonder zelfvertrouwen en een ondergemiddelde aantrekkelijkheid dat schema leest gaat hij echt niet scoren, eerder minder.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:20
Verwijderd
Citaat:
FuSe schreef op 13-05-2007 @ 21:16 :
Ik heb vrij weinig met het gehele wetenschappelijke verhaal, en nog minder met mensen die uitgaan met enkel de intentie om vrouwen te regelen.

Echter, in de schema's en theoriën zit degelijk een kern van waarheid. Dat 'unieke' mensen die opvallen in een groep interessanter zijn om mee te praten is logisch. Dominante mensen (leiders van een groep) hebben meer en diverser contact met anderen en hebben meer 'aanzien' dan anderen, als is het alleen maar omdat ze meer opvallen. Dat je zelf invloed hebt op haar keuze jouw in te delen bij het groepje 'vrienden' of date-potentieel lijkt me logisch. Dat een lichte desintresse/eigen mening je uitdagender maakt ook. Dat een mix van arrogantie en grapjes/zelf-spot werkt is gewoon waar. Als je al die eigenschappen bewust worden toegepast door iemand die persé een meisje wilt regelen zal het vast wel lukken.

Toch denk ik dat het voor mensen werkt omdat ze het onbewust doen. Grappig zijn is niet iets wat iedereen heeft of kan leren. Zelfvertrouwen krijg je door feedback en kun je niet in je eentje kweken (anders is het misplaatst). Op het moment dat een niet-grappige jongen zonder zelfvertrouwen en een ondergemiddelde aantrekkelijkheid dat schema leest gaat hij echt niet scoren, eerder minder.
qft

sommige dingen moeten nu eenmaal in je zitten en zijn heel lastig aan te leren.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:21
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 13-05-2007 @ 21:14 :
niet!
wel...kijk ik val op
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:35
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
wat een fascinerende sfeer in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:38
infrasoft
Avatar van infrasoft
infrasoft is offline
jongens zijn wel eng
Met citaat reageren
Oud 13-05-2007, 20:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
infrasoft schreef op 13-05-2007 @ 21:06 :
jongens zijn eng
Welnee, jongens zijn grappig en lief. Vooral als ze denken dat ze arrogant zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-05-2007 @ 15:26 :
Om een one night stand te krijgen. Alle adviezen van zogenaamde versier-experts zijn alleen maar geschikt voor het regelen van one night stands of hoogstens korte flings, en dat geldt ook voor hun adviezen aan vrouwen.
Hij heeft het letterlijk overgeschreven uit een "How to lay a girl guide". Ik heb deze ook wel eens gelezen, evenals het boek "The Game", maar het is gewoon entertainment. Sommige mensen snappen dat kennelijk niet.

Ik weet niet op welk type vrouwen dit zou werken, maar de meeste met wie ik om ga hebben gewoon hun eigen standaarden waar ze zich aan houden. Het grappige aan dit soort 'guides' is dat je ellenlange routines moet gebruiken om 'verder' te komen. Tja. Je kunt ook gewoon ff leuk kletsen, en d'r telefoonnummer vragen om af te spreken...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Armoed schreef op 13-05-2007 @ 13:16 :

Jij bent een meisje die een hele stal vol met "ik-zie-je-meer-als-een-gewone-vriend"-jongens onderhoudt, right? Hun self-esteem vernietigen om dat zielige miezerige self-esteem van jezelf te vergroten, constant voor acceptatie zoekend.
Oh, toch wat frustraties?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 13:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
rensd schreef op 13-05-2007 @ 20:47 :
Sick! Op je 17e? Dat haalt zelfs de grootste player die ik ken nog niet. Gast doe normaal!
Ik geloof er gewoon geen ene fuck van. Dat, of de belevingswereld van de "breezah" is gewoon heel anders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie bang voor een relatie?
love-in-the-air
1 02-01-2016 16:15
Liefde & Relatie 17 jaar en nooit een relatie gehad
danielDTC97
5 16-10-2014 14:26
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Op zoek naar een relatie
Rodolfus
12 04-02-2012 15:19
Liefde & Relatie Met wie zou jij nooit een relatie beginnen?
Sangria
78 30-10-2003 19:06
Liefde & Relatie Bang voor een relatie
Dminor
24 25-07-2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54.