Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 14:05
Verwijderd
Als je via manipulatie, (deels) gelogen verhalen, theorietjes en schema's een meisje strikt, valt er weinig eer mee te behalen lijkt me. Hoe kun je dat nou niet enorm sneu vinden van jezelf? Het zegt dan toch helemaal niets over hoe leuk JIJ bent o.i.d., je bent dan alleen goed in spelletjes spelen? Nou, wees er maar trots op! Hoe goed kan het nou voelen om een meisje je bed in te lullen met een "act"?

Sorry hoor, maar vanuit de "playerkant" bekeken, iemand die mij alleen wil om de goede act die ik kan opvoeren of om hoezeer ik aan diegenes droombeeld voldoe, is mij echt niet waard.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2007, 14:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb net dit hele topic gelezen. Het begon leuk, tot Armoed kansloos kwam doen. Leer maar lekker grammatica schema's ofzo. Misschien is jouw overmatig 'de' gebruik een metafoor voor de tunnelvisie die je hebt van vrouwen. Er is niet 1 type vrouw, er zijn er veel meer.

Eigenlijk is er maar een ding dat werkt. DURF op een meisje af te lopen. Dat is het hele eieren eten. Als je dat durft, probeer je het net zolang tot je iemand tegenkomt waar het mee klikt. Ook als je in het begin geen idee hebt wat je moet doen/zeggen, dan pik je snel genoeg dingetjes op die wel 'werken'.

Pas geen kansloze theorien toe. Ze heeft zo door dat dat nep is. Durf en wees jezelf.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 14:54
hermanf
hermanf is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 14-05-2007 @ 15:47 :
Eigenlijk is er maar een ding dat werkt. DURF op een meisje af te lopen. Dat is het hele eieren eten. Als je dat durft, probeer je het net zolang tot je iemand tegenkomt waar het mee klikt. Ook als je in het begin geen idee hebt wat je moet doen/zeggen, dan pik je snel genoeg dingetjes op die wel 'werken'.
Dat is echt dikke onzin. Er zijn zoveel jongens die durven, dat zegt allemaal niks. Als ik met een vriendin van me de stad in ga wordt ze ettelijke malen aangesproken maar om nou te zeggen dat dat enorm kansrijk is bij haar, neuh. Als je niks bijzonders te zeggen hebt dan heeft louter durven geen enkele zin. Durven is slechts een eerste stap die je natuurlijk wel moet maken.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:25
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
hermanf schreef op 14-05-2007 @ 15:54 :
Dat is echt dikke onzin. Er zijn zoveel jongens die durven, dat zegt allemaal niks. Als ik met een vriendin van me de stad in ga wordt ze ettelijke malen aangesproken maar om nou te zeggen dat dat enorm kansrijk is bij haar, neuh. Als je niks bijzonders te zeggen hebt dan heeft louter durven geen enkele zin. Durven is slechts een eerste stap die je natuurlijk wel moet maken.
Dat wat je hier vertelt over je vriendin is heel wat anders. Het is niet zo dat als je een meisje durft aan te spreken dat je meteen enorm kansrijk bent. Dat zeg ik ook niet. Ik zeg ook niet dat het meteen de eerste keer raak is.

Als je in een disco staat, en je durft meisjes aan te spreken, en je doet dat ook, dan heb je de grootste stap al gemaakt. Tuurlijk moet je iets te bieden hebben en er een beetje verzorgd uitzien, maar dat lijkt me logisch. Zolang je vanaf de zijlijn toe staat de kijken maar je doet niks kun je het wel vergeten.

Als je 20 meisjes aanspreekt, dan zal er vast wel eentje bijzitten waar het gesprek iets verder komt dan "hoi, wat een lekker weer buiten he?".
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:48
Drlove
Drlove is offline
een meisje aanspreken alleen is niet voldoende. Als ik met een meisje ga stappen of door de stad loop, wordt ze meestal ook wel ' aangesproken '. Vaak zijn dat van die kansloze oneliners als eeeeeej sweety of pssst meid. Dan kan je het wel durven, maar dan heb je alles niet op een rijtje. Het gaat om het totaalbeeld dat je geeft.
__________________
de reden van het leven is te leven om een reden
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:33
Verwijderd
Durf is niet alles, er moet natuurlijk wel een vorm van interesse zijn vanuit het meisje. Maar als je niets durft, gebeurt er helemaal niets. Een niet-leuke jongen die op je afkomt, heeft niks aan die durf. Een leuke jongen wel. Simpel. En of hij leuk is, hangt af van de omstandigheden en waar je op valt.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:38
Verwijderd
Citaat:
hermanf schreef op 14-05-2007 @ 15:54 :
Dat is echt dikke onzin. Er zijn zoveel jongens die durven, dat zegt allemaal niks. Als ik met een vriendin van me de stad in ga wordt ze ettelijke malen aangesproken maar om nou te zeggen dat dat enorm kansrijk is bij haar, neuh. Als je niks bijzonders te zeggen hebt dan heeft louter durven geen enkele zin. Durven is slechts een eerste stap die je natuurlijk wel moet maken.
Als met 'aanspreken' hier 'een leuk gesprek aanknopen' bedoeld wordt, dan heeft hij zeker wel gelijk. Natuurlijk is het dan niet bij elke meid raak, maar als je géén meiden aanspreekt, heb je nóóit succes. Dus als jij gewoon met een leuke meid in gesprek raakt en het klikt, dan gebeurt het heus wel een keer dat er een relatie uit voortvloeit.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 19:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Graag weer ontopic posten (op verzoek van de topicstarter)

Schema's en theoriën over hoe je een meisje in bed krijgt, mogen in een nieuw topic.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Drlove schreef op 14-05-2007 @ 16:48 :
een meisje aanspreken alleen is niet voldoende. Als ik met een meisje ga stappen of door de stad loop, wordt ze meestal ook wel ' aangesproken '. Vaak zijn dat van die kansloze oneliners als eeeeeej sweety of pssst meid. Dan kan je het wel durven, maar dan heb je alles niet op een rijtje. Het gaat om het totaalbeeld dat je geeft.
Ja, ik had het ook meer over 'normale' omstandigheden. Je hebt inderdaad van die figuren die gaan fluiten etc, maar dat bedoelde ik er niet mee. Je kunt ook niet verwachten dat meisjes daar serieus op in gaan.
Citaat:
Dusjcrib schreef op 14-05-2007 @ 17:33 :
Durf is niet alles, er moet natuurlijk wel een vorm van interesse zijn vanuit het meisje.
Ja, maar dat blijkt pas nadat je haar hebt aangesproken.
Citaat:
Morgan schreef op 14-05-2007 @ 17:38 :
Als met 'aanspreken' hier 'een leuk gesprek aanknopen' bedoeld wordt, dan heeft hij zeker wel gelijk. Natuurlijk is het dan niet bij elke meid raak, maar als je géén meiden aanspreekt, heb je nóóit succes. Dus als jij gewoon met een leuke meid in gesprek raakt en het klikt, dan gebeurt het heus wel een keer dat er een relatie uit voortvloeit.
Dat bedoelde ik ja!
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 14-05-2007 @ 20:27 :
Graag weer ontopic posten (op verzoek van de topicstarter)

Schema's en theoriën over hoe je een meisje in bed krijgt, mogen in een nieuw topic.
Ok

ot: Ik heb ook nog nooit een echte serieuze relatie gehad met een meisje. Maar ik 'schaam' me er niet voor en ik ben ook niet wanhopig op zoek. Ik weet van mezelf dat ik soms ook nogal verlegen ben als het gaat om de eerste stap te zetten. En verder geloof ik ook niet echt in 'versieren'. Wees jezelf. Als je je eerst anders voordoet dan je daadwerkelijk bent, schiet dat ook niet zoveel op.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:36
Armoed
Avatar van Armoed
Armoed is offline
Citaat:
@Armoed: jouw reacties lijken me niet echt nuttig. Zullen we afspreken dat als jij uit wilt wijden over die geweldige theorieën van je, dat je dat op je eigen forum doet?
Zullen we afspreken dat jij pas dingen met mij mag afspreken als je afspreekt met meisjes? Dat lijkt me handiger

Citaat:
Ik heb ook nog nooit een echte serieuze relatie gehad met een meisje. Maar ik 'schaam' me er niet voor en ik ben ook niet wanhopig op zoek. Ik weet van mezelf dat ik soms ook nogal verlegen ben als het gaat om de eerste stap te zetten. En verder geloof ik ook niet echt in 'versieren'. Wees jezelf. Als je je eerst anders voordoet dan je daadwerkelijk bent, schiet dat ook niet zoveel op.
Jij spreekt uit veel ervaring zie ik.

Citaat:
Schema's en theoriën over hoe je een meisje in bed krijgt, mogen in een nieuw topic.
De ging origineel niet over een meisje in bed krijgen. Gewoon over meisjes aanspreken en wat meer comfort met ze bouwen, om de TS te helpen. Jammer genoeg heeft deze een slecht geheugen en vergat mijn advies dat ik eerst gaf, alleen mijn verdediging tegen al de mede forumers onthoudend... Snik...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:39
Verwijderd
op tijd weten wanneer het een kansloze missie is, is ook een kwaliteit van de echte ladiesman, armoed
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:40
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Armoed schreef op 14-05-2007 @ 22:36 :
De ging origineel niet over een meisje in bed krijgen. Gewoon over meisjes aanspreken en wat meer comfort met ze bouwen, om de TS te helpen. Jammer genoeg heeft deze een slecht geheugen en vergat mijn advies dat ik eerst gaf, alleen mijn verdediging tegen al de mede forumers onthoudend... Snik...
De mededeling was duidelijk toch? Open een nieuw topic als je er perse over door wilt praten, maar ga er hier niet verder op in.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 00:22
Smokin'
Smokin' is offline
Speciaal voor iedereen dan de man die geen theoriën gebruikte en het beste was van iedereen..

http://www.youtube.com/watch?v=pa-dG...elated&search=
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Offtopic:
Citaat:
Armoed schreef op 14-05-2007 @ 22:36 :
Jij spreekt uit veel ervaring zie ik.
Ja, want je hebt uiteraard veel ervaring nodig om dat te zeggen. Misschien weet ik wel uit ervaring dat dat niet werkt, omdat het niet werkte. En misschien ben ik ook wel iets veeleisender dan jij om met willekeurige meisjes in bed te duiken.


ot: Misschien is nog een tip om een glaasje alcohol te drinken zodat je wat losser en (misschien) zelfverzekerder bent (niet klemzuipen).
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Met citaat reageren
Oud 20-05-2007, 16:44
mark_h
mark_h is offline
Bedankt voor je tip

Klein upje, en Armoed's theorieën heb ik wel bekeken
Met citaat reageren
Oud 25-05-2007, 22:39
MachteldIJlstra
MachteldIJlstra is offline
ik ben bijna 24, heb nooit een relatie gehad, nooit seks en en nooit gezoend

zou je er vooral niet druk om maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie bang voor een relatie?
love-in-the-air
1 02-01-2016 16:15
Liefde & Relatie 17 jaar en nooit een relatie gehad
danielDTC97
5 16-10-2014 14:26
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Op zoek naar een relatie
Rodolfus
12 04-02-2012 15:19
Liefde & Relatie Met wie zou jij nooit een relatie beginnen?
Sangria
78 30-10-2003 19:06
Liefde & Relatie Bang voor een relatie
Dminor
24 25-07-2002 16:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.