Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2014, 21:36
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Hi, ik vind mezelf soms echt eenzaam. Ik ben een gamer en ik game met online vrienden. Verder doe Skype ik ook met ze. Ik vind hun leuker dan de "vrienden" in mijn echte leven. Want ik kan echt mezelf zijn bij ze, ook al weet ik dat dit niet de goeie oplossing is. Ik ben tenminste blij dat ik mensen heb die er voor me zijn.

Terug naar de werkelijkheid, ik vind mezelf soms zo saai in de klas. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt. Ik ben meestal stil en zeg vrij weinig. Ik merk ook dat het slechter gaat in de klas...er zijn "meidengroepen" gemaakt waar ik niet in zit.. Ik vind mezelf er niet bij horen. Ze zijn wel aardig tegen me. Want er is ook nog een ander meisje maar haar mogen ze niet.

Kan het misschien zijn dat ik iets aan mijn uiterlijk moet gaan doen? Daar zit ik echt jaren aan vast... Ik schaamde me al die jaren voor mezelf dat ik maar elke dag een staart in deed omdat ik geen gemene/rare opmerkingen zou gaan krijgen..

Zou het aan mij liggen of aan hun? Want ik heb vooral "jongens" vrienden (online) de meisjes zijn wel aardig enzo.. Maar ze willen echt serieus alleen maar opvallen...ik ben dan weer iemand die dan meteen terugtrekt XD

Groetjes,

Kawaii Pluzzle

Laatst gewijzigd op 24-11-2014 om 16:47. Reden: Terugzetten OP
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2014, 09:50
Verwijderd
Wat is het probleem? Dat je niet bij meidenclubjes uit je klas mag? En jij wilt dan toch ook juist opvallen?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2014, 19:33
Verwijderd
Ik moet zeggen, dat ik mezelf wel een beetje in jou herken. Ik zit er ook wel mee, ze mogen me, maar er echt bij horen.. Ik weet het niet. Wat ik wel weet, is dat het waarschijnlijk niet aan jou ligt, aan je uiterlijk of persoonlijkheid ofzo. Het kan wel zijn dat je je onbewust afsluit, een bepaalde houding aanneemt die mensen op afstand houdt. Ik doe dat ook, terwijl ik juist heel erg mijn best doe om 'erbij te horen'. Ik heb ook een poosje gechat met mensen, een paar jaar ouder, die ik alleen kende van gamesites. Dat gaf me een goed gevoel, maar ik weet dat dat niet de manier is. Ik zou beter hebben gepraat met mensen uit mijn eigen klas.

Probeer op school ook gewoon jezelf te zijn, en sluit je niet af, ook al heb je zelf het idee dat je dat niet doet.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2014, 14:18
KawaiiPluzzle
KawaiiPluzzle is offline
Met citaat reageren
Oud 09-01-2015, 22:38
Revolution25
Avatar van Revolution25
Revolution25 is offline
Citaat:
Hi, ik vind mezelf soms echt eenzaam. Ik ben een gamer en ik game met online vrienden. Verder doe Skype ik ook met ze. Ik vind hun leuker dan de "vrienden" in mijn echte leven. Want ik kan echt mezelf zijn bij ze, ook al weet ik dat dit niet de goeie oplossing is. Ik ben tenminste blij dat ik mensen heb die er voor me zijn.

Terug naar de werkelijkheid, ik vind mezelf soms zo saai in de klas. Ik weet ook niet precies waar het aan ligt. Ik ben meestal stil en zeg vrij weinig. Ik merk ook dat het slechter gaat in de klas...er zijn "meidengroepen" gemaakt waar ik niet in zit.. Ik vind mezelf er niet bij horen. Ze zijn wel aardig tegen me. Want er is ook nog een ander meisje maar haar mogen ze niet.

Kan het misschien zijn dat ik iets aan mijn uiterlijk moet gaan doen? Daar zit ik echt jaren aan vast... Ik schaamde me al die jaren voor mezelf dat ik maar elke dag een staart in deed omdat ik geen gemene/rare opmerkingen zou gaan krijgen..

Zou het aan mij liggen of aan hun? Want ik heb vooral "jongens" vrienden (online) de meisjes zijn wel aardig enzo.. Maar ze willen echt serieus alleen maar opvallen...ik ben dan weer iemand die dan meteen terugtrekt XD

Groetjes,

Kawaii Pluzzle
Ummh, klinkt me bekent in de oren
ik herken mezelf daar zo erg in .
Met citaat reageren
Oud 26-02-2015, 05:21
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Je moet niet iets aan je uiterlijk veranderen alleen om beter in een groep te passen, dan doe je precies wat de groepjesmensen ook doen, je voordoen als een ander. Het is beter als mensen je accepteren zoals je bent, doen ze dat niet, dan ga je toch niet met ze om, behalve als het niet anders kan, zoals met groepsopdrachten en dergelijke. Ik vind overigens mensen die vooral online contact met mensen hebben niet eenzame mensen. Naar mijn mening zijn mensen eenzaam als ze zich eenzaam voelen en/of geen contact met anderen hebben. Bij jou is het een beetje van beide. Kijk of je jezelf meer kunt richten op je je gamevrienden en minder op je gevoelde eenzaamheid. Uiteindelijk zijn er op school ook wel mensen waar je mee om kunt gaan...
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 13-03-2015, 19:53
Verwijderd
Dat meisje waar ze niet aardig tegen doen? probeer eens met haar te praten of naast haar te zitten, misschien komt er wel een goeie vriendschap uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #81
Dott
500 22-12-2010 13:10
De Kantine Saaie nachten met Lola #955
Verwijderd
500 13-04-2010 11:31
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Venezuela, Chávez, RCTV en de partijdige Nederlandse media
Eric Berger
54 15-06-2007 09:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog Nederlands
Tomb
8 17-01-2006 16:08
Software & Hardware MSN Messenger
dafelix
498 15-04-2004 08:31
Liefde & Relatie I hate u but I love, I can't stop thinking of you...
Pandemonium
11 05-08-2003 22:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26.