Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2016, 15:53
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Hee
oke er is iets dat ik even kwijt wil, omdat ik me echt gewoon erger aan mezelf.
Ik ben verliefd, naja volgens mij is het liefde. We kennen elkaar al ongeveer 2 maanden
hij is ook verliefd op mij. En nu zijn we ''bezig'' zoals dat wordt genoemd. We appen elke dag, terwijl wij elkaar eigenlijk nog maar 3 keer hebben gezien. Deze 3 keren, waren wij beiden aangeschoten. Vooral ik, hij was vrijwel nuchter. Nu niet denken dat ik een alcoholist ben, maar we zagen elkaar elke keer op een feest; zo ook donderdag met oud en nieuw. De klik sloeg weer helemaal over toen ik hem zag, en we hebben die avond veel gepraat, maar ook echt veel gezoend. Op een gegeven moment gingen we zelfs naar boven en toen lagen we half op elkaar op bed. Maar het bleef bij zoenen. Het was allemaal echt heel lief. En hij vertelt de leukste verhalen. Toen we op bed lagen zei hij: weetje, (hij stopte met zoenen en keek me aan) ik ben verliefd op je.

ik zei het terug. en ik meende het ook. maar nu komt het; als je verliefd op elkaar bent dan streef je uiteindelijk naar een relatie. Ik heb alleen nog nooit een relatie gehad en vind het best eng allemaal. Ik merk ook dat ik automatisch een beetje afstand neem omdat het allemaal zo vreemd voor me is. Terwijl hij juist heel graag nuchter wilt afspreken nu, ergens in de stad ofzo, buiten een feestje om. Mij lijkt dit heel leuk, maar ik ben ook gewoon bang. Ik snap dat zenuwen normaal zijn hoor, maar ik weet niet eens of ik wel zo'n ''relatietype'' ben.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik erger me namelijk echt aan mezelf; want er is nu eindelijk een jongen waar ik gevoelens voor heb, en hij voor mij; en dan twijfel ik eraan.
Groetjes
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2016, 16:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je kunt dit best tegenover hem uitspreken. Dat je hem echt heel geweldig vindt, maar dat je nog niet weet of je toe bent aan een relatie. Blijf gewoon nog even rustig met hem daten en leg er niet te veel druk op voor jezelf. Blijft het leuk met hem, dan ga je misschien vanzelf wel aan het idee wennen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij
Ratrom
2 15-01-2013 16:06
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Liefde & Relatie Bang voor afhankelijkheid/angst.
Phileine
22 14-01-2003 12:41
Liefde & Relatie Bang voor een relatie
Dminor
24 25-07-2002 16:54
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.