Oud 12-08-2004, 14:38
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Lars007 schreef op 11-08-2004 @ 20:11 :
Welke opleiding ga je doen in maastricht ?

Gr lars
Oeh Oeh... ik ga me gedragen als een bemoeizuchtige tuthola, dus wees gewaarschuwd:
Lieveheersbeest is op vakantie, vandaar dat ze niet reageert... maar toevallig weet ik dat ze gezondheidswetenschappen gaat studeren.

-vraag me nu al af waarom ik hier op reageer -
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2004, 16:04
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Citaat:
Loesje schreef op 11-08-2004 @ 16:51 :
Kan je ook 's nachts nog in een half uur thuis komen?

Het is wel een pre als je op kamers zit, de leukste dingen bij studentenvereniging vinden toch meestal plaats als de treinen neit meer rijden. Vrienden van mij baalde heel erg dat ze nog geen kamer hadden en sliepen 1 a 2 keer in de week bij mij....eigen kamer is dus wel fijner!
Ik kom er net achter dat om 1 uur de laatste trein al gaat! Nouja, hopelijk onmoet ik wat mensen met een kamer in Leiden. Vast wel. Kom ik gezellig met mn slaapspullen aanzetten en profiteren van de gastvrijheid .
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 17:31
packman
packman is offline
Je mag wel bij mij komen hoor
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:13
hardhitter
hardhitter is offline
De stukjes over introductie weken die ik op het journaal gezien heb, maakte me eerlijk gezegt een btje bang... lelijke dansjes doen en worstelen in een poedelbadje

achja... ieder zn meug hehe. Lijkt mij op zich wel lache hoor zo'n week als je tenminste btje relaxte groep hebt...
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 00:18
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 12-08-2004 @ 21:13 :
De stukjes over introductie weken die ik op het journaal gezien heb, maakte me eerlijk gezegt een btje bang...
Ach kom op,, Kop op,, wie zegt dat dit bij elke introductie week is, en bovendien t nieuws moet ook wat te melden hebben.

Ennuh bang? Dr staat toch duidelijk in je naam: HARDhitter

Nee, maareh ik denk dat je er gewoon vertrouwen in moet hebben dat jouw kamp leuk gaat worden. Ik heb ook zo;n kamp met hbo(Diedenoort: Facility Management) en heb er echt ontiegelijk veel zin in. Heb al n zooi mensen in mn msn ontmoet.

Have FUN!!!
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 02:53
Kezmenneke
Kezmenneke is offline
Citaat:
Loesje schreef op 23-07-2004 @ 12:51 :
Ik ben dit jaar voor de tweede keer mamma tijdens de TIK-week
(intro week in Tilburg) en economiekamp.

Misschien wordt je dan wel mijn mamma
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 14:36
Krook
Krook is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 12-08-2004 @ 14:38 :
Oeh Oeh... ik ga me gedragen als een bemoeizuchtige tuthola, dus wees gewaarschuwd:
Lieveheersbeest is op vakantie, vandaar dat ze niet reageert... maar toevallig weet ik dat ze gezondheidswetenschappen gaat studeren.

-vraag me nu al af waarom ik hier op reageer -


Ik overwoog precies hetzelfde te reageren.

(inhoudelijk zeer boeiende ontopic reactie, excuses )
__________________
Het leven is mooi.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 00:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Woei! M'n introductieweek start morgenochtend en ik heb er erg veel zin in. Moet alleen wel al om 6.45 (! ) de bus hebben dus dat is heeeeeeel vroeg op staan.

Maar 't wordt vast heel leuk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 12:40
hardhitter
hardhitter is offline
hehe ik las dat de El Cid week redelijk in het water is gevallen de eerste dag ( )

Ik hoop dat het vanaf de 23ste wat beter weer is...
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:16
Krook
Krook is offline
Hm, ik vind die negen 'tips' om de intro [Nijmegen] te overleven (Vox) niet echt hoopgevend ... maar het komt vast goed .
__________________
Het leven is mooi.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 23:01
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 17-08-2004 @ 12:40 :
hehe ik las dat de El Cid week redelijk in het water is gevallen de eerste dag ( )

Ik hoop dat het vanaf de 23ste wat beter weer is...
Pffff, het is gewoon bloedheet.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 12:47
hardhitter
hardhitter is offline
nu wel ja

is t btje gezellig in leiden?? misschien ga ik vanmiddag ofzo nog wel ff langs
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 14:14
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Krook schreef op 17-08-2004 @ 13:16 :
Hm, ik vind die negen 'tips' om de intro [Nijmegen] te overleven (Vox) niet echt hoopgevend ... maar het komt vast goed .
idd

heb jij al iets van een programma gekregen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2004, 14:16
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 18-08-2004 @ 12:47 :
nu wel ja

is t btje gezellig in leiden?? misschien ga ik vanmiddag ofzo nog wel ff langs
El Cid is altijd een toppertje en dus super gezellig!!!!! Vooral op ..., maar dat LIJKT ME DUIDELIJK
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 16:26
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Lente schreef op 18-08-2004 @ 14:14 :
idd

heb jij al iets van een programma gekregen?
Uhuh weinig hoopgevend...

Ik heb mijn programma al 2 weken terug met de post gekregen...

Wat ga je studeren?
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 17:31
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
*Lill'Rose* schreef op 19-08-2004 @ 16:26 :
Uhuh weinig hoopgevend...

Ik heb mijn programma al 2 weken terug met de post gekregen...

Wat ga je studeren?
ik heb alleen een programma van de algemene introductie, niks van de faculteit. heb net even gebeld en als ik zondag mijn introkaart op ga halen wordt het geregeld naja zal wel.
ik ga bestuurskunde studeren, jij?

en en ik heb best weer zin, vorige keer was alleen zooo leuk dat het bijna onmogelijk te overtreffen is
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 00:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 18-08-2004 @ 12:47 :
nu wel ja

is t btje gezellig in leiden?? misschien ga ik vanmiddag ofzo nog wel ff langs
Yup, het was erg gezellig. Jammer dat ik de laatste dag mis, maar goed, voor Lowlands moet je ook wat over hebben.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 22:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
hardhitter schreef op 17-08-2004 @ 12:40 :
hehe ik las dat de El Cid week redelijk in het water is gevallen de eerste dag ( )
Enkel het 'groepje zoeken' is in het water gevallen. Ik was helemaal doorweekt. Maar toen het programma eenmaal begon kwam de zon uit het niets op en is niet meer weggegaan. Ik ben zelfs behoorlijk verbrand

Maar 't was ontzettend leuk, alleen de laatste 2 dagen werd het een beetje teveel van hetzelfde. Alleen maar feesten (en ja, ook dat word je ooit zat) en studentenverenigingen. Dus het eindfeest van vanavond heb ik over geslagen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 22:31
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
El Cid was geweldig. Superleuk groepje (kijk maar in het Spieghel krantje , 101 groepje van de dag, met de buddy-bandjes ), leuke feesten en overdag ook een prima programma. Ik kon meteen bij een meisje uit mn groepje slapen dus hoefde ik ook niet op de slaapzaal
Ben lid geworden van Augustinus waar zondag de kmt begint dus het gaat nog wel even door.

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 00:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
kneisje schreef op 20-08-2004 @ 22:31 :
El Cid was geweldig. Superleuk groepje (kijk maar in het Spieghel krantje , 101 groepje van de dag, met de buddy-bandjes ), leuke feesten en overdag ook een prima programma. Ik kon meteen bij een meisje uit mn groepje slapen dus hoefde ik ook niet op de slaapzaal
Ben lid geworden van Augustinus waar zondag de kmt begint dus het gaat nog wel even door.
Kijk dan ook in het Spiegelkrantje naar groepje 176,5: groep van de dag van dinsdag. Daar zat ik in en we waren de allereersten met eigen t-shirten en een eigen lied
Dat stukje van die buddybandjes heb ik gelezen. Ook erg leuk!
Ik hoorde btw dat als je vandaag ('s middags) lid werd van augustinus je verplicht (delen van) de werkweek moest afkopen, omdat er geen werk meer beschikbaar was. Sommigen moesten dus verplicht 175 euro extra betalen! Echt achterlijk.
Was dat bij jou ook zo of was jij op tijd met aanmelden?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 09:57
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Citaat:
Balance schreef op 21-08-2004 @ 00:18 :

Ik hoorde btw dat als je vandaag ('s middags) lid werd van augustinus je verplicht (delen van) de werkweek moest afkopen, omdat er geen werk meer beschikbaar was. Sommigen moesten dus verplicht 175 euro extra betalen! Echt achterlijk.
Was dat bij jou ook zo of was jij op tijd met aanmelden?
Ooh ja ik heb jullie zien lopen in die 176.5 shirtjes
Ik heb me woensdag al aangemeld en loop de hele werkweek maar een groepsgenootje die zich gistermiddag aanmeldde moest inderdaad de hele werkweek afkopen! Duur... En een slechte zaak, zoveel betalen omdat er niet genoeg plekken geregeld zijn
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 11:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
kneisje schreef op 21-08-2004 @ 09:57 :
Ooh ja ik heb jullie zien lopen in die 176.5 shirtjes
Ik heb me woensdag al aangemeld en loop de hele werkweek maar een groepsgenootje die zich gistermiddag aanmeldde moest inderdaad de hele werkweek afkopen! Duur... En een slechte zaak, zoveel betalen omdat er niet genoeg plekken geregeld zijn
die shirtjes waren volgens mij ook lastig om niet te zien. we waren met 20 man...

en idd een hele slechte zaak. Ik snap niet dat mensen dan tóch nog lid worden. Voor 175 euro extra zou ik het nooit doen. Dan moeten ze augustinus wel erg geweldig vinden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 20:47
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Nou mijn introweken van de hbo heb ik iig gehad. En ik moet je zeggen, ik mis ze allemaal!!! stuk voor stuk... Zelfs die "zangcie" ( strenge leiding, die je op vanalles pakt, waarvoor je dus moet zorgen dat je niet buiten het bootje valt) En t stadion schoonmaken ennuh t proberen om van een paperclip een ferrari te maken en de feesten en t slapen om 4 u en om 6u dr uit worden getrapt... IK MIS HET ALLEMAAL!!! het was echt lachuh
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 14:52
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ik ben nu bezig met de keiweek en die is übercool. Naja vooral het neituwe vrienden maken en een beetje thuiszijn in de stad, maar het is (natuurlijk niet) nuttig. Gewoon een leuk begin van je studie!
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 16:43
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
De El Cid week zag er wel leuk uit, al die studenten in groepjes lopend door Leiden
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 18:19
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Wat een gare namen hebben die intro-weken allemaal toch eigenlijk. Allemaal stomme woordgrapjes.
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:06
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Ik ga vanmiddag (en de rest van de week) meedoen aan de TIKweek. Mja, zie er nu nog een beetje tegenop, maar das met alles wat nieuw is voor mij
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:24
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Ik heb vorige week ook EL CID gelopen en het was geweldig! Ik heb heel veel van de verenigingen gezien en al vrij snel wist ik welke verenigingen het gezelligst waren! Al ben ik alleen lid geworden bij Asopos (roeivereniging), de laatste dagen heb ik ook veel rondgehangen bij Catena en SSR, enkel omdat het daar zo gezellig was. Jammer dat ik ivm drukke studie geen tijd heb om daar ook lid te worden. Asopos is gelukkig ook meer dan alleen roeien.

Ik raad iedereen zeker aan om de introductieweek te doen, je leert zó veel van de stad en de verenigingen kennen! Daarnaast leer je natuurlijk ook veel mensen kennen, zowel binnen als buiten je studie. Bovendien is dit (in elk geval in Leiden) je enige kans om zonder lid te zijn bij alle studentenverenigingen binnen rond te kijken en goedkoop bier te krijgen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 11:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
nienie schreef op 23-08-2004 @ 11:24 :
Ik raad iedereen zeker aan om de introductieweek te doen, je leert zó veel van de stad en de verenigingen kennen!
daar ben ik het niet met je eens (wel van de stad leren kennen, maar niet van de verenigingen).

De feesten die er werden gegeven waren totaal niet representatief voor de verenigingen: puur om leden te trekken. Zowel bij SSR als bij Augustinus heb ik de vraag gesteld: is dit de muziek die jullie normaal draaien? Waarop het antwoord was: Nee, dit is puur voor de El Cid. Normaal hebben we helemaal niet van dit soort muziek.
Kortom: alles wordt gedaan om leden te trekken en je krijgt dus geen enkel beeld van wat de vereniging nou wél inhoudt. Bij Catena was het dan misschien nog het meest echt, omdat wat zij doen volgens mij idd vooral hangen en drinken is. Bij Quintus was het een grote bende toen we er kwamen. Bij Minerva stond men met z'n allen op de brug bij hun café te kletsen en te zuipen en bij Augustinus was het zo druk dat je d'r niet eens doorkwam.
Ik vond het erg jammer, want als ik had kunnen zien hoe een week op die verenigingen er écht aan toe gaan (borrelavonden, disputengedoe enz.) was ik nu misschien wel lid geweest (waarschijnlijk SSR). Maar omdat het zo nep was heb ik besloten nog maar een jaartje aan te kijken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 12:47
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-08-2004 @ 11:54 :
daar ben ik het niet met je eens (wel van de stad leren kennen, maar niet van de verenigingen).

De feesten die er werden gegeven waren totaal niet representatief voor de verenigingen: puur om leden te trekken. Zowel bij SSR als bij Augustinus heb ik de vraag gesteld: is dit de muziek die jullie normaal draaien? Waarop het antwoord was: Nee, dit is puur voor de El Cid. Normaal hebben we helemaal niet van dit soort muziek.
Kortom: alles wordt gedaan om leden te trekken en je krijgt dus geen enkel beeld van wat de vereniging nou wél inhoudt. Bij Catena was het dan misschien nog het meest echt, omdat wat zij doen volgens mij idd vooral hangen en drinken is. Bij Quintus was het een grote bende toen we er kwamen. Bij Minerva stond men met z'n allen op de brug bij hun café te kletsen en te zuipen en bij Augustinus was het zo druk dat je d'r niet eens doorkwam.
Ik vond het erg jammer, want als ik had kunnen zien hoe een week op die verenigingen er écht aan toe gaan (borrelavonden, disputengedoe enz.) was ik nu misschien wel lid geweest (waarschijnlijk SSR). Maar omdat het zo nep was heb ik besloten nog maar een jaartje aan te kijken.
Tuurlijk wordt er van alles aan gedaan om nieuwe leden te trekken, maar het is niet zo dat het helemaal niet duidelijk is wat voor soort vereniging het is. De mensen (de internen) die op het pand rondlopen zijn dezelfde mensen die buiten de introweek daar rondlopen. En het gaat toch uiteindelijk om de mensen die er rondlopen.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:00
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-08-2004 @ 11:54 :
daar ben ik het niet met je eens (wel van de stad leren kennen, maar niet van de verenigingen).

De feesten die er werden gegeven waren totaal niet representatief voor de verenigingen: puur om leden te trekken. Zowel bij SSR als bij Augustinus heb ik de vraag gesteld: is dit de muziek die jullie normaal draaien? Waarop het antwoord was: Nee, dit is puur voor de El Cid. Normaal hebben we helemaal niet van dit soort muziek.
Kortom: alles wordt gedaan om leden te trekken en je krijgt dus geen enkel beeld van wat de vereniging nou wél inhoudt. Bij Catena was het dan misschien nog het meest echt, omdat wat zij doen volgens mij idd vooral hangen en drinken is. Bij Quintus was het een grote bende toen we er kwamen. Bij Minerva stond men met z'n allen op de brug bij hun café te kletsen en te zuipen en bij Augustinus was het zo druk dat je d'r niet eens doorkwam.
Ik vond het erg jammer, want als ik had kunnen zien hoe een week op die verenigingen er écht aan toe gaan (borrelavonden, disputengedoe enz.) was ik nu misschien wel lid geweest (waarschijnlijk SSR). Maar omdat het zo nep was heb ik besloten nog maar een jaartje aan te kijken.
Natuurlijk wordt er veel geslijmd en leuk gedaan om leden te werven, maar daar moet je een beetje doorheen kijken, en ook de boekjes lezen. Ik vond de sfeer bij Minerva, Augustinus en Quintus toen ik er binnenstapte al helemaal niks, bij Catena en SSR daarentegen had ik gelijk een fijn gevoel. Misschien ook omdat de eerste drie zo massaal zijn en ik uit een klein dorp kom. En door te praten met de leden kom je ook wel te weten hoe het er werkelijk aan toe gaat, je moet er natuurlijk wel zelf een beetje achteraan gaan voordat je een keuze maakt. Ik snap de mensen dan ook niet die bij Minerva gaan omdat hun ouders daar ook zaten.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 14:05
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik heb nog getwijfeld of ik bij Catena zou gaan, maar ik vond al dat ik veel te weinig tijd had, en ik ging ook nog donderdag al weg (Lowlands gaat voor). Dus nu ben ik nergens lid van geworden.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 16:12
enigszins
Avatar van enigszins
enigszins is offline
De Elcid was echt superleuk! Ik had een heel leuk groepje, en de eerste dag kreeg ik een logeerplek aangeboden in een Minerva-studentenhuis (waar ook een groepsgenootje sliep), dus daar heb ik de hele week geslapen. Erg leuk om zo het op kamers wonen een beetje te leren kennen.
Ik vond het idd ook best jammer dat de verenigingen zo veel deden om leden te trekken en dat we daar door een ander beeld kregen. Maar toch kwam Augustinus bij mij er het beste uit, het was er erg gezellig! Toch ben ik er niet lid geworden. Maar volgend jaar wil ik het wel. Ik woon nu nog thuis, dus vond ik het niet zo handig om nu lid te worden, en ook de kmt en de werkweek kwam mij niet zo goed uit, dus ik wacht nog een jaartje. Maar ik heb wel zin in het studenten-verenigingen-leven! Leiden is overigens een onwijs leuke stad en erg gezellig al die terrasjes ed!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 20:46
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Bij Catena kan je heel het jaar door lid worden hoor. En SSR heeft in februari ook nog een open week en dan kan je volgens mij ook nog gewoon lid worden. Hoewel het wel veel leuker is om heel de introductieperiode mee te maken.

Wat betreft de sfeer op de verenigingen. Tuurlijk wil elke vereniging zich van z'n beste kant laten zien. Maar zelf vind ik dat dat bij SSR nog wel mee valt. We hebben geen speciale dj's, het is gewoon de dixo commissie die draait en dat is volgens mij altijd wel enigzins hetzelfde. Per week hebben we 1 keer disco op vrijdag en om de donderdag is er ook een extra disco.
Verder hebben we tijdens de el cid alleen wat meer bandjes, maar het hele jaar door hebben we tijdens feestweken regelmatig bandjes. Dit laatste was vooral ff een reactie op Balance. Ik weet niet wie je vertelde dat SSR heel anders is tijdens de el cid, maar in mijn ogen is dat niet zo extreem als op bijv Quintus of Augustinus. We hebben ook als doel om zo normaal mogelijk over te komen en mensen geen lapje voor het oog te houden. Maar goed, een jaartje wachten kan natuurlijk altijd, laat je anders gewoon een paar keer introduceren door iemand die je kent.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:33
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 23-08-2004 @ 20:46 :
Bij Catena kan je heel het jaar door lid worden hoor. En SSR heeft in februari ook nog een open week en dan kan je volgens mij ook nog gewoon lid worden. Hoewel het wel veel leuker is om heel de introductieperiode mee te maken.

Wat betreft de sfeer op de verenigingen. Tuurlijk wil elke vereniging zich van z'n beste kant laten zien. Maar zelf vind ik dat dat bij SSR nog wel mee valt. We hebben geen speciale dj's, het is gewoon de dixo commissie die draait en dat is volgens mij altijd wel enigzins hetzelfde. Per week hebben we 1 keer disco op vrijdag en om de donderdag is er ook een extra disco.
Verder hebben we tijdens de el cid alleen wat meer bandjes, maar het hele jaar door hebben we tijdens feestweken regelmatig bandjes. Dit laatste was vooral ff een reactie op Balance. Ik weet niet wie je vertelde dat SSR heel anders is tijdens de el cid, maar in mijn ogen is dat niet zo extreem als op bijv Quintus of Augustinus. We hebben ook als doel om zo normaal mogelijk over te komen en mensen geen lapje voor het oog te houden. Maar goed, een jaartje wachten kan natuurlijk altijd, laat je anders gewoon een paar keer introduceren door iemand die je kent.
Dat laatste was ook mijn plan.
Ik hoop mensen te leren kennen die bij SSR zitten en mij willen introduceren. En dan idd in februari of volgend jaar gewoon lid worden. En wie vertelde dat het normaal niet zo is? Geen idee. Maar in ieder geval sprak SSR me wel heel erg aan verder. Ook het verhaal wat ik hoorde over hoe het er meestal is en wat er te doen is enzo.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 22:15
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-08-2004 @ 21:33 :
Dat laatste was ook mijn plan.
Ik hoop mensen te leren kennen die bij SSR zitten en mij willen introduceren. En dan idd in februari of volgend jaar gewoon lid worden. En wie vertelde dat het normaal niet zo is? Geen idee. Maar in ieder geval sprak SSR me wel heel erg aan verder. Ook het verhaal wat ik hoorde over hoe het er meestal is en wat er te doen is enzo.
ok dan. Ik ken je natuurlijk niet echt, maar volgens mij zou je wel goed op SSR passen. Mocht je nou niemand van SSR leren kennen dan kan je mij altijd nog PM-en
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 22:43
Verwijderd
Biertje Biertje ik zal je zuipen
Al moet ik op handen en voeten kruipen

Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 23:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 23-08-2004 @ 22:15 :
ok dan. Ik ken je natuurlijk niet echt, maar volgens mij zou je wel goed op SSR passen. Mocht je nou niemand van SSR leren kennen dan kan je mij altijd nog PM-en
dat zal ik onthouden
en als mijn posts al doen vermoeden dat ik bij SSR pas, dan moet het wel zo zijn!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 08:49
Verwijderd
Intreeweekgroep 79, iemand?
Héél fout als 2 forummers in één groep zitten
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 12:09
Verwijderd
Ik vind groepjes verse HBO-jongeren die verlegen door de stad fietsen altijd zo enorm schattig.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-08-2004 @ 23:12 :
dat zal ik onthouden
en als mijn posts al doen vermoeden dat ik bij SSR pas, dan moet het wel zo zijn!
Volgens mij heb ik jou trouwens nog gezien, maar ik weet het niet zeker. Donderdagavond vlakbij Catena, volgens mij was je op de fiets, maar zelfs dat weet ik niet zeker (pfff, wat een weekendje Lowlands al niet met je doet).
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:35
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 24-08-2004 @ 13:29 :
Volgens mij heb ik jou trouwens nog gezien, maar ik weet het niet zeker. Donderdagavond vlakbij Catena, volgens mij was je op de fiets, maar zelfs dat weet ik niet zeker (pfff, wat een weekendje Lowlands al niet met je doet).
hoe laat is dat geweest? En ging ik richting slaapzaal of kwam ik daar vandaan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2004, 13:39
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Balance schreef op 24-08-2004 @ 13:35 :
hoe laat is dat geweest? En ging ik richting slaapzaal of kwam ik daar vandaan?
pfff, nou weet ik echt niks meer. nu zit ik te denken of het niet woensdag was. oh nee, het was donderdag, en je ging erheen. en het was rond half 11. geloof ik.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:13
packman
packman is offline
Jaaa ik ben ook al weer wakker na de EL-CID!

Was cker een keck weekje. Dat jullie gewoon in De Spieghel staan
Ik zal vast nog een paar van jullie gezien hebben. Met verenigingen was t wel lachen, maar ik ben ook nog nergens bij gegaan. Daar w8 ik nog een jaartje mee, misschien een halve maar dan wordt het wel Asopos oid. Ik neem een sportkaart en ga bij een tennisvereniging denk ik, dus das ook vet. Foto's van m'n groepje en ik: www.stefan.silverflux.nl (ik ben die op de eerste foto met een wit tshirt - in het album, NIET bij de willekeurige bestanden).

Laatst gewijzigd op 25-08-2004 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 17:31
nienie
Avatar van nienie
nienie is offline
Hé packman, ik heb jou ook gezien, ik herkende je nog van die ene hospiteeravond! Tot ziens over twee weken bij sterrenkunde.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2004, 12:30
Verwijderd
Heb de Inkom overleefd. Had er eerst totaal geen zin in, maar damn wat was het geweldig...
Mis mijn papa's, zusjes, broertjes, ooms... Over twee weken hebben we gelukkig al een reunie
Had echt niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn! We hebben alleen wel ons programma enigszins aangepast, want anders trek je het echt niet.
Zijn hier nog mensen die bij Koko gaan?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken introductieweek
Verwijderd
223 25-08-2005 13:17
Liefde & Relatie En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 14
WolterB
495 12-08-2005 10:50
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen Leiden
Verwijderd
61 31-03-2005 21:45
Algemene schoolzaken introductie kamp; help!
sublime
35 03-08-2003 02:12
De Kantine OV-jaarkaart niet geldig --> korting?
Verwijderd
25 01-08-2003 14:37
Algemene schoolzaken start nieuwe schooljaar op universiteit?
Kupu
16 17-04-2003 22:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.