Oud 29-01-2004, 14:30
Verwijderd
Volgens mij zijn we nu wel over de 1% heen van hoogbegaafden in Nederland. Jullie moeten je gewoon niet zo op laten fokken en mensen geen stempel proberen te geven.

En nog iets, ik zag dat er mensen die hooggegaafd zijn er een paar zijn die slecht leren en slechte motivatie hebben. Nou dat heet LUI ZIJN. Ik heb er ook last van soms. Maar dat ligt aan jouw en mij. Niet anderen! Leg de schuld niet zo gauw op leraren scholen of overheid! En als je iets te makkelijk vind, ga dan een moeilijkere opleiding zoeken, en laat je testen als leraren er dan niet naar willen luisteren of iets dergelijks.

Voor het geval iemand mij zwart probeert te maken, nee ik ben NIET hoogbegaafd en ik zeg dan gelijk ook maar dat ik de middelmaat ben. Wees blij dat je slim bent maar ga niet denken dat je beter bent dan anderen. Dit komt ook veel voor bij mensen die Havo doen. Heel wat mensen laten toch wel merken dat ze denken dat ze beter zijn omdat ze meet weten en een betere opleiding genieten.

Als ik wat geschreven heb wat niet op jouw slaat, beste lezers, dan is het ook niet voor de niet betrokkene bedoelt.

Geniet van het leven mensen.


(p.s. Verbeter eventuele typfouten niet s.v.p. dank u. )

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 14:39.
Advertentie
Oud 29-01-2004, 15:18
Verwijderd
Dit is wel een extreme up!
Op typfouten let ik niet
Oud 29-01-2004, 15:21
Verwijderd
Vandaar ook de smilie.
Oud 29-01-2004, 15:57
Verwijderd
ouch wat een gruwelijke up
Oud 29-01-2004, 16:22
Verwijderd
ik ben te erg
Oud 29-01-2004, 16:24
Verwijderd
Geen nood...dit topic zal ik nog MAANDEN up-en. Heerlijk ik lachte me dood met dit topic-je. Humor is een geweldig iets.
Oud 29-01-2004, 16:51
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 29-01-2004 @ 14:30:
Volgens mij zijn we nu wel over de 1% heen van hoogbegaafden in Nederland. Jullie moeten je gewoon niet zo op laten fokken en mensen geen stempel proberen te geven.
Nee, dat vind ik ook (misschien in tegenstelling tot alle onzin die ik zoveel jaar geleden voor dit topic geupt was allemaal heb gezegd, let daar maar niet op ). Maakt het iets uit hoe het heet? Het gaat er volgens mij om wat je eraan kan doen, en of je dan 125 of 140 of weet ik veel wat hebt, who cares?!

Citaat:
En nog iets, ik zag dat er mensen die hooggegaafd zijn er een paar zijn die slecht leren en slechte motivatie hebben. Nou dat heet LUI ZIJN. Ik heb er ook last van soms. Maar dat ligt aan jouw en mij. Niet anderen! Leg de schuld niet zo gauw op leraren scholen of overheid! En als je iets te makkelijk vind, ga dan een moeilijkere opleiding zoeken, en laat je testen als leraren er dan niet naar willen luisteren of iets dergelijks.
Och lui zijn, dat weet ik niet hoor, ik denk eerlijk gezegd van niet. Hoe het precies zit weet ik niet meer, want ik houd me niet meer zo bezig met dit onderwerp. Lees maar op www.hiq.nl of hoe die site ook heet en anders zijn er ook nog een hele rits andere sites (als je perse wilt weten welke, wil ik het wel opzoeken hoor, maar daar ben ik momenteel te LUI voor .

Citaat:
Voor het geval iemand mij zwart probeert te maken, nee ik ben NIET hoogbegaafd en ik zeg dan gelijk ook maar dat ik de middelmaat ben. Wees blij dat je slim bent maar ga niet denken dat je beter bent dan anderen. Dit komt ook veel voor bij mensen die Havo doen. Heel wat mensen laten toch wel merken dat ze denken dat ze beter zijn omdat ze meet weten en een betere opleiding genieten.
Het is bovendien heel irritant (over het algemeen dan) om hoogbegaafd te zijn door de sociale problemen die er vaak bij komen (staat vast uitgebreid in dit topic, ik heb het niet nog een keer helemaal gelezen).

Citaat:
Als ik wat geschreven heb wat niet op jouw slaat, beste lezers, dan is het ook niet voor de niet betrokkene bedoelt.


Citaat:
Geniet van het leven mensen.
Bedankt en gij ook, Brutus


Citaat:
(p.s. Verbeter eventuele typfouten niet s.v.p. dank u. )
Edit: whahaha ja ik zag het, moet iedereen in een topic over hoogbegaafdheid plotseling 'intelligent' gaan doen

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 17:06.
Oud 29-01-2004, 16:52
Hoipiepeloi
Avatar van Hoipiepeloi
Hoipiepeloi is offline
Citaat:
Dr Zoidberg schreef op 29-01-2004 @ 16:24:
Geen nood...dit topic zal ik nog MAANDEN up-en. Heerlijk ik lachte me dood met dit topic-je. Humor is een geweldig iets.
Zolang je maar niet gaat spammen . En humor is

Edit: als je een humortopic wilt, moet je hier maar eens kijken:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?threadid=35466http://forum.scholieren.com/showthread.php?threadid=35466

Dit topic is echt ouder dan oud

Laatst gewijzigd op 29-01-2004 om 17:04.
Oud 08-02-2005, 22:27
Dame Blanche
Dame Blanche is offline
Als hoogbegaafdheid wordt aangetoond met een IQ-test, kun je het toch ook prima zelf vaststellen?

Men neme een IQ test, een pen en een klok en vervolgens tel je het aantal goede antwoorden.

Waarom zou een psycholoog ze moeten tellen? En denken jullie trouwens dat de nationale IQ-test van BNN betrouwbaar is?

DAt zou betekenen dat ik hoogbegaafd ben . Help me...
Oud 09-02-2005, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Dame Blanche schreef op 08-02-2005 @ 22:27 :
Als hoogbegaafdheid wordt aangetoond met een IQ-test, kun je het toch ook prima zelf vaststellen?
Je kunt jezelf geen geldige IQ-test op de juiste manier afnemen. Als het zo werkte dan hadden niet alleen bepaalde mensen zo' test af mogen nemen en dan hadden niet alleen de uitslagen van die tests geteld.

De BNN-test is iig niet betrouwbaar, omdat dat geen officiele test is (en het dus afhankelijk is van de vragen die de programma-makers er in stoppen ed, die test wordt van te voren echt niet afgenomen bij een grote groep mensen en verder alles wat er met een echte test moet gebeuren voor ie als test mag gelden gebeurd er ook niet mee).

Verder: Waarom hiervoor een topic van meer dan een jaar oud uppen? Open desnoods een nieuwe topic, maar deze topic hoeft niet weer omhoog.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie hoogbegaafd?
=zwart wit=
61 23-03-2007 17:02
Psychologie School
Verwijderd
32 04-04-2006 12:18
Psychologie wanneer ben je hsp??
Sparkles
39 07-03-2005 17:23
Algemene schoolzaken hoogbegaafd-vervelen
Lorelei
137 28-09-2003 16:22
Algemene schoolzaken Wat is nou HEt verschil tussen havo en VWO
Vini-Vidi-Vici
144 11-06-2003 23:15
Psychologie Hoogbegaafdheid
Mephisto
94 14-09-2002 19:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:35.