Oud 08-06-2017, 15:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad, imgeblikte bonen zijn ook echt niet maar een jaar houdbaar, daarom zitten ze juist in blik.
Advertentie
Oud 09-06-2017, 12:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
THT is sowieso maar een richtlijn. Als het prima smaakt kan je 't gewoon drinken. En idd, het is suiker, dus dat gaat prima.
(@ werk hebben we siropen die officieel maar een maand na opening houdbaar zijn, maar ik heb een fles die ik al een half jaar heb staan en dat is ook gewoon prima)
Oké

Mijn moeder pleurde vroeger vaak preventief iets weg, mijn vader vrat yoghurt ver over de datum. Ik heb geen idee wat de gezonde middellijn is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2017, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, imgeblikte bonen zijn ook echt niet maar een jaar houdbaar, daarom zitten ze juist in blik.
Klopt opzich wel maar dan moeten ze niet warm bewaard zijn en het liefst in een niet goed verlichte ruimte.
Ik had ooit een doos met noodrandsoenen in blik en die waren 3 jaar over de datum. Sommigen waren daar wel echt ver beyond eetbaar
Oud 09-06-2017, 13:07
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja je moet ze in de kelder houden
Oud 09-06-2017, 13:46
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oké

Mijn moeder pleurde vroeger vaak preventief iets weg, mijn vader vrat yoghurt ver over de datum. Ik heb geen idee wat de gezonde middellijn is
Yoghurt (zonder fruitstukjes en dingen) eet ik ook nog wel na de tht datum. Als het goed ruikt, prima.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-06-2017, 14:25
Verwijderd
Ik eet echt alles ba de tht datum nog als het niet maf ruikt, er geen haar op groeit of vanzelf de kast uit kruipt. Op het werk mik ik wel echt alles weg wat ook maar een dag over de datum is.
Oud 09-06-2017, 14:43
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik snijd vaak ook schimmel weg, beetje mijn weerstand uitdagen
Oud 09-06-2017, 14:55
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Schimmel trekt draden dus dat zit vaak wel ergens helemaal doorheen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 09-06-2017, 14:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vind schimmel echt een van de smerigste dingen die er zijn, dus als er hier ergens schimmel op zit, gaat het weg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2017, 15:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Heb ik net heel keurig en volwassen mijn meterstanden doorgegeven, kom ik er achter dat de gasmeter het niet doet. Heel erg niet chill, want het is mijn aansluiting, waarvan de meter in het winkelpand beneden zit, dus alles wat ik regel moet weer in overleg met de winkelier
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 09-06-2017, 15:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik eet ook alles wat er nog eetbaar uitziet. Schimmel snijd ik er ook gerust af, behalve bij brood, want dat gaat heel vies muf smaken.

Citaat:
Schimmel trekt draden dus dat zit vaak wel ergens helemaal doorheen.
Bij dingen als harde kaas niet.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-06-2017, 17:15
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Oké

Mijn moeder pleurde vroeger vaak preventief iets weg, mijn vader vrat yoghurt ver over de datum. Ik heb geen idee wat de gezonde middellijn is
Ik zou de grens leggen bij brokken in de yoghurt (en dan geen cruesli). Als het niet verdacht ruikt is het vaak safe.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 09-06-2017, 23:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik vertrouw zuivel en kip vooral al heel snel niet meer. Ik schrijf tegenwoordig op het melkpak op welke datum ik het open maak, dat vind ik handiger dan de tht.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 09-06-2017, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw zuivel en kip vooral al heel snel niet meer. Ik schrijf tegenwoordig op het melkpak op welke datum ik het open maak, dat vind ik handiger dan de tht.
Ja, dit.
Oud 09-06-2017, 23:45
Verwijderd
Verkleuren is ook snel in de bak of naar de dieren...
Oud 10-06-2017, 00:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Vlees zou ik idd ook voorzichtig mee zijn, maar daar staat meestal dan ook 'Te gebruiken tot' op.
Bij zuivel ruik/proef je meteen of het niet meer goed is.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 10-06-2017, 18:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vlees eet niet maar daar zou ik ook heel erg mee oppassen.
Citaat:
Ik eet ook alles wat er nog eetbaar uitziet. Schimmel snijd ik er ook gerust af, behalve bij brood, want dat gaat heel vies muf smaken.



Bij dingen als harde kaas niet.
Ja precies dit.
Ik heb laatst ook een boterham met mieren gegeten, zat in het bos, ga echt niet hongeren voor een paar mieren
Oud 11-06-2017, 09:58
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Dat zou ik ook wel gedaan hebben. Misschien had ik de mieren nog wel van mijn boterham af geblazen onder het motto 'maar anders worden jullie opgegeten!!!!'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-06-2017, 11:01
Darrell
Darrell is offline
Insecten zijn ook een goeie eiwitbron
Oud 11-06-2017, 11:42
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En heel erg vrije uitloop!
Oud 14-06-2017, 22:21
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Heeee fizzle sinds wanneer ben jij forumbaas?

Ik ben mijn fotoarchief aan het bijwerken en heb de afgelopen twee dagen oude DK-meettopics doorgespit naar oude foto's. Leven er hier nog mensen die foto's hebben van meets uit 2007-2009 ofzo? Topdrop, Pixeldansje?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 14-06-2017, 23:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weinig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-06-2017, 23:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heeee fizzle sinds wanneer ben jij forumbaas?

Ik ben mijn fotoarchief aan het bijwerken en heb de afgelopen twee dagen oude DK-meettopics doorgespit naar oude foto's. Leven er hier nog mensen die foto's hebben van meets uit 2007-2009 ofzo? Topdrop, Pixeldansje?
Als je Wolter gemeet hebt, die heeft volgens mij nog best wat oude meet-foto's!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-06-2017, 00:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heeee fizzle sinds wanneer ben jij forumbaas?

Ik ben mijn fotoarchief aan het bijwerken en heb de afgelopen twee dagen oude DK-meettopics doorgespit naar oude foto's. Leven er hier nog mensen die foto's hebben van meets uit 2007-2009 ofzo? Topdrop, Pixeldansje?
Heeee! Ik heb nog wel een mapje met foto's van een Utrecht-meet (die met chillen in't park), maar die heb ik ook weer van hier geplukt volgens mij.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2017, 00:52
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Oh jongens, als ik er op sta, please die foto's niet hier plaatsen allemaal, vind oude foto's niet super fijn om te zien
Oud 15-06-2017, 01:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb volgens mij alleen de Den Bosch meet. En de Delft meet, maar die is alweer 12 jaar geleden. De tering
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-06-2017, 07:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heeee fizzle sinds wanneer ben jij forumbaas?

Ik ben mijn fotoarchief aan het bijwerken en heb de afgelopen twee dagen oude DK-meettopics doorgespit naar oude foto's. Leven er hier nog mensen die foto's hebben van meets uit 2007-2009 ofzo? Topdrop, Pixeldansje?
Pfoe, een jaar of twee alweer?
Oud 15-06-2017, 07:27
Verwijderd
Anderhalf
Oud 15-06-2017, 11:03
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Als je Wolter gemeet hebt, die heeft volgens mij nog best wat oude meet-foto's!
Volgens mij heb ik nog wel foto's ja!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 15-06-2017, 11:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh jongens, als ik er op sta, please die foto's niet hier plaatsen allemaal, vind oude foto's niet super fijn om te zien
Logisch. Ik kan me trouwens serieus niet meer herinneren hoe je er vroeger uitzag. Wel hoe je klonk, vreemd genoeg.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2017, 17:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Volgens mij heb ik nog wel foto's ja!
Shit, ik kan me niet herinneren of ik jou ooit gemeet heb... Ik sta open voor pm's met foto's, hoef ze ook niet hernieuwd in het openbaar tegen te komen!

Goed bezig Fizzle, moving up in the world
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 15-06-2017, 17:13
Verwijderd
Ik heb zoveel mensen gemeet, gisteren naar foto's van een meet in 2003 aan het kijken. Van de meerderheid wist ik geen nickname meer
Oud 15-06-2017, 17:33
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Oh jongens, als ik er op sta, please die foto's niet hier plaatsen allemaal, vind oude foto's niet super fijn om te zien
Ik vind sowieso niet dat ze die foto's zonder toestemming moet plaatsen
Oud 15-06-2017, 18:30
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Logisch. Ik kan me trouwens serieus niet meer herinneren hoe je er vroeger uitzag. Wel hoe je klonk, vreemd genoeg.
Grootste verschil is accentverlies. Heb nog steeds wel een redelijke hoge stem
Oud 15-06-2017, 18:39
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik had net mijn moeder aan de lijn en dit is een re-enactment van de verhalen die ze met me deelt over de telefoon. Brabanders naamzoek
ohja microfoon is kapot, zet je geluid zacht!!

http://vocaroo.com/i/s1ToW0hLpO1m
Oud 15-06-2017, 18:42
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik vind sowieso niet dat ze die foto's zonder toestemming moet plaatsen
Dat sowieso!
Oud 15-06-2017, 19:03
Verwijderd
Ik liet net een knalscheet en ik dacht dat er per ongeluk ook saus was. Vals alarm.
Oud 15-06-2017, 19:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik had net mijn moeder aan de lijn en dit is een re-enactment van de verhalen die ze met me deelt over de telefoon. Brabanders naamzoek
ohja microfoon is kapot, zet je geluid zacht!!

http://vocaroo.com/i/s1ToW0hLpO1m
Wees maar blij dat je niet meer zo Brabonisch klinkt.
Ik word sinds ik in Leiuh woon belachelijk gemaakt door m'n R'damse vrienden, omdat ik nu af en toe een 'errw' heb.
En een gast op werk zei 'Nou, je kan wel horen waar jij vandaan komt! Katwijk he!' omdat ik soms ook m'n r'en rol.



Citaat:
Ik liet net een knalscheet en ik dacht dat er per ongeluk ook saus was. Vals alarm.
Jezus, plok. :'D
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2017, 19:52
Verwijderd
Ja, ik denk ff het topic wat opspicen. Ik had tenslotte veel knoflook en sambal door m'n gehaktstamppot
Oud 15-06-2017, 20:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Been there, bro. Ik had net burritos met duizentveel bonen. Dat wil ook wel.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2017, 20:06
Verwijderd
:spiceboks:
Oud 15-06-2017, 20:56
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Grootste verschil is accentverlies. Heb nog steeds wel een redelijke hoge stem
Oh, dat vond ik juist niet, de laatste keer dat ik je zag. Was een paar jaar geleden ofzo, bij BKS. Dat viel me toen heel erg op in elk geval, dat je stem echt veeeeeel lager was.
Oud 15-06-2017, 21:05
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik had net mijn moeder aan de lijn en dit is een re-enactment van de verhalen die ze met me deelt over de telefoon. Brabanders naamzoek
ohja microfoon is kapot, zet je geluid zacht!!

http://vocaroo.com/i/s1ToW0hLpO1m
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 15-06-2017, 21:15
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh, dat vond ik juist niet, de laatste keer dat ik je zag. Was een paar jaar geleden ofzo, bij BKS. Dat viel me toen heel erg op in elk geval, dat je stem echt veeeeeel lager was.
Ja same, ook op BKS.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-06-2017, 21:20
Verwijderd
Ik vind niet dat je een vrouwelijke stem hebt (dat insinueer je over jezelf), ecnelis
Oud 15-06-2017, 22:22
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ja totale spontane forummeet op BKS
Oud 15-06-2017, 22:29
Verwijderd
Ik zwaai wel even als ik over jullie heenvlieg okay!
Oud 16-06-2017, 00:34
Abby.
Abby. is offline
Morgen weer BKS
Oud 16-06-2017, 09:54
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Naast ons huis staat een groot kantoorpand, sinds een paar maanden zit daar een ander bedrijf in. Eerst hebben ze flink verbouwd, die eigenaar heeft ons wel drie keer afzonderlijk van elkaar gezegd dat hij ons graag zou uitnodigen voor de opening zodra het klaar was maar dat hij nog niet precies wist wanneer en dat we het zouden horen. Gister was kennelijk de opening, een hele happening met bloemstukken, ballonnentoog, rode loper, een DJ en zelfs tuktuk's om de gasten van/naar station te brengen. We kwamen erachter toen we thuiskwamen in de middag. Nou slaap ik daar geen minuut minder om dat ik zo'n sociaal festijn moet missen, maar ik vind het zo raar. Waarom zou die man dat een aantal keer zo stellig zeggen? Is dat alleen maar small talk? Ik snap het gewoon niet
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-06-2017, 10:02
Verwijderd
Misschien is hij het oprecht vergeten in de hectiek van de opening doen? Ik zeg dit uiteraard omdat het mij ook wel eens overkomen is
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51.