Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2005, 11:48
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 30-06-2005 @ 12:34 :
Pardon? Hier klopt dus echt niks van. Als jij vakken opnoemt in het profieldeel, moet jij bij c&m ook fa12/du12 erbij vermelden.
Daarbij kan je ook na en sk in je vrije deel kiezen. Dus dat gaat ook niet op. Je kan ook wiskunde B ipv wiskunde A nemen. Dat is ook je eigen keuze.

Dit gezeur gaat echt nergens over. Zeker niet in combinatie met loting.
LEES DAN:
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 12:24 :
De talen, economie & m&o kan iedereen er zelf bij kiezen in het vrije deel namelijk.
Met c&m kan je trouwens géén natuurkunde, scheikunde, wis B kiezen.

Ik heb het formulier er bij gehaald waar je je keuze op in moet vullen:

C&M

Keuze 1
FA 1,2 óf
DU 1,2

Verplicht:
GS
CKV 2
CKV 3

Keuze 2
Wa 1 óf
Wa 1,2 óf
Wb 1

Keuze 3
EC 1 óf
EC 1,2

Vrije deel
kies uit:

FA 1,2
DU 1,2
FA 1
DU 1
AK
M&O
BI

=======


Nu weten we waar we over praten.
En nu weet jij dat je met C&M géén NA, KS wis B1,2 kan kiezen en dat AK niet verplicht is.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2005, 11:53
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Snees schreef op 30-06-2005 @ 12:13 :
En daarmee hebben we aangetoond dat het *aantal* examenvakken niet bepalend is voor de moeilijkheidsgraad van een profiel. QED
Dat zeg ik ook niet, ik denk alleen dat omdat deze vakken vaker moeilijker worden gevonden invloed heeft op het aantal eindexamenvakken.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:54
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-06-2005 @ 12:08 :
Dat komt doordat de Tweede Fase precies datgene doet wat je in het wetenschappelijk onderwijs niet nodig hebt: truucjes aanleren, werkstukjes maken, het vooral breed houden.
Ik ben het met je eens, er wordt te veel nadruk gelegd op onbelangrijke zaken gedurende de Tweede Fase en de algemeenheid zorgt voor een achteruitgang in het doorgeven en behouden van kennis.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:57
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 12:48 :
LEES DAN:
Met c&m kan je trouwens géén natuurkunde, scheikunde, wis B kiezen.

Ik heb het formulier er bij gehaald waar je je keuze op in moet vullen:

C&M

Keuze 1
FA 1,2 óf
DU 1,2

Verplicht:
GS
CKV 2
CKV 3

Keuze 2
Wa 1 óf
Wa 1,2 óf
Wb 1

Keuze 3
EC 1 óf
EC 1,2

Vrije deel
kies uit:

FA 1,2
DU 1,2
FA 1
DU 1
AK
M&O
BI

=======


Nu weten we waar we over praten.
En nu weet jij dat je met C&M géén NA, KS wis B1,2 kan kiezen en dat AK niet verplicht is.
Jezus wat een onzin. Wat je zelf ook al zegt: HET IS OP ELKE SCHOOL VERSCHILLEND. Op de meeste scholen kun je gewoon elk vak in je vrije deel kiezen. Bij ons kon je bij een M-profiel idd ook geen natuur- en scheikunde kiezen, en alleen biologie1. Maar bij een N-profiel kon je bij ons ook echt geen taal erbij kiezen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 11:58
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 12:24 :
Van de een moeten we wel naar de extra vakken kijken en van de ander niet. En ook jij hebt het weer over het aantal examenvakken maar inmiddels is al een paar keer gebleken dat dat niet te vergelijken is omdat dat per school verschillend is. Het gaat in principe om NA, SK, Wis B1,2 tegenover GS, AK, CKV2,3. De talen, economie & m&o kan iedereen er zelf bij kiezen in het vrije deel namelijk.
Voor de zoveelste keer ik piep niet want ik word toch wel ingeloot en ik ben ook blij dat ik n&t gedaan heb. Maar het gaat gewoon om de regeling rondom het loten.

En dan nog even dit:
C&M staat toch echt bekend als het "pretpakket". Vraag eens aan de gemiddelde leerling op C&M waarom hij/zij dat gekozen heeft. De kans is groot dat hij zegt "dat vond ik het makkelijkste".
Iemand van N&T zal dat niet (kunnen) zeggen.
Je vergeet voor het gemak maar even dat EM wel wiskundeA1,2 bevat en economie1,2; daarnaast was economie1 bij ons op school verplicht bij CM. Het CM-pakket wat ik noemde was bij ons op school zo verplicht (dat had ik ook al eerder gezegd). En daarbij denk ik dat je de moeilijkheidsgraad van vakken als maatschappijleer1,2, geschiedenis en vooral aardrijkskunde onderschat! Daarnaast ken ik genoeg klasgenoten die NT hebben gekozen omdat ze dan zo min mogelijk voor school te doen hadden.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:00
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 12:57 :
Jezus wat een onzin. Wat je zelf ook al zegt: HET IS OP ELKE SCHOOL VERSCHILLEND. Op de meeste scholen kun je gewoon elk vak in je vrije deel kiezen. Bij ons kon je bij een M-profiel idd ook geen natuur- en scheikunde kiezen, en alleen biologie1. Maar bij een N-profiel kon je bij ons ook echt geen taal erbij kiezen.
Bij ons lag zelfs het vrije deel al vast (VAVO) Het was CKV2 en je wilt niet weten hoeveel onvoldoendes zijn gevallen.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:05
Verwijderd
Inderdaad, vooral de examens van CKV2 zijn echt heel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:05
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Sylph schreef op 30-06-2005 @ 13:05 :
Inderdaad, vooral de examens van CKV2 zijn echt heel moeilijk.
Ik vond de hoeveelheid nogal tegenvallen.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:07
Verwijderd
Het is veel en gewoon heel erg diepgaand.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:10
Li
Avatar van Li
Li is offline
Oh ging het over de havo? Dan mag ik me hier niet eens in mengen
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:39
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Li schreef op 30-06-2005 @ 13:10 :
Oh ging het over de havo? Dan mag ik me hier niet eens in mengen
Nee hoor, dat maakt 0oFZo0 er alleen van.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:41
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 12:58 :
Je vergeet voor het gemak maar even dat EM wel wiskundeA1,2 bevat en economie1,2; daarnaast was economie1 bij ons op school verplicht bij CM. Het CM-pakket wat ik noemde was bij ons op school zo verplicht (dat had ik ook al eerder gezegd). En daarbij denk ik dat je de moeilijkheidsgraad van vakken als maatschappijleer1,2, geschiedenis en vooral aardrijkskunde onderschat! Daarnaast ken ik genoeg klasgenoten die NT hebben gekozen omdat ze dan zo min mogelijk voor school te doen hadden.
De discussie gaat al bijna de hele tijd over CM .
Als je het formulier goed leest zie je ook dat op mijn school EC verplicht is, je moet alleen kiezen WELKE je wil 1 of 1,2.
Kom je nu al weer met maatschappijleer aan? Hoevaak heb ik nu niet al gezegd dat dat niet op elke school verplicht is?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:43
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 13:39 :
Nee hoor, dat maakt 0oFZo0 er alleen van.
Waar kom jij nu weer mee aan zetten? De regeling qua vakken en aantal uren waar we het eerder in dit topic over hadden is op havo anders dan op vwo. Dat kan je dus niet vergelijken.
Maar de profielen op zich zijn natuurlijk wel vergelijkbaar. Goed lezen mevrouw!
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 12:51
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Jezus man, je zit de hele tijd mensen te beschuldigen van dingen die je zelf ook doet! Voor de laatste keer: het is op elke school anders! En jij begon net pas over de havo, daar gaat het dus niet de hele tijd al over.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:01
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 13:51 :
Jezus man, je zit de hele tijd mensen te beschuldigen van dingen die je zelf ook doet! Voor de laatste keer: het is op elke school anders! En jij begon net pas over de havo, daar gaat het dus niet de hele tijd al over.
Ik roep al de hele tijd dat het op elke school anders is. Lief dat je het nog eens herhaalt maar dat is niet nodig.

EN:
Citaat:
0oFZo0 schreef op 29-06-2005 @ 14:00 :
Wist jij op je 14e al wat voor vervolg opleiding je wou doen?
Aan het einde van 3 havo wist dat in mijn klas in ieder geval nog bijna niemand.
Dat is al 24 uur geleden
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:09
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:01 :
Ik roep al de hele tijd dat het op elke school anders is. Lief dat je het nog eens herhaalt maar dat is niet nodig.
Waarom zeur je dan dat we het niet over de talen mogen hebben?

Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:01 :
EN:
Dat is al 24 uur geleden
En die post zegt dus dat het alleen om de havo gaat?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:16
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:09 :
Waarom zeur je dan dat we het niet over de talen mogen hebben?
Nu wordt het helemaal mooi, je zegt net zelf dat die regeling op elke school anders is en nu wil je het er weer over hebben.
Maar goed als jij ze erbij wilt betrekken ben ik de kwaadste niet, ik snap alleen niet wat je er mee wilt bereiken want je kan namelijk bij de N-profielen ook alle talen kiezen die je wil. En het ging om het VERSCHIL in de vakken en als de vakken gelijk (kunnen) zijn is er geen verschil.

Misschien kan je op een andere school niet (alle) talen kiezen bij je N-profiel. Kijk, daar begint het probleem weer dat je de scholen niet kan vergelijken.


Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:09 :
En die post zegt dus dat het alleen om de havo gaat?
Je deed toen ook al mee aan de discussie dus het lijkt me toch dat je dan uit die post opmaakt dat het niet om VWO ging.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:22
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 13:41 :
De discussie gaat al bijna de hele tijd over CM .
Als je het formulier goed leest zie je ook dat op mijn school EC verplicht is, je moet alleen kiezen WELKE je wil 1 of 1,2.
Kom je nu al weer met maatschappijleer aan? Hoevaak heb ik nu niet al gezegd dat dat niet op elke school verplicht is?
Je betrekt een heel stuk op één woord. Vervang maatschappijleer door Frans1,2; Duits1,2; Economie1,2 of CKV2. Je onderschat de hoeveelheid tijd die in deze vakken gaat zitten, laat staan over hoe diep er daadwerkelijk op de stof wordt ingegaan. Laten we het er maar op houden dat het gras altijd groener is bij de buren
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:24
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 29-06-2005 @ 11:21 :
Ik vind dat het oneerlijk is met die loting. Iemand met een M profiel heeft evenveel kans als iemand met een N profiel. Terwijl een N profiel veel moeilijker is.
Oh, en om nog maar even te ondersteunen hoe belachelijk je bezig bent, het ging niet alleen om CM maar om EM/CM tegenover NT/NG.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:24
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:16 :
Nu wordt het helemaal mooi, je zegt net zelf dat die regeling op elke school anders is en nu wil je het er weer over hebben.
Maar goed als jij ze erbij wilt betrekken ben ik de kwaadste niet, ik snap alleen niet wat je er mee wilt bereiken want je kan namelijk bij de N-profielen ook alle talen kiezen die je wil. En het ging om het VERSCHIL in de vakken en als de vakken gelijk (kunnen) zijn is er geen verschil.

Misschien kan je op een andere school niet (alle) talen kiezen bij je N-profiel. Kijk, daar begint het probleem weer dat je de scholen niet kan vergelijken.
Juist omdat het op elke school verschillend is moet je de talen er wel bij betrekken, aangezien je anders alle vakken er wel uit kunt laten aangezien je op de meeste scholen gewoon alles in je vrije deel kunt kiezen. En dan is er geen discussie meer.

Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:16 :
Je deed toen ook al mee aan de discussie dus het lijkt me toch dat je dan uit die post opmaakt dat het niet om VWO ging.
Een opmerking over de havo zegt nog niet dat het hele topic over de havo gaat.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:27
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 14:22 :
Je betrekt een heel stuk op één woord. Vervang maatschappijleer door Frans1,2; Duits1,2; Economie1,2 of CKV2. Je onderschat de hoeveelheid tijd die in deze vakken gaat zitten, laat staan over hoe diep er daadwerkelijk op de stof wordt ingegaan.
Die talen en EC1 kan je ook bij N profielen kiezen. GS, EC1,2 en CKV 2 niet. Maar is dat dan even zwaar als Wis B1,2 Na1,2 en SK? Hier moet je niet alleen veel leren maar ook nog eens veel toepassen.


(en nu zijn we weer waar ik heen wil met de discussie)
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:27 :
Die talen en EC1 kan je ook bij N profielen kiezen. GS, EC1,2 en CKV 2 niet. Maar is dat dan even zwaar als Wis B1,2 Na1,2 en SK? Hier moet je niet alleen veel leren maar ook nog eens veel toepassen.


(en nu zijn we weer waar ik heen wil met de discussie)
Maar dat is dus niet op elke school zo!
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:29
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:27 :
Die talen en EC1 kan je ook bij N profielen kiezen. GS, EC1,2 en CKV 2 niet. Maar is dat dan even zwaar als Wis B1,2 Na1,2 en SK? Hier moet je niet alleen veel leren maar ook nog eens veel toepassen.


(en nu zijn we weer waar ik heen wil met de discussie)
Bij een M-profiel gaat het niet om drie vakken, maar om vier of vijf die verplicht zijn naast Engels en Nederlands (en dat is op elke school zo!). Daarnaast is het je eigen verantwoordelijkheid wat je in je vrije deel kiest, economie1 kan gekozen worden bij een N-profiel, net zo goed als natuurkunde1,2 bij een m-profiel! Maar dat wil je helemaal niet horen, dus je discussie is waardeloos!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:29
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:24 :
Juist omdat het op elke school verschillend is moet je de talen er wel bij betrekken, aangezien je anders alle vakken er wel uit kunt laten aangezien je op de meeste scholen gewoon alles in je vrije deel kunt kiezen. En dan is er geen discussie meer.
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:16 :
En het ging om het VERSCHIL in de vakken en als de vakken gelijk (kunnen) zijn is er geen verschil.

Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:24 :

Een opmerking over de havo zegt nog niet dat het hele topic over de havo gaat.
Kan je na 3 havo overstappen naaar vwo overstappen? nee dus.
Doe aub niet zo kinderachtig en ga ontopic
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:30
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:28 :
Maar dat is dus niet op elke school zo!
Ja jij wou die talen er zelf bij halen
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:30
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:28 :
Maar dat is dus niet op elke school zo!
Maar heb je nou echt het gevoel dat dit een discussie is, meneer wilt alleen maar horen wat hij zelf denkt! Hij heeft helemaal geen ervaring met een M-profiel, zijn mening is gebaseerd op het feit dat hij zo'n supermoeilijk N-profiel heeft gekozen
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:31
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:29 :
Kan je na 3 havo overstappen naaar vwo overstappen? nee dus.
Doe aub niet zo kinderachtig en ga ontopic
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 14:30 :
Maar heb je nou echt het gevoel dat dit een discussie is, meneer wilt alleen maar horen wat hij zelf denkt! Hij heeft helemaal geen ervaring met een M-profiel, zijn mening is gebaseerd op het feit dat hij zo'n supermoeilijk N-profiel heeft gekozen
Mja, ik ben bang dat je gelijkt heeft. Hij heeft ook niet echt door dat hij zichzelf tegenspreekt.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:35
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 14:29 :
Bij een M-profiel gaat het niet om drie vakken, maar om vier of vijf die verplicht zijn naast Engels en Nederlands (en dat is op elke school zo!). Daarnaast is het je eigen verantwoordelijkheid wat je in je vrije deel kiest, economie1 kan gekozen worden bij een N-profiel, net zo goed als natuurkunde1,2 bij een m-profiel! Maar dat wil je helemaal niet horen, dus je discussie is waardeloos!
Ik wil het zeker horen hoe het op ANDERE scholen zit. Maar voor de zoveelste keer op elke school is het weer anders geregeld dus dit valt niet te vergelijken , hoevaak is dat al gezegd?
En op mijn school kan je dus geen NA, Wis B1,2 of SK kiezen bij wwn M-profiel. (dit heb ik ook al lang gepost maar goed). Ik zou eerder zeggen dat jou reply waardeloos is als je niet eens leest wat anderen schrijven.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:36
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:32 :
Mja, ik ben bang dat je gelijkt heeft. Hij heeft ook niet echt door dat hij zichzelf tegenspreekt.
Vertel me dan even waar ik mezelf tegen spreek?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:37
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:35 :
Ik wil het zeker horen hoe het op ANDERE scholen zit. Maar voor de zoveelste keer op elke school is het weer anders geregeld dus dit valt niet te vergelijken , hoevaak is dat al gezegd?
En op mijn school kan je dus geen NA, Wis B1,2 of SK kiezen bij wwn M-profiel. (dit heb ik ook al lang gepost maar goed). Ik zou eerder zeggen dat jou reply waardeloos is als je niet eens leest wat anderen schrijven.
OMG Leer lezen en leer jezelf eens niet tegen te spreken! Veel succes op het HBO met zo'n kortzichtige instelling!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:37
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:32 :
Mja, ik ben bang dat je gelijkt heeft. Hij heeft ook niet echt door dat hij zichzelf tegenspreekt.
kijk even naar dat gezeur van jou over de talen, jij spreek jezelf tegen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:38
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ok, ik probeer het nog één keer:

Aangezien het op elke school anders is, zul je het moeten hebben over de vakken die karakteristiek zijn voor dat profiel. Voor de N-profielen zijn dat wiskunde b, natuurkunde, scheikunde en biologie. Voor de M-profielen zijn dat geschiedenis, wiskunde a, frans, duits, aardrijkskunde, economie en eventueel ckv.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:39
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 14:37 :
OMG Leer lezen en leer jezelf eens niet tegen te spreken! Veel succes op het HBO met zo'n kortzichtige instelling!
o wat kinderachtig we gaan het op de man spelen .
Vertel me nu waar ik mezelf tegenspreek. en reageer normaal op mijn post (als je dat kan tenminste). Want als er iemand niet leest dan ben jij het wel zo blijkt.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:39
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:36 :
Vertel me dan even waar ik mezelf tegen spreek?
Jij zegt dat het op elke school anders is, maar de talen mogen er zeker niet bij gehaald worden omdat je dat op jouw school ook bij een N-profiel kon kiezen!
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:39
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:38 :
Ok, ik probeer het nog één keer:

Aangezien het op elke school anders is, zul je het moeten hebben over de vakken die karakteristiek zijn voor dat profiel. Voor de N-profielen zijn dat wiskunde b, natuurkunde, scheikunde en biologie. Voor de M-profielen zijn dat geschiedenis, wiskunde a, frans, duits, aardrijkskunde, economie en eventueel ckv.
AMEN! Daarnaast dwingt niemand je om met een N-profiel een taal in je vrije deel te kiezen! Dus kies dan gewoon zo'n 'simpel' vak als geschiedenis of aardrijkskunde!
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:41
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:38 :
Ok, ik probeer het nog één keer:

Aangezien het op elke school anders is, zul je het moeten hebben over de vakken die karakteristiek zijn voor dat profiel. Voor de N-profielen zijn dat wiskunde b, natuurkunde, scheikunde en biologie. Voor de M-profielen zijn dat geschiedenis, wiskunde a, frans, duits, aardrijkskunde, economie en eventueel ckv.
oke. Maar wat ik dus steeds probeer te zeggen dat je duits en frans er beter even uit kan laten. Dat kan je namelijk ook bij veel scholen met een N profiel kiezen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:41
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lady Lazarus schreef op 30-06-2005 @ 14:39 :
AMEN! Daarnaast dwingt niemand je om met een N-profiel een taal in je vrije deel te kiezen! Dus kies dan gewoon zo'n 'simpel' vak als geschiedenis of aardrijkskunde!
AK en GS kan je dus niet kiezen met een N profiel .
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:43
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:41 :
oke. Maar wat ik dus steeds probeer te zeggen dat je duits en frans er beter even uit kan laten. Dat kan je namelijk ook bij veel scholen met een N profiel kiezen.
En dat is pertinent niet waar. Op de meeste scholen kun je álle vakken kiezen in je vrije deel.

Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:41 :
AK en GS kan je dus niet kiezen met een N profiel .
En daarvoor geldt dus hetzelfde.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:43
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:39 :
Jij zegt dat het op elke school anders is, maar de talen mogen er zeker niet bij gehaald worden omdat je dat op jouw school ook bij een N-profiel kon kiezen!
Ja, maar goed dan is er dus op het gebied van de talen (op mijn school) geen verschil tussen de M en de N profielen. Dus hoeven we daar ook niet over te discussiëren.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:43 :
Ja, maar goed dan is er dus op het gebied van de talen (op mijn school) geen verschil tussen de M en de N profielen. Dus hoeven we daar ook niet over te discussiëren.
Nee, want je wilde het over alle scholen hebben, niet alleen over jouw school.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:44
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:43 :
En dat is pertinent niet waar. Op de meeste scholen kun je álle vakken kiezen in je vrije deel.
LEES DAN!! , ik zeg toch dat je ze kan kiezen .
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:46
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:44 :
Nee, want je wilde het over alle scholen hebben, niet alleen over jouw school.
je zegt zelf net dat je op de meeste scholen de talen kon kiezen.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:46
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:44 :
LEES DAN!! , ik zeg toch dat je ze kan kiezen .
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:24 :
Juist omdat het op elke school verschillend is moet je de talen er wel bij betrekken, aangezien je anders alle vakken er wel uit kunt laten aangezien je op de meeste scholen gewoon alles in je vrije deel kunt kiezen. En dan is er geen discussie meer.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:47
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:43 :
En daarvoor geldt dus hetzelfde.
nee dus.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:48
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:47 :
nee dus.
Ben je nou dom ofzo?
Wat zeg ik: op de meeste scholen kun je álle vakken kiezen in je vrije deel. Dus ook ak en gs bij een N-profiel.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:48
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:44 :
Nee, want je wilde het over alle scholen hebben, niet alleen over jouw school.
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:49
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:46 :
ik geloof dat je niet weet wat het woord pertinent betekend maar goed.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:50
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 30-06-2005 @ 14:48 :
Ben je nou dom ofzo?
Wat zeg ik: op de meeste scholen kun je álle vakken kiezen in je vrije deel. Dus ook ak en gs bij een N-profiel.
Welk profiel met welke vakken heb jij gedaan?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 30-06-2005, 13:50
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 30-06-2005 @ 14:49 :
ik geloof dat je niet weet wat het woord pertinent betekend maar goed.
Ik doelde op het feit dat jij meent dat je op de meeste scholen de talen in je vrije deel kun kiezen met een N-profiel, terwijl je N-vakken niet met een M-profiel kunt kiezen. En dat is pertinent niet waar.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren petitie stop de loting
stopdeloting
49 31-07-2009 10:19
Eindexamens 2007 Lotingen afschaffen
Bakbord
35 22-05-2007 00:11
Huiswerkvragen: Exacte vakken vraagje eerlijke loterij
Endomychus
11 08-07-2004 09:35
De Kantine Je computer is je lot
zus en zo
27 24-07-2003 21:07
Algemene schoolzaken Waarom staat KCV wel met cijfer op einlijst?
8m&m85
29 16-07-2003 23:11
Algemene schoolzaken Voor 2 studies inschrijven
*Liesje*
5 09-04-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.