Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2005, 15:05
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Ach, wacht gewoon op de 1e trein. 05:00 ofzo.
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-08-2005, 17:55
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 09-08-2005 @ 12:23 :
@ AVA
wat Balance zegt, plus het is altijd handig om wat mensen te spreken, want misschien zit er wel iemand tussen die een kamer voor je weet (er is bijv. een redelijk nieuw complex waar vier kamers per eenheid zijn, maar vaak zitten daar slechts 3 mensen in, omdat de vierde met wie ze samen zouden gaan wonen iets anders heeft gevonden). Nu of iets later in t jaar.
Als er ergens een hospiteer avond/middag is die week kan je daar mooi naar toe nu je toch in Leiden bent. Verder hangen er vast ook heel wat hospiteerbriefjes voor de komende week en dan weet je dat die hospiteer avonden er zijn.
In het El-Cid blad dat wordt gemaakt elke dag staat ook waar die avond hospiteeravond is
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 17:58
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
AsianDF schreef op 09-08-2005 @ 16:05 :
Ach, wacht gewoon op de 1e trein. 05:00 ofzo.
geen optie!!! Om te zorgen dat je genoeg slaap krijgt wordt je om 1 of 2 uur overal buiten gezet. En geloof maar niet dat er nog ergens een cafe is waar je binnen komt.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 19:37
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 09-08-2005 @ 18:58 :
geen optie!!! Om te zorgen dat je genoeg slaap krijgt wordt je om 1 of 2 uur overal buiten gezet. En geloof maar niet dat er nog ergens een cafe is waar je binnen komt.
Genoeg café's die niet meedoen met de introductieweken toch? Maar ja, of het nou zo leuk is om dat vier uur later weer de trein te moeten nemen.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 21:12
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Mja, alleen kom je een cafe niet meer binnen na 1 uur en vooral door de week sluiten de cafe's vrij vroeg. En verder, de volgende dag begin je weer vroeg.
Behalve natuurlijk de vrijdag, dan kan je blijven zo lang je wilt, maar vaak ben je dan al behoorlijk moe en de meesten gaan al snel weg ivm wat komen gaat. Toch zijn er wel enkelen die bijv het pannenkoeken ontbijt op SSR redden of het extravagante ontbijtbuffet op Catena
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 08:23
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 09-08-2005 @ 18:58 :
geen optie!!! Om te zorgen dat je genoeg slaap krijgt wordt je om 1 of 2 uur overal buiten gezet. En geloof maar niet dat er nog ergens een cafe is waar je binnen komt.
wat is dat nou weer voor introweek dan? Is het idee niet een beetje dat je elke dag heel lang gaat feesten?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 10-08-2005 @ 09:23 :
wat is dat nou weer voor introweek dan? Is het idee niet een beetje dat je elke dag heel lang gaat feesten?
ehh, nee?

je moet elke dag om 8 uur weer op, dus het lijkt me niet heel praktisch.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 10:58
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-08-2005 @ 11:12 :
ehh, nee?

je moet elke dag om 8 uur weer op, dus het lijkt me niet heel praktisch.
Dat ligt maar net aan het programma van de studie. Tijdens mijn intro, hoefde ik nooit ergens voor half 12 te zijn.
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 10-08-2005 @ 11:58 :
Dat ligt maar net aan het programma van de studie. Tijdens mijn intro, hoefde ik nooit ergens voor half 12 te zijn.
maar hij reageerde op teddybeer1983 en die had het over de ElCid week. En bij de ElCid week begint het programma gewoon standaard om 8 uur 's ochtends (niet dat iedereen aanwezig is, maar voor de organisatie is het dan wel logisch om alles op een bepaald uur te laten sluiten 's nachts).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:27
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-08-2005 @ 12:02 :
maar hij reageerde op teddybeer1983 en die had het over de ElCid week. En bij de ElCid week begint het programma gewoon standaard om 8 uur 's ochtends (niet dat iedereen aanwezig is, maar voor de organisatie is het dan wel logisch om alles op een bepaald uur te laten sluiten 's nachts).
tja...de KEIweek in groningen heeft zijn eerste activiteiten om 12 of 13 uur...en dat gaat door tot (soms) 4 uur ofzo...en of je dan de volgende dag om 12 uur er alweer bij bent hangt van jezelf af, en van je KEIleider. Ging er eigenlijk een beetje van uit dat dat bij andere introweken ook wel zo zou zijn, maar ik begrijp dat de El-Cid wat meer verplicht is ofzo?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:30
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-08-2005 @ 11:12 :
ehh, nee?

je moet elke dag om 8 uur weer op, dus het lijkt me niet heel praktisch.
8 uur.... wie verzint nou zoiets...
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 11:35
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-08-2005 @ 12:02 :
maar hij reageerde op teddybeer1983 en die had het over de ElCid week. En bij de ElCid week begint het programma gewoon standaard om 8 uur 's ochtends (niet dat iedereen aanwezig is, maar voor de organisatie is het dan wel logisch om alles op een bepaald uur te laten sluiten 's nachts).
Niet gelezen

Hihi, sorry, maar dat is dan knap lullig voor die gasten. Word je hard van
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2005, 12:41
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 10-08-2005 @ 12:27 :
tja...de KEIweek in groningen heeft zijn eerste activiteiten om 12 of 13 uur...en dat gaat door tot (soms) 4 uur ofzo...en of je dan de volgende dag om 12 uur er alweer bij bent hangt van jezelf af, en van je KEIleider. Ging er eigenlijk een beetje van uit dat dat bij andere introweken ook wel zo zou zijn, maar ik begrijp dat de El-Cid wat meer verplicht is ofzo?
Nee, niks is echt verplicht, maar is echt bedoeld om de stad te leren kennen en te leren wat er te doen is.
Wat is er dan zoal te doen? Nou, je hebt een algemene opening en dan ga je wat rondlopen in de stad. Je gaat es naar de film, er is (leidsch)cabaret, er is een festival waar je relaxed muziek kan luisteren. Ook is er een middag voor de watersportverenigingen, een faculteitenochtend een sportblok, een voorzittersdebat (van de 5 grote gezeligheidsverenigingen) en een kroegentocht. Verder zijn er nog informatiemarkten en is er (vooral 's avonds) tijd om de verenigingen te bezoeken (denk dan aan een stuk of 15 verenigingen die 's avonds nog een heel programma hebben)

Niks is verplicht, maar het is vnl gericht op het kennismaken met Leiden en alles wat het te bieden heeft, maar vanaf een uurtje of 9 gaat het vnl om de gezelligheid hoor.
@Sparkle. nee hoor, t is heus niet zo hard en als je lid wordt bij 1 v/d grotere vereningen dan moet de fun nog beginnen
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 10:00
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 10-08-2005 @ 13:41 :

@Sparkle. nee hoor, t is heus niet zo hard en als je lid wordt bij 1 v/d grotere vereningen dan moet de fun nog beginnen
Trust me, ik ken de verhalen (en mensen)
Maar goed, voor wat, hoort wat, toch?
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2005, 23:30
Verwijderd
Ik weet nog niet of ik wel ga. Het zijn natuurlijk ook weer aardig wat centjes...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 04:07
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Zooooooooo......
Ik ben net terug van het opwarmfeest op SSR-Leiden en ik heb de vereniging weer van een heel andere kant mogen zien (en dat voor iemand die z'n 5e jaar in gaat) Het moet weer een erg mooie introweek worden en ik heb er zin in
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 15:42
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Balance schreef op 10-08-2005 @ 12:02 :
maar hij reageerde op teddybeer1983 en die had het over de ElCid week. En bij de ElCid week begint het programma gewoon standaard om 8 uur 's ochtends (niet dat iedereen aanwezig is, maar voor de organisatie is het dan wel logisch om alles op een bepaald uur te laten sluiten 's nachts).
wat jij zegt is niet waar

programma begint niet "standaard" om acht uur sochtends
dat is gelul
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 16:28
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
pyres schreef op 13-08-2005 @ 16:42 :
wat jij zegt is niet waar

programma begint niet "standaard" om acht uur sochtends
dat is gelul
pakt programmaboekje van vorig jaar:
- maandag: 8 uur
- dinsdag: 8 uur
- woensdag: 8.30 uur
- donderdag: 8 uur
- vrijdag: 8.30 uur

oh ja, 2x om 8.30. Dan is wat ik zeg idd echt gelul

Overigens ging een uur eerder al de muziek aan in de slaapzaal en werd je er uitgekickt, dus in die zin begon het programma misschien nog wel vóór 8 uur. Maar goed, 2x half 9 idd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 18:30
tandenborstel
Avatar van tandenborstel
tandenborstel is offline
En dit jaar zijn de elcid tijden:
ma: 8.30, di:8.00, wo: 8.00, do:9.00, vr:10.00
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 19:44
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
tsss, mietjes, vooral op vrijdag. Ik weet het nog goed in mijn tijd (toen het milieu nog schoon was en de sex vies)
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 19:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hehe, dat hebben ze dit jaar dan flink veranderd. waarom 10 uur in godsnaam?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 20:03
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-08-2005 @ 17:28 :
pakt programmaboekje van vorig jaar:
- maandag: 8 uur
- dinsdag: 8 uur
- woensdag: 8.30 uur
- donderdag: 8 uur
- vrijdag: 8.30 uur

oh ja, 2x om 8.30. Dan is wat ik zeg idd echt gelul

Overigens ging een uur eerder al de muziek aan in de slaapzaal en werd je er uitgekickt, dus in die zin begon het programma misschien nog wel vóór 8 uur. Maar goed, 2x half 9 idd.
vorig jaar ja idd

dit jaar dus niet
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 20:37
fractuur
fractuur is offline
In Utrecht begint het elke dag met een lunch, dus wat tijden betreft zit het wel goed.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 21:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
pyres schreef op 13-08-2005 @ 21:03 :
vorig jaar ja idd

dit jaar dus niet
oke sorry dan, dan heb je gelijk
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2005, 21:22
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Citaat:
Balance schreef op 13-08-2005 @ 22:07 :
oke sorry dan, dan heb je gelijk
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 14-08-2005, 09:49
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 28-07-2005 @ 13:48 :
Ik zit in weekendcommissie van de introductie te Nijmegen (Lees: Wij hebben een eigen introductie-weekend georganiseerd, erg leuk trouwens!)
Daarbij krijgen we mentorenpasjes, dus veel onbeperkt feesten (gratis), eten en drinken. Ik heb er zin in!

Introductieweken zijn echt voor iedereen een aanrader!
Zit jij daar in joh?! Ik ook!

Introductie is gewoon zo makkelijk om mensen te leren kennen. 't Klinkt heel erg cliché, en dat is 't ook. Ook al ben je er maar een aantal dagen, dan krijg je toch een indruk van de mensen waarmee je de volgende 4 (of meer) jaar mee op moet trekken... Je bent gewoon op elkaar aangewezen. Mijn mentorgroepje is nu nog steeds één grote kliek, ook al komen er natuurlijk wel steeds meer andere figuren tussen (toch Sparkle. )
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 17:04
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik heb me via internet opgegeven voor de introductie (RU), ik heb geen bevestiging ontvangen? Klopt dat?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:28
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
@ Nomen est Omen; echte bevestiging van dat je je opgegeven hebt voor de introweek krijg je niet idd. Je hoort als het goed is wel een brief van je student-mentoren te ontvangen (met daarin gegevens van waar en hoe laat je je de 21ste moet melden) en nog een keer gebeld te worden in de loop van deze week, dus nog even geduld ;-). Wat ga je studeren als ik vragen mag?
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 15-08-2005 @ 18:04 :
Ik heb me via internet opgegeven voor de introductie (RU), ik heb geen bevestiging ontvangen? Klopt dat?
Als je compleet geen bevestiging hebt gehad, lijkt me dat niet. Bel anders even de organisatie
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 20:24
AsianDF
Avatar van AsianDF
AsianDF is offline
Citaat:
fractuur schreef op 13-08-2005 @ 21:37 :
In Utrecht begint het elke dag met een lunch, dus wat tijden betreft zit het wel goed.
tering is er ff 1 fan van Eerdmans, ben je verder wel gezond
__________________
Yeh dil he.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2005, 21:39
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Citaat:
American*Dream schreef op 15-08-2005 @ 19:28 :
@ Nomen est Omen; echte bevestiging van dat je je opgegeven hebt voor de introweek krijg je niet idd. Je hoort als het goed is wel een brief van je student-mentoren te ontvangen (met daarin gegevens van waar en hoe laat je je de 21ste moet melden) en nog een keer gebeld te worden in de loop van deze week, dus nog even geduld ;-). Wat ga je studeren als ik vragen mag?
In het boekje stond er verder niks over, alleen dat je de vanaf de 18e je introductiekaart kunt ophalen. Het is een beetje lastig, omdat ik bij mijn inschrijving nog mijn oude adres als postadres heb opgegeven, omdat ik anders post zou missen. Dat moet ik dus nog veranderen, maar hoe? Maar als ik de 18e gewoon daarna toe ga, dan komt het wel goed, toch?

Ik ga psychologie studeren trouwens, ga jij ook in Nijmegen studeren?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 12:06
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 15-08-2005 @ 22:39 :
In het boekje stond er verder niks over, alleen dat je de vanaf de 18e je introductiekaart kunt ophalen. Het is een beetje lastig, omdat ik bij mijn inschrijving nog mijn oude adres als postadres heb opgegeven, omdat ik anders post zou missen. Dat moet ik dus nog veranderen, maar hoe? Maar als ik de 18e gewoon daarna toe ga, dan komt het wel goed, toch?

Ik ga psychologie studeren trouwens, ga jij ook in Nijmegen studeren?
Dan komt het zeker goed jah mocht je IKU kaart dan nog niet klaar liggen kun je je altijd bij hun nog opnieuw aanmelden. (Vraag dan meteen hoe je in contact komt met je studentmentoren als zij voor die tijd nog geen contact met jou hebben opgenomen, dat heb je namelijk zondag nodig)

Maarre... volgens mij is het zo dat je zelfs zondag je met je mentorgroep nog aan kan melden voor de introductie en je kaart kan ophalen. Stel nou dat je vandaag/morgen nog iets van je mentorgroep verneemt, zou op zich leuk zijn natuurlijk , dan hoef je er donderdag niet heen.

Ik ga Geneeskunde studeren in Nijmegen Misschien kom ik je nog tegen tijdens een van de feesten/ introductieweekend
__________________
If there was no hate, there would never have been love

Laatst gewijzigd op 16-08-2005 om 12:13.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:27
Metallinos
Metallinos is offline
Citaat:
Sparkle. schreef op 28-07-2005 @ 13:48 :
Ik zit in weekendcommissie van de introductie te Nijmegen (Lees: Wij hebben een eigen introductie-weekend georganiseerd, erg leuk trouwens!)
Daarbij krijgen we mentorenpasjes, dus veel onbeperkt feesten (gratis), eten en drinken. Ik heb er zin in!

Introductieweken zijn echt voor iedereen een aanrader!
Waarom weet ik daar niks van af, van die mentorenpasjes? Ik zit ook in een weekendcommissie.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:50
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Metallinos schreef op 16-08-2005 @ 16:27 :
Waarom weet ik daar niks van af, van die mentorenpasjes? Ik zit ook in een weekendcommissie.
Tja, ligt misschien aan jullie commissie of uni ?
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:52
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
ik doe mee aan de introductie op de HAN --> nijmegen. Volgende week van woensdag t/m zaterdag. Het programma, voor zover ze het hebben vrijgegeven bestaat uit veel sport en uitgaan... ik ben benieuwd, ik ken nog niemand
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 15:53
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 15-08-2005 @ 22:39 :
In het boekje stond er verder niks over, alleen dat je de vanaf de 18e je introductiekaart kunt ophalen. Het is een beetje lastig, omdat ik bij mijn inschrijving nog mijn oude adres als postadres heb opgegeven, omdat ik anders post zou missen. Dat moet ik dus nog veranderen, maar hoe? Maar als ik de 18e gewoon daarna toe ga, dan komt het wel goed, toch?

Ik ga psychologie studeren trouwens, ga jij ook in Nijmegen studeren?
Dat komt allemaal wel goed. Je mentor-ouders zullen je wel helpen
Het is zelfs zo, dat je nog tijdens de intro een kaart kunt ophalen (of voor je kunt laten afhalen). De meesten doen dit op maandag. (Vergeet je foto niet!)

Maar over psychologie: Enig idee wie je mentor-ouders zijn? Mijn huisgenoot en aantal van zijn vrienden worden daar mentorpapa
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2005, 22:04
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik heb heel veel zin in de introductie, ik ben dit jaar mentormama in nijmegen
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 10:02
fractuur
fractuur is offline
De UITweek is leuk! Overdag nogal rommelig, maar vooral 's avonds en 's nachts erg gezellig.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 18:53
DP17
DP17 is offline
Ik zie wel, ik geloof dat ik tijdens de GRAS week in groepje met 14 andere 1e jaars zit en twee mentoren!

Als je geen slaapplek hebt kun je in een sporthal slapen dus goed geregeld!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 19:03
Verwijderd
Ik ben dit jaar overgestapt naar Geneeskunde aan de VU, dus ga en daar de intro lopen en bij mijn oude studie (Technische Geneeskunde UTwente) de intro leiden, haha ben benieuwd hoe ik dit ga combineren.

Aan alle mensen die nu gaan studeren, intro's MOET je doen, mega gezellig en je leert meteen studiegenoten kennen.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 09:46
Verwijderd
Ik had eerst besloten dat ik niet zou gaan, maar nu ga ik toch. Ik ga waarschijnlijk alleen naar het opleidingsprogramma op twee dagen (maandag en donderdag), lijkt me best leuk De sport en spel dingen zijn vooral op de algemene intro, dat vind ik echt niets.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 13:36
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
De intro van de RU in Nijmegen.

Wat blijkt, ik heb drie vaders.

Wat betreft slaapplaatsen, ik zit gewoon om half 1 op de trein terug naar Arnhem. Big deal. En als het echt moet ga ik wel met de auto.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 14:16
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
fractuur schreef op 17-08-2005 @ 11:02 :
De UITweek is leuk! Overdag nogal rommelig, maar vooral 's avonds en 's nachts erg gezellig.
Ja
Ben gisteren uitgenodigd door vriendinnetje (dat voor mentor speelt) om een feestje mee te pakken in de woo. Zes uur werd t wel
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 18-08-2005 @ 10:46 :
Ik had eerst besloten dat ik niet zou gaan, maar nu ga ik toch. Ik ga waarschijnlijk alleen naar het opleidingsprogramma op twee dagen (maandag en donderdag), lijkt me best leuk De sport en spel dingen zijn vooral op de algemene intro, dat vind ik echt niets.
Ah, nu ga ik toch niet naar de algemene intro, en ik hoef geen inschrijfkosten te betalen wanneer ik alleen naar het opleidingsprogramma ga.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 15:49
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Ik ga naar de Hogeschool Rotterdam en heb in in de week van 29 augustus introductieweek....Eerst twee dagen hossen in R'dam en daarna 3 dagen kamp maar waar dat heen gaat....Geen idee. Ik heb er wel zin in.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL

Laatst gewijzigd op 18-08-2005 om 16:05.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 11:49
Hydraul!C FunK
Avatar van Hydraul!C FunK
Hydraul!C FunK is offline
Ik ga naar Mastricht en doe dus zeker weten mee met de INKOM, incl de MECC-feesten en alles.

Wordt wel dope denk ik!
__________________
..::: Funked Up! | What The Funk? | Funk You! | Roland Clark - RESIST! :::..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 11:55
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik doe niet mee {en heb dat vorig jaar ook niet gedaan toen ik met de opleiding begon}, maar misschien dat ik wel ff ga kijken &. helpen ;p
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 11:59
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 29-07-2005 @ 00:17 :
Ja, NHTV academie SLM
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 12:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Introweek is hier net afgelopen. Was wel een succes, geloof dat we een redelijk aantal nieuwe leden hebben bij de studentenvereniging (ik heb daar geholpen met vanalles)
Maar ik ben nu wel echt brak
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 14:45
Verwijderd
Citaat:
MONK schreef op 17-08-2005 @ 20:03 :
Aan alle mensen die nu gaan studeren, intro's MOET je doen, mega gezellig en je leert meteen studiegenoten kennen.
Ik ga studeren aan de ALO in groningen, misschien een hele domme vraag maar wat bedoel je met intro-week? De KEI-week, of de intro-week van je eigen studie (de alo dus)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Introductieweek
Tink*
2 19-08-2015 08:25
Studeren Introductieweek studiestad 2012!
Tink*
4 13-08-2012 09:02
Studeren Introductieweek Maastricht
Werkgroep INKOM
1 22-07-2009 12:35
Algemene schoolzaken Introductieweek SCOM (communicatiemanagement in utrecht)
ecrasant
3 20-07-2005 16:31
ARTistiek Introductieweek AVK St.Joost
gratis
27 02-07-2005 15:14
Algemene schoolzaken Introductieweek *help*
tiram
4 28-07-2003 15:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07.