Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Bekijk resultaten poll: Ga jij bij een studentenvereniging?
Ja, ik zit op een universiteit in één van de studentensteden van NL en ga wel bij een vereniging 45 22.06%
Nee, ik zit op een universiteit in één van de studentensteden van NL en ga niet bij een vereniging 84 41.18%
Ik volg een HBO opleiding in een studentenstad en ga bij een vereniging 6 2.94%
Ik volg een HBO opleiding in een studentenstad en ga niet bij een vereniging 41 20.10%
Ik volg een HBO opleiding in een niet studentenstad maar ik wel bij een vereniging in die stad 4 1.96%
Ik volg een HBO opleiding in een niet studentenstad en ik ga niet bij een vereniging in die stad 9 4.41%
Anders.................... 15 7.35%
Aantal stemmers: 204. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2005, 10:31
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-08-2005 @ 09:04 :
1) t alcohol-argument was niet direct van mij afkomstig
2) jij begon over je persoonlijke voorkeur, ik niet
3) ik heb nog geen enkele studentenvereniging meegemaakt waarbij t echt om nuttige dingen ging.

@sann : je hebt geen idee hoe lang mn neus is... en je hebt geen idee of ik me er nou wel of niet in verdiept heb.
Waarom moet het zozeer een nut hebben dan? Leuke mensen leren kennen en af en toe met ze gaan zuipen kan toch ook leuk tijdsverdrijf zijn?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2005, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Metallinos schreef op 16-08-2005 @ 16:36 :
Ik studeer in Nijmegen en word volgend jaar penningmeester bij Karpe Noktem, een behoorlijk kleine en jonge "alternatieve" studenten/gezelligheids vereniging in Nijmegen.
Dat is eerder een vereniging voor de alto's bij sociologie ^_^
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 11:16
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-08-2005 @ 09:04 :

3) ik heb nog geen enkele studentenvereniging meegemaakt waarbij t echt om nuttige dingen ging.
dan rijst de vraag: hoeveel studentenverenigingen ken jij?
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Li schreef op 17-08-2005 @ 10:31 :
Waarom moet het zozeer een nut hebben dan? Leuke mensen leren kennen en af en toe met ze gaan zuipen kan toch ook leuk tijdsverdrijf zijn?
Hear hear!

Het gaat toch primair om de gezelligheid. Mensen die vooral bij een vereniging gaan 'omdat het nuttig is' (lees: mensen die denken dat je zonder een bestuursfunctie op je cv nergens komt) zijn toch over het algemeen rukkers.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 11:51
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
nare man, volgens mij heb je je eigen lidmaatschap ook nog niet onthuld.

Ik heb toen ik in Amsterdam ging studeren uitgebreid bekeken wat de verschillen waren tussen alle studentenverenigingen, en heb er uiteindelijk voor gekozen om lid te worden van het corps. Nooit spijt van gehad.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 12:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik vind Enschede wel een studentenstad hoor.

Maar goed ik heb gestemd: Ik volg een HBO opleiding in een studentenstad en ga niet bij een vereniging
__________________
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 17-08-2005 @ 11:51 :
nare man, volgens mij heb je je eigen lidmaatschap ook nog niet onthuld.
Ik ben geen lid. Ik ben in de begintijd van mijn studie wel eens aspirant geweest van Carolus Magnus, maar daar uiteindelijk mee gestopt omdat het me toch niet aansprak (dwz. de eerstejaars waarmee ik samen de intro deed en de sfeer die er hing en die bestuur/introcie uitstraalden). Van het stoppen heb ik nooit spijt gehad, het was uiteindelijk niets voor mij (tenminste niet bij die vereniging, andere ken ik uiteraard niet uit de eerste hand). Maar iedereen die verder lid wil worden van een traditionele vereniging raad ik dat ten zeerste aan, als het bij je past.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 12:37
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-08-2005 @ 09:04 :
1) t alcohol-argument was niet direct van mij afkomstig
2) jij begon over je persoonlijke voorkeur, ik niet
3) ik heb nog geen enkele studentenvereniging meegemaakt waarbij t echt om nuttige dingen ging.
1) Ok, dat klopt, je hebt bij nader inzien nog geen argument gebruikt
2) Met persoonlijke voorkeur is niks mis, betekend nog niet dat je mij moet betitellen als kansloos, of mijn vereniging, want dan impliceer je bijna automatisch dat ik ook kansloos ben.
3)zie een eerdere post waar ik heel wat voorbeelden geef... en ook, wat Martijn al heeft gezegd, hoeveel verenigingen ken je???


Overigens heb je me nog niet horen beweren dat een vereniging niet om de gezeligheid draait. Ze heten niet voor niks gezeligheidsvereniging, maar wie houdt daar nou niet van (dan bedoel ik dus praten met vrienden, dansen en alles wat je maar kan bedenken dat leuk is).
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 17-08-2005, 17:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik ben geen lid omdat de verplichtingen die je hebt als lid me totaal niet aanspreken. Daarbij komt dat ik al best veel mensen kende in de stad waar ik studeer waardoor dat geen reden voor mij was wél lid te worden. Ook leeft het verenigingsleven hier niet heel sterk, waardoor het tijdens uitgaan en bij feesten niet overheerst en het dan dus niet uitmaakt of je wel of niet lid bent.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 12:16
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Ik studeer aan de RU, en ben me momenteel serieus aan het orienteren op het gebied van "studentenverenigingen/disputen". Ben er nog niet helemaal uit wat het gaat worden en of ik wel iets vind dat echt bij me past.
Ik orienteer me op dit gebied, omdat ik het afgelopen jaar steeds meer in het "verenigingsleven" ben gerold, en het toch best een verrijking van je studententijd kan zijn.
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2005, 20:37
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik ga in Leiden studeren en ik ga niet bij een studentenvereninging.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 13:39
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 16-08-2005 @ 17:57 :
moet dat nou wat over jou of over studentenverenigingen zeggen ?
Dat je moet drinken is net zo goed onzin. Ik drink geen alcohol en ik ben toch lid van een studentenvereniging. Kan best.

Citaat:
Lente schreef op 17-08-2005 @ 17:41 :
ik ben geen lid omdat de verplichtingen die je hebt als lid me totaal niet aanspreken. Daarbij komt dat ik al best veel mensen kende in de stad waar ik studeer waardoor dat geen reden voor mij was wél lid te worden. Ook leeft het verenigingsleven hier niet heel sterk, waardoor het tijdens uitgaan en bij feesten niet overheerst en het dan dus niet uitmaakt of je wel of niet lid bent.
De vereniging waar ik lid ben heeft maar verplichte 6 'diensen' (tappen, koken, schoonmaken en klussen) en een kmt die moet. (maar dat is logisch je moet toch wel de mensen en de vereniging leren kennen. (is geen ontgroening)) Dat is alles en is allemaal in je eerste jaar.
Er zijn dus ook verenigingen waar je helemaal niet zoveel moet. Kan je gewoon vragen als je tijdens je intro komt kijken.
Ikzelf wilde ook niet verplicht zijn om er iedere week te zitten. Als ik tentamen heb is dat belangrijker en als ik gewoon geen zin heb wil ik ook niet moeten. Ik zit er voor de lol bij, dan moet ik niet vanalles moeten.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 14:10
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
en lang niet elke vereniging heeft echte verplichtingen.
het corps en wat andere grote verenigingen wel, maar vaak ook alleen maar het eerste jaar. ik hoef in elk geval geen reet te doen..
maar elke dinsdag en donderdag en in het weekend wel een gezellig toevluchtsoord waar ik heen kan als ik niets te doen heb of gewoon even snel een (lekker goedkoop) biertje (of colaatje) wil drinken!
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 19-08-2005, 17:10
Verwijderd
Heb me gisteravond ingeschreven bij S.S.R.-Rotterdam en begin zondag aan de ontgroening

Dat wordt afzien.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 15:00
Jones
Citaat:
nare man schreef op 14-08-2005 @ 22:41 :
Lekker volledig weer. Delft (DSV Sanctus Vergilius, kortweg Virgiel),
Nare, Virgiel is altijd nog KSV Sanctus Virgilius.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:20
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
ik ga het bij Demos in Eindhoven proberen. ik ben nog geen lid though, ik ga eerst op kennismakingskamp.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 20-08-2005, 16:26
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
Ja, ik zit op een universiteit in één van de studentensteden van NL en ga wel bij een vereniging

ik zit inmiddels bij quintus
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 15:56
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Ik studeer in Leiden en ben lid van SSR. Ik moet overigens bekennen dat ik het wel weer grappig vind om al die vooroordelen te lezen...
Ik ben vorig jaar mentor geweest in de El-Cid, en mijn hele groepje dacht er ook zo over. Toch zijn ze allemaal (op 1 na) lid geworden van een vereniging...

//
edit:

eigenlijk zouden we dezelfde poll in oktober nog een keer moeten houden en kijken wat het verschil is

//
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 16:46
DP17
DP17 is offline
Citaat:
DeuS schreef op 21-08-2005 @ 15:56 :



//
edit:

eigenlijk zouden we dezelfde poll in oktober nog een keer moeten houden en kijken wat het verschil is

//
Dan doen we dat toch!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2005, 23:02
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Lijkt me lache....
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 22-08-2005, 13:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
FuSe schreef op 19-08-2005 @ 17:10 :
Heb me gisteravond ingeschreven bij S.S.R.-Rotterdam en begin zondag aan de ontgroening

Dat wordt afzien.
Helemaal met het bier daar

Sorry, ik kan het niet laten maar leuk dat je je ergens hebt ingeschreven. Succes met de ontgroening


Citaat:
JaJ schreef op 20-08-2005 @ 16:20 :
ik ga het bij Demos in Eindhoven proberen. ik ben nog geen lid though, ik ga eerst op kennismakingskamp.
Federatiegenoot Veel plezier op kamp.

Citaat:
DeuS schreef op 21-08-2005 @ 15:56 :
eigenlijk zouden we dezelfde poll in oktober nog een keer moeten houden en kijken wat het verschil is
Deze poll zit eigenlijk niet heel goed in elkaar. Vraag me af of het veel zin heeft eigenlijk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 11:24
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Ik bedoelde meer dat we in Oktober gaan pollen wie er nu wel en niet zijn lid geworden. Ik gok dat het enigszins verschilt met met de intenties vooraf.
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 11:26
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
DeuS schreef op 23-08-2005 @ 11:24 :
Ik bedoelde meer dat we in Oktober gaan pollen wie er nu wel en niet zijn lid geworden. Ik gok dat het enigszins verschilt met met de intenties vooraf.
Dat is wel leuk ja
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 22:17
Metallinos
Metallinos is offline
Citaat:
bonelesschicken schreef op 17-08-2005 @ 10:53 :
Dat is eerder een vereniging voor de alto's bij sociologie ^_^
Nou nou, dat valt ook wel mee hoor tegenwoordig, we hebben nu ook genoeg alto's van andere studies en zelfs een stel niet-alto's.

Herkende je me nog op de intromarkt trouwens?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 05:13
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
het "hokjesdenken" mag van mij langzaamaan overboord...
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 10:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ga naar Utrecht en niet bij een studentenvereniging.

Komende oktober zal dit hetzelfde zijn, maar hoe het het jaar daarop zit, weet ik nu nog niet. Ik zie wel
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 19:25
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
ik deed vorig jaar een studie (en ben gestopt) in Zwolle en was lid van een studentenvereniging
ik begin dit jaar met een andere studie, wederom in Zwolle en ben geen lid meer van de studentenvereniging en word ook niet lid van een andere vereniging
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 23:14
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 25-08-2005 @ 19:25 :
ik deed vorig jaar een studie (en ben gestopt) in Zwolle en was lid van een studentenvereniging
ik begin dit jaar met een andere studie, wederom in Zwolle en ben geen lid meer van de studentenvereniging en word ook niet lid van een andere vereniging
Waar was je lid?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 12:18
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
sann schreef op 25-08-2005 @ 23:14 :
Waar was je lid?
Gumbo Millennium, ik deed informatica. Dan ga je mee op intro en dan is de stap lid te worden wel heel makkelijk. Nu is het niet een corps-achtige studentenvereniging maar het intro vind ik toch behoorlijk ontgroenerig
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 14:10
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Li schreef op 17-08-2005 @ 10:31 :
Waarom moet het zozeer een nut hebben dan? Leuke mensen leren kennen en af en toe met ze gaan zuipen kan toch ook leuk tijdsverdrijf zijn?
kan best maar daar heb ik zo'n vereniging dus niet voor nodig
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 17:21
Luego
Luego is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Luego schreef op 16-08-2005 @ 14:58 :
Ik ga naar Delft, en denk dat ik bij Jansbrug ga.
--------------------------------------------------------------------------------

Citaat:
Big Brother schreef op 16-08-2005 @ 15:05 :
Het is toch Proteus geworden .

Jansbrug heeft het echt beroerd georganiseerd trouwens afgelopen week, en heeft de helft van het nieuwe-leden-aantal van Proteus binnengehaald....
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 13:59
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Ik studeer in Leiden en zit bij gezelligheidsvereniging SSR en sportvereniging Njord.
En volgens mij ben ik ook automatisch lid van de studievereniging van geneeskunde.
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 14:26
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Phlox schreef op 27-08-2005 @ 13:59 :
Leiden en zit bij SSR
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 03:17
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
SSR-Leiden is goed
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 13:24
Jones
Citaat:
Luego schreef op 26-08-2005 @ 17:21 :
Jansbrug heeft het echt beroerd georganiseerd trouwens afgelopen week, en heeft de helft van het nieuwe-leden-aantal van Proteus binnengehaald....
Jansbrug heeft het inderdaad hard laten liggen. Ze hebben ook maar de helft van het aantal leden binnen gehaald wat ze normaal halen..En andere (kleinere) verenigingen profiteren daar natuurlijk van..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 13:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Het wordt nog druk bij SSR zo te lezen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ieke schreef op 22-08-2005 @ 13:26 :
Helemaal met het bier daar

Sorry, ik kan het niet laten maar leuk dat je je ergens hebt ingeschreven. Succes met de ontgroening


Federatiegenoot Veel plezier op kamp.

Deze poll zit eigenlijk niet heel goed in elkaar. Vraag me af of het veel zin heeft eigenlijk.
Dommelsch is goed hoor

Was vermoeiend maar ook heel leuk en leerzaam
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 23:48
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-08-2005 @ 13:38 :
Het wordt nog druk bij SSR zo te lezen
zeker weten! ga je nog mee op kamp?
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 23:56
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
DeuS schreef op 28-08-2005 @ 23:48 :
zeker weten! ga je nog mee op kamp?
Verwacht je daar nu nog antwoord op. Waarschijnlijk ligt ze al in haar bed..
maar uhm, ik zal maar ff voor d'r antwoorden dan Ja, ze gaat mee (tenminste als er niks is veranderd)
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 00:02
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Er is niks veranderd nee, dus ik ga inderdaad nog mee op kamp.

En ik slaap dus nog niet
Na de werkweek ben ik wel gewend geraakt om maar een paar uurtjes slaap te hebben per nacht
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2005, 20:09
Verwijderd
Ja, ik zit op een universiteit in één van de studentensteden van NL en ga wel bij een vereniging

ik wil misschien bij particolarte gaan, maar ik weet nog niet of het echt iets voor mij is.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 00:00
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Luego schreef op 26-08-2005 @ 17:21 :
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Luego schreef op 16-08-2005 @ 14:58 :
Ik ga naar Delft, en denk dat ik bij Jansbrug ga.
--------------------------------------------------------------------------------



Het is toch Proteus geworden .

Jansbrug heeft het echt beroerd georganiseerd trouwens afgelopen week, en heeft de helft van het nieuwe-leden-aantal van Proteus binnengehaald....
ook goed, sportieffff
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 00:27
Verwijderd
ik ga dit jaar op de uni in maastricht studeren en ik ga ook bij een vereniging, naja eigenlijk ga ik bij een dispuut. Ik join ze wel pas in januari omdat ik nogal hoor dat de ontgroening en de eerste maanden studie erg zwaar zijn (2-3 maanden A-tijd).

Lijkt me iig super leuk en ik baal ervan dat ik niet eerder bij een dispuut kan (maar door mijn disciplinegebrek zal ik gegarandeerd de eerste tijd verneuken als ik bij een dispuut ga).

ajuu
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 14:18
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
Jones schreef op 28-08-2005 @ 13:24 :
Jansbrug heeft het inderdaad hard laten liggen. Ze hebben ook maar de helft van het aantal leden binnen gehaald wat ze normaal halen..En andere (kleinere) verenigingen profiteren daar natuurlijk van..
Ook Virgiel heeft dit jaar zo'n 270 leden geworven en het dsc net iets minder, al denk ik niet dat zij potentiele Wolbodo'ers, Jansburgers en roeiers ed. gekaapt hebben...
Overigense, Delftse OWEE gewend zijnde ben ik keihard afgeknapt op de Utrechtse UITweek. Slechte organisatie en verenigingen die weinig enthousiasme uitstraalden. Vonden meer UITlopers dit?
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 14:23
fractuur
fractuur is offline
Ik was ook UITloper dit jaar, en de organisatie was idd redelijk slecht. Maar ik denk ook niet dat het echt te vergelijken is met Delft. Hier liepen WO-ers en HBO-ers door elkaar heen (weet niet of dat ik Delft ook zo is) en dat zijn er waarschijnlijk veel meer dan in Delft. Ik vind dat het eigenlijk wat kleiner had gemoeten, de hbo-ers apart laten lopen ofzo. Het was zooo enorm. Al zorgde dat wel voor gezelligheid.
En ach, ik hoorde ook verhalen van de KEIweek, en het komt er toch op neer wat je er zelf van wil maken, en in welk groepje je zit.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 12:40
Jones
Citaat:
REIE schreef op 31-08-2005 @ 14:18 :
Ook Virgiel heeft dit jaar zo'n 270 leden geworven en het dsc net iets minder, al denk ik niet dat zij potentiele Wolbodo'ers, Jansburgers en roeiers ed. gekaapt hebben...
Overigense, Delftse OWEE gewend zijnde ben ik keihard afgeknapt op de Utrechtse UITweek. Slechte organisatie en verenigingen die weinig enthousiasme uitstraalden. Vonden meer UITlopers dit?
Ik weet hoeveel leden Virgiel en DSC binnen hebben gehaald, maar dat is ongeveer gelijk aan voorgaande jaren dus dat betekend dat andere verenigingen zoals DSB of CSR waarschijnlijk hebben geprofiteerd van Jansbrug. Daarnaast ken ik alleen maar de OWEE dus over de UITweek kan ik echt niks zeggen
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 13:45
Verwijderd
Ik studeer in Groningen en ben dit jaar lid geworden van Dizkartes.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 13:49
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Citaat:
Christian86 schreef op 31-08-2005 @ 00:27 :
ik ga dit jaar op de uni in maastricht studeren en ik ga ook bij een vereniging, naja eigenlijk ga ik bij een dispuut. Ik join ze wel pas in januari omdat ik nogal hoor dat de ontgroening en de eerste maanden studie erg zwaar zijn (2-3 maanden A-tijd).
dat dat kan, de ontgroening ontlopen en pas in januari lid worden.. bij ons moesten ze dan iig het jaar erop nog mee op intro, hetzij als feut, hetzij als begeleiding
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Christian86 schreef op 31-08-2005 @ 00:27 :
ik ga dit jaar op de uni in maastricht studeren en ik ga ook bij een vereniging, naja eigenlijk ga ik bij een dispuut. Ik join ze wel pas in januari omdat ik nogal hoor dat de ontgroening en de eerste maanden studie erg zwaar zijn (2-3 maanden A-tijd).

Lijkt me iig super leuk en ik baal ervan dat ik niet eerder bij een dispuut kan (maar door mijn disciplinegebrek zal ik gegarandeerd de eerste tijd verneuken als ik bij een dispuut ga).

ajuu
Bij welk dispuut ga je, als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 16:41
Jones
Citaat:
alpha schreef op 01-09-2005 @ 13:49 :
dat dat kan, de ontgroening ontlopen en pas in januari lid worden.. bij ons moesten ze dan iig het jaar erop nog mee op intro, hetzij als feut, hetzij als begeleiding
Ghe, hij ontloopt ook z'n ontgroening niet, hij begint er gewoon een paar maanden later mee zodat je niet EN je ontgroening hebt EN voor het eerst op kamers zit..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studentenvereniging kiezen?
ah1508
1 20-05-2014 08:22
Studeren Spijt van aanmelding studentenvereniging
tenEleven
8 29-08-2011 17:42
De Kantine Studentenvereniging
Mr.Mark
37 25-04-2011 21:58
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Weed
229 08-11-2007 20:07
Algemene schoolzaken Studentenverenigingen
Ozzy A
157 22-06-2006 04:00
Lifestyle studentenverenigingen: levensstijl?
Optima
49 10-06-2003 11:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.