Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2005, 16:14
firelizzard
Avatar van firelizzard
firelizzard is offline
Het zou mij werkelijk een rotzorg wezen of hij homoseksueel is. Zolang hij geen rare dingen uithaalt vind ik het best hoor. Het is al eerder gezegd, het gaat om het les geven.
__________________
WWW.GOUWENAAR.NL
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2005, 09:56
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
reno schreef op 29-09-2005 @ 21:46 :
Ik heb een vrij enge homoleraar.

Hij heeft zo'n snorretje en draagt te krappe shirts (hij is 45 ofzo). Heeft zo'n enge manier van grijnzen, bovendien ben je de sigaar als hij tegen je grijnst.

Maargoed. Een van de beste leraren op school wat betreft zijn vak.
hij geeft toch niet toevallig wiskunde he
dit komt mij heeel bekend voor..

ontopic: ik heb niks tegen homoleraren en zou er zelf voor kiezen er pas over te vertellen als het ter sprake komt.
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 11:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zou het vreemd vinden als mijn leraar in de klas over zijn seksuele voorkeur ging vertellen.

Verder maakt het natuurlijk geen reet uit.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 12:25
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Citaat:
Anneka schreef op 29-09-2005 @ 07:58 :
Bij mij op school loopt er ook een homoleraar rondt, geeft Nederlands. Het is wel een echte type zeg maar waarvan je zegt: 'ja die zou homo kunnen zijn.' Super hip gekleed altijd, roze, beetje hoge stem. Maar wat maakt het uit?
Hij is hardstikke aardig, geeft goed les (al heb ik m alleen een paar weken voor Spaans gehad). Ongeveer de hele school weet wel dat hij homo is, ik heb alleen geen idee of hij dat ooit zelf verteld heeft of het gewoon een bestaande roddel is.
I know which one you mean. Vorig jaar kwam ik weleens op jullie school langshupsen en toen dacht hij *omdat ik mn beste vriendin knuffeldle* dat ik lesbi was.. Dat denkt hij nog steeds, elke keer als ik hem tegenkom (tijdens t fietsen naar utrecht) kijkt hij me zo raar aan
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 13:02
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 02-10-2005 @ 18:34 :
Had op mijn school ook een homo leraar.
Maar bij ons waren de leerlingen er niet zo leuk mee.
Ze hebben die man ze leven echt een hel gemaakt.
Bij ze thuis ramen ingegooid, stenen naar ze hoofd gooien.
En ze auto was in brand gestoken. En nog meer van dat soort dingen.
Uit welk ghetto kom jij dan?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 09-10-2005, 18:06
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 02-10-2005 @ 18:34 :
Had op mijn school ook een homo leraar.
Maar bij ons waren de leerlingen er niet zo leuk mee.
Ze hebben die man ze leven echt een hel gemaakt.
Bij ze thuis ramen ingegooid, stenen naar ze hoofd gooien.
En ze auto was in brand gestoken. En nog meer van dat soort dingen.
Puta Madre dan ook he , ik durf te wedden dat je nog eens niet weet wat het wilt zeggen.
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 07:06
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Niks.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 08:26
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wij hebben een microbiologie docent en die heeft wel wat homotrekjes. Maakt me verder niet zoveel uit, maar ik denk dat dat op het hoger onderwijs ook wel anders is dan het voortgezet onderwijs.
__________________
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 15:19
Stiff Meister
Stiff Meister is offline
ja daar heb je gelijk in
__________________
Kentucky Fried Chicken! We know wat to do!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 11:54
Verwijderd
Maakt me niks uit. Ik ken drie homofiele docenten op mijn hbo en zo lang ze niet zo hoog gaan praten dat ik er hoofdpijn van krijg kan het mij niet boeien of hun liever een man hebben dan een vrouw.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 16:43
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Trouwens, mijn leraar is ook ontzettend expliciet homo.
Zo erg grapjes erover maken zoals hierboven (op pagina 2) werd verteld niet, maar hij benadrukt het wel altijd.
Dat is grappig... maar het moet niet te ver gaan natuurlijk. Wat dat betreft weet hij heel goed de grens.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 16:50
Supreme Dutch
Als hij er geen sexueel getinte grappen over gaat maken is er niks mis mee. Alleen begrijp ik wel dat ouders zich meer zorgen zullen maken over hun kinderen. Ik denk echter dat de kans op misbruik door homosexuele leerkrachten kleiner..
Zolang het geen Gordon is zou ik het geen probleem vinden..
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 17:21
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
MB schreef op 29-09-2005 @ 17:17 :
Waarom is het dan wel ineens belangrijk??? Een homofiel verkracht toch ook niet elke man die hij tegenkomt, een pedofiel dus ook niet elk kind dat hij tegenkomt
Een homo kan makkelijker aan seksuele voldoening komen dan een pedo, dus is de kans dat een pedo zich zal vergrijpen groter. Ik zou als pedofiel ook absoluut niet met kinderen willen werken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 14:22
.Renate
.Renate is offline
Wij hebben ook een leraar op school die homo is.

Een klasgenootje van me zei eerst uit het niets: wie niet waagt wie niet wint, wie niet neukt krijgt geen kind.
Kwam die gast toevallig voorbij lopen.
Zegt ie: joh ik neuk heel wat af maar ik krijg nog steeds geen kinderen.

't Is maar hoe je er mee om gaat. Bij ons wordt hij gewoon geaccepteerd en soms ook om gelachen door zijn manier van doen. Maar niet meer dan om andere leraren.

Als jij het graag wilt vertellen moet je aanvaarden dat sommige het echt niet kunnen accepteren. dit kan dor opvoeding komen of door geloof.
Maar als jij een houding inneemt van dat ze je niet kunnen maken, is er niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 18:43
Verwijderd
Maakt me echt niks uit Ik beschouw leraren sowieso als a-seksueel anders slaap ik slecht.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 13:01
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik heb geen boodschap aan seksuele voorkeuren en geaardheden van leraren, en zou het ook niet graag weten. net als ik niet graag zou willen weten, en ook niet hoef te weten, met hoeveel vrouwen mijn heteroleraar naar bed is geweest. leraren zijn er voor mij om de stof te bespreken, meer niet. ik zou het dus wel wat overdreven en raar vinden als een leraar mij zulke dingen toevertrouwde, helemaal alleen, maar ook in het openbaar. misschien heb ik iets gemist, maar wat is dan precies je motivatie het wél te vertellen aan de leerlingen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 17:16
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 15-10-2005 @ 14:01 :
ik heb geen boodschap aan seksuele voorkeuren en geaardheden van leraren, en zou het ook niet graag weten. net als ik niet graag zou willen weten, en ook niet hoef te weten, met hoeveel vrouwen mijn heteroleraar naar bed is geweest. leraren zijn er voor mij om de stof te bespreken, meer niet. ik zou het dus wel wat overdreven en raar vinden als een leraar mij zulke dingen toevertrouwde, helemaal alleen, maar ook in het openbaar. misschien heb ik iets gemist, maar wat is dan precies je motivatie het wél te vertellen aan de leerlingen.
Dan heb je inderdaad iets gemist...
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 17:39
rare
rare is offline
het maakt niks uit

ik had 2 jaar dezelfde wiskundeleraar, en daarna pas vertelde men dat hij homo was. het enige wat ik merkte was dat hij teminste een beetje kon uitleggen.

verder weet ik het niet. en het boeit me niet ook.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 18:03
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Niks. Moet hij zelf weten.
Citaat:
Het ligt er ook aan hoe de klas is ingedeeld, veel allochtonen of juist niet, want feit blijft: Moslis/Allochtonen kijken meestal anders naar Homo's dan autochtonen/niet-moslims.
Dat bepaald ook hoe erop gereageerd wordt.
Hoezo dat nou weer? Bij mij op mijn oude school zaten heel veel allochtonen/moslims maar geen een van hun die ik kende kon het boeien dat 1 van onze leraren homoseksueel was. Zo'n autochtoonse jongen had wel een domme uitspraak gedaan hij noemde iemand tijdens zijn les een homo, de leraar werd echt super kwaad man. Dus ja wat bedoel je ermee?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 22:35
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Bij osn op school zijn leraren die homoseksueel zijn er heel open over, (nou ken ik er maar 2 op school maar toch XD) mijn mentrix is getrouwd met een vrouw, dat zei ze de eerste dag meteen dat we les hadden van haar (had haar ook in de eerste) Ik denk hoe sneller een leraar het verteld hoe makkelijker leerlingen het oppakken. Iedereen uit onze klas pakt het goed op weet niet hoe andere scholieren het op zouden pakken (maar volgens mij weet de hele schol het al van die twee mensen) Het is eigenlijk een hele normale zaak.
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 23:04
Auryn
Auryn is offline
Het zou mij niks kunnen schelen. Op onze (joodse) school zit zelfs een leraar die steeds grapjes maakt over dat hij homo is. (Of het echt waar is weet ik niet) Niemand maakt er een probleem van, voor zover ik weet.
__________________
Spreken is zilver, schrijven is goud.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 01:55
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
firelizzard schreef op 06-10-2005 @ 17:14 :
Het zou mij werkelijk een rotzorg wezen of hij homoseksueel is. Zolang hij geen rare dingen uithaalt vind ik het best hoor.
Waarom? Omdat hij homo is?


Maar goed, ik denk niet of je hier echt een beeld krijgt van reacties die je op jouw school kan krijgen. Mensen hier zijn denk ik iets toleranter en linkser dan op de gemiddelde VMBO-school.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 07:51
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Het zou mij helemaal niks uitmaken! Ik denk ook dat een hele boel scholieren, jouw seksuele voorkeur ook niet zo zwaar tillen. Het gaat eerder om hoe je les geeft !
__________________
> Ik hou van Jou, Als jij van Mij Houdt! <
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:08
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
In principe maakt het me niks uit. Zolang hij/zij gewoon goed les geeft en ik er verder geen last van heb vind ik het allemaal prima.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 20:47
Crystall Girl
Avatar van Crystall Girl
Crystall Girl is offline
Mij zou het in ieder geval niks boeien.
Maar ik denk ook dat dit misschien anders is op een vmbo-school...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 10:01
reno
reno is offline
Citaat:
Phlox schreef op 07-10-2005 @ 10:56 :
hij geeft toch niet toevallig wiskunde he
dit komt mij heeel bekend voor..

ontopic: ik heb niks tegen homoleraren en zou er zelf voor kiezen er pas over te vertellen als het ter sprake komt.
Hehe. Inderdaad, we hebben het wel degelijk over dezelfde leraar.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 17:20
Verwijderd
Het maakt natuurlijk niks uit, maar denk dat het wel wat vreemd overkomt naar de klas toe, om te zeggen: "Jongens, ik ben homo". Sowieso hebben ze er niks mee te maken, en misschien veranderd er niks, misschien dat er iets negatief veranderd, maar positief zal er waarschijnijk niets veranderen. En het is ook nog een VMBO klas, waar vaak veel Lonsdalers, moslims en dergelijke zitten. Voor moslims mag het gewoon niet, dus die vinden het sowieso vreemd, en Lonsdalers zouden niet 'stoer' zijn als ze het accepteerden. Op een VWO zou het waarschijnlijk beter vallen.

Als je toch graag wilt dat je klassen weten dat je homo bent, probeer dan subtiele hints te geven, wij hadden ook een leraar die het zo deed, maar op een heel foute manier. Hij noemde alle jongens schat en lieverd, en hets was ook nog eens zo'n oude kerel, maar half geschoren, dik met altijd strakke shirts en hij zweette altijd . Maar ik denk dat je klas er vanzelf wel achter zal komen.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 17:44
Rots84
Rots84 is offline
Ach, ik geloof dat inmiddels mijn hele school het wel weet...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 14:54
Rots84
Rots84 is offline
Gisteren waren er wel wat leerlingen die me in de kantine 'homo' nariepen. Dat hoort er blijkbaar ook bij...
Nu gaat de school een soort beleid ontwikkelen om het goed bespreekbaar te maken en duidelijk te maken dat dat soort dingen niet worden getolereerd...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Rots84 schreef op 22-10-2005 @ 15:54 :
Gisteren waren er wel wat leerlingen die me in de kantine 'homo' nariepen. Dat hoort er blijkbaar ook bij...
Yup. En gegiechel als je langsloopt ook. Maar dat duurt niet lang. De nieuwigheid is er al snel af en dan hoor je niks meer. De roddelfabriek heeft een ander nieuwtje/schandaal gevonden. Zo lang jij er dan geen probleem/issue van maakt, is er niks meer aan de hand.

Met citaat reageren
Oud 22-10-2005, 19:11
Rots84
Rots84 is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 22-10-2005 @ 17:44 :
Yup. En gegiechel als je langsloopt ook. Maar dat duurt niet lang. De nieuwigheid is er al snel af en dan hoor je niks meer. De roddelfabriek heeft een ander nieuwtje/schandaal gevonden. Zo lang jij er dan geen probleem/issue van maakt, is er niks meer aan de hand.

Ja inderdaad. Dat roepen doet me opzich ook niet zoveel hoor. Maar het hoort natuurlijk gewoon niet. Gezien de opvoedkundige taak van de school willen ze het dan ook hard gaan aanpakken. En dat verwachten ze van alle personeelsleden.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 10:21
Cato328
Cato328 is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 28-09-2005 @ 18:50 :
Stel: een leraar van je komt ervoor uit dat hij op mannen valt. Wat maakt dit voor jou voor verschil? Ga je hem nu anders bekijken terwijl je hem voorheen graag mocht? Ga je het aan iedereen vertellen? Ga je er vervelend over doen? (ik ben zelf een 21-jarige leraar in 3 en 4 vmbo in Nrd-Holland)
Nee, voor mij zou het geen verschil maken... maar mijn vriendengroep is heel open in dat soort dingen.
Het zou waarschijnlijk wel in het roddelcirquit terecht komen, maar dat gebeurt met alles wat leraren doen... dus ik zeg, als je er zelf niet moeilijk over doet, doen andere mensen het meestal ook niet, ook de leerlingen niet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 11:46
sjefke
sjefke is offline
Nou bij ons zijn ze er altijd eerlijk over. Zo heb ik een lesbische geschiedenis docente. Die zei het bij de eerste kennismaking al. Dan hadden we nog een sience-docent die homo was.
En wat maakt het nou uit of iemand homo of lesbisch is?!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 12:51
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
sjefke schreef op 30-10-2005 @ 12:46 :
een sience-docent
Als je dan al een Nederlands vak een Engelse naam geeft, schrijf het dan tenminste goed.

Ik vraag me eigenlijk af waarom de TS het wil weten, het zal vast wel ergens staan in het topic, maar zoeken kost ook weer zoveel tijd.
__________________
Met citaat reageren
Oud 30-10-2005, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Rots84 schreef op 22-10-2005 @ 20:11 :
Ja inderdaad. Dat roepen doet me opzich ook niet zoveel hoor. Maar het hoort natuurlijk gewoon niet. Gezien de opvoedkundige taak van de school willen ze het dan ook hard gaan aanpakken. En dat verwachten ze van alle personeelsleden.
Dat zal lastig worden... tenzij de faculteit op jouw school erg open is, zullen er docenten zijn die het niet veel kan schelen. Maar er zullen ook docenten zijn die er wel wat aan gaan doen binnen de les.


Maar luister maar niet naar cynische ik
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 08:36
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Persoonlijk zou het me niets uitmaken.

Bij brugklasjes lijkt het me dat leerlingen er wat meer giegelig over zijn en er wat meer over zouden roddelen of zo omdat het 'nieuw' of 'anders' is. Dit zal op den duur ook wel overwaaien neem ik aan.

Maar ik weet niet hoe een 3/4VMBO-klas erop zou reageren. Homoseksualiteit wordt steeds meer geaccepteerd in de maatschappij (kijk maar naar het verschil van 10 jaar geleden en nu), dus op een enkeling na zal het niet zo'n probleem vormen voor de leerlingen denk ik... Daarintegen kunnen er weer leerlingen tussenzitten die misbruik maken van de kennis om stoer te doen (lullige opmerkingen of zo).

Ik weet niet welk vak je geeft, maar bij bijvoorbeeld Nederlands, Maatschappijleer, Levensbeschouwing of Engels zou je een discussie kunnen houden over bijvoorbeeld ' de acceptatie van homoseksualiteit' of ' het homohuwelijk' om erachter te komen hoe de leerlingen tegenover homoseksualiteit staan. Dan weet je ook meteen waar je aan toe bent mocht je geaardheid (gewild of ongewild) bekend worden.

Maar ik ben het wel eens met wat al eerder in dit topic is gezegd: Waarom zou je de leerlingen uberhaupt vertellen dat je homo bent? Leerlingen hebben immers niets met je priveleven te maken naar mijn mening.
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:06
Kim
Avatar van Kim
Kim is offline
Op onze school zitten een paar homoseksuele leraren, vind het stuk voor stuk lieverds, en opmerkingen als 'zolang ze maar van e afblijven' slaan echt nérgens op. 'T is bij ons op school ook wel behoorlijk 'ingeburgerd', je hoort af en toe in de kantine nog wel: 'Huh? Is meneer T. HOMO?', maar geen lullige opmerkingen!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:08
Alistar
Avatar van Alistar
Alistar is offline
Nee, het zou mij niks uitmaken.
__________________
'Nee' heb je, 'ja' krijg je niet || Just smile and wave
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 10:41
Moniiek
Avatar van Moniiek
Moniiek is offline
Neejj, maakt toch eigenlijk niet uit. Ik denk juist dat kinderen meer respect zullen krijgen voor de leraar, als hij er eerlijk voor uit komt. En misschien zullen andere jongens, die ook homo zijn, zijn voorbeeld volgen. Dat ze dan zeg maar wel durven.

xxxxx
__________________
*..Just Beiing mii..*
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:24
Rots84
Rots84 is offline
Gaat tot nu toe goed. Pas 1 keer hebben een paar leerlingen me 'homo' nageroepen. Verder gaan alle kids nog net zo leuk met me om. Vanmiddag was er een gozer die ineens een arm om m'n schouder legde, dat was wel cool. Juist een leerling waarvan ik had verwacht dat hij wel eens moelijk zou kunnen gaan doen. Al met al gaat het dus wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 22:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Op de Havo had ik een handvaardigheidleraar en een geschiedenisleraar die beide homo waren (niet met elkaar)

Echt boeien doet het me niet... Zolang het maar niet van die verwijfde nichten zijn die mij iets moeten leren, dan zou ik m'n kop dus echt niet bij de les kunnen houden
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 23:02
Verwijderd
De helft van mijn mannelijke docenten is homo.
Evenals de helft van de mannelijke studenten.

En natuurlijk heb ik er daar niets op tegen.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 09:11
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Just_Mii_Wennii schreef op 17-10-2005 @ 08:51 :
Het zou mij helemaal niks uitmaken! Ik denk ook dat een hele boel scholieren, jouw seksuele voorkeur ook niet zo zwaar tillen. Het gaat eerder om hoe je les geeft !
Dit eigelijk wel, maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 22:06
Pool
Avatar van Pool
Pool is offline
Dat maakt toch niks uit mijn leraar en mentor overigens komt wer gewoon voor uit en gedraagt zich niet anders dan de andere leraren. Hij is misschien zelfs leuker...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 16:04
Rots84
Rots84 is offline
Het beeld bestaat wel dat meiden hier over het algemeen veel makkelijker mee omgaan dan jongens. Dit ervaar ik ook. Is dit ook de algehele opinie hier op het forum?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 17:14
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 16-11-2005 @ 17:04 :
Het beeld bestaat wel dat meiden hier over het algemeen veel makkelijker mee omgaan dan jongens. Dit ervaar ik ook. Is dit ook de algehele opinie hier op het forum?
Hm, dat zou best kunnen ja. Of het hier op het forum is, weet ik niet, maar irl merk ik het wel.

Je kunt een poll openen op De Kantine, als hij serieus wordt ingevuld ben ik wel benieuwd naar de uitslag.
__________________
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:00
Verwijderd
Maakt echt helemaal geen bal uit!
Toevallig hebben wij 2 homo leraren op school(zo ver ik weet).
Één doet gigantisch overdreven, loopt met zo'n handje jeweetwel, hij loopt appart, praat vreselijk en is gewoon helemaal irritant, maar hij kan wel goed les geven heb ik gehoord.

De ander vind iedereen de leukste leraar van de school. Hij is echt geweldig, erg grappig en ziet er altijd hip uit. ik vind het echt jammer dat ik geen les meer van hem krijg.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2005, 20:19
luilakje
luilakje is offline
Dat maakt toch helemaal niet uit of je leraar nu wel of niet homo is. het gaat om de persoon zelf. heb zelf een aardrijkskunde leraar van ongeveer 26 die ook homo is. het is een schat van een jongen die graag al zijn verhalen kwijt wil, hij weet zelf ook tot welk punt hij kan gaan met zijn verhalen. ik heb hem nu zelfs gekozen als mijn profielwerkstuk begeleider. ik ben gewoon heel blij met hem. het is een super lieve schat die gewoon eerlijk is en altijd wel een antwoord wil geven. ik vind het zelf onzin om een persoon anders te gaan bekijken/bevooroordelen omdat hij/zij laat weten dat het valt op hetzelfde geslacht. je kent de persoon zoals jij hem/haar kent.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2005, 08:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Rots84 schreef op 16-11-2005 @ 17:04 :
Het beeld bestaat wel dat meiden hier over het algemeen veel makkelijker mee omgaan dan jongens. Dit ervaar ik ook. Is dit ook de algehele opinie hier op het forum?
Op het forum is de gemiddelde studieniveau schat ik HAVO (nav polls die wel eens gehouden zijn). Terwijl de nederlandse bevolking eerder op VMBO niveau ligt. Dat scheelt ook behoorlijk of jij straks op een VWO school les gaat geven of een VMBO in Amsterdam oid...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 19-11-2005, 14:45
Counterfeit
Avatar van Counterfeit
Counterfeit is offline
ik zou m opgeilen en als hij dan de fout in gaat hem aanklagen
__________________
If we would take life as serious as this, we would never evented malibu
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal]
juliettebinoche
3 10-10-2004 21:48
Verhalen & Gedichten Boek: Islamitisch meisje doet het met Leraar
Silvia19
25 01-05-2004 16:06
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Annelie's Vlucht
Nieni
4 26-01-2003 21:11
Algemene schoolzaken agendateksten
gangstah_girl
0 06-07-2002 18:59
Algemene schoolzaken Versier la agenda!
Mik-mother
14 30-06-2002 06:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.