Oud 11-12-2006, 18:59
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Omdat ik net zag dat ik de laatste heb gesloten.

De vorige is hier te vinden.

En vergeet voor je een vraag stelt niet te kijken op www.pilvergeten.nl
__________________
Keep on rockin'
Oud 11-12-2006, 21:46
roosjemarijn
Avatar van roosjemarijn
roosjemarijn is offline
Ik heb even een vraag, ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven.
Ik ben vorige week mijn pil vergeten in week 1, stom natuurlijk, maar goed ik ben naar de huisarts gegaan voor een morning afterpil, dat kon nog net maar het was al redelijk laat.
Maar toen zij ze doktersassistent tegen mij dat ik mijn pil strip af moest maken, en dan wachten tot ik ongesteld zou worden, mocht ik dat dus niet worden dan zou ik een zwangerschapstest moeten doen. Maar nu mijn vraag; ik dacht namelijk dat de pil niet een 'echte' menstruatie 'opwekte', dus ik dacht dat ook als je zwanger zou zijn je even goed nog ongesteld kon worden.
Weet iemand hoe dit zit?
Oud 11-12-2006, 22:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je de pil slikt kán je ongesteld blijven worden ook als je zwanger bent omdat het idd geen 'echte' menstruatie is. De kans is echter groot dat als je zwanger bent je hormonen zo door elkaar gegooid worden (ook dwars door de pil heen dus) en je alsnog niet zwanger wordt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-12-2006, 22:11
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Dat komt wel eens voor, maar dat is echt maar héél erg weinig. In principe stopt ook de 'onttrekkingsbloeding' die je van de pil hebt als je zwanger bent.
__________________
Keep on rockin'
Oud 12-12-2006, 17:41
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Citaat:
roosjemarijn schreef op 11-12-2006 @ 21:46 :
Ik heb even een vraag, ik hoop dat iemand mij hierop een antwoord kan geven.