Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2013, 00:40
Verwijderd
Hee,

Ik heb een beetje een issue. Ik ben zelf een jongen. En ik voelde niks voor jongens eigenlijk, tot ik een jongen op school tegen kwam, die twee klassen hoger zit dan ik. Ik ken hem, hij mij, maar niet heel goed verder. En tot mijn verbazing voelde ik plots wat voor hem, een soort verliefdheid..

Ik zie 'm heel weinig, maar als ik met 'm praat wil ik eigenlijk steeds meer bij 'm zijn. Ik bekijk 'm ook van een hele andere manier, zoals ik een jongen nog nooit bekeken heb eigenlijk.

Ik vraag me af.. Ben ik nu homo? Ik heb ook wel eens met een meisje iets gehad namelijk.. Dus ik weet het niet echt meer nu.

Ps. wat trouwens wel kut is is dat de jongen die ik dus (kinda) leuk vind geen homo is, denk ik, dus ja, ik vraag me ook af wat ik moet doen met m'n gevoelens richting hem?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2013, 09:39
Mike777
Avatar van Mike777
Mike777 is offline
Ai je zit wel in een lastig parket moet ik zeggen.
Er zal alleen niemand jou kunnen vertellen of je nu echt homo bent of niet... Het is natuurlijk ook mogelijk dat je voor beide iets kan voelen of dat dit slechts een fase van je is...

Er zijn nog best "veel" mannen die eerst relaties hebben gehad met meiden maar uiteindelijk toch homo bleken te zijn dus dat is zo vreemd nog niet.
Het enige wat ik je aan zou kunnen raden is door jouw gevoel te volgen en alles z'n tijd te geven. Mocht je er uiteindelijk toch achter komen dat je daadwerkelijk op mannen valt zal het natuurlijk altijd lastig blijven omdat niet iedereen even veel begrip hiervoor heeft en vooral mannen hier heftig op kunnen reageren.

Je zult misschien niet veel aan deze tips hebben maar ik wens je toch heel veel succes!
En onthoud: Je bent wie je bent! Of je nou op mannen of vrouwen valt....
Met citaat reageren
Oud 31-01-2013, 20:10
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
Als ik je post goed lees, dan lees ik tussen de regels, dat jouw zorgen over jouw geaardheid groter zijn dan die gevoelens voor die jongen. Aangezien die jongen hetero is kun je weinig met je gevoelens voor hem. Laat die gevoelens daarom maar ook varen en concentreer je op de twijfels van jouw seksualiteit. Begin maar vast te wennen aan het idee dat je eventueel een homo bent, in plaats van je hart te verliezen aan een jongen die toch onbereikbaar is.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2013, 07:46
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
En wie weet ben je wel bi, maar dat maakt toch verder niet uit? Je moet het voor jezelf accepteren, want je kunt het toch niet veranderen. Je kunt wel doen alsof het niet zo is, maar daar schiet niemand iets mee op, vooral jij niet.

Over die jongen, tja.. als hij hetero is dan heb je in dit geval gewoon behoorlijk pech. Wat je met je gevoelens voor die jongen moet doen? Niets. Je weet al dat hij niet op jongens valt, dus je kunt het hem wel vertellen maar wat schiet je daarmee op?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op een jongen, maar hij heeft een vriendin. help?
Chayenne95
10 19-12-2014 23:39
Liefde & Relatie Crush op een jongen, die ik na dit schooljaar waarschijnlijk niet meer zie
Maritt
4 23-06-2014 10:45
Liefde & Relatie Verliefd op een jongen van 14 (ik 22)
Obboy
10 14-02-2013 17:28
Liefde & Relatie als je verliefd op een jongen bent...
Verwijderd
36 12-01-2013 19:31
Liefde & Relatie op een jongen afstappen==>HOE?
Snoopy=]
278 16-01-2004 06:18
Algemene schoolzaken help!hoe laat je een meisje op een jongen lijken?
Waterfall
7 28-11-2002 20:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47.