Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-12-2015, 19:26
BigSnicker
BigSnicker is offline
Hey,

Ik zoek mbo/hbo/wo leerlingen/studenten die hun huiswerk met mij willen delen. Ik ben zelf een 21 jarige student diergeneeskunde, maar ik ben ook erg geïnteresseerd in programmeren. Het is erg moeilijk om passende opdrachten te vinden om mijn vaardigheden hier in te verbeteren, daarom wil ik graag jouw opdrachten maken.

Stuur mij je opdrachten of zet ze in deze thread, dan zal ik ze proberen te voltooien (dit gaat niet altijd even snel ivm privé leven en eigen studie).

Bij voorbaat dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-12-2015, 19:46
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om oefeningen te vinden? Welke taal probeer je te leren?
Met citaat reageren
Oud 11-12-2015, 23:09
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Kijk eens naar codeacademy of projecteuler. Of bedenk een project en leer al doende.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2015, 22:12
Fool_
Fool_ is offline
In wat voor taal probeer je te leren programmeren?
Met citaat reageren
Oud 17-12-2015, 07:58
Verwijderd
Ik hoop C# want dat is de enige taal die er toe doet.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2015, 15:16
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Fortran in je kanus, deadlock.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2015, 15:19
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Co in je bol, deadlock.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 17-12-2015, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Fortran in je kanus, deadlock.
F#

Citaat:
Co in je bol, deadlock.
Is goed. Kan ik hem mee helpen want wat vroeger Novell was is tegenwoordig de maker van visual cobol.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2015, 18:43