Oud 01-09-2004, 20:29
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
argenta schreef op 01-09-2004 @ 20:22 :
Niet bij toilet langer dan 5 minuten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2004, 20:32
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Hmm... als ik hier een beetje lees wat voor een regels op andere scholen gelden is 't op mijn school best nog wel soepel volgens mij, terwijl ik op een christelijke school op de Veluwe zit.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 20:50
onderkoffer
onderkoffer is offline
ik hou me niet aan belachelijke regels
als ik een regel dom vind negeer ik hem
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 21:16
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Rebel.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 21:18
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Wanneer je kunstwerken verkoopt die je tijdens je opleiding gemaakt hebt (en ook dan verkoopt), moet je een deel afstaan aan de opleiding..

__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 21:26
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
Onze school heeft 2 lokaties, eentje voor VMBO-T en een voor HAVO/VWO... Aan de VMBO kant zijn ze heel soepel en kan iedereen zo binnenlopen, maar aan de HAVO/VWO kant waar ik dus zit mag iemand die niet op school zit niet naar binnen!
Nou komt het wel eens voor dat de mensen van de VMBO kant les hebben aan onze kant. Alleen gebeurt het dan wel eens dat er leerlingen worden geweigerd! Lekker als je les hebt... en als je dan afwezig bent...
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 22:11
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Als er teveel rommel in de kantine ligt, gaat deze dicht omdat 'ie moet worden opgeruimt door het personeel die dan vervolgens geen tijd heeft om ons broodjes kroket te verkopen en op te letten of de eersteklassers de tent niet afbreken. Daar heb ik op zich nog wel begrip voor (tenzij ik ongesteld ben en dus om de 5 min. iets van chocolade of junkfood moet eten omdat bij mij in de buurt komen of nog erger: mij aanspreken, anders bijzonder onaangenaam word) behalve dan voor het feit dat de kantine soms ook "opeens" dichtgaat als 'ie brandschoon is
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 22:44
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
mmmm schreef op 01-09-2004 @ 21:16 :
Rebel.
nee ik gedraag met fatsoenlijk en normaal meer is mijns inziens niet nodig
Met citaat reageren
Oud 01-09-2004, 22:47
de Koe!
Avatar van de Koe!
de Koe! is offline
Ik ga dit jaar naar de hogeschool, maar op mijn middelbare school was er in het 1ste en 2de middelbaar echt een belachelijke regel. Iemand was tijdens de pauze goocheltrucjes aan het tonen met speelkaarten, toen er plots een secretaresse naar ons kwam toegestormd om ons te zeggen dat het ten strengste verboden was om op school te kaarten. Later hebben we het nog gemerkt dat inderdaad iedere keer dat er mensen begonnen te kaarten, er een secretaresse kwaad kwam aangelopen.
Toen we naar de reden vroegen waarom het niet mocht, zeiden de secretaresses: "omdat het hier geen café is".
Toen antwoordde ik: "waarom mogen we hier dan wel eten? Het is hier toch geen restaurant?"

Het is ook verboden om op de grond te zitten.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 17:47
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Onze school krijgt twee nieuwe gebouwen erbij, dus er wordt zo'n 2 jaar ekle dag gebouwd. Vanaf het begin af aan zijn de bouwvakkers aan het fluiten naar iedereen die langs komt, opzich niet zo erg maar als je er tussen elke twee lessen langs moet kan ik me voorstellen dat het irritant is. Een aantal meisjes hebben dit als een vorm van sexuele intimidatie gemeld bij de conrector, nu is er een nieuwe regel sinds het begin van het schooljaar: bouwvakkers mogen zich niet meer 'bezighouden' met de leerlingen...
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 18:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
niet met jassen en tassen in het olc
omdat ze bang zijn dat je boeken en tijdschriften mee"jat"
dus map mee naar binnen (mag wel ) tijdschriften mee
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 18:26
Pluche
Pluche is offline
Ze hebben bij ons het 'geweldige' idee opgevat om een jaartje een 60 min. rooster uit te proberen, inclusief periodisering. Op zich niet heel erg, maar nu heb ik dus, door die periodisering, vlak voor mn eindexamen bijvoorbeeld geen aardrijkskunde. En 60 min. lang concentreren vind ik ook vrij veel. Vorig jaar (45 min.) was ik het al na een half uur zat. Ik heb zelfs nu nog blokuren. 120 min. les!! Het moet wennen zeggen ze en als het niet bevalt switchen ze volgend jaar gewoon terug naar het oude systeem, als ik van school af ben...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 20:19
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
wel, we mogen bijvoorbeeld niet op het gras zitten of op de grond, we krijgen een beperkte tijd om ons eten op te eten,...
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Oud 02-09-2004, 20:36
Karma
Avatar van Karma
Karma is offline
We mogen de eerste maand niet op het andere gebouw komen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 15:38
pinoohh135
Avatar van pinoohh135
pinoohh135 is offline
niet met je brommer /scooter op het schoolplein komen... vaag... dat moet wel als je je brommer of scooter moet parkeren...
__________________
owjajoh?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 17:51
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
niet eten / lopen / drinken in de ggangen
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:15
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Er is 1 deur in de school, waardoor je wel naar buiten, maar niet naar binnen mag. Daar hebben ze dus aan de buitenkant de klink weggehaald . Mja als daar toevallig net mensen naar buiten komen, trek je gewoon ff een sprintje en kun je nog makkelijk naar binnen.

Waarom die regel er is, geen idee...
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 03-09-2004, 19:58
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik vindt dit het stomste:
Schoolregelement regel?? staat: er mag geen snoep of kauwgum worden gegeten in de aula.

Dat kauwgum snap ik wel. Maar dat snoep Ze verkopen zelf snoep in de winkel lol
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:23
Verwijderd
Geen regel maar een nieuwe gewoonte:

Alle studiewijzers uit de 6e klas worden gebundeld en aan iedereen uitgedeeld, maar wat moet ik als NG-er met een studiewijzer voor Frans, Duits, CKV 2,3, Natuurkunde 1,2 etc etc?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 12:36
KiKi Blue Eyes
KiKi Blue Eyes is offline
whahahha
__________________
Heeeyyy...Ikkuh Ben KiKi!! Ikkjuh en Ma FriendS r The Best!!(L)(K)2 all!!
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 15:24
Symphony
Avatar van Symphony
Symphony is offline
Citaat:
MarTjuH schreef op 19-06-2003 @ 21:20 :
als je geen voldoende hebt voor gym ga je niet over
en niet fietsen in de fietsenkelder. waar is het anders een FIETSenkelder voor?
__________________
Dulce et decorum est pro patria mori
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 16:27
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
Niet fotograveren in de school.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:19
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Boozle schreef op 04-09-2004 @ 16:27 :
Niet fotograveren in de school.
Dat is inderdaad wel heel triest.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:29
Dark Psycho
Avatar van Dark Psycho
Dark Psycho is offline
Citaat:
argenta schreef op 01-09-2004 @ 20:22 :
Niet bij toilet langer dan 5 minuten
dat lijkt me nog eens lastig controleren. willen ze gaan klokken ofzo..
__________________
No fear is my weakness I hear when faith has been denied
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 18:42
Verwijderd
Op de oude locatie mochten we niet door de hoofdingang geloof ik, maar dat werd niet geconteroleerd verder.
Als je niet meegymt moet je een 'eruit-gestuurd' briefje invullen.
Verder weet ik het niet precies.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2004, 19:12
steefos
Avatar van steefos
steefos is offline
in de nissen met niet meer dan 4 mensen aan een tafel

echt idioot what's a girl without her four best friends
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 00:12
Remix
Remix is offline
meisjes moeten op mijn school een ROK aan. in de zomer mogen we geen blote armen of een streep buik bloot. jongens mogen geen korte broeken aan. en we mogen geen merkkleding dragen. geen hoofddeksels in en om de school. en bij sommige leraren is zelfs make-up en nagelak verboden.

En Jullie dachten dat JULLIE zielig waren.
Nog een wonder dat ik het 6 jaar heb uitgehouden op die school
Met citaat reageren
Oud 05-09-2004, 13:19
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
* we hebben een automatische deurvergrendeling; ben je dus te laat op school, dan moet je de deurbel laten rinkelen. In de middag als je buiten gaat eten; mag je ook niet eerder binnen dan 12h50
* we hebben 2 speelplaatsen; 1 vr et 1-4e jaar en de andere voor het 5e en 6e jaar. We mogen niet op elkaars speelplaats.. Wissel dan verdomme é, Laat die kleine 1e en 2e jaars op één speelplaats en laat my by mijn liefje zyn
=> ik heb een hatelijke school.. nu nog prikkeldraad en ne bol rond onze voet en tis compleet..
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 15:25
Lorelai
Lorelai is offline
"elke activiteit die tot doel heeft dat onderbouwleerlingen alcohol consumeren is onacceptabel en kan ondermeer leiden tot uitsluiting van aanwezigheid bij feesten"

ja want activiteiten hebben heel vaak als doel dat onderbouwleerlingen alcohol drinken.

en geen introducees is ook wel jammer bij schoolfeesten
__________________
Huh. You know what I just realized? Oy is the funniest word in the entire world.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 16:30
finkelstien
finkelstien is offline
Citaat:
GimmeMath schreef op 16-09-2003 @ 14:09 :
blijkbaar is 't erg belangrijk
juist niet, door het te verplichten willen ze verzuimende leerlingen voorkomen!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 20:14
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
Pluche schreef op 02-09-2004 @ 18:26 :
Ze hebben bij ons het 'geweldige' idee opgevat om een jaartje een 60 min. rooster uit te proberen, inclusief periodisering. Op zich niet heel erg, maar nu heb ik dus, door die periodisering, vlak voor mn eindexamen bijvoorbeeld geen aardrijkskunde. En 60 min. lang concentreren vind ik ook vrij veel. Vorig jaar (45 min.) was ik het al na een half uur zat. Ik heb zelfs nu nog blokuren. 120 min. les!! Het moet wennen zeggen ze en als het niet bevalt switchen ze volgend jaar gewoon terug naar het oude systeem, als ik van school af ben...
cool, ik zit bij jou op school
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:53
Pluche
Pluche is offline
Daar was ík al achter
Dr zwerven hier meer mensen rond van het Vos.

Ontopic:
Dat 60 min. rooster valt zwaar tegen. Ik denk dat het voorlopig nog niet went...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:54
Karianne
Avatar van Karianne
Karianne is offline
- als je onvoldoende staat voor gym mag je geen examen doen
- niet eten in de gang
- Als je met gym echt gewoon ziek bent en daardoor een paar lessen mist, krijg je daardoor een onvoldoende (het gaat in onderdelen van 6 lessen, als je ziek bent en je mist er 3 of meer heb je een onvoldoende)
__________________
ja maar nee
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 21:59
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
per les L.O. die ge nie meedoet (om medische reden of wat dan ook) een blad opstel schrijven, op het einde van het jaar loopt dat wel es op voor mensen die een been gebroken hebben en zo... Het opstel moet over iets L.O.-achtigs gaan, geen tekeningen.
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 18:43
swie
swie is offline
Citaat:
Liesjeuh schreef op 06-09-2004 @ 21:59 :
per les L.O. die ge nie meedoet (om medische reden of wat dan ook) een blad opstel schrijven, op het einde van het jaar loopt dat wel es op voor mensen die een been gebroken hebben en zo... Het opstel moet over iets L.O.-achtigs gaan, geen tekeningen.
Bij ons was da leren en toets in iets L.O-achtigs.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 18:58
Verwijderd
Ik heb het topic doorgelezen voor wat inspiratie. Dit mag allemaal niet op onze school

- niet eten in de gang/klas/buiten, dus alleen in de refter
- niet drinken in de klas
- 2 speelplaatsen: de 1ste graad mag niet op die van de hogere komen en omgekeerd
- geen topjes (blote buik) of teenslippers
- niet fietsen over de speelplaats
- 1ste graad: geen frisdrank in de refter (er staat wel een frisdrankautomaat buiten natuurlijk )
- niet op de grond zitten of zitten op de leuning van een bank
- je hebt ongeveer 20 min. om binnen te komen in de refter, te gaan zitten en te eten voordat ze je beginnen weg te jagen
- niet met jassen of tassen in het olc
- je mag tijdens de middag niet binnen zitten: niet in de gang of een klas of het olc (tenzij je dat speciaal aanvraagt)
- tot het 4de jaar moet je bij een tussenuur in een klasje gaan zitten met een leraar en je bezighouden (in stilte)
- je mag niet buiten de school tenzij je in het 6de zit (dus ook niet tijdens de middag!)
- niet roken
- geen gsm in de klas (je mag er wel een hebben maar hij mag niet opstaan bedoel ik dus)
- en geen kauwgom tijdens de les

Hehe dat luchtte eigenlijk wel op. Rotschool.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 19-06-2003 @ 23:02 :
je mag tijdens je tussenuren niet naar buiten.
dus ook niet als het binnen stikheet is ff op 't schoolplein gaan staan, zoals de afgelopen weken. doe je dat wel, dan moet je een uur werken.
ooit iemand opmerkingen gemaakt waarin een vergelijking word getrokken met kampnazi's?

Citaat:
Remix schreef op 05-09-2004 @ 00:12 :
meisjes moeten op mijn school een ROK aan. in de zomer mogen we geen blote armen of een streep buik bloot. jongens mogen geen korte broeken aan. en we mogen geen merkkleding dragen. geen hoofddeksels in en om de school. en bij sommige leraren is zelfs make-up en nagelak verboden.

En Jullie dachten dat JULLIE zielig waren.
Nog een wonder dat ik het 6 jaar heb uitgehouden op die school
school met het god-syndroom?


serieus, ik zou gewoon buiten gaan staan en als ze er wat van te zeggen hebben.... lach ik ze uit.

ik zit op het deltion, volwassen onderwijs... dufste regel is dat je naar geschiedenis-flexuur MOET komen.
duffe regels moet je expres overtreden, laat ze maar verrekken met hun nutteloze zooi.
erg leuk om in zo'n geval -iets- te hardop tijdens de pauzes vergelijkingen te trekken tussen goelag/nazi strafkampen en de school.
VOORAL als er iemand van de prefectuur oid langsloopt.

Laatst gewijzigd op 08-09-2004 om 19:24.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 21:13
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
dat je je tas niet mag meenemen in het studielandschap
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 22:13
Nessa
Avatar van Nessa
Nessa is offline
Citaat:
n_oo_d_l_etje schreef op 07-09-2004 @ 18:58 :
Ik heb het topic doorgelezen voor wat inspiratie. Dit mag allemaal niet op onze school

blablablablablabla

Hehe dat luchtte eigenlijk wel op. Rotschool.
Ik geef toe, die regels zijn niet heel erg leuk, maar t valt reuze mee bij jullie. Ik heb echt veel ergere dingen gelezen. Het heeft ook geen zin om alle huisregels van mijn school neer te zetten, al ben ik het daar ook niet altijd mee eens.
__________________
"Chaos is een zichzelf herhalend patroon; kijk maar naar Windows" DA
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:04
finkelstien
finkelstien is offline
Citaat:
Pluche schreef op 06-09-2004 @ 21:53 :
Daar was ík al achter
Dr zwerven hier meer mensen rond van het Vos.

Welke Vos?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:20
ythguaN
Avatar van ythguaN
ythguaN is offline
Citaat:
Remix schreef op 05-09-2004 @ 00:12 :
meisjes moeten op mijn school een ROK aan. in de zomer mogen we geen blote armen of een streep buik bloot. jongens mogen geen korte broeken aan. en we mogen geen merkkleding dragen. geen hoofddeksels in en om de school. en bij sommige leraren is zelfs make-up en nagelak verboden.

En Jullie dachten dat JULLIE zielig waren.
Nog een wonder dat ik het 6 jaar heb uitgehouden op die school
wat een tamme school, whahaha
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:23
waves
Avatar van waves
waves is offline
-eenrichtingsverkeer in bepaalde gangen... nou zijn die gangen id niet zo breed, maar het kan zijn dat je dus helemaal om moet lopen als je je volgende uur in een lokaal aan het 'begin' van de gang moet zijn....

-sneeuwballen mogen bij ons ook niet.

-alleen bovenbouwers mogen in de asbak (een paar overdekte zitplaatsen) zitten omdat ze daar droog kunnen roken... de rokende onderbouwertjes doen het dan maar in de regen...

-je mag niet in de studieruimte van de mediatheek (=bibliotheek) zitten als je je schoolpas niet op tafel legt. Je moet daar ook helemaal stil zijn. als je fluistert komt er een mevrouw naar je toe om te zeggen dat je stil moet zijn terwijl de mensen 10 meter verder wel hard praten en lachen (dus stil is het nooit).

dat was het wel...
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:15
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
Remix schreef op 05-09-2004 @ 00:12 :
meisjes moeten op mijn school een ROK aan. in de zomer mogen we geen blote armen of een streep buik bloot. jongens mogen geen korte broeken aan. en we mogen geen merkkleding dragen. geen hoofddeksels in en om de school. en bij sommige leraren is zelfs make-up en nagelak verboden.

En Jullie dachten dat JULLIE zielig waren.
Nog een wonder dat ik het 6 jaar heb uitgehouden op die school
Griffo school?
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:47
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
ook geen sneeuwballen en alleen 'sobere make-up'
het 5de moet op een aparte speelplaats
niet door de gangen wandelen als je ook llangs buiten kan gaan
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:56
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
dat je op het hbo nog de klas uitgestuurt kan worden als je mobiel afgaat
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 21:30
.Renate
.Renate is offline
hmm, we mogen niet meer eten in de aula..:-|

maar dat gaat niet op haha
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 21:41
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Citaat:
finkelstien schreef op 09-09-2004 @ 13:04 :
Welke Vos?
de Vos die de afkorting vormt van mn school
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 21:47
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
blacky schreef op 09-09-2004 @ 19:56 :
dat je op het hbo nog de klas uitgestuurt kan worden als je mobiel afgaat
Dat is wel heel treurig, maar ook weer een gevolg van zo'n klassensysteem. Daar heb ik zo'n hekel aan.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 15:48
Aradiake
Aradiake is offline
* Als je een uur vroeger weg mag, mag je pas na de speeltijd weg (vorige jaren steeds voor de speeltijd!!)
* Als je te laat bent, zijn de deuren gesloten, moet je aanbellen en in een camera zeggen waarom je te laat bent!!
* Als je geen buspasje hebt, mag je géén 5 minuten vroeger uit de les om een bus te halen (en dan moeten de meesten nog een uur lang wachten tot hun volgende bus), als dat maar één keer ofzo voorkomt. (voor één keer ga je toch geen buspasje nemen, toch??)
* Er zit een HEK tussen de speelplaatsen van 1 tot en met 4 en 5 en 6 (1 tot en met 4 zit op de grote speelplaats, 5 en 6 (ikke in 5) op een kleinere speelplaats) -> zo DOM!!

En zo zijn er wel meerdere stomme regels
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 17:42
Liesjeuh
Avatar van Liesjeuh
Liesjeuh is offline
als we het laatste uur of het eerste van een dag studie hebben door afwezigheid v e leraar, mogen we niet naar huis of zo
__________________
*Nee heb je, ja kun je krijgen*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken [Opmerking/Poll] Tijd voor verandering?
>:-)
3 21-03-2011 17:43
Psychologie Psychiatrische instelling.
ScheleKameel
21 26-08-2006 11:06
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 23:47
Algemene schoolzaken Geen LONSDALE!
E Che Guevara
73 14-12-2004 22:56
Levensbeschouwing & Filosofie ,,Nederland is de perfecte islamstaat''
Yousra
85 19-01-2004 11:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.