Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 09:23
pillenboer
pillenboer is offline
Ik blow wel is voor schooltijd en ik vind het wel relaxed
maar wat vinden jullie ervan ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2004, 09:34
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
slechte zaak
mwoah, juh. zelf ook gedaan, maar als ik op m'n schooltijd terugkijk is het geen best idee geweest. (veel blowen onder schooltijd, veel spijbelen, van 2 scholen getrapt worden, met 'n teringomweg m'n papiertjes alsnog halen.)

mjoah, dat verband zal toch wel getrokken gaan worden, dus dan gooi ik 't zelf dr maar bij.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:22
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2004 @ 10:34:
slechte zaak
mwoah, juh. zelf ook gedaan, maar als ik op m'n schooltijd terugkijk is het geen best idee geweest. (veel blowen onder schooltijd, veel spijbelen, van 2 scholen getrapt worden, met 'n teringomweg m'n papiertjes alsnog halen.)

mjoah, dat verband zal toch wel getrokken gaan worden, dus dan gooi ik 't zelf dr maar bij.
hehe


heb het ook veel gedaan. Schiet neit op als je wat mee wilt krijgen in de les. Gelukkig deed ik MBO en was het goed te combineren...


Vaak besloot ik ook om na die joint in de pauze maar naar huis/ de shop te gaan ipv naar de les
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:25
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
.....Voor schooltijd blow ik eigenlijk nimmer (7:00 uur 's ochtends hoef ik geen blow ...Eerder pep-behoeftig ) ..Ik ben wel frequent absent geweest op school omdat ik dan in een nabij gelegen park lag te blowen.. Ikzelf vond/ vind het wel verleidelijk om 'n blow op te steken wanneer ik eigenlijk voor schoolsezaken bezig diende te zijn.. (gecombineerd werkt bij mij niet optimaal...)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:33
Verwijderd
ik doe het vrijwel nooit, vooral niet met mijn examens binnenkort
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:44
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
hummz.. best wel vaak... soms op de fiets naar school, vooral als ik het eerste uur tekenen heb, word ik supercreatief van. dan soms ook nog in de pauzes, dan ist zovan: "ga je mee naar het straatje?"
mwoah... ja.. wel zin...
maar nooit alsk een proefwerk moet maken of een spreekbeurt moet houden, vind het irritant om dan veel bekeken te worden of om mijn hersens optimaal te gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 11:59
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
birthmark schreef op 26-03-2004 @ 11:22:
hehe
ja ach, he


Citaat:
heb het ook veel gedaan. Schiet neit op als je wat mee wilt krijgen in de les. Gelukkig deed ik MBO en was het goed te combineren...


Vaak besloot ik ook om na die joint in de pauze maar naar huis/ de shop te gaan ipv naar de les
mjoah, (<- damn.) met mbo is 't wel te doen nog, simpele meuk daar.
en dat lessen skippen is idd iets waar je erg snel op terugvalt, als je er eenmaal aan begint.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:30
Verwijderd
tijdje gedaan maar dit (school)jaar eigenlijk niet meer, misschien 1 of 2 keer.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 12:57
Wietabixke
Avatar van Wietabixke
Wietabixke is offline
is wel fijn vooral bij geschiedenis! maar niet meer aan te raden/te doen na die f*ckingrazzia op school!!!
__________________
BOE
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:00
Verwijderd
mwha meestal vind ik stoned zijn in de les alleen maar fucking irritant...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:04
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oma schreef op 26-03-2004 @ 14:00:
mwha meestal vind ik stoned zijn in de les alleen maar fucking irritant...
de les wordt van stoned zijn irritant
daarom ga je ook niet meer naar lessen op den duur als je knetter bent.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:05
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
hehe twas wel leuk altijd maja tis niet zo bevordelijk voor je aanwezigheid op school
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:20
Verwijderd
Wel grappig, als je geen belangrijke dingen of elssen hebt.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 13:52
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Robo schreef op 26-03-2004 @ 14:20:
Wel grappig, als je geen belangrijke dingen of elssen hebt.
geblowd op school?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:47
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
ik blow wel (eens) voor school, ook tijdens tussenuren, maar het gaat niet per se gepaard met spijbelen.. ik heb eigenlijk nog nooit gespijbeld :/

maar het stoned zijn in de les is wel relaxt
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:53
Verwijderd
Niks mis met stoned op school zitten, als je je school maar wel haalt. Anders ben je gewoon een faler.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:13
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 26-03-2004 @ 14:04:
de les wordt van stoned zijn irritant
daarom ga je ook niet meer naar lessen op den duur als je knetter bent.
mjuh dat is het, de les is al irritant en als ik stoned ben vind ik ut nog irritanter....
mja en dat spijbelen, dat was al way back voor de blowtijd

irritant is trouwens een fucking irritant woord.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 16:17
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 15:53:
Niks mis met stoned op school zitten, als je je school maar wel haalt. Anders ben je gewoon een faler.
Totdat je elke dag als een zombie in de les zit. Dan gaat het wel erg snel achteruit op sociaal vlak. Maar dat is meer een probleem met vaak blowen in het algemeen. Bovendien zijn stonede mensen vaak irritant (lachkicks en lomp doen etc.).
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2004, 17:17
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
snees schreef op 26-03-2004 @ 17:17:
Totdat je elke dag als een zombie in de les zit. Dan gaat het wel erg snel achteruit op sociaal vlak. Maar dat is meer een probleem met vaak blowen in het algemeen. Bovendien zijn stonede mensen vaak irritant (lachkicks en lomp doen etc.).
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:17
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
nare man schreef op 26-03-2004 @ 15:53:
Niks mis met stoned op school zitten, als je je school maar wel haalt. Anders ben je gewoon een faler.
hier ben ik het wel mee eens..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:36
Prudentulo
Prudentulo is offline
Even een klein beetje off-topic.. wat vinden jullie van stoned zijn tijdens het sporten?
Ik heb het nu een paar keer gedaan met zaalvoetballen en ik vind het echt super . tig keer zo euforisch als je scoort enzo (zeker bij 8-8 in de laatste minuut) ..
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:55
vuurtje ?
Avatar van vuurtje ?
vuurtje ? is offline
Ik vind stoned zijn op school een slechte zaak, ik probeer het zo veel mogelijk te vermijden, op de sport : moet je zelf weten je doet de sport voor de fun !
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:27
Verwijderd
met sporten lijkt het me echt kut, dan heb ik echt geen zin meer om al die inspanning te leveren ik heb als ik stoned op de bank zit soms al niet eens meer zin om drinken te halen terwijl ik dorst heb

stoned op school lijkt me ook irritant kun je beter niet gaan en ergens relaxed stoned zijn, alhoewel, lachkick tijdens prakticum
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 26-03-2004 @ 18:17:
Ik bedoel het niet in het algemeen (zelf blow ik ook heel spaarzaam) maar in de les in het niet echt handig. Als jij wel naar een verhaal wil luisteren help het niet om zo'n mooie stoorzender naast je te hebben.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 19:46
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
snees schreef op 26-03-2004 @ 20:36:
Ik bedoel het niet in het algemeen (zelf blow ik ook heel spaarzaam) maar in de les in het niet echt handig. Als jij wel naar een verhaal wil luisteren help het niet om zo'n mooie stoorzender naast je te hebben.
Het is onzin om alle stonede mensen over een kam te scheren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-03-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 26-03-2004 @ 20:46:
Het is onzin om alle stonede mensen over een kam te scheren.
Ok, denk er dan maar 'kan' voor.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 22:08
My Info
Avatar van My Info
My Info is offline
achja, zolang ik school geen tekort doe
__________________
My info moet nogsteeds leren uitloggen als ze bij zeehond23 op scholieren heeft gezeten XD
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 03:25
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Heb meestal dit aangehouden

school --> huiswerk --> blowen --> slapen

dus je gaat naar school, je komt thuis. Doet al je huiswerk. Blowt 's avonds wat en gaat lekker slapen

Als je al eerder begint met blowen (zoals voor school) ga je echt belangrijke dingen missen

ben echt maar 1 keer echt knetter geweest op school (doe HBO informatica) moest allemaal shit gaan programmeren. Snapte er echt geen klote van, had het gevoel dat iedereen met zat aan te staren

Nee stoned op school is nix voor mij!
__________________
You lost...

Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 03:30.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 09:36
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ligt aan mn lessen, en aangezien ik in de meeste in nuchtere status geen fuck doe, kan ik net zo goed stoned zijn.... dus ja ik blow sochtens welles jah, en tussen de lessen ook wel. maja dan zijn de resultaten er ook naar he maar ik probeer zoveel mogelijk te beperken tot na schooltijd (maar sochtens ff blowtje roken is soms gewoon zooo chill )
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 09:39
crenshaw
Avatar van crenshaw
crenshaw is offline
Als ik stoned in de les zit, word ik meestal irritant.
__________________
hey noww
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 12:39
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik heb het wel gedaan, maar na nadat ik eens moest overgeven met gym heb ik het maar niet meer gedaan, ik vind het nu eigenlijk ook best dom.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 12:55
Verwijderd
Voor engels steek ik regelmatig met een klasgenoot een stikkie op, en das best chill.

Alleen die lachkick tijdens de luistertoets was wat minder
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:02
Cosa_nostra
Avatar van Cosa_nostra
Cosa_nostra is offline
6.00 uur sochtends is wat te voreg voor mezelf.
maar meestal in de pauze in het parkje en dan naar huis ofsow.
__________________
Consider me fuckin' Willy fuckin' Wonka! This is my fucking chocolate factory! You got it? My factory!... the devil rejects
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 14:32
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Soms effe snel een jointje als ik laat moet beginnen op school. Of heel af en toe in een tussenuur en als ik geen belangrijke dingen te doen heb verder die dag (bv tentamens, gesprekken). Heb er geen problemen mee hoor, vind t wel relexed. Maar vorig jaar, op de middelbare school, zat ik veeeel liever in het park een jointje te roken dan dat ik in de klas zat. Of effe snel in een tussenuur naar de shop... En dan natuurlijk de lessen erna missen.. Voor mn examens heb ik het een tijdje rustig gedaan met wiet etc, omdat ik mn school toch wel heel graag wilde halen.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 26-03-2004 @ 14:52:
geblowd op school?
Nee dit jaar maar 1 keer volges mij. Of 2. Examenjaar. En ja, dan niet, na me examens haal ik dat wel in door te smoken bij examenstunt, mogen we 's nachts de school in, dus ut kompt wel goed .
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 15:47
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Lijkt me nou echt ontzettend saai. Ik was een keer stoned bij gym en dat was wel komisch, maar in een lokaal stoned zitten zijn lijkt me nou niet het proberen waard.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-03-2004, 16:43
Verwijderd
Wel als je ut met meerdere bent en je een goeie les er voor uitzoekt .
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:13
Milos
Avatar van Milos
Milos is offline
Onder schooltijd is het voor mij gewoon echt fout. Daar buiten doe ik het wel eens, maar net wat hier al gezegt was. Je kan minder goed nadenken enzo. Slecht dus.
__________________
I am a princess in nothing more than a fantasy world
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:19
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Robo schreef op 27-03-2004 @ 17:43:
Wel als je ut met meerdere bent en je een goeie les er voor uitzoekt .
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 17:35
Diokhan
Avatar van Diokhan
Diokhan is offline
Ik heb weleens van die lessen waarbij je alleen maar zelf huiswerk moet maken en er verder niks gebeurt.. ja dan vind ik het wel relaxed.. beetje gefascineerd voor je uit staren
Maar een les waarbij je actief mee moet denken of dingen moet doen.. nee pff dan wordt ik helemaal van de zenuwen omdat niks dan meer lukt..
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 19:13
Type
Avatar van Type
Type is offline
duh, wat vind ik er niet van?
Soms de enige manier om mijn wiskundelessen te overleven, en op woensdagmiddag was het echt een fucking way of life geworden.

Maar dan had ik ook 2 tussenuren, dan cabaret kijken bij CKV1 (ergo: zalige lachkicks) en daarna 2 uur gym om te ontnuchteren
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 22:59
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
snees schreef op 26-03-2004 @ 20:36:
Ik bedoel het niet in het algemeen (zelf blow ik ook heel spaarzaam) maar in de les in het niet echt handig. Als jij wel naar een verhaal wil luisteren help het niet om zo'n mooie stoorzender naast je te hebben.

hehe, juist grappig als je je een beetje kunt inleven
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 23:55
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Mwah, ik vind eigenlijk nie kunnen. Voor mij persoonlijk heet het voor een schoolkariere gezorgt van: VWO->HAVO->MAVO(diploma gehaald)->MBO(mwah, wat is blowen toch leuk, wat school? Neejoh, liever blowen (uiteindelijk 1e jaar niet gehaald))->HAVO(waar ik ben gestopt met blowen onder schooltijd en nu erg goed mijn examen in ga )
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 12:32
Verwijderd
Of wat ook cool is, dikke blow roken voor maatschappijleer, en dan kom je die les in en dan mag je lekker midden in de klas gaan zitten met 5 andere mensen om te discussieren.
En dan word het nog leuker als al je vrienden achter je zitten en je de hele tijd er aan herinneren dat je stoned bent door het te fluisteren en hard ta lachen en dat je leraar maar raar zit te kijken omdat je echt gare sjit zegt.
Mja me leraar van maatschappijleer was te cool en normaal deed ik wel goed mee, dus ja .
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:10
Lycon
Lycon is offline
natuurlijk kan dat niet. je bent niet bij de lessen en je zult alleen maar achteruit gaan. of wist je dat nog niet...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 18:26
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
ik vind er nix aan, Natuurkunde was nog saaier dan normaal. Dus ik viel in slaap, en word de les uitgeschopt. Toen ben ik de snoep automaat gaan plunderen. De volgende les was gymen, maar gingen bolwen met gym.Maar telkens dat opstaan om zo'n loodzware bal weg te rollen, wat is daar nou leuk aan?
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 09:04
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Tja, als je er zelf mee om kan gaan. Ik ken mensen die stoned in de klas zitten en ongelofelijk irritant zijn (je hebt dus ook meteen door dat ze knetter zijn). Als ik stoned ben en in de klas zit wil ik gewoon rust...misschien een beetje fluisteren met de persoon naast je (die toch ook gaar is), en verder ben ik dan gewoon liever bezig met iets. Maar goed, t kan ook fout gaan, ik heb het vaak genoeg gezien, vaak genoeg om ervoor te zorgen dat ik mn school wel haal

nog een weekje les....

maar straks voor school eerst ff langs de clown
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 20:52
O.B.
O.B. is offline
heb 2 meisjes in mijn klas die zoo vaak waus isn de klas zitten, dat je je eraan gaat ergeren. Elke keer "ik ben waus man!"
ging er vandaag ook eentje fout suuupergeel, en die had die les een natuurkunde-presentatie, dikke onvoldoende
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:16
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
O.B. schreef op 29-03-2004 @ 21:52:
waus isn de klas zitten
van wat dan?
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 21:43
Verwijderd
Los op die sos!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.