Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2006, 17:05
fall-out-girl
fall-out-girl is offline
Hi :]

Ik heb een probleempje en ik hoop dat iemand hier er ervaring mee heeft mij kan vertellen wat ik moet doen.

Ik heb sinds een jaar een heel goed vriend, L. We zijn elkaar ongeveer 5 weken geleden leuk gaan vinden en na 5 weken om elkaar heen draaien hebben we dan toch iets gekregen. We hebben nu sinds donderdag iets. Vannacht sliep hij bij me en vanmorgen werd het ineens heel gezellig. We hadden een voorspel van zo'n 2 uur lang, en toen ik uiteindelijk hem af begon te trekken kwam hij na ongeveer 2 seconden klaar (en dat is niet overdreven).

Hij heeft eerder een vriendin gehad, Q. Q heeft hem ontmaagd, ze hebben het n keer gedaan en toen had hij precies hetzelfde probleem. Ze heeft het toen gelijk uitgemaakt. Dit is anderhalf jaar geleden, sindsdien heeft ie nooit meer iets anders met een meisje gedaan met zoenen, tot vanmorgen.

Ik zit er best mee want ik ben iemand die graag seks heeft en dat ook heel belangrijk vind in een relatie.

Heeft iemand tips waardoor hij minder snel klaarkomt, hoe ik kan zorgen dat hij zich op zijn gemak voelt en niet meer zo onzeker is (dat is hij heel erg daarover). Delen van ervaringen hierover zou ook fijn zijn.

Ben benieuwd :]
__________________
Dancing, in plastic shake-up snow.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:12
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Hallo het was z'n eerste keer dat ie wat met jou deed, logisch toch dat ie dan nog wat zenuwachtig is en snel klaarkomt? Gewoon meer oefenen na een aantal keer, als de spanning er wat af is, duurt het echt wel langer hoor!

[edit] Wel een beetje ziek van z'n ex dat ze het om zo'n reden uitmaakt [/edit]
__________________
ero quod omnes erunt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:14
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het is nieuw, hij vind je geweldig en hij is ongelofelijk geil. Na zo'n voorspel komt het wel vaker voor dat een jongen zich door al deze factoren niet meer kan inhouden. Zo te lezen heeft ie nog weinig ervaring, dus grote kans dat het steeds minder wordt. Heb geduld.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:16
fall-out-girl
fall-out-girl is offline
Had ik inderdaad ook al bedacht, dat het gewoon kwam doordat ie weinig ervaring had. Ik heb hem ook verteld dat het niet zo heel gek is voor de eerste keer.

Maar toch; heeft iemand tips waarmee ik zijn orgasme toch wat uit kan stellen?
__________________
Dancing, in plastic shake-up snow.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:18
deurbel
Avatar van deurbel
deurbel is offline
Als ie al een keer gekomen is even wachten en dan lekker doorgaan, tweede keer duurt het meestal veel langer. Maar ik snap niet waar je je nu al druk om maakt
__________________
ero quod omnes erunt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:23
fall-out-girl
fall-out-girl is offline
Ik maak me niet zo ontzettend druk om dat het gebeurd is, maar hij vind het wel ontzettend vervelend. Ik wil hem er graag bij helpen het langer te laten duren.
__________________
Dancing, in plastic shake-up snow.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 17:58
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Helemaal niet raar voor de eerste keer hoor. Dus maak je er ook vooral geen zorgen om (en zeker niet uit maken hierom).
Zoals deurbel al zegt kun je hem in het begin van het voorspel laten klaarkomen, hij heeft dan even tijd nodig om weer 'bij te komen' dus gaan jullie verder met het voorspel. Daarna duurt het vrij lang voordat hij weer klaarkomt.

Verder maakt het een groot verschil hoelang het geleden is tot zijn laatste orgasme. Als dat lang geleden is dan zal hij veel sneller komen dan als het kort geleden is, maar dat spreekt voor zich he
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 18:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
deurbel schreef op 06-08-2006 @ 17:12 :
Hallo het was z'n eerste keer dat ie wat met jou deed, logisch toch dat ie dan nog wat zenuwachtig is en snel klaarkomt? Gewoon meer oefenen na een aantal keer, als de spanning er wat af is, duurt het echt wel langer hoor!
Inderdaad. Was bij mijn vriendje ook hoor toen we voor het eerst dingen uitspookten terwijl hij daarvoor ook een relatie had gehad van een jaar ofzo. Het was gewoon de spanning die op de avond lag. Gewoon lekker veel oefenen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 21:58
Verwijderd
Gewoon oefenen? Hij heeft al nauwelijks ervaring en helemaal niet met jou, hoe moet hij dan vanaf het begin een seksgod zijn?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 22:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
fall-out-girl schreef op 06-08-2006 @ 18:05 :
We hadden een voorspel van zo'n 2 uur lang, en toen ik uiteindelijk hem af begon te trekken kwam hij na ongeveer 2 seconden klaar (en dat is niet overdreven).
Mwa, 2 uur en 2 seconden is redelijk lang, dunkt me.

Citaat:

Ze heeft het toen gelijk uitgemaakt. Dit is anderhalf jaar geleden, sindsdien heeft ie nooit meer iets anders met een meisje gedaan met zoenen, tot vanmorgen.


Wat een kutwijf, die ex.

Citaat:

Ik zit er best mee want ik ben iemand die graag seks heeft en dat ook heel belangrijk vind in een relatie.


Ik zou daar niet al teveel de nadruk op leggen, dat werkt best als stressfactor voor je vriend.

Citaat:

Heeft iemand tips waardoor hij minder snel klaarkomt, hoe ik kan zorgen dat hij zich op zijn gemak voelt en niet meer zo onzeker is (dat is hij heel erg daarover). Delen van ervaringen hierover zou ook fijn zijn.

Ben benieuwd :]
neem de tijd, stel hem gerust, nooit kwaad worden als t te snel gaat, en toon begrip.
Een condoom - of wellicht twee - helpt voor sommige jongens ook. Maar goed, dan voel je dus wel minder (daarom helpt t natuurlijk ook).

En ach, de meeste jongens kunnen wel twee keer komen hoor, binnen een uur of zo. Tweede keer duurt dan sowieso langer, maar dan 'went' hij misschien wel aan het een en ander.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 22:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Bij seks (lees -> penetratie) nóóit 2 condooms over elkaar! (bij aftrekken is dat geen probleem, maar 2 over elkaar kan een scheuring veroorzaken)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 06-08-2006 @ 23:20 :
Bij seks (lees -> penetratie) nóóit 2 condooms over elkaar! (bij aftrekken is dat geen probleem, maar 2 over elkaar kan een scheuring veroorzaken)
Scheuren hoeft niet per sé een probleem te zijn hč, het kan puur ter uitstelling van de zaadlozing een optie zijn.

Geen comfortabele of wenselijke optie overigens.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2006, 23:05
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
cockring?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 04:22
Verwijderd
:')
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 10:41
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ertur schreef op 06-08-2006 @ 22:29 :
Scheuren hoeft niet per sé een probleem te zijn hč, het kan puur ter uitstelling van de zaadlozing een optie zijn.

Geen comfortabele of wenselijke optie overigens.
Scheuren lijkt mij anders een erg groot probleem hoor En anders performa condooms

Maar ik denk vooral dat de TS en haar vriendje gewoon vaker moeten oefenen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 10:42
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-08-2006 @ 11:41 :
Maar ik denk vooral dat de TS en haar vriendje gewoon vaker moeten oefenen
Plus dat TS de zoekfunctie misschien maar eens moet gebruiken, want er zijn hiet echt al té veel topics over geweest...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 11:40
dext0r
Avatar van dext0r
dext0r is offline
na 2uur voorspel zou ik zulke blauwe ballen hebben dat het niet raar is dat je na 2 seconden al klaar komt of ligt dit nou aan mij ?
__________________
hoi
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 12:15
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
dext0r schreef op 07-08-2006 @ 12:40 :
na 2uur voorspel zou ik zulke blauwe ballen hebben dat het niet raar is dat je na 2 seconden al klaar komt of ligt dit nou aan mij ?
Hoezee.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2006, 13:46
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 07-08-2006 @ 11:42 :
Plus dat TS de zoekfunctie misschien maar eens moet gebruiken, want er zijn hiet echt al té veel topics over geweest...
Misschien moet je maar FB worden?
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 08-08-2006, 22:44
lightingstrike
Avatar van lightingstrike
lightingstrike is offline
Doe dan in het voorspel eerst hij en dan dat hij jou vingerd,beft en dan neuken, duurt denk ik dan veel langer
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 08:25
SkYRyDEr
Avatar van SkYRyDEr
SkYRyDEr is offline
Volges mij heb je toch van die condooms die het allemaal een beetje langer doen duren? Weet alleen niet hoe ze heten enzo maar volges mij zijn ze gewoon van Durex en stellen ze het orgasme uit?
__________________
Have you ever been mellow...
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 09:49
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Er is wel verdovende zalf in de handel, smeer dat op zn eikel en hij kan gegarrandeerd lang doorgaan. (dat spul levert overigens prachtige taferelen als mensen de tube zalf verwarren met tandpasta, dan zit je 3 uur lang te kwijlen )
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 10:38
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-08-2006 @ 23:07 :
Mwa, 2 uur en 2 seconden is redelijk lang, dunkt me.

Citaat:
coopergirl schreef op 07-08-2006 @ 00:05 :
cockring?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 13:23
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
SkYRyDEr schreef op 10-08-2006 @ 09:25 :
Volges mij heb je toch van die condooms die het allemaal een beetje langer doen duren? Weet alleen niet hoe ze heten enzo maar volges mij zijn ze gewoon van Durex en stellen ze het orgasme uit?
Durex performa. Werkt soms iets te goed, heb ik vernomen. Dan komt hij niet meer omhoog.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 10-08-2006, 14:32
herr renz
herr renz is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 10-08-2006 @ 10:49 :
Er is wel verdovende zalf in de handel, smeer dat op zn eikel en hij kan gegarrandeerd lang doorgaan.
wordt de vagina dan ook niet verdoofd?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 18:05
Gwoon_KellY
Gwoon_KellY is offline
Tuurlijk komt die zo snel klaar het was de eerste keer met jou..
Maar stel dat het vaker gebeurt..
laat het voorspel dan niet zolang duren..
Mischien duurt het dan wat langer..

Nou veel succes

Kusjes
KellY
__________________
Wat er ook Gebeurt.. Blijf altijd Jezelf..
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 20:28
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik raad je niet aan om performa-condooms te gebruiken, die werken iets té goed.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 20:58
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Stefanie schreef op 11-08-2006 @ 20:28 :
Ik raad je niet aan om performa-condooms te gebruiken, die werken iets té goed.
Ik hoorde van iemand die er eigenlijk geen verschil mee merkte. Zal wel heel persoonlijk zijn, eerst proberen, dan weten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-08-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
fall-out-girl schreef op 06-08-2006 @ 18:16 :
Maar toch; heeft iemand tips waarmee ik zijn orgasme toch wat uit kan stellen?
Zorgen voor een iets minder lang (en opwindend) voorspel .
Na 2 uur voorspel zou zelfs ik (de eerste keer) binnen 2 sec klaarkomen ...
Ik vind het helemaal niet zo'n raar verhaal hoor. Ik denk dat wanneer jullie vaker seks hebben het allemaal vanzelf wat minder snel gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 01:15
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
herr renz schreef op 10-08-2006 @ 15:32 :
wordt de vagina dan ook niet verdoofd?
vrouwen ontvangen stimuli van hun clitoris
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 09:05
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 12-08-2006 @ 01:15 :
vrouwen ontvangen stimuli van hun clitoris
Nou vooral tíjdens het vrijen niet zo heel erg (afhankelijk van het standje) Ik voel echt wel veel met de binnenkant hoor!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef op 12-08-2006 @ 02:15 :
vrouwen ontvangen stimuli van hun clitoris
Ja, dat is de énige plek waar we wat voelen, daaronder Je wil toch niet zeggen dat je zo'n fantastisch uitgebreid seksleven hebt en nog steeds dit denkt?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2006, 12:19
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Morgan schreef op 12-08-2006 @ 12:44 :
Ja, dat is de énige plek waar we wat voelen, daaronder Je wil toch niet zeggen dat je zo'n fantastisch uitgebreid seksleven hebt en nog steeds dit denkt?
Nee, dat zeg ik niet, allerminst zelfs.

Maar wel dat't toch minder op prijs gesteld zal worden als je met die clitoris rare dingen gaat doen dan andersom.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 00:49
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
zijn voorhuid opstropen en er een elastiekje omdoen zodat hij de hele dag met een ontblote eikel in zijn broek lopt. Voorkeur gaat ook uit naar het niet dragen van ondergoed, en een stugge spijkerbroek.


__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 10:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 12-08-2006 @ 02:15 :
vrouwen ontvangen stimuli van hun clitoris
Echt niet No way dat ik klaarkom tijdens penetratie via mn clitoris. Daar zorgen andere plekjes voor
Met citaat reageren
Oud 13-08-2006, 13:25
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-08-2006 @ 11:32 :
Echt niet No way dat ik klaarkom tijdens penetratie via mn clitoris. Daar zorgen andere plekjes voor
Inderdaad. De extra stimulatie van de clitoris in bepaalde standjes versnelt het proces wel iets, maar tijdens de penetratie zijn er toch ook echt andere plekken die hun werk doen.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Kom te snel klaar
Marokaanseboy22
3 18-09-2016 00:50
Seksualiteit kom te snel klaar
tomska
11 16-10-2015 08:55
Seksualiteit Te snel klaarkomen
1993-058
10 13-05-2012 17:47
Seksualiteit Te snel klaar
Mimuna
11 03-04-2011 16:21
Seksualiteit (te) snel klaar komen
Fleurop
4 22-02-2009 21:40
Seksualiteit Te snel klaarkomen! Meiden jullie kunnen helpen.
kamasutraboy
10 09-04-2002 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.